Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar PSV zou echt wel beter worden met hem.
Het is lastig, want PSV heeft ook aan Lang natuurlijk heel veel plezier beleefd. Toch speelde ze hun beste voetbal in de periode dat Lang geblesseerd was.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.
Nee, lekker met Pepi in de spits, Perisic op rechts en van Bommel op links en dan wat leuks erbij halen voor achter de hand.
Vooral dat laatste inderdaad. Waarom hebben we hem überhaupt nodig? Waarom het risico nemen? Als hij komt dan is hij hoe dan ook weer 'het mannetje'. Zo goed is hij simpelweg ook niet (meer).quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is lastig, want PSV heeft ook aan Lang natuurlijk heel veel plezier beleefd. Toch speelde ze hun beste voetbal in de periode dat Lang geblesseerd was.
Je mist dan individuele kwaliteiten, maar je krijgt er wel een betere verhouding door in het veld.
Het is ook wel een beetje des PSV's om veel te vertrouwen op individuele kwaliteiten, waar we onder Bosz juist meer als team goed spelen. We kunnen prima zonder Memphis.
Dat de buitenwereld hem een beetje eng vindt ok, maar z'n medespelers lopen weg met hem bij nl elftal en dat lijkt me toch een betere maatstaf over de teamgeest dan wat wij van z'n haarband vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:46 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kwalitatief: absoluut. Maar qua teamgeest? No way. Kijk naar Mbappe bij PSG. Het is natuurlijk geen toeval dat PSG ineens 5 prijzen in een jaar wint nu ze Mbappe lozen. Ineens heb je geen eenmanszaak meer als team maar een samenlopend geheel.
Nee, lekker met Pepi in de spits, Perisic op rechts en van Bommel op links en dan wat leuks erbij halen voor achter de hand.
Zeker, zolang het maar niet in mijn team zit. Zo heb ik dit jaar echt met volle teugen genoten van Weghorst.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden voor de competitie als zo'n speler terugkomt, want het houdt niet echt over qua smaakmakers.
Precies dit. Lijkt me prachtig voor de Eredivisie, helemaal waar, maar dan lekker in Amster-/Rotter-/welke dam dan ook.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker, zolang het maar niet in mijn team zit. Zo heb ik dit jaar echt met volle teugen genoten van Weghorst.
Qua voetbalkwaliteiten wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:27 schreef VEM2012 het volgende:
Als PSV Depay kan halen zullen ze dat gewoon doen lijkt mij.
Buitencategorie voor de Eredivisie.
Mee eens, mooi shirtquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het nieuwe thuisshirt is overigens een van de betere die er gemaakt is zonder Philips.
Poh. Met Yarek, Flamingo, Nagalo en hem erbij heb je wel echt een goede bezetting.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:30 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
PSV dat na 15 jaar eindelijk de verdediging aanpakt
Zal Obispo dan eindelijk vertrekkenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 22:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Poh. Met Yarek, Flamingo, Nagalo en hem erbij heb je wel echt een goede bezetting.
Mee eens. Ik meen dat Itakura ook wel eens al verdedigende middenvelder speelt, daar kunnen we ook nog wel iemand gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal Obispo dan eindelijk vertrekken
Je hebt sowieso wat ervaring nodig achterin, zeker op CL niveau. Dan zou Ikatura zeer welkom zijn.
Flamingo - Yarek is wel erg jong.
Bankzitters van Duitse subtoppers/middenmoot?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 09:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Als Kovar, Sildillia en Itakura komen spring ik een gat in de lucht, precies het kaliber spelers waar ik op hoopte.
Obispo heeft ook aangegeven te willen vertrekken, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 23:07 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal Obispo dan eindelijk vertrekken
Je hebt sowieso wat ervaring nodig achterin, zeker op CL niveau. Dan zou Ikatura zeer welkom zijn.
Flamingo - Yarek is wel erg jong.
Netjes, netjes.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit. Dan zal dit in de toekomst wel de tribune worden die als eerst zal worden uitgebreid?
Het mini stadion op de Herdgang is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
[ x ]
Lies/bovenbeen lees ik. Zal wel geen maanden duren, maar kun je wel even zoet mee zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 11:42 schreef ISVV het volgende:
Dest geblesseerd uitgevallen? Hopelijk uit voorzorg gewisseld.
Die Tim Reedijk van VI had nog het lef om op X te plaatsen dat de dokter zei dat ie hoopte dat het mee zou vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lies/bovenbeen lees ik. Zal wel geen maanden duren, maar kun je wel even zoet mee zijn.
Wat is de lef daarvan dan?quote:Op zondag 13 juli 2025 10:25 schreef ISVV het volgende:
[..]
Die Tim Reedijk van VI had nog het lef om op X te plaatsen dat de dokter zei dat ie hoopte dat het mee zou vallen.
Goh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |