Die kan er echt niks van. Man man straks ben je 50 miljoen ofzo kwijt aan Mijnans, Van Bommel en deze stucadoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik hoop dat die reeks nu doorbroken gaat worden met de aankoop van deze Poolse Spanjaard
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Feyenoord haalt ook Steijn en Valente.
Ok, bij Ajax heb ik de laatste jaren namen voorbij zien komen waarvan ik dacht 'wie?' Maar dat gaat ook niet helemaal lekker.
Met alle respect, maar Feyenoord heeft uit geldgebrek meer risico’s moeten nemen in het verleden. PSV kan wat vaker gevestigde namen halen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.
Misschien mis ik iemand, maar bij PSV is het Boscagli 6 jaar terug en Sangare? Niet dat ik klaag over spelers als Tillman, Dest of Schouten natuurlijk, maar qua internationale scouting denk ik wel dat in ieder geval Feyenoord het beter op orde heeft. Die zijn misschien toch vaak voor wat minder op te halen, terwijl ze ook veel toevoegen.
Wie dan? Je hebt het over spelers van 7 jaar geleden. Welke godenzonen heeft Ajax in de laatste vijf jaar allemaal voor de verdediging binnen gehaald? Ik zie ze niet hoor. Sutalo? Gaaeie, Kapla, Wijndal? A, je bedoelt Bassey natuurlijk. Schei toch uit manquote:Op maandag 7 juli 2025 21:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Verdedigend heeft Ajax echt een veelvoud aan betere spelers gescout. PSV dus Boscagli inderdaad.. en dan? Baumgartl, Schwaab en die Australiër zeker?
Ik hoop dat die reeks nu doorbroken gaat worden met de aankoop van deze Poolse Spanjaard
Grappig. Ze scouten dus beter en toch presteren ze veel minder.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord heeft bijv. ook Hwang, Gimenez, Hancko, Paixao etc weten te scouten.
Misschien mis ik iemand, maar bij PSV is het Boscagli 6 jaar terug en Sangare? Niet dat ik klaag over spelers als Tillman, Dest of Schouten natuurlijk, maar qua internationale scouting denk ik wel dat in ieder geval Feyenoord het beter op orde heeft. Die zijn misschien toch vaak voor wat minder op te halen, terwijl ze ook veel toevoegen.
Nee hoor, een elftal bestaat uit meer dan 4 spelers. PSV geeft gewoon meer uit en haalt (2 jaar geleden althans) prima spelers, maar ik hoop ten zeerste dat PSV geen dik betaalde scouts in dienst heeft, want dan leveren ze niet echt zeg maar. Heb stiekem het idee dat de Amerikaans enclave zo maar eens uit Stewart z'n netwerk komen, en de Nederlandse jongens zijn ook geen grote onbekenden.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Grappig. Ze scouten dus beter en toch presteren ze veel minder.
Dat komt dan vast door al die geweldige jeugdspelers van PSV die elk jaar doorbreken.
Het maakt me ook echt oprecht geen reet uit waar die spelers vandaan komen en wiens netwerk daar wat in betekent. Uiteindelijk worden ook de spelers uit Stewarts netwerk uitgebreid gescout.quote:Op maandag 7 juli 2025 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee hoor, een elftal bestaat uit meer dan 4 spelers. PSV geeft gewoon meer uit en haalt (2 jaar geleden althans) prima spelers, maar ik hoop ten zeerste dat PSV geen dik betaalde scouts in dienst heeft, want dan leveren ze niet echt zeg maar. Heb stiekem het idee dat de Amerikaans enclave zo maar eens uit Stewart z'n netwerk komen, en de Nederlandse jongens zijn ook geen grote onbekenden.
Al zullen de tijden van Piet de Visser sowieso wel voorbij zijn, de jonge gasten die wat kunnen spelen nu al in jeugdteams van de Engelse en Spaanse teams.
PhilipsSV heeft geld zat , ¨we¨ zijn geen brokenoordquote:Op maandag 7 juli 2025 23:00 schreef CR7 het volgende:
20 incl bonussen voor domme draver Van Bommel.
Knap hoor in omgerekend 2,5 wedstrijd.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:24 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
PhilipsSV heeft geld zat , ¨we¨ zijn geen brokenoord
Is onzin joh, zie nergens 20 miljoen voorbij komen.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:35 schreef Buitendam het volgende:
De RvC gaat toch nooit groen licht geven voor 20 miljoen voor van Bommel.
De Telegraaf meldt dit. 15 Miljoen zou al belachelijk zijn, maar als Steward 20 miljoen neer legt voor Ruben van Bommel - of all places - mag die natuurlijk vannacht nog op straat worden gezet.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
![]()
[..]
Is onzin joh, zie nergens 20 miljoen voorbij komen.
Alles boven de 10 is al knettergek, als het inderdaad naar de 20 gaat is Earnie nog gekker dan ik al dachtquote:Op maandag 7 juli 2025 23:59 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
De Telegraaf meldt dit. 15 Miljoen zou al belachelijk zijn, maar als Steward 20 miljoen neer legt voor Ruben van Bommel - of all places - mag die natuurlijk vannacht nog op straat worden gezet.
Als hier bovenop nog nobuddy Mijnans wordt gehaald dat verlaat ik hoogstpersoonlijk zelf mijn huis en ga ook op straat wonen met Steward
Wel leuk gevondenquote:
Ja je kunt heel boos worden, maar verdedigend (met name centraal) heeft PSV natuurlijk werkelijk niks fatsoenlijks gescout de afgelopen 10 jaar. Zo'n Sutalo zet jij nu in een rijtje alsof hij niet kan voetballen, maar die zou ik graag bij PSV hebben gezien hoor. Sutalo of Nagalo? Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wie dan? Je hebt het over spelers van 7 jaar geleden. Welke godenzonen heeft Ajax in de laatste vijf jaar allemaal voor de verdediging binnen gehaald? Ik zie ze niet hoor. Sutalo? Gaaeie, Kapla, Wijndal? A, je bedoelt Bassey natuurlijk. Schei toch uit man
In de periode die jij aanhaalt met Tagliafico en Martinez haalde PSV Angelino en Dumfries. Ja, pakken minder inderdaad![]()
Je vergelijkt appels met peren.
Laten we eerst even wachten op de officiële berichtenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:31 schreef Durmada het volgende:
20 miljoen voor Van Bommel![]()
Mochten jullie nog een linksback zoeken: Mees de Wit is op te halen vanaf tien miljoen, een prachtige deal!
Het is een talentvolle jongen hoor, maar er is niks dat 20 miljoen zou rechtvaardigen. Als Huiberts een degelijke vervanger haalt gaan we er echt niet op achteruit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Van Bommel oprecht een goede aankoop. Daar zit wel muziek in.
AZ verkoopt zijn huid terecht duur binnen de landsgrenzen. Het valt mij nog mee ze uberhaupt meewerken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is een talentvolle jongen hoor, maar er is niks dat 20 miljoen zou rechtvaardigen. Als Huiberts een degelijke vervanger haalt gaan we er echt niet op achteruit.
Het vreemde is alleen dat men nooit goed kan duiden wat er dan precies bedroevend is. Want je haalt of huurt de afgelopen jaren behoorlijk wat kwaliteit, waarmee je ook Europees gezien wat hebt kunnen klaarstomen voor de komende tijd. Lijkt mij juist behoorlijk goed beleid. Een paar jaar terug waren Malacia en Karsdorp gewoon voor de hoofdprijs gekocht en direct de best verdienende speler.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden
[..]
Ja je kunt heel boos worden, maar verdedigend (met name centraal) heeft PSV natuurlijk werkelijk niks fatsoenlijks gescout de afgelopen 10 jaar. Zo'n Sutalo zet jij nu in een rijtje alsof hij niet kan voetballen, maar die zou ik graag bij PSV hebben gezien hoor. Sutalo of Nagalo? Ik zou het wel weten.
Verder ben ik wel positief hoor (voordat je hem weer flipt), maar ik vind het scoutingsbeleid (en dan wat specifieker: verdedigend) een beetje bedroevend.
Dat is ook mijn grootste punt. Natuurlijk hebben we geen top verdedigers gehaald, dat ziet iedereen. En toch word je twee keer kampioen en heb je ook twee jaar (en misschien wel al drie jaar) de beste selectie van Nederland. Europees sla je, op een enkele wedstrijd na, niet bepaald een modderfiguur.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het vreemde is alleen dat men nooit goed kan duiden wat er dan precies bedroevend is. Want je haalt of huurt de afgelopen jaren behoorlijk wat kwaliteit, waarmee je ook Europees gezien wat hebt kunnen klaarstomen voor de komende tijd. Lijkt mij juist behoorlijk goed beleid. Een paar jaar terug waren Malacia en Karsdorp gewoon voor de hoofdprijs gekocht en direct de best verdienende speler.
AZ heeft wel naam gemaakt met de recente toptrainers van Kerkez en Reijnders, maar die waren ook echt goed in het shirt van AZ. Addai en Van Bommel hebben/hadden alles nog te bewijzen en dat levert nu blijkbaar ook al 35 miljoen op. Ik zou er echt niet rouwig om zijn als Van Bommel vertrekt, die vijf doelpunten en drie assists vangen we wel op hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AZ verkoopt zijn huid terecht duur binnen de landsgrenzen. Het valt mij nog mee ze uberhaupt meewerken.
Al had je bij een buitenlandse transfer ook al echt wel 15 gepakt, iets wat ik al geen gek bedrag vind tbh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |