Commandos weet je nooit maar f16's sowieso nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel Nederlandse commando’s en F16 waren betrokken. Vanuit een navo pact met UK en DU

Bosnie, Kosovo en Libie en alle drie waren op expliciet verzoek van de VNquote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat gaat tot de dag van vandaag door (van beide kanten). Of het nu gesponsorde revoluties zijn of gerechtelijke uitspraken.
[..]
Daar maak je een terecht punt. De NAVO is als 'verdedigingspact' alleen het boekje buiten gegaan in Irak, Kosovo en Libi. Valt mee.
[..]

Russische blogger (redelijk good in the know, maar ook een dronken idioot)quote:Pokrovsk direction. As you remember, earlier the khokhol tried to attack here from the west and east to cut off our fighters, joining up in Solyonoye (yellow arrows). Now they are pushing towards Novosergeevka, at night, most likely, they will enter there again with new groups. An attack from the east on Shevchenko, with an exit to Novotroitskoye, is quite possible. Although, such a maneuver is more complicated than before and requires more forces, but who the hell knows what they have in reserve. In any case, at the very least, an attempt to disrupt our summer offensive on Pokrovsk and tie up our forces here.

Nee toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Commandos weet je nooit maar f16's sowieso niet
Er stond een Patriot batterij in Turkije op verzoek van Turkije aan de NAVO en dat is voor zover wij weten alles

Jullie laten je veel te veel benvloeden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef ExTec het volgende:
Draadje waar orcs op x niet blij zijn met de nieuwe grok
[ x ]

Voor Kosovo was juist geen VN resolutie, die kwam pas achteraf. En voor Libi was een een resolutie voor een no-fly zone ( waaraan Libi ging voldoen) die z ruim genterpreteerd werd dat effectief alles van het regeringsleger dat over de grond liep en reed gebombardeerd werd.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Bosnie, Kosovo en Libie en alle drie waren op expliciet verzoek van de VN

Nee, ik post hier wat grappigs, dat is alles.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie laten je veel te veel benvloeden.
Eerst Musk zo kortwieken, nu die door aandelen druk en ander fanatisme weer een andere weg kiest laat je je zo de andere kant op benvloeden.

quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik post hier wat grappigs, dat is alles.

Ja ik had het RIA artikel gepost.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:53 schreef Adrie072 het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
Paniek bij Russische oligarchen nadat geheime dienst miljardair oppakt terwijl hij in privjet land probeert te ontvluchten

Nee dit klopt niet. Landen waren aan het vluchten richting de NAVO, omdat zelfs na 1991 rusland iedere paar jaar verovering oorlogen begon.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat het meestal niet gebracht wordt zoals jij dat nu doet. Hier valt geen speld tussen te krijgen, maar vaak als je dit argument te zien krijgt gaat het gepaard met onzin over bijvoorbeeld verhofstadt en andere gekkigheid.

Grok is een beetje passief-agressief geworden. Mooi dat het de vloer aanveegt met al die zogenaamde kritische denkers met hun alternatieve meningen, en gewoon gortdroog feiten van propaganda scheidt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef ExTec het volgende:
Draadje waar orcs op x niet blij zijn met de nieuwe grok
[ x ]

Dan klopt wat ik zeg toch, ik weet wat Rusland heeft gedaan, doet en hoogstwaarschijnlijk nog gaat doen. Ik snap dus ook waarom al die landen heel graag bij nato willen aansluiten. Ik geef ze daar groot gelijk in.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Landen waren aan het vluchten richting de NAVO, omdat zelfs na 1991 rusland iedere paar jaar verovering oorlogen begon.
Dit is iets compleet anders dan "de NAVO breidde zich uit richting rusland"
En bovendien: als een historisch shithole land zijnde heeft rusland alle rechten op veiligheid en zelfbeschikking verloren. Dat deden we toch ook niet met nazi Duitsland, waarom dan wel met het evenzeer moordzuchtige en criminele rusland.

Is het nou zo moeilijk te snappen om te bekijken door Russische ogen hoe het er voor HUN uitziet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:32 schreef oheng het volgende:
[..]
Nee dit klopt niet. Landen waren aan het vluchten richting de NAVO, omdat zelfs na 1991 rusland iedere paar jaar verovering oorlogen begon.
Dit is iets compleet anders dan "de NAVO breidde zich uit richting rusland"
En bovendien: als een historisch shithole land zijnde heeft rusland alle rechten op veiligheid en zelfbeschikking verloren. Dat deden we toch ook niet met nazi Duitsland, waarom dan wel met het evenzeer moordzuchtige en criminele rusland.

Rusland gedraagt zich als een klein kind dat net op het hotel op de Kalverstraat is gekomen met Monopoly en daarom maar het bord door de kamer smijt. Het hele Russische narratief is allang en meermaals tot op de grond afgebroken op grond van feiten. Wat overblijft is wat verongelijkt geschreeuw wat veel te veel aandacht krijgt doordat ze helaas een kernmacht zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan klopt wat ik zeg toch, ik weet wat Rusland heeft gedaan, doet en hoogstwaarschijnlijk nog gaat doen. Ik snap dus ook waarom al die landen heel graag bij nato willen aansluiten. Ik geef ze daar groot gelijk in.
Maar als je de Russische bril op zet is het heel logisch wat ze doen. Door onze niet.

Maar dat maakt het niet tot een valide standpunt. Ook een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk te snappen om te bekijken door Russische ogen hoe het er voor HUN uitziet.
Tuurlijk snappen wij die ex Sovjet landen, en zien hun relatieve vrede en welvaart toenemen.
Dat dringt juist in Rusland verder door. Wat nog steeds het grootste land ter wereld is, maar waar men zeer nationalistisch en conservatief is, soms banaal zelfs.
Mensen met intelligentie kunnen iets zien door de bril van een ander. En het niet zelf vinden.
Een ander snap dat niet en moet dan telkens raar boos reageren. Zo vermoeiend.
Je ziet toch wat er gebeurd ofniet?

Ja het is logisch wat ze doen, we kennen de diepere motieven.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan klopt wat ik zeg toch, ik weet wat Rusland heeft gedaan, doet en hoogstwaarschijnlijk nog gaat doen. Ik snap dus ook waarom al die landen heel graag bij nato willen aansluiten. Ik geef ze daar groot gelijk in.
Maar als je de Russische bril op zet is het heel logisch wat ze doen. Door onze niet.

Los van die kernwapens zijn ze militair gezien zeer machtig. Ze hebben een wapenindustrie waar je u tegen zegt en ondanks dat er praktisch geen geld gaat naar onderwijs en wetenschap, hebben ze een fantastische wapen-en rakettechnologie die zich kan meten met de VS.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland gedraagt zich als een klein kind dat net op het hotel op de Kalverstraat is gekomen met Monopoly en daarom maar het bord door de kamer smijt. Het hele Russische narratief is allang en meermaals tot op de grond afgebroken op grond van feiten. Wat overblijft is wat verongelijkt geschreeuw wat veel te veel aandacht krijgt doordat ze helaas een kernmacht zijn.

Daarom doen ze er in dit tempo ook nog 300 jaar over om heel Oekrane te bezetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Los van die kernwapens zijn ze militair gezien zeer machtig.

Het is geen STANDPUNT maar een constatering.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet tot een valide standpunt. Ook een kapotte klok geeft 2 keer per dag de juiste tijd aan.

Er zijn iets te veel mensen, bij tijd en wijlen, bij wie die constatering naadloos over gaat in rechtvaardiging.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is geen STANDPUNT maar een constatering.
Man snap het nou eens.

Er valt niks aan te begrijpen. Het Russische narratief hangt van leugens, nepnieuws en desinformatie aan elkaar. Ik kan ook van alles vinden, daar heeft de rest van de wereld ook weinig boodschap aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is geen STANDPUNT maar een constatering.
Man snap het nou eens.

Ik snap als geen ander de diepere motieven van rusland, van een diep minderwaardigheidscomplex totenmet de groteske erfenis claims op Byzantium. Zoals jezelf zegt: het is het grootste land op aarde. Hoe denk je dat ze dat zijn geworden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk te snappen om te bekijken door Russische ogen hoe het er voor HUN uitziet.
Tuurlijk snappen wij die ex Sovjet landen, en zien hun relatieve vrede en welvaart toenemen.
Dat dringt juist in Rusland verder door. Wat nog steeds het grootste land ter wereld is, maar waar men zeer nationalistisch en conservatief is, soms banaal zelfs.
Mensen met intelligentie kunnen iets zien door de bril van een ander. En het niet zelf vinden.
Een ander snap dat niet en moet dan telkens raar boos reageren. Zo vermoeiend.
Je ziet toch wat er gebeurd ofniet?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |