Bod van 28 op Paitsjao lees ik net. Nou, iets in die orde dusquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:13 schreef ISVV het volgende:
Eens kijken wat we nog voor Baka kunnen vangen, steeds meer clubs lijken concreet te worden.
Met 1 jaar contract? Weinig kans.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bod van 28 op Paitsjao lees ik net. Nou, iets in die orde dus
Zeiksnolquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het was wel een heel slecht argument, want iedere speler kan een blessure oplopen die de loopbaan voortijdig beëindigt.
Die reacties van de supporters. Alsof prime Robben die kant op komt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[ x ]
Laat de geïnteresseerde clubs maar tegen elkaar opbieden.
Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die reacties van de supporters. Alsof prime Robben die kant op komt.
Je ziet vaak bij jonge buitenspelers dat het even duurt voordat tegenstanders door hebben hoe ze hem moeten bestrijden. Er zijn er maar weinig zo goed dat ze daar een antwoord op vinden. Bakayoko is dat vooralsnog niet gelukt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 07:33 schreef ISVV het volgende:
De vraag is of dit een dip is of juist zijn gebruikelijke niveau. Ik krijg steeds meer het idee dat de goede Bakayoko gewoon een tijdje boven zichzelf uitgestegen is namelijk.
Oh ja dat is waarquote:
Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je zijn doelpunten en geslaagde acties achter elkaar in een compilatiefilmpje zet, zou je idd denken dat het een Robben-regen is.
Zo slecht als de meeste supporters hem afschilderen is ook weer niet terecht. Hij speelde vaak als een jeugdspeler ,wat niet gek is voor een jongen van 21 , maar hij heeft ook veel goede wedstrijden gespeeld, vooral vorig seizoen. Dat hij daarna in een dip raakte, en misschien wat vertrouwen verloor omdat Perisic hem (terecht) uit de basis speelde, speelt ook mee dat ie dit seizoen minder presteert .
Hij mag het volgend jaar laten zien. Ik vond hem tijdens invalbeurten afgelopen jaar ook vrij consequent tegenvallen, maar het is natuurlijk wel een type speler dat ritme en vertrouwen nodig heeft.quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies dit. Bakayoko is niet zo goed als veel mensen hem doen lijken, maar ook nog lang niet zo slecht als veel mensen hem nu doen lijken. Alsof hij bij elke andere ED club niet gewoon in de basis zou staanDaarnaast ook gewoon prima statistieken voor een jongen van 21 toch? Ook meermaals belangrijk geweest al in het verleden. Maar inderdaad nu een iets mindere fase; mede door een weergaloze Perisic.
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij vanquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:05 schreef Solispolar het volgende:
Verder natuurlijk heerlijk al die jaloerse reactie binnen 10 minuten (en natuurlijk de klassieker van GotenSSJ die negatief is). Dan weet je op voorhand eigenlijk al dat je goede zaken hebt gedaanNu nog doorpakken voor die vervanger van Tillman en we gaan aardig de goede kant op
Nee jouw reactie is niet voorspelbaar. Altijd maar alles zo draaien om het maar positief te laten lijken. "20 incl.. nee is te veel!" " 16 excl. wat een werelddeal!"quote:
Ik heb deze post gerapporteerd. Leuk dat je altijd zo negatief doet, maar dat je nu dingen gaat posten waar ik het mee eens ben vind ik gewoon schofterig. Wil je dat laten voortaan, helemaal nergens voor nodig dit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar voor zo’n bedrag moet het eigenlijk iemand zijn die Lang direct kan vervangen. Dat idee heb ik niet bij van
Bommel. Als je de gok neemt op potentieel voor een miljoen of 8-10 snap ik het wel, maar je transferrecord dik verbreken voor van Bommel.. Flink risico imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |