Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die reacties van de supporters. Alsof prime Robben die kant op komt.

Je ziet vaak bij jonge buitenspelers dat het even duurt voordat tegenstanders door hebben hoe ze hem moeten bestrijden. Er zijn er maar weinig zo goed dat ze daar een antwoord op vinden. Bakayoko is dat vooralsnog niet gelukt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef ISVV het volgende:
De vraag is of dit een dip is of juist zijn gebruikelijke niveau. Ik krijg steeds meer het idee dat de goede Bakayoko gewoon een tijdje boven zichzelf uitgestegen is namelijk.

Oh ja dat is waarquote:

Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.
Zo slecht als de meeste supporters hem afschilderen is ook weer niet terecht. Hij speelde vaak als een jeugdspeler ,wat niet gek is voor een jongen van 21 , maar hij heeft ook veel goede wedstrijden gespeeld, vooral vorig seizoen. Dat hij daarna in een dip raakte, en misschien wat vertrouwen verloor omdat Perisic hem (terecht) uit de basis speelde, speelt ook mee dat ie dit seizoen minder presteert .

Hij mag het volgend jaar laten zien. Ik vond hem tijdens invalbeurten afgelopen jaar ook vrij consequent tegenvallen, maar het is natuurlijk wel een type speler dat ritme en vertrouwen nodig heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanDaarnaast ook gewoon prima statistieken voor een jongen van 21 toch? Ook meermaals belangrijk geweest al in het verleden. Maar inderdaad nu een iets mindere fase; mede door een weergaloze Perisic.

Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:05 schreef Solispolar het volgende:
Verder natuurlijk heerlijk al die jaloerse reactie binnen 10 minuten (en natuurlijk de klassieker van GotenSSJ die negatief is). Dan weet je op voorhand eigenlijk al dat je goede zaken hebt gedaanNu nog doorpakken voor die vervanger van Tillman en we gaan aardig de goede kant op

Nee jouw reactie is niet voorspelbaar. Altijd maar alles zo draaien om het maar positief te laten lijken. "20 incl.. nee is te veel!" " 16 excl. wat een werelddeal!"quote:

Ik heb deze post gerapporteerd. Leuk dat je altijd zo negatief doet, maar dat je nu dingen gaat posten waar ik het mee eens ben vind ik gewoon schofterig. Wil je dat laten voortaan, helemaal nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij van
Bommel. Als je de gok neemt op potentieel voor een miljoen of 8-10 snap ik het wel, maar je transferrecord dik verbreken voor van Bommel.. Flink risico imo.

Ik ga die aankoop voor dat bedrag niet goedpraten, maar je argument is zwak. Hij is natuurlijk nog heel erg jong, dus dat zijn rendement nog laag is zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef zoekeenleven het volgende:
16+ miljoen betalen voor iemand die 9 eredivisiegoals maakt in 2 jaar. Als je dat probeert goed te praten mag je opgenomen worden in het Pieter Baancentrum.

Hij is vooral goed met wat ruimte, in de kleine ruimte is het niet echt een Lang zeg maarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga die aankoop voor dat bedrag niet goedpraten, maar je argument is zwak. Hij is natuurlijk nog heel erg jong, dus dat zijn rendement nog laag is zegt helemaal niks.
Een veel groter probleem vind ik dat ik op basis van zijn spel en dreiging ook helemaal geen hoger rendement zou verwachten. Natuurlijk zit er wel wat talent in dat ventje, maar dit soort bedragen uitgeven voor iemand die er niet met kop en schouders uitsteekt bij AZ vind ik, wat voor leeftijd dan ook, niet verantwoord.
En ja, wellicht is hij over 2 jaar gewoon 30 miljoen waard en maken we een dikke winst. Dat kan zomaar. Of hij vertrekt over 2 jaar voor 2 miljoen naar Twente.

Het is meer een Gakpo, maar dan zonder de specifieke kwaliteiten van Gakpo. Vooralsnog beschouw ik het als een net-niet voetballer. Ik zie de potentie, maar ik zie niet hoe dat er bij PSV snel genoeg uit moet gaan komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is vooral goed met wat ruimte, in de kleine ruimte is het niet echt een Lang zeg maar

Oh, het lijkt me wel een speler die het niveau van PSV uiteindelijk aan gaat kunnen. Je betaalt er alleen een miljoen of zes teveel voor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer een Gakpo, maar dan zonder de specifieke kwaliteiten van Gakpo. Vooralsnog beschouw ik het als een net-niet voetballer. Ik zie de potentie, maar ik zie niet hoe dat er bij PSV snel genoeg uit moet gaan komen.

Het niveau aankunnen denk ik ook wel en dan was inderdaad 8-10 miljoen een prima bedrag. En ik vind 15 miljoen ook een prima bedrag als je hem over 4 jaar voor 30 verkoopt. Alleen dat laatste zie ik niet gebeuren en zelfs als het wel gebeurt is het wat zuur dat hij in je eigen jeugd heeft gespeeld en je hem nu bij AZ weg moet halen voor de hoofdprijs. Maar goed, dat soort dingen horen er ook wel een beetje bij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, het lijkt me wel een speler die het niveau van PSV uiteindelijk aan gaat kunnen. Je betaalt er alleen een miljoen of zes teveel voor.

Net alsof Lang zo'n wereldspeler was. Sure, die was op het einde tegen Feyenoord belangrijk. Maar die heeft ook wekenlang verstoppertje gespeeld op het moment dat we wedstrijd op wedstrijd verloren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij van
Bommel. Als je de gok neemt op potentieel voor een miljoen of 8-10 snap ik het wel, maar je transferrecord dik verbreken voor van Bommel.. Flink risico imo.

Jelly.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet voorspelbaar. Altijd maar alles zo draaien om het maar positief te laten lijken. "20 incl.. nee is te veel!" " 16 excl. wat een werelddeal!"

Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:28 schreef Solispolar het volgende:
Prima deal; benieuwd naar wat van Bommel kan brengen. Samen met die Pool erbij al wat 2 (op het oog) goede aankopen. Nu nog een waardige vervang voor Tillman.

Gaat hij niet. Was bij AZ al niet heel bepalend. Hij heeft potentie, maar als directe vervanger van Lang komt PSV thuis van een wel heel koude kermis.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.

Hebben we elkaar toch in ieder geval 1x weten te vinden dit jaarquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb deze post gerapporteerd. Leuk dat je altijd zo negatief doet, maar dat je nu dingen gaat posten waar ik het mee eens ben vind ik gewoon schofterig. Wil je dat laten voortaan, helemaal nergens voor nodig dit.

Denk ook niet dat dat het idee is. Maar het is een talentvolle jongen die elke dag van Perisic gaat leren. Ik ben er wel blij mee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind het wel grof geld. Heeft wel talent/potentie, maar het zou me verbazen als hij dit seizoen al zijn stempel gaat drukken.

Ongekend.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
En druk bezig met die Sildillia van Freiburg. Hebben we ineens iemand in de staf zitten die iets van verdedigen snapt oid? We kijken ineens naar zoveel verdedigers, compleet nieuwe situatie dit

Wat er ook gebeurd; dat je eigen jeugdspeler je recordaankoop wordt is per definitie grappig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het niveau aankunnen denk ik ook wel en dan was inderdaad 8-10 miljoen een prima bedrag. En ik vind 15 miljoen ook een prima bedrag als je hem over 4 jaar voor 30 verkoopt. Alleen dat laatste zie ik niet gebeuren en zelfs als het wel gebeurt is het wat zuur dat hij in je eigen jeugd heeft gespeeld en je hem nu bij AZ weg moet halen voor de hoofdprijs. Maar goed, dat soort dingen horen er ook wel een beetje bij.

Gebeurd....quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd; dat je eigen jeugdspeler je recordaankoop wordt is per definitie grappig.

Voor de genoemde bedragen kan ik het me ook niet voorstellen nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd gewoon niet dat die interesse ooit serieus is geweest.

Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!quote:

Modric incoming!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.

Is een verse insider.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.

Hendersonquote:

Een verse insider, juist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is een verse insider.
Duiken er steeds meer op

Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.quote:

Hij is de zoon van....quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Bommel heeft zich nog totaal niet bewezen. Veel te veel geld.

Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormramquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.

Ik heb meer iets van graag of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormram![]()
Vooralsnog is er niks interessant voorbij gekomen voor hem, verwacht(hoop) dat ie nog een jaartje blijft

We hebben de van Bommels en Perisic’e’s van deze wereld al binnen dus kan de muur worden opgebouwd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Nog een verdediger? Wat is er ineens met ons aan de hand?

Stappenplan. Eerst de Eredivisie domineren met aanvallend voetbal omdat je daar toch geen verdediging nodig hebt en nu doorbouwen aan een betere balans om de CL te winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Lees net dat Freiburg 10 miljoen vraagt, zijn contract loopt over een jaar af. Daar moet nog wel wat onderhandelingsruimte zitten. Maar ik zou hem ook graag zien komen, zo belangrijk om goede backs te hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.
Mooi om die achter Dest te hebben als leerling.

quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]

Ik ben ook enorm verrastquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.

Moet wel zeggen dat ik dacht dat hij jonger was, eerlijk gezegd. Toch een meer dan prima aankoop als het lukt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik ben ook enorm verrast

Denk dat mensen het sowieso veel geld vinden voor zo'n jongen, maar heeft het ook niet te maken met die Feyenoord deals van Steijn en Valente?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
En ik snap de commotie rondom de transfersom van van Bommel niet zo.. veel over gelezen/gehoord de afgelopen dagen, maar wat verwachten mensen dan? 12 jaar geleden ging Sulejmani al voor 16,25 miljoen naar Ajax (van Heerenveen nota bene) en recent haalde Ajax Bergwijn nog voor 30.
Wat verwacht men dan? Dat AZ zo'n jongen voor 8 miljoen laat gaan? Tegenwoordig gaan die Japanners van NEC zelfs al voor 5 mil+

Als in?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Denk dat mensen het sowieso veel geld vinden voor zo'n jongen, maar heeft het ook niet te maken met die Feyenoord deals van Steijn en Valente?

Die twee is evenveel als van Bommel ongeveer. En Steijn heeft zich vorig jaar bewezen (ben geen fan) en Valente is ook talentvol. Dan is die verhouding voor sommige misschien scheef.quote:

Nee, ik denk niet dat er zo wordt gekeken. Uberhaupt niet naar wat andere clubs kunnen betalen of uitgeven, want PSV kan sowieso wel in een andere vijver vissen dan Feyenoord vanwege de mogelijkheden in salaris en transfergelden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Die twee is evenveel als van Bommel ongeveer. En Steijn heeft zich vorig jaar bewezen (ben geen fan) en Valente is ook talentvol. Dan is die verhouding voor sommige misschien scheef.

Lijkt me wel. Dest naar links en Mauro op de bank of misschien mag hij de strijd aan op het middenveld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Als die Sildillia komt gaat Mauro naar de bank lijkt mij? Ideale 12de man welDan heb je een back-up voor beide backposities en verdedigende middenvelder.

Je kan natuurlijk twisten of het de juiste speler is. Maar volgens mij is het feit dat Van Bommel die contractverlenging niet wenste te tekenen het verschil tussen berhaupt haalbaar en onhaalbaar. Neem nou die Kees Smit: daar waren ze overheen gebuiteld als hij zijn contract niet had opengebroken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:14 schreef Solispolar het volgende:
En ik snap de commotie rondom de transfersom van van Bommel niet zo.. veel over gelezen/gehoord de afgelopen dagen, maar wat verwachten mensen dan? 12 jaar geleden ging Sulejmani al voor 16,25 miljoen naar Ajax (van Heerenveen nota bene) en recent haalde Ajax Bergwijn nog voor 30.
Wat verwacht men dan? Dat AZ zo'n jongen voor 8 miljoen laat gaan? Tegenwoordig gaan die Japanners van NEC zelfs al voor 5 mil+

Dat is zonder meer waar. Sterker nog: dat vraag ik me ook wel af; ik hoop natuurlijk dat hij die stap naar de top wel kan maken maar ik vraag me ook af of hij dat kan. Maar dat staat voor mij wel los van de vraagprijs, die vind ik niet zo heel gek namelijk. De tijd dat we AZ en Twente gaan 'beroven' van hun beste spelers voor 5 miljoen is natuurlijk wel voorbij.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk twisten of het de juiste speler is.

Is ook niet zo gek toch? Of het een natuurlijke back is of niet dat boeit niet zo; het feit is dat hij het gewoon ontzettend goed doet. Gezien de lijst met vertrekkers/noodzaak voor andere posities snap ik die keuze dan wel. Helemaal als je voor de rechtsback nog die jongen uit Duitsland haalt en Dest ook linksback kan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Eind april zei Bosz in de persconferentie dat Mauro qua niveau als linksback met Oranje mee zou kunnen. Afgezien of dat waar is kun je er dan toch vanuit gaan dat het gewoon je nummer 1 op het lijstje is op die positie.

Dest lijkt mij ook zeker, dan zou die Sildillia hierheen komen om op de bank te gaan zitten? Dat lijkt me toch ook niet?quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:59 schreef Buitendam het volgende:
Eind april zei Bosz in de persconferentie dat Mauro qua niveau als linksback met Oranje mee zou kunnen. Afgezien of dat waar is kun je er dan toch vanuit gaan dat het gewoon je nummer 1 op het lijstje is op die positie.

Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dest lijkt mij ook zeker, dan zou die Sildillia hierheen komen om op de bank te gaan zitten? Dat lijkt me toch ook niet?

Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.

Ik vind iemand van 23 halen voor de toekomst niet echt logisch.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is gehaald met het oog op de toekomst. Heeft Dest nu voor zich. En wat ik zei; Bosz is duidelijk over Mauro. Die gaat ie echt niet banken voor een jeugdinternational, weliswaar met heel veel potentie.

quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.
Dan zou hij gehaald zijn om Dest nu al uit de basis te spelen. Hij wordt een optie als rechtsback en hij komt omdat Ledezma vertrekt. En hopelijk slaagt ie want dan is de vervanger van Dest al binnen met de nodige ervaring in het eerste elftal.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind iemand van 23 halen voor de toekomst niet echt logisch.

Dest is van nature toch een linksback? Dest op links, Sildillia op rechts. En Mauro als backup voor 9 posities.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dan zou hij gehaald zijn om Dest nu al uit de basis te spelen. Hij wordt een optie als rechtsback en hij komt omdat Ledezma vertrekt. En hopelijk slaagt ie want dan is de vervanger van Dest al binnen met de nodige ervaring in het eerste elftal.

Je gaat sowieso geen toezeggingen doen toch? Hoe heerlijk is het om 2 spelers te hebben voor 1 positie die allebei de beoogde nummer 1 zijn? Laat ze maar vechten om een plekje; het is geen stichting doe een wens natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hij is 23 en meerdere seizoenen achter de rug in de Bundesliga, dat zal geen aankoop zijn voor de toekomst. Je gaat ook niet van Freiburg naar PSV om op de bank te zitten. Freiburg is de afgelopen jaren een subtopper die zelfs meedoet voor CL.

Je hebt die vent nog nooit zien spelen man.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je gaat sowieso geen toezeggingen doen toch? Hoe heerlijk is het om 2 spelers te hebben voor 1 positie die allebei de beoogde nummer 1 zijn? Laat ze maar vechten om een plekje; het is geen stichting doe een wens natuurlijk.

quote:Op donderdag 10 juli 2025 13:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dest is van nature toch een linksback? Dest op links, Sildillia op rechts. En Mauro als backup voor 9 posities.
Ik denk dat Mauro en Dest gewoon de basisspelers zijn en dat er, mocht er nood aan de man zijn, wat moeten worden geschoven dan kun je hem inpassen. Maar ik denk niet dat ie rechtstreeks zoals Schouten voor 1 positie in de basis wordt gehaald.quote:“Het is geen probleem”, vervolgt de Amerikaan. “Ik denk dat ik het allebei kan en het is een mooie stap om me een beetje te ontwikkelen. Op de lange termijn is rechtsback mijn positie, maar het is goed voor je carrire en voor coaches om veelzijdig te zijn.

Kan ik ook prima mee leven. Het is bovendien een speler die ook wel eens controlerend op het middenveld en centraal achterin heeft gespeeld. Hij mag het gaan laten zien.quote:Op donderdag 10 juli 2025 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat Mauro en Dest gewoon de basisspelers zijn en dat er, mocht er nood aan de man zijn, wat moeten worden geschoven dan kun je hem inpassen. Maar ik denk niet dat ie rechtstreeks zoals Schouten voor 1 positie in de basis wordt gehaald.

Ik heb sowieso het gevoel dat jij berhaupt geen voetbal kijkt, maar er zijn ook mensen die ook gewoon andere competities volgenquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt die vent nog nooit zien spelen man.
Man man hoe mensen een harde krijgen omdat die een paar jeugdinterlands heeft gespeeld voor een groot land.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |