abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2025 @ 20:56:53 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_218144496
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef hondonspain het volgende:
Veel van de stemmers zitten in rural gebieden en die worden de dupe volgens de theorien, dus Republikeinen plegen zelfmoord, lijkt me wat onlogisch.
Ja dat is het probleem met goedgelovigen:

‘It’s going to have to hit them first’

Trump’s Medicaid cuts are coming for rural Americans: ‘It’s going to have to hit them first’

Experts worry the tax-and-spending bill will gut healthcare and hospitals, especially in states like North Carolina

Intussen vieren ze de overwinning van hun Grote Leider *O* :')

Trump zal het worst wezen die zit zijn tijd wel uit, zichzelf verrijkend en niet in de gevangenis. Hij kan ook niet anders want deze belastingverlaging heeft hij zijn rijke donoren beloofd. Het geld moet ergens vandaan komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 06-07-2025 21:08:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 juli 2025 @ 21:04:41 #152
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218144557
quote:
2s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:48 schreef Gunner het volgende:

[..]
Hoezo. Het was ze beloofd dat er niet in Medicaid gesneden zou worden dus waarom zouden ze dat verwachten. .
Ik zou er hard om lachen als het niet zo triest was...maar ik kan mezelf ook niet altijd helpen.
Dan ziet mijn comedy-mind die twee ouwe papzakken met die T-Shirts "I'd rather be a Russian, than a democrat" met een hevige Covid-infectie voor hun zojuist gesloten rural hospital...

Maar ja, #ETTD en #T&P hè :)
  zondag 6 juli 2025 @ 21:12:18 #153
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_218144631
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 21:04 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik zou er hard om lachen als het niet zo triest was...maar ik kan mezelf ook niet altijd helpen.
Dan ziet mijn comedy-mind die twee ouwe papzakken met die T-Shirts "I'd rather be a Russian, than a democrat" met een hevige Covid-infectie voor hun zojuist gesloten rural hospital...

Maar ja, #ETTD en #T&P hè :)
Mja...die mensen zijn al zo lang over echt van alles voorgelogen... Dat de rede dan uiteindelijk helemaal vervlogen is kan dan ook geen verrassing meer zijn :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 juli 2025 @ 21:49:10 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145040
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef hondonspain het volgende:
Veel van de stemmers zitten in rural gebieden en die worden de dupe volgens de theorien, dus Republikeinen plegen zelfmoord, lijkt me wat onlogisch.
Weet jij überhaupt wat er allemaal in die bill staat?

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 18:49 schreef hondonspain het volgende:
Komende jaren zullen we zien wat de bill doet, als je oude filmpjes ziet van Reagan over gedrag democraten is er niet veel veranderd, paniek schoppen om niets vaak en MSM doet er graag aan mee.
Enne, heb je het trouwens over deze beelden van Reagan?

Bekijk deze YouTube-video

Dat is dus AI, mijn 'vriend'.

Laat me raden, dat kwam voorbij in je o zo betrouwbare feed, waar ze je ook vertellen wat er niet in de bill staat?

Zie je trouwens nu ook in dat je klaagt over liegende MSM, terwijl je een fake filmpje als argument gebruikt?

[ Bericht 15% gewijzigd door Vis1980 op 06-07-2025 21:59:06 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 6 juli 2025 @ 22:01:27 #155
323401 Kijkertje
met filter
pi_218145166
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Weet jij überhaupt wat er allemaal in die bill staat?
[..]
Enne, heb je het trouwens over deze beelden van Reagan?

Dat is dus AI, mijn 'vriend'.

Laat me raden, dat kwam voorbij in je o zo betrouwbare feed, waar ze je ook vertellen wat er niet in de bill staat?

Zie je trouwens nu ook in dat je klaagt over liegende MSM, terwijl je een fake filmpje als argument gebruikt?
Djeez ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 6 juli 2025 @ 22:03:36 #156
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
  zondag 6 juli 2025 @ 22:07:47 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145202
quote:
11s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Djeez ...
Zal wel weer een 'nieuw' account zijn.

Doen alsof iets niet in de bill staat, want dat zou raar zijn als Trump zijn eigen supporters zou benadelen en volgende week is het ineens een meesterzet, want dat wordt dan zo gebracht in de feed. Zeggen dat MSM een agenda heeft en vervolgens de agenda komen delen.

En het bewijs van deze oplichterij op video, was bijzonder snel gevonden, binnen 20 seconden. En die fucking reacties ook onder het filpmje...hele groepen zijn echt compleet de realiteit kwijt. Wel zegt er nog eentje 'I think it's AI, but it's still true'.
  zondag 6 juli 2025 @ 22:29:02 #158
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_218145416
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zal wel weer een 'nieuw' account zijn.

Doen alsof iets niet in de bill staat, want dat zou raar zijn als Trump zijn eigen supporters zou benadelen en volgende week is het ineens een meesterzet, want dat wordt dan zo gebracht in de feed. Zeggen dat MSM een agenda heeft en vervolgens de agenda komen delen.

En het bewijs van deze oplichterij op video, was bijzonder snel gevonden, binnen 20 seconden. En die fucking reacties ook onder het filpmje...hele groepen zijn echt compleet de realiteit kwijt. Wel zegt er nog eentje 'I think it's AI, but it's still true'.
Het gaat nog vele malen erger worden met die AI bullshit...

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 6 juli 2025 @ 22:31:55 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218145445
Maar, maar...

Bedoelen jullie nu dat dit interview met Kennedy, waarin hij zeer diep ingaat op zijn eigen moord, niet ECHT is????

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 6 juli 2025 @ 22:38:36 #160
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_218145487
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar, maar...

Bedoelen jullie nu dat dit interview met Kennedy, waarin hij zeer diep ingaat op zijn eigen moord, niet ECHT is????

Ik vind hier brain splattered dingen op de achterbank van.
  zondag 6 juli 2025 @ 22:47:58 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145592
quote:
15s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet over uit hoe mensen die het hardst klagen over 'MSM is fake news' in de meest trieste shit trappen, zoals 'End Wokeness' en dat soort dingen. Ze waren toch zogenaamd zo goed in 'kritisch denken' en het herkennen van fake news?

Bijzonder eigenlijk wel, de psyche van een mens, er zijn er echt best wel veel die iets heel erg hopen en daar dan content bij zoeken. Of in andere gevallen (of daardoor), hoe ze zo ontzettend vast komen te zitten in een vicieuze cirkel door de algoritmes.

Hetzelfde als met priamides, iets op het eerste gezicht onschuldig om daar van alles over te verspreiden. Maar dan zit er een Britse influencer met een ex-worstelaar te praten (Joe Rogan) en die eerste geeft aan dat het allemaal wel heel mysterieus is in Egypte. Ja, dan kun je het moeilijk mee oneens zijn, het klinkt allemaal spannend. Vervolgens doodleuk zitten te vertellen dat 'wetenschappers' een hele stad onder de grootste piramides hebben gevonden. Uiteraard 'lees je dat niet in de normale krant' en stuurt zelfs een vriend van mij (die is 41 jaar verdorrie) 'hoe verklaar je dit dan, als je denkt dat die piramides wél door mensen zijn gebouwd'?

Eerst voel ik mij dan letterlijk overgoten met allerlei gedachtes, maar vooral 'jeetje waar begin ik met het probleem te duiden'? Maar als snel begon ik eerst te zeggen wie dit stellen in een podcast, vervolgens zoek je meer info en blijkt dat het van een 'niet peer reviewed, onbewezen, flutonderzoek' is, opgezet door een schrijver van boeken in de sfeer van 'Ancient Aliens' en je weet precies hoe laat het is. En een legio aan mensen die van alles erbij verzinnen om maar niet te hoeven aangeven dat het vooral fictie is. 'Het is nog niet gereviewed omdat de data nog niet gedeeld is, heb gewoon geduld', terwijl de onderzoekers juist de waarheid claimen in plaats van aan te geven dat het allemaal nog vaag is. Op basis van een scan moesten er 4 pilaren zijn en dat zou je dan zien, nergens een aanleiding voor een hele stad, maar dat was wél de bewering.

Sorry voor het hele verhaal (dat ik vast nog wel eens eerder heb verteld), maar ikzelf maak mij enorme zorgen over hoe wij als mens on zo makkelijk laten foppen en hoe ontzettend veel mensen gewoon niet snappen hoe veel dingen in elkaar zitten als het aankomt op media, politiek, wetenschap, educatie. Maar ook dus niet de behoefte hebben om het echt uit te zoeken en zelfs dneken dat scrollen door hun feed of op filmpjes klikken je een 'kritische zelfonderzoeker maakt'.

Het moet beginnen met 'waarom post iemand dit', zelfs als het helemaal jouw mening is.
  zondag 6 juli 2025 @ 22:48:53 #162
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145602
quote:
Maar, maar...

_O- _O-

Nee, deze is duidelijk wel echt. :o
  zondag 6 juli 2025 @ 23:34:34 #163
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_218145782
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik kan er ook niet over uit hoe mensen die het hardst klagen over 'MSM is fake news' in de meest trieste shit trappen, zoals 'End Wokeness' en dat soort dingen. Ze waren toch zogenaamd zo goed in 'kritisch denken' en het herkennen van fake news?

Bijzonder eigenlijk wel, de psyche van een mens, er zijn er echt best wel veel die iets heel erg hopen en daar dan content bij zoeken. Of in andere gevallen (of daardoor), hoe ze zo ontzettend vast komen te zitten in een vicieuze cirkel door de algoritmes.

Hetzelfde als met priamides, iets op het eerste gezicht onschuldig om daar van alles over te verspreiden. Maar dan zit er een Britse influencer met een ex-worstelaar te praten (Joe Rogan) en die eerste geeft aan dat het allemaal wel heel mysterieus is in Egypte. Ja, dan kun je het moeilijk mee oneens zijn, het klinkt allemaal spannend. Vervolgens doodleuk zitten te vertellen dat 'wetenschappers' een hele stad onder de grootste piramides hebben gevonden. Uiteraard 'lees je dat niet in de normale krant' en stuurt zelfs een vriend van mij (die is 41 jaar verdorrie) 'hoe verklaar je dit dan, als je denkt dat die piramides wél door mensen zijn gebouwd'?

Eerst voel ik mij dan letterlijk overgoten met allerlei gedachtes, maar vooral 'jeetje waar begin ik met het probleem te duiden'? Maar als snel begon ik eerst te zeggen wie dit stellen in een podcast, vervolgens zoek je meer info en blijkt dat het van een 'niet peer reviewed, onbewezen, flutonderzoek' is, opgezet door een schrijver van boeken in de sfeer van 'Ancient Aliens' en je weet precies hoe laat het is. En een legio aan mensen die van alles erbij verzinnen om maar niet te hoeven aangeven dat het vooral fictie is. 'Het is nog niet gereviewed omdat de data nog niet gedeeld is, heb gewoon geduld', terwijl de onderzoekers juist de waarheid claimen in plaats van aan te geven dat het allemaal nog vaag is. Op basis van een scan moesten er 4 pilaren zijn en dat zou je dan zien, nergens een aanleiding voor een hele stad, maar dat was wél de bewering.

Sorry voor het hele verhaal (dat ik vast nog wel eens eerder heb verteld), maar ikzelf maak mij enorme zorgen over hoe wij als mens on zo makkelijk laten foppen en hoe ontzettend veel mensen gewoon niet snappen hoe veel dingen in elkaar zitten als het aankomt op media, politiek, wetenschap, educatie. Maar ook dus niet de behoefte hebben om het echt uit te zoeken en zelfs dneken dat scrollen door hun feed of op filmpjes klikken je een 'kritische zelfonderzoeker maakt'.

Het moet beginnen met 'waarom post iemand dit', zelfs als het helemaal jouw mening is.
Tja, diezelfde influencer en worstelaar hebben later een debat gehad in die show met een echte archeoloog erbij, die heeft al zijn argumenten weerlegd met wetenschappelijk bewijs. Nu had die echte archeoloog de pech dat hij in het debat 1 fout had gemaakt, ergens een nulletje teveel achter gezet, waardoor hij in een latere show waar hij niet bij was door die twee helemaal de grond in is geboord en weggezet als charlatan want hij sprong willekeurig om de de waarheid. De rest van dat debat en de waarheid was niet meer van belang.

Je lijkt het ook niet te kunnen winnen van die collectieve domheid. :N
  zondag 6 juli 2025 @ 23:42:37 #164
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218145800
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2025 17:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier wordt alleen vermeld dat dit zou kunnen gebeuren. Bovendien stamt dit artikel uit februari en verwijst het naar een artikel uit december 2024. De 'Big Beautiful Bill' legt vooral een deel van de financiering voor medicaid bij de staten zelf en daarnaast wordt de financiering voor onzin zoals genderchirurgie geschrapt, dat is natuurlijk ook een uitstekend besluit.
Ja voor mensen die iets ..vul-in.. zoals dit onzinnig vinden en daarin ook geen boodschap hebben aan anderen die daar wel om verlegen zitten. Daarin mag iemand ergens iets zelf van vinden dat verder geen gevolgen heeft voor een betrokkene.

Dat men voorwaarden stelt bij onomkeerbare of dure behandelingen in relatie tot iemands mate van wils(on)bekwaamheid en op grond van kosten, is daarin weer wat anders.
Iemand die 'lijdt' vanwege een (gebrek aan) levenskwaliteit moet waar dit medisch verantwoord mogelijk is, net zo goed worden geholpen als iemand die zijn pink heeft gebroken.

Op het moment dat een staat, provincie, stad of dorp gaat bepalen wie iemand mag zijn moet blijven, gaat er wmb iets grondig mis met gelijkheidsbeginselen waar iedereen een gelijke behandeling mag verwachten; zonder daarin de vrijheden op grond van overtuigingen geweld wordt aangedaan.

(Uitvoerings)Verantwoordelijkheid voor gemeenschappelijke zaken en uitvoering van individuele rechten leggen bij staten of gemeenten, is een recept voor (lokale) ongelijkheid en vertrappen van mensen die daarin geen keuze hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 07-07-2025 00:46:51 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 juli 2025 @ 23:48:17 #165
862 Arcee
Look closer
pi_218145813
quote:
Maar, maar...

"Ik vind het er wel echt uitzien", aldus Jaap Aap.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 6 juli 2025 @ 23:50:11 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145816
Nog even een aanrader, een klassieker van de makers van South Park.

maandag 7 juli 2025 @ 00:45:40 #167
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218145946
quote:
15s.gif Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Duurt niet al te lang meer dat dit soort content; live in beeld gegenereerd gaat worden en simpelweg niet (meer) te onderscheiden is van echt.

AI kan wel degelijk behulpzaam met waar het bv gaat om (her)ordenen van informatie e.d. maar ik vrees dat de inzet vooral manipulatie als verdienmodel zal gaan zijn. De tijd dat je iets kon herkennen als fake, is inmiddels wel voorbij.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 7 juli 2025 @ 00:48:27 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218145952
quote:
12s.gif Op maandag 7 juli 2025 00:45 schreef Vallon het volgende:

[..]
Duurt niet al te lang meer dat dit soort content; live in beeld gegenereerd gaat worden en simpelweg niet (meer) te onderscheiden is van echt.

AI kan wel degelijk behulpzaam met waar het bv gaat om (her)ordenen van informatie e.d. maar ik vrees dat de inzet vooral manipulatie als verdienmodel zal gaan zijn. De tijd dat je iets kon herkennen als fake, is inmiddels wel voorbij.
Je ziet het nog wel degelijk, maar mensen willen dingen heel graag geloven.
pi_218146017
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2025 02:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kortom

Jean Pierre is een vrouw met opleiding en ervaring.

Leavitt is een Trump cheer leader met een vlotte babbel.
Ik ben ervan overtuigd dat ze ergens in haar huis pom-poms heeft liggen ja *O*
  maandag 7 juli 2025 @ 02:33:44 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_218146030
  maandag 7 juli 2025 @ 08:13:28 #172
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218146441
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:23 schreef Basp1 het volgende:
Bessent Says He Expects Trade Deals by This Week’s Deadline
But the Treasury secretary also said that some countries working toward agreements with the United States could have until Aug.

Ah dus deze week komen er waarschijnlijk weinig handels overeenkomsten en de meesten gaan uitstel tot augustus krijgen. :D
De bekende twee weken?

Where law ends, tyrrany begins.
pi_218146810
twitter

Ik weet niet meer wie die theorie poste dat Musk weleens een sluw plan zou kunnen hebben om rechts met een 3e partij aan de macht te houden maar ik denk dat die theorie weleens zou kunnen kloppen.
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 09:07:57 #174
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218146821
Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Trump pas vrijdag naar Texas afreist om de overstromingen. Het zou daarom leuk zijn als men aan Democratische zijde daar al eerder acte de préséance geeft. Liefst uiteraard met veel media aandacht.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218146881
quote:
6s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Trump pas vrijdag naar Texas afreist om de overstromingen. Het zou daarom leuk zijn als men aan Democratische zijde daar al eerder acte de préséance geeft. Liefst uiteraard met veel media aandacht.
Never waste a good crisis……
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 09:27:06 #176
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218146933
twitter

quote:
Prayer works.
Nou Greg, Ik daag je uit. Bid jezelf eens uit je rolstoel. Laat zien dat bidden werkt. Ik wacht wel.
pi_218147035
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:27 schreef xpompompomx het volgende:
[ x ]
[..]
Nou Greg, Ik daag je uit. Bid jezelf eens uit je rolstoel. Laat zien dat bidden werkt. Ik wacht wel.
Bidden helpt wel degelijk, het is een vorm van troost en mensen putten daar kracht en hoop uit.
Jammer dat je dit in het belachelijke probeert te trekken, als jou iets vreselijks overkomt hoop ik oprecht dat mensen voor je bidden. Wellicht doe je het zelf wel als de nood hoog genoeg is.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:51:04 #178
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218147046
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:48 schreef Chivaz het volgende:
Bidden helpt wel degelijk, het is een vorm van troost en mensen putten daar kracht en hoop uit.
Dat het helpt voor je eigen gemoedsrust zal ik zeker niet ontkennen, maar je wil toch niet beweren dat het verder ook maar ergens invloed op heeft?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218147062
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Dat het helpt voor je eigen gemoedsrust zal ik zeker niet ontkennen, maar je wil toch niet beweren dat het verder ook maar ergens invloed op heeft?
Fysieke invloed nee, maar het is een simpel gebaar waar mensen kracht uit kunnen putten. Het kost niets en het staat een ieder vrij om het wel of niet te doen.
Ik vind het jammer dat zoiets in het belachelijke getrokken moet worden tot op het punt dat er zelfs gespot moet worden met een rolstoelganger.
pi_218147096
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Fysieke invloed nee, maar het is een simpel gebaar waar mensen kracht uit kunnen putten.
Zo zie jij het misschien, maar zij niet. Daar zijn dat soort mensen heel expliciet over. Dat snap je zelf toch ook wel?
  maandag 7 juli 2025 @ 09:58:54 #181
346939 Janneke141
pi_218147105
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Fysieke invloed nee, maar het is een simpel gebaar waar mensen kracht uit kunnen putten. Het kost niets en het staat een ieder vrij om het wel of niet te doen.
Ik vind het jammer dat zoiets in het belachelijke getrokken moet worden tot op het punt dat er zelfs gespot moet worden met een rolstoelganger.
Nee, maar als het door het zittende bestuur gebracht wordt als een oplossing om mensen te redden van een overstroming of om schietpartijen te voorkomen dan houdt het wel een beetje op natuurlijk.

Ik heb slecht nieuws voor je: god komt je niet redden. Of je verder je kracht put uit bidden, mediteren, breien of kickboksen is je eigen zaak, dat heeft nul invloed op het lot van anderen.
pi_218147130
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ze hadden gewoon harder moeten bidden dan hadden ze vast en zeker de regen afgezwakt kunnen hebben. Make prayers work again.

De gemoedsrust van de hypocriete gelovigen in Amerika moet niet in twijfel getrokken worden..

Is het sowieso rationeel gezien ook niet erg woke om te geloven in een hogere entiteit die keer op keer de wereld blijft teleurstellen..

En gejammer over belachelijk maken waarom maken de hypocriete gelovigen zich zelf wel schuldig aan het generaliseren en belachelijk maken van alles wat niet in hun straatje past. .. hier lekker afgeven op paarsharige dragqueens.
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 10:03:13 #183
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218147140
Republikeinen die dolgelukkig waren dat de instanties die hulp bij rampen regelden en weersverwachtingen deden de nek zo ongeveer werd omgedraaid, vinden, nu het fout gaat met tientallen doden tot gevolg, dat de mensen maar moeten gaan bidden. Koekoek. 8)7
  maandag 7 juli 2025 @ 10:06:41 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218147161
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
Republikeinen die dolgelukkig waren dat de instanties die hulp bij rampen regelden en weersverwachtingen deden de nek zo ongeveer werd omgedraaid, vinden, nu het fout gaat met tientallen doden tot gevolg, dat de mensen maar moeten gaan bidden. Koekoek. 8)7
Hier heb je natuurlijk ook wel een bron van?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218147174
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hier heb je natuurlijk ook wel een bron van?
Het jubelen over het blinde hakwerk van DOGE? Dat mag je toch hopelijk niet verbazen. Natuurlijk, het riedeltje werd geframed als het tegengaan van verspilling en fraude, maar dat is het aloude verkooptrucje om in overheidsuitgaven te snijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218147247
quote:

[..]

Bidden is goed, je meteoreolgische diensten niet kapot bezuinigen zodat je op tijd gewaarschuwd kan worden is beter.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  maandag 7 juli 2025 @ 10:19:16 #187
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218147269
Wel met @Chivaz eens dat het flauwe gedoe over bidden en de rolstoel van Abott ook niet echt hoeft toch.

We zijn met z'n allen beter dan dat toch.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218147328
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:19 schreef Gunner het volgende:
Wel met @:Chivaz eens dat het flauwe gedoe over bidden en de rolstoel van Abott ook niet echt hoeft toch.

Zoals die hypocriet gelovigen dan plegen te zeggen "Hij die zonder zonde is werpt de eerste steen." Aangezien onze magas dit al jaren niet meer doen heb ik daar weinig vertrouwen meer in en ben ik net zo lomp omgekeerd. :+
pi_218147338
Dom volk.

twitter

Maar inb4 de usual suspects gaan verkondigen dat we "dit gewoon af moeten wachten".
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 10:27:41 #190
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218147345
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:26 schreef ExTec het volgende:
Dom volk.

[ x ]

Maar inb4 de usual suspects gaan verkondigen dat we "dit gewoon af moeten wachten".
Misschien kunnen ze wat harder gaan bidden. Bidden werkt.
  Moderator maandag 7 juli 2025 @ 10:29:39 #191
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218147356
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:19 schreef Gunner het volgende:
Wel met @:Chivaz eens dat het flauwe gedoe over bidden en de rolstoel van Abott ook niet echt hoeft toch.

Ok, laat hem die tientallen doden dan weer tot leven bidden. Bidden werkt immers volgens hem.
pi_218147386
twitter
  maandag 7 juli 2025 @ 10:34:49 #193
346939 Janneke141
pi_218147400
Die gast in die rolstoel zal wel een DEI-benoeming zijn.
pi_218147450
quote:

[..]
Jammer dat je dit in het belachelijke probeert te trekken, als jou iets vreselijks overkomt hoop ik oprecht dat mensen voor je bidden. Wellicht doe je het zelf wel als de nood hoog genoeg is.
Bidden als vorm van zelftroost is prima of als steunbetuiging benoemen idem. Maar het is geen middel om veiligheidsvoorzieningen te vervangen of een kluit in het riet voor slecht beleid.
  maandag 7 juli 2025 @ 10:43:10 #195
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218147467
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ok, laat hem die tientallen doden dan weer tot leven bidden. Bidden werkt immers volgens hem.
Zoals we weten is een deel van de VS nu eenmaal overtuigt Christen, teksten over bidden zul je dus blijven krijgen. En als het hier niet over een Christelijk politicus zou gaan maar een Islamitisch politicus die zulke dingen zou zeggen, dan zou je daar ook niet de spot mee drijven maar er waarschijnlijk zelfs veel respect voor hebben. Wat dat betreft is het nogal selectief vitten.
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Bidden als vorm van zelftroost is prima. Maar het is geen middel om veiligheidsvoorzieningen te vervangen of een kluit in het riet voor slecht beleid.
En welk slecht beleid is hier precies gevoerd dat tot deze situatie heeft weten te leiden?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218147488
Wat een aannames...daar heb je vast en zeker wel een bron voor toch?
pi_218147506
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals we weten is een deel van de VS nu eenmaal overtuigt Christen, teksten over bidden zul je dus blijven krijgen. En als het hier niet over een Christelijk politicus zou gaan maar een Islamitisch politicus die zulke dingen zou zeggen, dan zou je daar ook niet de spot mee drijven maar er waarschijnlijk zelfs veel respect voor hebben. Wat dat betreft is het nogal selectief vitten.
[..]

Ah je wordt kritisch ben je dan ook zo principieel kritisch op maga die totaal geen respect toont voor een verrassend opgekomen new Yorkse burgemeesters kandidaat. Trump die zelfs openlijk verklaard dat hij deze persoon zou willen laten oppakken.. ^O^
  maandag 7 juli 2025 @ 10:55:38 #198
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218147530
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ah je wordt kritisch ben je dan ook zo principieel kritisch op maga die totaal geen respect toont voor een verrassend opgekomen new Yorkse burgemeesters kandidaat. Trump die zelfs openlijk verklaard dat hij deze persoon zou willen laten oppakken.. ^O^
Een Islamitische socialist die wellicht de controle krijgt over de belangrijkste stad van de VS lijkt mij reden genoeg voor het uiten van zorgen over deze ontwikkeling. Wat heeft dit verder te maken met de overstromingen in Texas?
pi_218147534
Ik vind het altijd wel grappig te zien dat alle uitgesproken MAGA voorstanders tegelijk opduiken. Alsof ze afspreken wanneer ze verontwaardigd komen doen.

Bidden vanuit persoonlijk perspectief kan totaal geen kwaad. Om als gouverneur op te roepen dat bidden het enige is wat je kan doen, tja. Dit is nu zo'n situatie waar de nationale garde wel waardevolle toegevoegde waarde kan hebben, om te helpen zoeken.
pi_218147551
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:56 schreef beefkeek het volgende:
Om als gouverneur op te roepen dat bidden het enige is wat je kan doen, tja.
En da's inclusief nogal hallucinante verhalen "dat het echt werkt, want het zou best wel eens zo kunnen zijn dat dankzij die gebeden iemand zich lang genoeg vast kon houden tot de helicopter kwam".

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')