Neuh, het zou best kunnen dat de cijfers kloppen. Die bill is een gedrocht van start to finish en gaat de VS heel veel schade toebrengen op de lange termijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is dat echt het enige dat je uit het stuk haalt?
Ik denk dat er genoeg mensen in NL die dit ook wel zien zitten.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Neuh, het zou best kunnen dat de cijfers kloppen. Die bill is een gedrocht van start to finish en gaat de VS heel veel schade toebrengen op de lange termijn.
Eh, wat precies, wel zien zitten...?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mensen in NL die dit ook wel zien zitten.
Daad zetten bij 'waarom zou ik betalen voor iemand die ziek is'? En meer dingen die in de BBB staan, waaronder een groot leger maken waarmee buitenlanders het liefst hardhandig worden verwijderd en in verschrikkelijke, Hollywood-achtige gevangenissen worden gestopt en daar je hele land voor in de superschulden gooien.quote:
Ik zag laatst een persco waar Leavitt dat ontkende.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:35 schreef ExTec het volgende:
En in de complete achterlijke backwater redneck states gaan de rurale ziekenhuizen al dicht.
I
Ow, KKKaren ontkende het?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:42 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik zag laatst een persco waar Leavitt dat ontkende.
quote:Op zondag 6 juli 2025 18:49 schreef hondonspain het volgende:
Komende jaren zullen we zien wat de bill doet, als je oude filmpjes ziet van Reagan over gedrag democraten is er niet veel veranderd, paniek schoppen om niets vaak en MSM doet er graag aan mee.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 6 juli 2025 18:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, KKKaren ontkende het?
Dan zal het wel niet waar zijn.
Echt, man, wat een kutonzin komt er uit haar mond.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gevonden. . Maak ervan wat je wil.
“Om niets”, ookquote:
Ach, de ‘Lügenpresse’ wordt ook weer van stal gehaald.quote:en MSM doet er graag aan mee.
Ze heeft geen flauw benul van de consequenties van de eisen die er gesteld worden willen mensen nog in aanmerking kunnen komen voor Medicaid. Ze verpakt het gewoon in oneliner die lekker overkomt bij het goedgelovige volgvolk.quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Rural hospitals across the country, many already struggling to stay afloat, could face devastating consequences if proposed Medicaid cuts in the domestic spending bill become law. To help understand what's at stake, Geoff Bennett spoke with Tim Wolters, the director of reimbursement for the Citizens Memorial Hospital system in southwestern Missouri.
Die dame is echt volledig gehersenspoeld...quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je zou bijna Sean Spicer die zich voor de pers in de bosjes verschool gaan missenquote:Op zondag 6 juli 2025 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die dame is echt volledig gehersenspoeld...
Geen politica, niet eens een persofficier, gewoon een cultlid van de Trump-kerk.
"Bla bla bla... the Biden administration... bla bla bla"quote:Op zondag 6 juli 2025 19:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
Yip, de cijfers bewijzen hetquote:Op zondag 6 juli 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Uiteindelijk zal Biden als een van de betere presidenten de geschiedenis in gaan; Trump, zowel mach 1 als mach 2, als een aberratie, een tragedie en een verspilling.
Hoezo. Het was ze beloofd dat er niet in Medicaid gesneden zou worden dus waarom zouden ze dat verwachten. .quote:Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef hondonspain het volgende:
Veel van de stemmers zitten in rural gebieden en die worden de dupe volgens de theorien, dus Republikeinen plegen zelfmoord, lijkt me wat onlogisch.
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoezo. Het was ze beloofd dat er niet in Medicaid gesneden zou worden dus waarom zouden ze dat verwachten. .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |