Nogal een uitspraak als je 30 miljoen gaat uitgeven aan spelers van AZ.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het loopt je dun door de broek begrijp ik? Snap ik als je spelers haalt zoals een Steijn en Valente.
Ik vind het een beetje een lastige.. aan de ene kant veel geld; aan de andere kant: wat had je dan verwacht? Dat AZ 1 van haar beste spelers voor 8 miljoen laat gaan naar PSV? Die tijden zijn voorbij. Wij vangen 30 miljoen voor Lang, dan betaal je 15 voor van Bommel.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Veel voorbarige conclusies op basis van geruchten hier. Lekker afwachten totdat het concreet wordt.
Mocht het waar zijn dan vind ik 15 miljoen voor van Bommel in elk geval veel geld, maar of hij het waard is weten we pas aan het einde van het seizoen.
Ik vind het bij van Bommel erg lastig inschatten wat hij op een hoger niveau zal kunnen.
Die Mijnans gaat natuurlijk nooit voor een vergelijkbaar bedrag gekocht worden, dat is volstrekt uitgesloten.
Nou nee, je vangt 30 miljoen voor Lang, en dan gebruik je je scoutingsapparaat om een goede vervanger te halen die geen 15 miljoen kost van een subtopper in Nederland.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een lastige.. aan de ene kant veel geld; aan de andere kant: wat had je dan verwacht? Dat AZ 1 van haar beste spelers voor 8 miljoen laat gaan naar PSV? Die tijden zijn voorbij. Wij vangen 30 miljoen voor Lang, dan betaal je 15 voor van Bommel.
Ik vraag me alleen af of hij wel de x-factor heeft om heel eerlijk te zijn.. Ik vind het een goede speler, maar niet veel meer dan dat.
Het interesseert mij werkelijk geen hol of spelers 'verrassend' of 'leuk' zijn. Ik wil spelers die passen bij de speelstijl van PSV en die het niveau hebben om direct aan te haken of dat binnen een seizoen (kunnen) gaan halen.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:07 schreef Solispolar het volgende:
En serieus Mijnans voor Tillman? Dat is én een compleet andere speler qua profiel én een jongen die echt mijlenver afzit van het gewenste niveau.
Even een oprechte vraag aan de kenners hier: hebben wij überhaupt een scoutingsapparaat? Mijnans, van Bommel, Itakura voor het 3de seizoen op rij. Een betere definitie van bord-op-schoot-scouting ga je niet krijgen![]()
Kom eens met een leuke/verrassende speler. Met Olij, van Bommel en Mijnans ga je de slag niet winnen natuurlijk.
Einde van het seizoen lijkt me wat vroeg eigenlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Veel voorbarige conclusies op basis van geruchten hier. Lekker afwachten totdat het concreet wordt.
Mocht het waar zijn dan vind ik 15 miljoen voor van Bommel in elk geval veel geld, maar of hij het waard is weten we pas aan het einde van het seizoen.
Ik vind het bij van Bommel erg lastig inschatten wat hij op een hoger niveau zal kunnen.
Die Mijnans gaat natuurlijk nooit voor een vergelijkbaar bedrag gekocht worden, dat is volstrekt uitgesloten.
Nou, dat is het. Eigenlijk moet je meer van dat soort gokjes doen in een eerder stadium. Koop inderdaad maar een aantal van dat soort (Nederlandse) spelers voordat AZ of Twente het doet.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:42 schreef Halcon het volgende:.
Eigenlijk zuurder dat Van Bommel niet gewoon vorig jaar is gekocht van MVV en is verhuurd.
Vind het ook veel geld. Maar de tijd dat je in Brazilië en Mexico zekere toppers op kon halen is voorbij. Je moet het daar 'n beetje doen met wat zo'n 100 andere clubs niet de moeite waard vonden.
Dan zal je toch echt wat deftiger moeten gaan scouten. Leuk of spannend is inderdaad niet het goede woord, maar er mag verdedigend ook best een keer een Martinez of Tagliafico bijzitten in Eindhoven. Jongens als Mijnans en van Bommel 'scouten' kan iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De tijd dat we Ronaldo's, Romario's of zelfs Kezmans kunnen halen en daarmee de Engelse competitie te vlug af zijn is echt voorbij.
Maar 15 miljoen voor van Bommel vind ik echt te veel.
Ik vind het een goede spelerquote:Op maandag 7 juli 2025 13:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Gasiorowski is binnen als we Fabrizio Romano moven geloven. 10 miljoen afgetikt.
Ken de beste jongen niet, en of die 10 miljoen waard is, maar mooi dat er een CV gehaald is in ieder geval.
Ben benieuwd, zit ook nog een doorverkoop percentage bij, dus uiteindelijk betaal je (hopelijk) vrij veel voor hem.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het een goede spelerValencia is een beetje mijn 3de cluppie (naast PSV en Dortmund) dus ik heb hem wel wat vaker gezien inmiddels.
Opeens is het je derde cluppiequote:Op maandag 7 juli 2025 14:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind het een goede spelerValencia is een beetje mijn 3de cluppie (naast PSV en Dortmund) dus ik heb hem wel wat vaker gezien inmiddels.
Ik heb familie in Albacetequote:
Feyenoord haalt ook Steijn en Valente.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
En als reactie op je andere post: Het is toch al jaren duidelijk dat PSV geen goede scouting heeft? Er is reden waarom we nagenoeg altijd (Ex-)eredivisie, Nederlands of nu met Stewart Amerikanen halen.
Martinez en Tagliafico? Sorry hoor. Maar dat is inmiddels 6 en 7 jaar geledenquote:Op maandag 7 juli 2025 13:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan zal je toch echt wat deftiger moeten gaan scouten. Leuk of spannend is inderdaad niet het goede woord, maar er mag verdedigend ook best een keer een Martinez of Tagliafico bijzitten in Eindhoven. Jongens als Mijnans en van Bommel 'scouten' kan iedereen natuurlijk.
En ja, ik vind 15 miljoen ook veel geld. Maar tegelijkertijd ook wel marktconform toch? U-21 speler bij een subtopper in Nederland. Dan betaal je gewoon een bedrag tussen de 10 en 15 miljoen. Wil je dat niet betalen? Prima, maar dan moet je wel een lijstje hebben met alternatieven uit het buitenland en juist dat mist er bij PSV lijkt het wel.
Hoe slecht de scouting is bij PSV werd vorig jaar met de verdedigers wel duidelijk toch? Er werd een lijstje van 3 spelers af gegaan en toen die 1 voor 1 nee zeiden kwamen we uit bij de 21-jarige Nagalo met 0,0 ervaring.. Dat is toch met geen pen te verkopen?
Verdedigend heeft Ajax echt een veelvoud aan betere spelers gescout. PSV dus Boscagli inderdaad.. en dan? Baumgartl, Schwaab en die Australiër zeker?quote:Op maandag 7 juli 2025 20:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Martinez en Tagliafico? Sorry hoor. Maar dat is inmiddels 6 en 7 jaar geleden
Je wil beweren dat PSV in die periode geen spelers van dat kaliber meer heeft gescout? Het feit dat je met spelers komt die 7 jaar geleden naar Ajax zijn gekomen zegt toch wel genoeg verder over hoe vaak dit soort (voor jou althans) onbekende verrassingen naar de Eredivisie komt?
Spelers als Sangaré en Boscagli zijn bijvoorbeeld recenter naar PSV gekomen. Of, ach, Xavi Simons en Tillman.
Iedere club koopt bagger en iedere club heeft er soms parels tussen zitten. Maar ga alsjeblieft niet doen alsof Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'm beet 5 jaar betere aankopen hebben gedaan dan PSV, want dat is echt totale flauwekul.
Die kan er echt niks van. Man man straks ben je 50 miljoen ofzo kwijt aan Mijnans, Van Bommel en deze stucadoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die reeks nu doorbroken gaat worden met de aankoop van deze Poolse Spanjaard
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Feyenoord haalt ook Steijn en Valente.
Ok, bij Ajax heb ik de laatste jaren namen voorbij zien komen waarvan ik dacht 'wie?' Maar dat gaat ook niet helemaal lekker.
Met alle respect, maar Feyenoord heeft uit geldgebrek meer risico’s moeten nemen in het verleden. PSV kan wat vaker gevestigde namen halen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.
Misschien mis ik iemand, maar bij PSV is het Boscagli 6 jaar terug en Sangare? Niet dat ik klaag over spelers als Tillman, Dest of Schouten natuurlijk, maar qua internationale scouting denk ik wel dat in ieder geval Feyenoord het beter op orde heeft. Die zijn misschien toch vaak voor wat minder op te halen, terwijl ze ook veel toevoegen.
Wie dan? Je hebt het over spelers van 7 jaar geleden. Welke godenzonen heeft Ajax in de laatste vijf jaar allemaal voor de verdediging binnen gehaald? Ik zie ze niet hoor. Sutalo? Gaaeie, Kapla, Wijndal? A, je bedoelt Bassey natuurlijk. Schei toch uit manquote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Verdedigend heeft Ajax echt een veelvoud aan betere spelers gescout. PSV dus Boscagli inderdaad.. en dan? Baumgartl, Schwaab en die Australiër zeker?
Ik hoop dat die reeks nu doorbroken gaat worden met de aankoop van deze Poolse Spanjaard
Grappig. Ze scouten dus beter en toch presteren ze veel minder.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.
Misschien mis ik iemand, maar bij PSV is het Boscagli 6 jaar terug en Sangare? Niet dat ik klaag over spelers als Tillman, Dest of Schouten natuurlijk, maar qua internationale scouting denk ik wel dat in ieder geval Feyenoord het beter op orde heeft. Die zijn misschien toch vaak voor wat minder op te halen, terwijl ze ook veel toevoegen.
Nee hoor, een elftal bestaat uit meer dan 4 spelers. PSV geeft gewoon meer uit en haalt (2 jaar geleden althans) prima spelers, maar ik hoop ten zeerste dat PSV geen dik betaalde scouts in dienst heeft, want dan leveren ze niet echt zeg maar. Heb stiekem het idee dat de Amerikaans enclave zo maar eens uit Stewart z'n netwerk komen, en de Nederlandse jongens zijn ook geen grote onbekenden.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grappig. Ze scouten dus beter en toch presteren ze veel minder.
Dat komt dan vast door al die geweldige jeugdspelers van PSV die elk jaar doorbreken.
Het maakt me ook echt oprecht geen reet uit waar die spelers vandaan komen en wiens netwerk daar wat in betekent. Uiteindelijk worden ook de spelers uit Stewarts netwerk uitgebreid gescout.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, een elftal bestaat uit meer dan 4 spelers. PSV geeft gewoon meer uit en haalt (2 jaar geleden althans) prima spelers, maar ik hoop ten zeerste dat PSV geen dik betaalde scouts in dienst heeft, want dan leveren ze niet echt zeg maar. Heb stiekem het idee dat de Amerikaans enclave zo maar eens uit Stewart z'n netwerk komen, en de Nederlandse jongens zijn ook geen grote onbekenden.
Al zullen de tijden van Piet de Visser sowieso wel voorbij zijn, de jonge gasten die wat kunnen spelen nu al in jeugdteams van de Engelse en Spaanse teams.
PhilipsSV heeft geld zat , ¨we¨ zijn geen brokenoordquote:Op maandag 7 juli 2025 23:00 schreef CR7 het volgende:
20 incl bonussen voor domme draver Van Bommel.
Knap hoor in omgerekend 2,5 wedstrijd.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
PhilipsSV heeft geld zat , ¨we¨ zijn geen brokenoord
Is onzin joh, zie nergens 20 miljoen voorbij komen.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:35 schreef Buitendam het volgende:
De RvC gaat toch nooit groen licht geven voor 20 miljoen voor van Bommel.
De Telegraaf meldt dit. 15 Miljoen zou al belachelijk zijn, maar als Steward 20 miljoen neer legt voor Ruben van Bommel - of all places - mag die natuurlijk vannacht nog op straat worden gezet.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
![]()
[..]
Is onzin joh, zie nergens 20 miljoen voorbij komen.
Alles boven de 10 is al knettergek, als het inderdaad naar de 20 gaat is Earnie nog gekker dan ik al dachtquote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt dit. 15 Miljoen zou al belachelijk zijn, maar als Steward 20 miljoen neer legt voor Ruben van Bommel - of all places - mag die natuurlijk vannacht nog op straat worden gezet.
Als hier bovenop nog nobuddy Mijnans wordt gehaald dat verlaat ik hoogstpersoonlijk zelf mijn huis en ga ook op straat wonen met Steward
Wel leuk gevondenquote:
Ja je kunt heel boos worden, maar verdedigend (met name centraal) heeft PSV natuurlijk werkelijk niks fatsoenlijks gescout de afgelopen 10 jaar. Zo'n Sutalo zet jij nu in een rijtje alsof hij niet kan voetballen, maar die zou ik graag bij PSV hebben gezien hoor. Sutalo of Nagalo? Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie dan? Je hebt het over spelers van 7 jaar geleden. Welke godenzonen heeft Ajax in de laatste vijf jaar allemaal voor de verdediging binnen gehaald? Ik zie ze niet hoor. Sutalo? Gaaeie, Kapla, Wijndal? A, je bedoelt Bassey natuurlijk. Schei toch uit man
In de periode die jij aanhaalt met Tagliafico en Martinez haalde PSV Angelino en Dumfries. Ja, pakken minder inderdaad![]()
Je vergelijkt appels met peren.
Laten we eerst even wachten op de officiële berichtenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:31 schreef Durmada het volgende:
20 miljoen voor Van Bommel![]()
Mochten jullie nog een linksback zoeken: Mees de Wit is op te halen vanaf tien miljoen, een prachtige deal!
Het is een talentvolle jongen hoor, maar er is niks dat 20 miljoen zou rechtvaardigen. Als Huiberts een degelijke vervanger haalt gaan we er echt niet op achteruit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Van Bommel oprecht een goede aankoop. Daar zit wel muziek in.
AZ verkoopt zijn huid terecht duur binnen de landsgrenzen. Het valt mij nog mee ze uberhaupt meewerken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is een talentvolle jongen hoor, maar er is niks dat 20 miljoen zou rechtvaardigen. Als Huiberts een degelijke vervanger haalt gaan we er echt niet op achteruit.
Het vreemde is alleen dat men nooit goed kan duiden wat er dan precies bedroevend is. Want je haalt of huurt de afgelopen jaren behoorlijk wat kwaliteit, waarmee je ook Europees gezien wat hebt kunnen klaarstomen voor de komende tijd. Lijkt mij juist behoorlijk goed beleid. Een paar jaar terug waren Malacia en Karsdorp gewoon voor de hoofdprijs gekocht en direct de best verdienende speler.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden
[..]
Ja je kunt heel boos worden, maar verdedigend (met name centraal) heeft PSV natuurlijk werkelijk niks fatsoenlijks gescout de afgelopen 10 jaar. Zo'n Sutalo zet jij nu in een rijtje alsof hij niet kan voetballen, maar die zou ik graag bij PSV hebben gezien hoor. Sutalo of Nagalo? Ik zou het wel weten.
Verder ben ik wel positief hoor (voordat je hem weer flipt), maar ik vind het scoutingsbeleid (en dan wat specifieker: verdedigend) een beetje bedroevend.
Dat is ook mijn grootste punt. Natuurlijk hebben we geen top verdedigers gehaald, dat ziet iedereen. En toch word je twee keer kampioen en heb je ook twee jaar (en misschien wel al drie jaar) de beste selectie van Nederland. Europees sla je, op een enkele wedstrijd na, niet bepaald een modderfiguur.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het vreemde is alleen dat men nooit goed kan duiden wat er dan precies bedroevend is. Want je haalt of huurt de afgelopen jaren behoorlijk wat kwaliteit, waarmee je ook Europees gezien wat hebt kunnen klaarstomen voor de komende tijd. Lijkt mij juist behoorlijk goed beleid. Een paar jaar terug waren Malacia en Karsdorp gewoon voor de hoofdprijs gekocht en direct de best verdienende speler.
AZ heeft wel naam gemaakt met de recente toptrainers van Kerkez en Reijnders, maar die waren ook echt goed in het shirt van AZ. Addai en Van Bommel hebben/hadden alles nog te bewijzen en dat levert nu blijkbaar ook al 35 miljoen op. Ik zou er echt niet rouwig om zijn als Van Bommel vertrekt, die vijf doelpunten en drie assists vangen we wel op hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ verkoopt zijn huid terecht duur binnen de landsgrenzen. Het valt mij nog mee ze uberhaupt meewerken.
Al had je bij een buitenlandse transfer ook al echt wel 15 gepakt, iets wat ik al geen gek bedrag vind tbh.
Ben jij AZ-supporter? Hoe kijk jij naar de potentie van van Bommel? Is dat een jongen die nog wat stappen kan maken denk je?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ heeft wel naam gemaakt met de recente toptrainers van Kerkez en Reijnders, maar die waren ook echt goed in het shirt van AZ. Addai en Van Bommel hebben/hadden alles nog te bewijzen en dat levert nu blijkbaar ook al 35 miljoen op. Ik zou er echt niet rouwig om zijn als Van Bommel vertrekt, die vijf doelpunten en drie assists vangen we wel op hoor.
Dat kan ik prima duiden hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het vreemde is alleen dat men nooit goed kan duiden wat er dan precies bedroevend is. Want je haalt of huurt de afgelopen jaren behoorlijk wat kwaliteit, waarmee je ook Europees gezien wat hebt kunnen klaarstomen voor de komende tijd. Lijkt mij juist behoorlijk goed beleid. Een paar jaar terug waren Malacia en Karsdorp gewoon voor de hoofdprijs gekocht en direct de best verdienende speler.
Ja dus je pakt een selectie van spelers en daarop baseer je dan de kwaliteit van scouting? Maar waarom neem je dan een Rodriguez die snel bij Milan werd opgepikt en een Angelino niet mee? Nagalo nu al poep noemen is nergens op gestoeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ben jij AZ-supporter? Hoe kijk jij naar de potentie van van Bommel? Is dat een jongen die nog wat stappen kan maken denk je?
[..]
Dat kan ik prima duiden hoor.
Schwaab, Luckassen, Baumgartl, Mwene, Hoever, Nagalo, Malacia, Dest en Flamingo.
Onze laatste 9 inkomende transfers (qua verdediging). Dest vind ik top, Flamingo ben ik persoonlijk ook wel fan van. Maar de rest? Complete en absolute poep. Werkelijk waar geen 1 speler die ook maar enigszins het gewenst niveau heeft, had of ooit zal hebben.
Nogmaals: genoeg leuke transfers gezien, maar verdedigend mag PSV echt wel een flink doorpakken nu
Yes. Van Bommel kan zeker stappen maken, hij doet mij wel wat denken aan Gakpo. Maar wel een mindere versie, die vooral wat gehyped wordt door zijn naam. Het zou bij PSV best een goede speler kunnen worden, maar het is geen directe vervanger van Lang en zeker niet voor zo'n prijs. Ik had nooit durven dromen dat we zo'n bedrag voor hem zouden ontvangen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ben jij AZ-supporter? Hoe kijk jij naar de potentie van van Bommel? Is dat een jongen die nog wat stappen kan maken denk je?
Niet voor 20m. Vond het destijds wel jammer dat we zelf geen lijntje hebben uitgegooid naar MVV.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Van Bommel oprecht een goede aankoop. Daar zit wel muziek in.
Oh het is nu zelfs al ontvangenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Yes. Van Bommel kan zeker stappen maken, hij doet mij wel wat denken aan Gakpo. Maar wel een mindere versie, die vooral wat gehyped wordt door zijn naam. Het zou bij PSV best een goede speler kunnen worden, maar het is geen directe vervanger van Lang en zeker niet voor zo'n prijs. Ik had nooit durven dromen dat we zo'n bedrag voor hem zouden ontvangen.
Nouja, als het openingsbod 15 is en AZ wil 20 dan ga je er doorgaans wel uitkomen.quote:
Dat is toch iets anders dan dat de vraagprijs is ontvangen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, als het openingsbod 15 is en AZ wil 20 dan ga je er doorgaans wel uitkomen.
Hij is niet mee op trainingskamp en er is al meer dan vijftien miljoen geboden. In de letterlijke zin van het woord is het nog niet ontvangen nee, maar je kunt moeilijk ontkennen dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren.quote:
Ja, die deal gaat vast gesloten worden maar er zit nogal een verschil tussen de genoemde bedragen. 15 exclusief bonussen is een heel ander verhaal dan de vraagprijs van 20+ natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:16 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij is niet mee op trainingskamp en er is al meer dan vijftien miljoen geboden. In de letterlijke zin van het woord is het nog niet ontvangen nee, maar je kunt moeilijk ontkennen dat dat in de nabije toekomst gaat gebeuren.
Ik meen dat PSV dat wel heeft gedaan, maar dat van Bommel destijds koos voor AZ. Waarschijnlijk zal PSV wel hebben voorgesteld om eerst een jaar Jong PSV te doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet voor 20m. Vond het destijds wel jammer dat we zelf geen lijntje hebben uitgegooid naar MVV.
Ik pak inkomende transfers qua verdedigers van de afgelopen jaren ja. Angelino is een goede, die kwam in mijn overzicht niet naar voren. Rodriguez was ik ook geen fan van.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja dus je pakt een selectie van spelers en daarop baseer je dan de kwaliteit van scouting? Maar waarom neem je dan een Rodriguez die snel bij Milan werd opgepikt en een Angelino niet mee? Nagalo nu al poep noemen is nergens op gestoeld.
Appels en peren natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat van Bommel ook daadwerkelijk wat kan. Toen die dikke van Ajax niet meer zijn fysiek kon gebruiken bleef er weinig over.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:09 schreef De_Pel het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Ruben de Brubby van PSV blijkt. Eigen jeugdspeler terugkopen voor een recordbedrag en vervolgens presteert ie geen klote meer. Ik zeg doen
Je bent nu wel een heleboel dingen op 1 hoop aan het gooien. Scoutingsbeleid en aankoopbeleid zijn wel twee totaal verschillende takken van sport. Dat Itakura niet kwam en Schouten naar achteren moest heeft niks met het scoutingsbeleid te maken. Het verschil tussen de prijzen van Lang en RvB ook niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik pak inkomende transfers qua verdedigers van de afgelopen jaren ja. Angelino is een goede, die kwam in mijn overzicht niet naar voren. Rodriguez was ik ook geen fan van.
En Nagalo is niet 'poep' natuurlijk; wat ik meer bedoel is dat PSV zonder idee aan het scouten is. Je hebt een ontzettend groot probleem in je centrale verdediging; vorig jaar kwam het er eigenlijk op neer dat Schouten uit noodzaak weg van de CVM moest om als CV te gaan spelen (in de absentie van Boscagli).
Dan komt PSV met een standaardlijstje van verdedigers (o.a. die Itakura) die onhaalbaar blijken te zijn, om vervolgens met een 19-jarige jongen uit Denemarken te komen die 0,0 ervaring en/of aangetoonde kwaliteiten heeft. Dát moet dan de man zijn die dat gat gaat opvullen, dat kan toch niet?
En sure, dit jaar worden we kampioen. Maar laten we heel eerlijk zijn, zo strontveel geluk gaan we natuurlijk nooit meer hebben. Je gooit eigenlijk gewoon je kampioenschap weg en dan hadden we hier nu een heel ander gesprek gehad. Dan was de noodzaak voor verdedigers er ineens wél.
En nee, ik ben niet negatief over PSV; integendeel. Maar ik vind het wel goed om te zien dat ze nu eens doorpakken met het halen van goede verdedigers, beginnende met die jongen van Valencia. van Bommel voor +/- 15 miljoen zou ik ook ok vinden, 20 miljoen zou absurd zijn natuurlijk. Dan had je zelf ook gewoon véél meer uit Lang moeten halen. Als het verschil tussen een talent uit de Eredivisie en een topspeler uit de Eredivisie maar 8 miljoen is dan doe je als verkopende club iets verkeerd.
Dat laatste zeg ik ook niet.. dat is een stukje onderhandelingstactiek. Zelf je beste speler voor wisselgeld van de hand doen om een talent uit de Eredivisie voor ruim 2/3de van dat bedrag te kopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent nu wel een heleboel dingen op 1 hoop aan het gooien. Scoutingsbeleid en aankoopbeleid zijn wel twee totaal verschillende takken van sport. Dat Itakura niet kwam en Schouten naar achteren moest heeft niks met het scoutingsbeleid te maken. Het verschil tussen de prijzen van Lang en RvB ook niet.
Dus je vindt het aankoopbeleid kut, niet de scouting?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En het scoutingsbeleid heeft toch alles te maken met het feit dat Schouten naar achteren moest? Als jij een realistisch lijstje hebt dan kun je gewoon doorschakelen. Nu richt je alle pijlen op een Itakura (die onhaalbaar bleek) en vervolgens eindig je met een Nagalo (die dus ook niks heeft toegevoegd tot dusver). Is Nagalo dan een slechte speler? Nee, maar wel een slechte aankoop voor dat moment om de simpele reden dat hij het gat wat je hebt niet opvult.
Het was Ajax die heel lang heel veel geluk had en daardoor een enorme reeks winstpartijen aan elkaar kon knopen. En PSV had in die periode ook echt veel tegenslag. En blessures.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:31 schreef Solispolar het volgende:
En sure, dit jaar worden we kampioen. Maar laten we heel eerlijk zijn, zo strontveel geluk gaan we natuurlijk nooit meer hebben. Je gooit eigenlijk gewoon je kampioenschap weg en dan hadden we hier nu een heel ander gesprek gehad. Dan was de noodzaak voor verdedigers er ineens wél.
Staat me vaag iets van bij. Snap wel dat die jongen naar de Eredivisie wilde.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik meen dat PSV dat wel heeft gedaan, maar dat van Bommel destijds koos voor AZ. Waarschijnlijk zal PSV wel hebben voorgesteld om eerst een jaar Jong PSV te doen.
Klopt. Maar ik mag hopen tochquote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Appels en peren natuurlijk. Om nog maar te zwijgen over het feit dat van Bommel ook daadwerkelijk wat kan. Toen die dikke van Ajax niet meer zijn fysiek kon gebruiken bleef er weinig over.
Dit is zelfs voor jouw doen een beetje aan de trieste kant.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik mag hopen toch
Wie weet struikelt ie over een polletje en haalt ie nooit meer enig niveau.
Gun ik die jongen overigens niet, maar is voor de buitenwacht wel aardig leedvermaak als je dan net 20 miljoen aftikt voor je eigen jeugdspeler.
Trieste reactiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gun ik die jongen overigens niet, maar is voor de buitenwacht wel aardig leedvermaak als je dan net 20 miljoen aftikt voor je eigen jeugdspeler.
Waar jij je plezier uithaalt moet je zelf weten uiteraardquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meh. Veel tegenslag, veel pech.. het feit dat je 18 (!) punten verspeelt op een Ajax in deze staat is gewoon met geen enkele pen te rechtvaardigen. Dat gaat wel wat verder dan wat pech, paal, lat en andere zaken. Dat is gewoon onkunde en naar mijn beleving ook gewoon een disbalans in de selectie. Ik vond het dit jaar (met name verdedigend) ook gewoon niet goed staan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was Ajax die heel lang heel veel geluk had en daardoor een enorme reeks winstpartijen aan elkaar kon knopen. En PSV had in die periode ook echt veel tegenslag. En blessures.
Ik heb recent nog even alle wedstrijden teruggekeken waarin Ajax de 10 punten liet liggen. Tegen Utrecht werden ze overklast. Bij Sparta ging het redelijk gelijk op. Sparta komt in de 95e minuut op voorsprong en dan nog trekken ze een punt naar zich toe. Tegen NEC werden ze na een eerste half uur waarin Ajax een optisch overwichtje had compleet op de counter weggespeeld. Bij Groningen leek het wederom nergens op en vielen de doelpunten over en weer alleen maar omdat beide doelmannen aan het schutteren waren.
Dat was het niveau van Ajax wat enorm werd verbloemd omdat in de wedstrijden daarvoor het kwartje steeds de goede kant op viel en PSV mentaal om diverse redenen door het ijs zakte.
Op het eind liet PSV echter wel zien dat ze by far het beste waren. Ook uit bij Feyenoord. Twee mazzelgoals tegen (ram naar voren van de doelman die precies goed valt en schot uit een onmogelijke hoek die precies goed is, maar die deze speler als hij nog 100x mag aanleggen niet meer maakt). In de eerste helft een pingel geweigerd. In de tweede helft was het een wonder dat het zo lang duurde voordat de derde viel. Maar aan alles voelde je dat PSV Feyenoord in eigen huis droog in hun hol ging nemen.
Nee, PSV is niet met geluk kampioen geworden. Ze waren absoluut de beste en hebben er eigenlijk heel weinig uitgehaald. Mede ook vanwege twee kutkeepers...
Ja want jij hebt je lul niet in een krul gelachen om de nooit fitte en nooit scorende brubby van 18 miljoen en een jaarsalaris van 3 miljoen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor jouw doen een beetje aan de trieste kant.
Die faalfase na de winterstop had natuurlijk helemaal geen reet te maken met de kwaliteit van de selectie. Als je dat echt denkt, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Meh. Veel tegenslag, veel pech.. het feit dat je 18 (!) punten verspeelt op een Ajax in deze staat is gewoon met geen enkele pen te rechtvaardigen. Dat gaat wel wat verder dan wat pech, paal, lat en andere zaken. Dat is gewoon onkunde en naar mijn beleving ook gewoon een disbalans in de selectie. Ik vond het dit jaar (met name verdedigend) ook gewoon niet goed staan.
Dat is iets totaal anders dan een knul een van 20 een carrière eindigende blessure toewensen en dat onder leedvermaak weglachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja want jij hebt je lul niet in een krul gelachen om de nooit fitte en nooit scorende brubby van 18 miljoen en een jaarsalaris van 3 miljoen.
Discussieren met jou is sowieso een beetje kansloos. Want als iemand anders een andere mening heeft dan 'snap je er geen kut van'.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die faalfase na de winterstop had natuurlijk helemaal geen reet te maken met de kwaliteit van de selectie. Als je dat echt denkt, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.
Je kunt hooguit vinden dat er eerder doorgeselecteerd had moeten worden zodat je niet met gedesillusioneerde spelers was komen te zitten. Heeft overigens ook niet zo veel met Scouting te maken, maar eerder met aan- en verkoopbeleid.
Hij wenst het hem toch niet toe? Hij zegt letterlijk 'gun ik die jongen niet'...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders dan een knul een van 20 een carrière eindigende blessure toewensen en dat onder leedvermaak weglachen.
Ik ben het wel met je eens dat het beschamend is. Maar er waren wel redenen voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Meh. Veel tegenslag, veel pech.. het feit dat je 18 (!) punten verspeelt op een Ajax in deze staat is gewoon met geen enkele pen te rechtvaardigen. Dat gaat wel wat verder dan wat pech, paal, lat en andere zaken. Dat is gewoon onkunde en naar mijn beleving ook gewoon een disbalans in de selectie. Ik vond het dit jaar (met name verdedigend) ook gewoon niet goed staan.
Eigenlijk niet, maar ik weet niet of ik dat zou toegeven als ze aan het einde van de rit met een niet-scorende spits alsnog boven mijn club zouden zijn geëindigd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja want jij hebt je lul niet in een krul gelachen om de nooit fitte en nooit scorende brubby van 18 miljoen en een jaarsalaris van 3 miljoen.
Geen idee hoe dat toen precies is gegaan en achteraf is het makkelijk praten. Maar na dat jaar MVV had PSV 'm moeten halen en verhuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij. Snap wel dat die jongen naar de Eredivisie wilde.
PSV wilde hem halen, maar hij vond zelf dat het beter was om naar AZ te gaan. Dus koos hij voor AZ.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat toen precies is gegaan en achteraf is het makkelijk praten. Maar na dat jaar MVV had PSV 'm moeten halen en verhuren.
Als 'ie het dan redelijk doet bij Heracles, maar niet goed genoeg is voor PSV, dan verkoop je 'm voor 2 mio aan FC Twente of zo.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is iets totaal anders dan een knul een van 20 een carrière eindigende blessure toewensen en dat onder leedvermaak weglachen.
Het was wel een heel slecht argument, want iedere speler kan een blessure oplopen die de loopbaan voortijdig beëindigt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat ik dat die jongen niet gun.
Alleen schets ik even een “karikatuur” scenario dat je nooit weet of hij uit de verf gaat komen, om wat voor reden dan ook.
Je moet niet zo naar spijkers op laag water zoeken joh, straks bezeer je je lange tenen nog.
Zolang je het verschil tussen scouting en aan- en verkoop niet begrijpt is dat niet eens een discussie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Discussieren met jou is sowieso een beetje kansloos. Want als iemand anders een andere mening heeft dan 'snap je er geen kut van'.
Laten we het er dan maar gewoon bij houden dat we allebei wat anders naar het scoutingsapparaat van PSV kijken. En dat is prima natuurlijk
Dit is ook echt al 100x besproken, maar sommige types hier komen niet verder als dat Steward op de brandstapel moet omdat PSV geen selectie heeft met op elke plek de beste speler van de Eredivisie.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het beschamend is. Maar er waren wel redenen voor.
Veel blessures van belangrijke spelers. Onder meer Schouten (nooit 100% fit en een deel niet inzetbaar), Tillman, Pepi, Dest die later terugkwam van een blessure dan gedacht. Saibari. Lang die pas aan het eind weer een beetje zijn draai kon vinden na het vorige seizoen met alle problemen.
Daar bovenop nog Bakayoko die een waardeloos seizoen had. Boscagli was het hele jaar al bezig met zijn vertrek plannen. Nagalo begon aan het seizoen met een blessure. Mauro Jr. eveneens.
PSV heeft best een brede selectie, maar waar in het vorige seizoen er altijd een aantal toppers op de bank zaten om het om te draaien als het niet liep heb je afgelopen seizoen heel vaak niets gehad om op terug te vallen.
En het hebben van een kutkeeper helpt ook niet.
Bod van 28 op Paitsjao lees ik net. Nou, iets in die orde dusquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:13 schreef ISVV het volgende:
Eens kijken wat we nog voor Baka kunnen vangen, steeds meer clubs lijken concreet te worden.
Met 1 jaar contract? Weinig kans.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bod van 28 op Paitsjao lees ik net. Nou, iets in die orde dus
Zeiksnolquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was wel een heel slecht argument, want iedere speler kan een blessure oplopen die de loopbaan voortijdig beëindigt.
Die reacties van de supporters. Alsof prime Robben die kant op komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Laat de geïnteresseerde clubs maar tegen elkaar opbieden.
Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die reacties van de supporters. Alsof prime Robben die kant op komt.
Je ziet vaak bij jonge buitenspelers dat het even duurt voordat tegenstanders door hebben hoe ze hem moeten bestrijden. Er zijn er maar weinig zo goed dat ze daar een antwoord op vinden. Bakayoko is dat vooralsnog niet gelukt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef ISVV het volgende:
De vraag is of dit een dip is of juist zijn gebruikelijke niveau. Ik krijg steeds meer het idee dat de goede Bakayoko gewoon een tijdje boven zichzelf uitgestegen is namelijk.
Oh ja dat is waarquote:
Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.
Zo slecht als de meeste supporters hem afschilderen is ook weer niet terecht. Hij speelde vaak als een jeugdspeler ,wat niet gek is voor een jongen van 21 , maar hij heeft ook veel goede wedstrijden gespeeld, vooral vorig seizoen. Dat hij daarna in een dip raakte, en misschien wat vertrouwen verloor omdat Perisic hem (terecht) uit de basis speelde, speelt ook mee dat ie dit seizoen minder presteert .
Hij mag het volgend jaar laten zien. Ik vond hem tijdens invalbeurten afgelopen jaar ook vrij consequent tegenvallen, maar het is natuurlijk wel een type speler dat ritme en vertrouwen nodig heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanDaarnaast ook gewoon prima statistieken voor een jongen van 21 toch? Ook meermaals belangrijk geweest al in het verleden. Maar inderdaad nu een iets mindere fase; mede door een weergaloze Perisic.
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:05 schreef Solispolar het volgende:
Verder natuurlijk heerlijk al die jaloerse reactie binnen 10 minuten (en natuurlijk de klassieker van GotenSSJ die negatief is). Dan weet je op voorhand eigenlijk al dat je goede zaken hebt gedaanNu nog doorpakken voor die vervanger van Tillman en we gaan aardig de goede kant op
Nee jouw reactie is niet voorspelbaar. Altijd maar alles zo draaien om het maar positief te laten lijken. "20 incl.. nee is te veel!" " 16 excl. wat een werelddeal!"quote:
Ik heb deze post gerapporteerd. Leuk dat je altijd zo negatief doet, maar dat je nu dingen gaat posten waar ik het mee eens ben vind ik gewoon schofterig. Wil je dat laten voortaan, helemaal nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij van
Bommel. Als je de gok neemt op potentieel voor een miljoen of 8-10 snap ik het wel, maar je transferrecord dik verbreken voor van Bommel.. Flink risico imo.
Ik ga die aankoop voor dat bedrag niet goedpraten, maar je argument is zwak. Hij is natuurlijk nog heel erg jong, dus dat zijn rendement nog laag is zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef zoekeenleven het volgende:
16+ miljoen betalen voor iemand die 9 eredivisiegoals maakt in 2 jaar. Als je dat probeert goed te praten mag je opgenomen worden in het Pieter Baancentrum.
Hij is vooral goed met wat ruimte, in de kleine ruimte is het niet echt een Lang zeg maarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga die aankoop voor dat bedrag niet goedpraten, maar je argument is zwak. Hij is natuurlijk nog heel erg jong, dus dat zijn rendement nog laag is zegt helemaal niks.
Een veel groter probleem vind ik dat ik op basis van zijn spel en dreiging ook helemaal geen hoger rendement zou verwachten. Natuurlijk zit er wel wat talent in dat ventje, maar dit soort bedragen uitgeven voor iemand die er niet met kop en schouders uitsteekt bij AZ vind ik, wat voor leeftijd dan ook, niet verantwoord.
En ja, wellicht is hij over 2 jaar gewoon 30 miljoen waard en maken we een dikke winst. Dat kan zomaar. Of hij vertrekt over 2 jaar voor 2 miljoen naar Twente.
Het is meer een Gakpo, maar dan zonder de specifieke kwaliteiten van Gakpo. Vooralsnog beschouw ik het als een net-niet voetballer. Ik zie de potentie, maar ik zie niet hoe dat er bij PSV snel genoeg uit moet gaan komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral goed met wat ruimte, in de kleine ruimte is het niet echt een Lang zeg maar
Oh, het lijkt me wel een speler die het niveau van PSV uiteindelijk aan gaat kunnen. Je betaalt er alleen een miljoen of zes teveel voor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer een Gakpo, maar dan zonder de specifieke kwaliteiten van Gakpo. Vooralsnog beschouw ik het als een net-niet voetballer. Ik zie de potentie, maar ik zie niet hoe dat er bij PSV snel genoeg uit moet gaan komen.
Het niveau aankunnen denk ik ook wel en dan was inderdaad 8-10 miljoen een prima bedrag. En ik vind 15 miljoen ook een prima bedrag als je hem over 4 jaar voor 30 verkoopt. Alleen dat laatste zie ik niet gebeuren en zelfs als het wel gebeurt is het wat zuur dat hij in je eigen jeugd heeft gespeeld en je hem nu bij AZ weg moet halen voor de hoofdprijs. Maar goed, dat soort dingen horen er ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me wel een speler die het niveau van PSV uiteindelijk aan gaat kunnen. Je betaalt er alleen een miljoen of zes teveel voor.
Net alsof Lang zo'n wereldspeler was. Sure, die was op het einde tegen Feyenoord belangrijk. Maar die heeft ook wekenlang verstoppertje gespeeld op het moment dat we wedstrijd op wedstrijd verloren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij van
Bommel. Als je de gok neemt op potentieel voor een miljoen of 8-10 snap ik het wel, maar je transferrecord dik verbreken voor van Bommel.. Flink risico imo.
Jelly.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet voorspelbaar. Altijd maar alles zo draaien om het maar positief te laten lijken. "20 incl.. nee is te veel!" " 16 excl. wat een werelddeal!"
Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:28 schreef Solispolar het volgende:
Prima deal; benieuwd naar wat van Bommel kan brengen. Samen met die Pool erbij al wat 2 (op het oog) goede aankopen. Nu nog een waardige vervang voor Tillman.
Gaat hij niet. Was bij AZ al niet heel bepalend. Hij heeft potentie, maar als directe vervanger van Lang komt PSV thuis van een wel heel koude kermis.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.
Hebben we elkaar toch in ieder geval 1x weten te vinden dit jaarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb deze post gerapporteerd. Leuk dat je altijd zo negatief doet, maar dat je nu dingen gaat posten waar ik het mee eens ben vind ik gewoon schofterig. Wil je dat laten voortaan, helemaal nergens voor nodig dit.
Denk ook niet dat dat het idee is. Maar het is een talentvolle jongen die elke dag van Perisic gaat leren. Ik ben er wel blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.
Ongekend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
En druk bezig met die Sildillia van Freiburg. Hebben we ineens iemand in de staf zitten die iets van verdedigen snapt oid? We kijken ineens naar zoveel verdedigers, compleet nieuwe situatie dit
Wat er ook gebeurd; dat je eigen jeugdspeler je recordaankoop wordt is per definitie grappig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het niveau aankunnen denk ik ook wel en dan was inderdaad 8-10 miljoen een prima bedrag. En ik vind 15 miljoen ook een prima bedrag als je hem over 4 jaar voor 30 verkoopt. Alleen dat laatste zie ik niet gebeuren en zelfs als het wel gebeurt is het wat zuur dat hij in je eigen jeugd heeft gespeeld en je hem nu bij AZ weg moet halen voor de hoofdprijs. Maar goed, dat soort dingen horen er ook wel een beetje bij.
Gebeurd....quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd; dat je eigen jeugdspeler je recordaankoop wordt is per definitie grappig.
Voor de genoemde bedragen kan ik het me ook niet voorstellen nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd gewoon niet dat die interesse ooit serieus is geweest.
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!quote:
Modric incoming!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.
Is een verse insider.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.
Hendersonquote:
Een verse insider, juist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is een verse insider.
Duiken er steeds meer op
Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.quote:
Hij is de zoon van....quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Bommel heeft zich nog totaal niet bewezen. Veel te veel geld.
Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormramquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.
Ik heb meer iets van graag of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormram![]()
Vooralsnog is er niks interessant voorbij gekomen voor hem, verwacht(hoop) dat ie nog een jaartje blijft
We hebben de van Bommels en Perisic’e’s van deze wereld al binnen dus kan de muur worden opgebouwd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Nog een verdediger? Wat is er ineens met ons aan de hand?
Stappenplan. Eerst de Eredivisie domineren met aanvallend voetbal omdat je daar toch geen verdediging nodig hebt en nu doorbouwen aan een betere balans om de CL te winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Lees net dat Freiburg 10 miljoen vraagt, zijn contract loopt over een jaar af. Daar moet nog wel wat onderhandelingsruimte zitten. Maar ik zou hem ook graag zien komen, zo belangrijk om goede backs te hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.
Mooi om die achter Dest te hebben als leerling.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik ben ook enorm verrastquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.
Moet wel zeggen dat ik dacht dat hij jonger was, eerlijk gezegd. Toch een meer dan prima aankoop als het lukt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm verrast
Denk dat mensen het sowieso veel geld vinden voor zo'n jongen, maar heeft het ook niet te maken met die Feyenoord deals van Steijn en Valente?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
En ik snap de commotie rondom de transfersom van van Bommel niet zo.. veel over gelezen/gehoord de afgelopen dagen, maar wat verwachten mensen dan? 12 jaar geleden ging Sulejmani al voor 16,25 miljoen naar Ajax (van Heerenveen nota bene) en recent haalde Ajax Bergwijn nog voor 30.
Wat verwacht men dan? Dat AZ zo'n jongen voor 8 miljoen laat gaan? Tegenwoordig gaan die Japanners van NEC zelfs al voor 5 mil+
Als in?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Denk dat mensen het sowieso veel geld vinden voor zo'n jongen, maar heeft het ook niet te maken met die Feyenoord deals van Steijn en Valente?
Die twee is evenveel als van Bommel ongeveer. En Steijn heeft zich vorig jaar bewezen (ben geen fan) en Valente is ook talentvol. Dan is die verhouding voor sommige misschien scheef.quote:
Nee, ik denk niet dat er zo wordt gekeken. Uberhaupt niet naar wat andere clubs kunnen betalen of uitgeven, want PSV kan sowieso wel in een andere vijver vissen dan Feyenoord vanwege de mogelijkheden in salaris en transfergelden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Die twee is evenveel als van Bommel ongeveer. En Steijn heeft zich vorig jaar bewezen (ben geen fan) en Valente is ook talentvol. Dan is die verhouding voor sommige misschien scheef.
Lijkt me wel. Dest naar links en Mauro op de bank of misschien mag hij de strijd aan op het middenveld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als die Sildillia komt gaat Mauro naar de bank lijkt mij? Ideale 12de man welDan heb je een back-up voor beide backposities en verdedigende middenvelder.
Je kan natuurlijk twisten of het de juiste speler is. Maar volgens mij is het feit dat Van Bommel die contractverlenging niet wenste te tekenen het verschil tussen überhaupt haalbaar en onhaalbaar. Neem nou die Kees Smit: daar waren ze overheen gebuiteld als hij zijn contract niet had opengebroken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
En ik snap de commotie rondom de transfersom van van Bommel niet zo.. veel over gelezen/gehoord de afgelopen dagen, maar wat verwachten mensen dan? 12 jaar geleden ging Sulejmani al voor 16,25 miljoen naar Ajax (van Heerenveen nota bene) en recent haalde Ajax Bergwijn nog voor 30.
Wat verwacht men dan? Dat AZ zo'n jongen voor 8 miljoen laat gaan? Tegenwoordig gaan die Japanners van NEC zelfs al voor 5 mil+
Dat is zonder meer waar. Sterker nog: dat vraag ik me ook wel af; ik hoop natuurlijk dat hij die stap naar de top wel kan maken maar ik vraag me ook af of hij dat kan. Maar dat staat voor mij wel los van de vraagprijs, die vind ik niet zo heel gek namelijk. De tijd dat we AZ en Twente gaan 'beroven' van hun beste spelers voor 5 miljoen is natuurlijk wel voorbij.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk twisten of het de juiste speler is.
Is ook niet zo gek toch? Of het een natuurlijke back is of niet dat boeit niet zo; het feit is dat hij het gewoon ontzettend goed doet. Gezien de lijst met vertrekkers/noodzaak voor andere posities snap ik die keuze dan wel. Helemaal als je voor de rechtsback nog die jongen uit Duitsland haalt en Dest ook linksback kan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Eind april zei Bosz in de persconferentie dat Mauro qua niveau als linksback met Oranje mee zou kunnen. Afgezien of dat waar is kun je er dan toch vanuit gaan dat het gewoon je nummer 1 op het lijstje is op die positie.
Dest lijkt mij ook zeker, dan zou die Sildillia hierheen komen om op de bank te gaan zitten? Dat lijkt me toch ook niet?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Eind april zei Bosz in de persconferentie dat Mauro qua niveau als linksback met Oranje mee zou kunnen. Afgezien of dat waar is kun je er dan toch vanuit gaan dat het gewoon je nummer 1 op het lijstje is op die positie.
Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dest lijkt mij ook zeker, dan zou die Sildillia hierheen komen om op de bank te gaan zitten? Dat lijkt me toch ook niet?
Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.
Ik vind iemand van 23 halen voor de toekomst niet echt logisch.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.
Dan zou hij gehaald zijn om Dest nu al uit de basis te spelen. Hij wordt een optie als rechtsback en hij komt omdat Ledezma vertrekt. En hopelijk slaagt ie want dan is de vervanger van Dest al binnen met de nodige ervaring in het eerste elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind iemand van 23 halen voor de toekomst niet echt logisch.
Dest is van nature toch een linksback? Dest op links, Sildillia op rechts. En Mauro als backup voor 9 posities.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dan zou hij gehaald zijn om Dest nu al uit de basis te spelen. Hij wordt een optie als rechtsback en hij komt omdat Ledezma vertrekt. En hopelijk slaagt ie want dan is de vervanger van Dest al binnen met de nodige ervaring in het eerste elftal.
Je gaat sowieso geen toezeggingen doen toch? Hoe heerlijk is het om 2 spelers te hebben voor 1 positie die allebei de beoogde nummer 1 zijn? Laat ze maar vechten om een plekje; het is geen stichting doe een wens natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.
Je hebt die vent nog nooit zien spelen man.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat sowieso geen toezeggingen doen toch? Hoe heerlijk is het om 2 spelers te hebben voor 1 positie die allebei de beoogde nummer 1 zijn? Laat ze maar vechten om een plekje; het is geen stichting doe een wens natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is van nature toch een linksback? Dest op links, Sildillia op rechts. En Mauro als backup voor 9 posities.
Ik denk dat Mauro en Dest gewoon de basisspelers zijn en dat er, mocht er nood aan de man zijn, wat moeten worden geschoven dan kun je hem inpassen. Maar ik denk niet dat ie rechtstreeks zoals Schouten voor 1 positie in de basis wordt gehaald.quote:“Het is geen probleem”, vervolgt de Amerikaan. “Ik denk dat ik het allebei kan en het is een mooie stap om me een beetje te ontwikkelen. Op de lange termijn is rechtsback mijn positie, maar het is goed voor je carrière en voor coaches om veelzijdig te zijn.
Kan ik ook prima mee leven. Het is bovendien een speler die ook wel eens controlerend op het middenveld en centraal achterin heeft gespeeld. Hij mag het gaan laten zien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Mauro en Dest gewoon de basisspelers zijn en dat er, mocht er nood aan de man zijn, wat moeten worden geschoven dan kun je hem inpassen. Maar ik denk niet dat ie rechtstreeks zoals Schouten voor 1 positie in de basis wordt gehaald.
Ik heb sowieso het gevoel dat jij überhaupt geen voetbal kijkt, maar er zijn ook mensen die ook gewoon andere competities volgenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt die vent nog nooit zien spelen man.
Man man hoe mensen een harde krijgen omdat die een paar jeugdinterlands heeft gespeeld voor een groot land.
Oh man, laat hem en zijn haarband alsjeblieft héél erg ver weg blijven.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Mocht Luukinho vertrekken is er maar 1 vervanger die de pijn een beetje kan verzachten
[ x ]
Bring Memphis home
Alsjeblieft niet zeg. Ja, voor de eredivisie natuurlijk een prima spits. Maar godverdomme, zijn we net van Lang af komt zijn broer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:01 schreef PSVCL het volgende:
Mocht Luukinho vertrekken is er maar 1 vervanger die de pijn een beetje kan verzachten
[ x ]
Bring Memphis home
Nee, Dest is op zijn best als rechtsback. Maar kan ook uitstekend uit de voeten op links.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is van nature toch een linksback?
Laat 'm lekker daar, in de zandbak, in Turkije of zo. Maar niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:01 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Bring Memphis home
Vandaar dat ie een paar dagen terug een reactie plaatste op een instapost van PSVquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:29 schreef mitt het volgende:
Memphis is niet heel slim maar wel zo slim om nooit meer terug te keren bij PSV. Die heeft helemaal geen zin in al dat gezeik op hem elke keer.
Godverdomme. Denk je net van dat gerucht af te zijn, gaat Earnie nog een keer terug om een klap geld weg te pissen in Alkmaar.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef ISVV het volgende:
Earnie gaat toch een poging voor Mijnans doen
Die is echt wel goed genoeg inderdaad, misschien dat je met een smak tekengeld z'n salaris nog een beetje in toom kan houden, want hij is eigenlijk gewoon te duur. Hij zal vanwege die achterstallige betalingen wel makkelijk weg kunnen komen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:25 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn wel erg negatiev over een echte PSVer die in 2014 besloot om nog een seizoen te blijven zodat PSV na 6 jaar weer eens de titel kon pakken, terwijl een Gakpo , die nog net niet aanbeden wordt, midden in het seizoen/titelrace besloot te vertrekken met zn chagrijnige kop. Memphis > gakpo..
Daarnaast is Memphis pas 31, Oranjes topscoorder, je haalt dus gewoon iemand binnen met veel kwaliteit. Begrijp de negatieve reacties niet
Een jaartje vlammen bij PSV als warming up voor het WK. Als Luuk zijn contract uiteindelijk gaat verlengen zal je hem moeten vervangen met een ervaren speler..quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is echt wel goed genoeg inderdaad, misschien dat je met een smak tekengeld z'n salaris nog een beetje in toom kan houden, want hij is eigenlijk gewoon te duur. Hij zal vanwege die achterstallige betalingen wel makkelijk weg kunnen komen.
NEEE.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef ISVV het volgende:
Geen 3-peat komend seizoen. Het was leuk voor zolang het duurde.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:10 schreef ISVV het volgende:
Stukje zelfoverschatting.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:28 schreef Caland het volgende:
AZ dat net doet alsof spelers vanaf daar niet meer naar de Nederlandse top willen
Leuke rubriek
Ik vermoed omdat AZ dit seizoen een aanval wil doen op een CL plek en als je dan je halve elftal verkoopt dit lastig gaat worden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 06:41 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zou je die 12 miljoen exclusief bonussen niet pakken? Je zou überhaupt toch wel onder PSV eindigen dus knijp ze nu ook maar gewoon zo ver mogelijk leeg.
Pak je straks gewoon 30 miljoen op 2 spelers.
Geen verkeerde speler hoor.. maar als directe opvolger van Tillman doe je dan wel een flink jasje uit hoor. Als je dan bedenkt dat de 21-jarige van Bommel ook nog niet in het eerste seizoen de impact van een Lang gaat hebben zou het verstandig zijn om op zo'n bepalende positie als de 10 misschien wél een kanon te halen. Al heb je natuurlijk ook nog steeds een Saibari in huis..quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Ben wel fan van de voetballer Mijnans. Kan je er goed bijhebben.
Bekijk deze YouTube-video
Heb je volgend jaar ook direct de opvolger van Til binnen.
Ik denk dat iedereen hier Depay wel waardeert om wat hij voor PSV heeft gedaan, maar stiekem is het ook wel lekker om een seizoen te hebben zónder spelers die voor hun eigen BV spelen. Met gasten als Weghorst, Depay en Lang kan je er elke week weer vergif op innemen dat het enkel en alleen om hun eigen persoon gaat. Dat narcisme moet tenslotte gevoed worden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:25 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn wel erg negatiev over een echte PSVer die in 2014 besloot om nog een seizoen te blijven zodat PSV na 6 jaar weer eens de titel kon pakken, terwijl een Gakpo , die nog net niet aanbeden wordt, midden in het seizoen/titelrace besloot te vertrekken met zn chagrijnige kop. Memphis > gakpo..
Daarnaast is Memphis pas 31, Oranjes topscoorder, je haalt dus gewoon iemand binnen met veel kwaliteit. Begrijp de negatieve reacties niet
Dat laatste denk ik niet, maar dat moet je gewoon op de koop toe nemen als hij komt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een jaartje vlammen bij PSV als warming up voor het WK. Als Luuk zijn contract uiteindelijk gaat verlengen zal je hem moeten vervangen met een ervaren speler..
Denk ook wel dat ie op zn 31e de ¨maniertjes¨ achter zich heeft gelaten. Die weet ondertussen wel hoe de media te werk gaat
Alsjeblieft niet. Laat hem maar lekker naar Amsterdam gaan, daar past hij beter met zijn karakter. Als je dergelijke sterallures hebt dan mag je ook wel wat meer laten zien dan hij heeft gedaan. De enige legacy die hij heeft is topscorer van Oranje, maar dat komt ook werkelijk alleen doordat we tegenwoordig 150 interlands per jaar hebben waarvan 110 tegen landen als Timboektoe, Mauritius en Papoea.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet, maar dat moet je gewoon op de koop toe nemen als hij komt.
Ik denk ook niet dat hij komt, maar dat is meer omdat hij nogal duur is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 08:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Laat hem maar lekker naar Amsterdam gaan, daar past hij beter met zijn karakter. Als je dergelijke sterallures hebt dan mag je ook wel wat meer laten zien dan hij heeft gedaan. De enige legacy die hij heeft is topscorer van Oranje, maar dat komt ook werkelijk alleen doordat we tegenwoordig 150 interlands per jaar hebben waarvan 110 tegen landen als Timboektoe, Mauritius en Papoea.
Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar PSV zou echt wel beter worden met hem.
Het is lastig, want PSV heeft ook aan Lang natuurlijk heel veel plezier beleefd. Toch speelde ze hun beste voetbal in de periode dat Lang geblesseerd was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.
Nee, lekker met Pepi in de spits, Perisic op rechts en van Bommel op links en dan wat leuks erbij halen voor achter de hand.
Vooral dat laatste inderdaad. Waarom hebben we hem überhaupt nodig? Waarom het risico nemen? Als hij komt dan is hij hoe dan ook weer 'het mannetje'. Zo goed is hij simpelweg ook niet (meer).quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is lastig, want PSV heeft ook aan Lang natuurlijk heel veel plezier beleefd. Toch speelde ze hun beste voetbal in de periode dat Lang geblesseerd was.
Je mist dan individuele kwaliteiten, maar je krijgt er wel een betere verhouding door in het veld.
Het is ook wel een beetje des PSV's om veel te vertrouwen op individuele kwaliteiten, waar we onder Bosz juist meer als team goed spelen. We kunnen prima zonder Memphis.
Dat de buitenwereld hem een beetje eng vindt ok, maar z'n medespelers lopen weg met hem bij nl elftal en dat lijkt me toch een betere maatstaf over de teamgeest dan wat wij van z'n haarband vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.
Nee, lekker met Pepi in de spits, Perisic op rechts en van Bommel op links en dan wat leuks erbij halen voor achter de hand.
Zeker, zolang het maar niet in mijn team zit. Zo heb ik dit jaar echt met volle teugen genoten van Weghorst.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden voor de competitie als zo'n speler terugkomt, want het houdt niet echt over qua smaakmakers.
Precies dit. Lijkt me prachtig voor de Eredivisie, helemaal waar, maar dan lekker in Amster-/Rotter-/welke dam dan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, zolang het maar niet in mijn team zit. Zo heb ik dit jaar echt met volle teugen genoten van Weghorst.
Qua voetbalkwaliteiten wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
Als PSV Depay kan halen zullen ze dat gewoon doen lijkt mij.
Buitencategorie voor de Eredivisie.
Mee eens, mooi shirtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het nieuwe thuisshirt is overigens een van de betere die er gemaakt is zonder Philips.
Poh. Met Yarek, Flamingo, Nagalo en hem erbij heb je wel echt een goede bezetting.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
PSV dat na 15 jaar eindelijk de verdediging aanpakt
Zal Obispo dan eindelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Poh. Met Yarek, Flamingo, Nagalo en hem erbij heb je wel echt een goede bezetting.
Mee eens. Ik meen dat Itakura ook wel eens al verdedigende middenvelder speelt, daar kunnen we ook nog wel iemand gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal Obispo dan eindelijk vertrekken
Je hebt sowieso wat ervaring nodig achterin, zeker op CL niveau. Dan zou Ikatura zeer welkom zijn.
Flamingo - Yarek is wel erg jong.
Bankzitters van Duitse subtoppers/middenmoot?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als Kovar, Sildillia en Itakura komen spring ik een gat in de lucht, precies het kaliber spelers waar ik op hoopte.
Obispo heeft ook aangegeven te willen vertrekken, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal Obispo dan eindelijk vertrekken
Je hebt sowieso wat ervaring nodig achterin, zeker op CL niveau. Dan zou Ikatura zeer welkom zijn.
Flamingo - Yarek is wel erg jong.
Netjes, netjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit. Dan zal dit in de toekomst wel de tribune worden die als eerst zal worden uitgebreid?
Het mini stadion op de Herdgang is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
[ x ]
Lies/bovenbeen lees ik. Zal wel geen maanden duren, maar kun je wel even zoet mee zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef ISVV het volgende:
Dest geblesseerd uitgevallen? Hopelijk uit voorzorg gewisseld.
Die Tim Reedijk van VI had nog het lef om op X te plaatsen dat de dokter zei dat ie hoopte dat het mee zou vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lies/bovenbeen lees ik. Zal wel geen maanden duren, maar kun je wel even zoet mee zijn.
Wat is de lef daarvan dan?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Tim Reedijk van VI had nog het lef om op X te plaatsen dat de dokter zei dat ie hoopte dat het mee zou vallen.
Goh
Het lef hebben om te plaatsen wat de dokter zegt.quote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Tim Reedijk van VI had nog het lef om op X te plaatsen dat de dokter zei dat ie hoopte dat het mee zou vallen.
Goh
Ik zou dan als journalist niks plaatsen of erbij vermelden dat de dokter nog geen uitsluitsel kon geven. "De dokter hoopt dat het meevaltquote:Op zondag 13 juli 2025 15:49 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het lef hebben om te plaatsen wat de dokter zegt.
Nouja, als ze daar ook weer 20 voor gaan neertellen vind ik het helemaal prima. Dan hebben we onderhand voor 60 miljoen aan 2 spelers ontvangen.quote:Op zondag 13 juli 2025 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Leverkusen wil Bakayoko.
Die willen al onze aanvallende spelers hebben geloof ikPerisic, Tillman, Bakayoko. Gok dat Haggie ook al Luuk op speeddial heeft als supersub.
Veel transfers met een doorverkoop ineens lijkt het. Dat lijkt me een betere 'clausule' dan gelimiteerde transfersommen. Al zal dat ook niet met iedere speler van de wereld mogelijk zijn, en Valencia en Freiburg zijn natuurlijk niet echt in staat om hoge gelimiteerde transfersommen te betalen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:18 schreef Buitendam het volgende:
Sildillia is ook binnen. 5.8 miljoen exclusief 200.000 aan bonussen. 10% doorverkoop.
Nee, de spelers die nu al top zijn komen alleen met persoonlijke clausules. Perisic en Tillman waren daar wel goede voorbeelden van.quote:Op zondag 13 juli 2025 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel transfers met een doorverkoop ineens lijkt het. Dat lijkt me een betere 'clausule' dan gelimiteerde transfersommen. Al zal dat ook niet met iedere speler van de wereld mogelijk zijn, en Valencia en Freiburg zijn natuurlijk niet echt in staat om hoge gelimiteerde transfersommen te betalen.![]()
Wel fijn dat ze nu doorpakken qua verdedigers. Of het schoten in de roos zijn is even afwachten, maar het klinkt veelbelovend.
Er zijn er altijd wel 2/3 geblesseerd dus luxe probleem zal wel meevallen.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:20 schreef ISVV het volgende:
Nu Itakura nog, dadelijk krijgen we achterin nog een luxeprobleem_O_
Dan een vervanger voor Bakayoko, nog een klasse middenvelder en eventueel back-up wanneer Luuk toch besluit om te stoppen. Stewart is aardig op weg in ieder geval.
Ook weer waar helaasquote:Op zondag 13 juli 2025 22:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel 2/3 geblesseerd dus luxe probleem zal wel meevallen.
Bizarre aankoop wel. Deze man kan er echt vrij weinig van. Hoop voor jullie dat die het goed gaat doen. Maar niet voor niets wilde Freiburg niet met hem verlengen.quote:Op zondag 13 juli 2025 19:18 schreef Buitendam het volgende:
Sildillia is ook binnen. 5.8 miljoen exclusief 200.000 aan bonussen. 10% doorverkoop.
Thxquote:
onthoudt voor het volgende deeltje deze zinquote:Op zondag 13 juli 2025 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ernie is het allesbehalve kwijt.
Van Bommel voor Lang, Mijnans voor Tillman, een of andere bankzittende Pool van een Spaanse middenmoter voor Boscagli en een bankzitter van Freiburg.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Deze TT wordt steeds grappiger.
Dat er een keer niet in de Eredivisie geshopt wordt stemt me op zich wel gelukkig. Qua defensie dan. Ruben en Mijnans vind ik wel een beetje een zwaktebod.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van Bommel voor Lang, Mijnans voor Tillman, een of andere bankzittende Pool van een Spaanse middenmoter voor Boscagli en een bankzitter van Freiburg.
Komop ben je hier serieus blij mee?
Allemaal gasten die nog prima stappen kunnen zetten. Die spelers 1 op 1 vervangen voor dezelfde kwaliteit is gewoonweg onmogelijk, daar moeten spelers naar groeien.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Van Bommel voor Lang, Mijnans voor Tillman, een of andere bankzittende Pool van een Spaanse middenmoter voor Boscagli en een bankzitter van Freiburg.
Eens. Daar moet, zeker in het geval van vertrek Baka, nog wat bij.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nog niet tevreden over de aanval. Als Perisic of Pepi een pijntje heeft heb je een groot probleem.
Zelden iemand gezien die zo jaloers isquote:Op maandag 14 juli 2025 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon blijven na deze cursus "interessant doen voor gevorderden"quote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat gaat Luukinho nou doen jongens?
Zelden (lees: nog nooit) iemand gezien die het woord jaloers niet snapt.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eens. Daar moet, zeker in het geval van vertrek Baka, nog wat bij.
[..]
Zelden iemand gezien die zo jaloers is
Hopelijk bijtekenen. Hebben we de beste spits én invaller van de eredivisie.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar wat gaat Luukinho nou doen jongens?
quote:Op maandag 14 juli 2025 10:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelden (lees: nog nooit) iemand gezien die het woord jaloers niet snapt.
Dat klinkt bekend voor jou denk ik toch? Kop op joh, misschien verrassen Valente en Steijn wel gewoon!quote:ja·loers (bijvoeglijk naamwoord) 1een akelig gevoel hebbend omdat iemand iets heeft dat jij ook wilt hebben; = afgunstig ...
Er is niemand op de wereld (behalve jij dan) die Mijnans en Van Bommel voor 30+ een betere deal vindt dan de 16 miljoen voor Valente en Steijn. En dat is al geen werelddeal.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt bekend voor jou denk ik toch? Kop op joh, misschien verrassen Valente en Steijn wel gewoon!Alles kan toch?
Ik snap dat je als Feyenoorder liever kijkt naar wat PSV doet, maar zoiets doen de meesten wat minder opvallend dan jij…quote:Op maandag 14 juli 2025 08:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mijnans speelt volgens mij gewoon voor AZ hoor. En 15 miljoen voor van Bommel vind ik een prima prijsquote:Op maandag 14 juli 2025 11:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er is niemand op de wereld (behalve jij dan) die Mijnans en Van Bommel voor 30+ een betere deal vindt dan de 16 miljoen voor Valente en Steijn. En dat is al geen werelddeal.
8 goals totaal voor een 10 en linksbuiten. Kost je 4 miljoen de goal maar dan heb je ook wat.
Je zou je volledige identiteit maar ontlenen aan de prijzen die je club wint.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Mijnans speelt volgens mij gewoon voor AZ hoor. En 15 miljoen voor van Bommel vind ik een prima prijsIk dicht hem een stuk meer talent toe dan zowel Valente als Steijn. En wel grappig dat Boscagli in jouw ogen nu ineens wél een goede verdediger was, waar hij er het hele seizoen geen kut van kon.
Maar laten we het in het kader van don't feed the troll hier maar bij laten. Aan het einde van het seizoen gaan we zien waar we staan en wie er gelijk had, maar dan ben je uiteraard weer nergens te bekennen als PSV het eremetaal weer eens optilt. Nog een reden waarom dat de mooiste dagen van het jaar zijn.
Prima, 20 miljoen voor een niet-basisspeler die volgend jaar uit z'n contract loopt.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:16 schreef Buitendam het volgende:
Bakayoko lijkt naar RB Leipzig te gaan voor 20 miljoen.
Met bonussen zelfs tot 25 miljoen zie ik.. lijkt me hoe dan ook een prima deal. Plea erbij (als de Jong vertrekt) klinkt ook goed en dan heb je nog een buitenspeler en een vervanger voor Tillman nodig.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima, 20 miljoen voor een niet-basisspeler die volgend jaar uit z'n contract loopt.
Verwacht jij dat Plea bij PSV past? Of heb je dat al eens opgeschreven ergens?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:35 schreef Sabata het volgende:
Topic titel kan worden: Ernie heeft het gevonden
Het is ook wel een beetje een modale spits toch?quote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef VEM2012 het volgende:
Heeft CR7 trouwens al laten weten dat Pléa er helemaal niets van kan?
Je gaat geen topper halen voor de bank natuurlijk. Maar je snapt wel waar ik op doel, hopelijk?quote:Op maandag 14 juli 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje een modale spits toch?
Er kan maar 11 spelers opgesteld wordenquote:Op maandag 14 juli 2025 21:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je gaat geen topper halen voor de bank natuurlijk. Maar je snapt wel waar ik op doel, hopelijk?
nee hij is weeres bezopenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:19 schreef VEM2012 het volgende:
Heeft CR7 trouwens al laten weten dat Pléa er helemaal niets van kan?
luuk de jong zal de concurrentiestrijd weer winnenquote:Op maandag 14 juli 2025 18:22 schreef ISVV het volgende:
Einde tijdperk Luuk dan, toch op een vreemde manier afgesloten. Lekker bezig Earnie!
wij zijn de beste, wij zijn feyenoordquote:Op maandag 14 juli 2025 11:17 schreef Solispolar het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt bekend voor jou denk ik toch? Kop op joh, misschien verrassen Valente en Steijn wel gewoon!Alles kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |