Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!quote:
Modric incoming!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.
Is een verse insider.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:35 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit soort X berichten aanhalen, zucht. Keurige 1000 volgers!
Niet per se gericht aan jou hoor maar wat moet je ermee.
Hendersonquote:
Een verse insider, juist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is een verse insider.
Duiken er steeds meer op
Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.quote:
Hij is de zoon van....quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Bommel heeft zich nog totaal niet bewezen. Veel te veel geld.
Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormramquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Laat die lekker ergens avonturiertje spelen als hij dat zo graag wil. Kans verkeken. Pepi is hem toch wel voorbij. Beter iemand halen die met Pepi kan concurreren en als Pepi volgende zomer weg wordt gekocht, nummer 1 spits kan worden.
Ik heb meer iets van graag of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hopelijk voelt ie zich niet te groot om als 2e spits te dienen, ...een gemotiveerde Luukinho die in de 65 min nog invalt als stormram![]()
Vooralsnog is er niks interessant voorbij gekomen voor hem, verwacht(hoop) dat ie nog een jaartje blijft
We hebben de van Bommels en Perisic’e’s van deze wereld al binnen dus kan de muur worden opgebouwd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Nog een verdediger? Wat is er ineens met ons aan de hand?
Stappenplan. Eerst de Eredivisie domineren met aanvallend voetbal omdat je daar toch geen verdediging nodig hebt en nu doorbouwen aan een betere balans om de CL te winnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Lees net dat Freiburg 10 miljoen vraagt, zijn contract loopt over een jaar af. Daar moet nog wel wat onderhandelingsruimte zitten. Maar ik zou hem ook graag zien komen, zo belangrijk om goede backs te hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.
Mooi om die achter Dest te hebben als leerling.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 08:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ x ]
Ik ben ook enorm verrastquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind die Sildillia trouwens best een stunt aankoop. Begrijp niet zo goed waarom daar geen grotere clubs voor in de rij staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |