Ja dat is het probleem met goedgelovigen:quote:Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef hondonspain het volgende:
Veel van de stemmers zitten in rural gebieden en die worden de dupe volgens de theorien, dus Republikeinen plegen zelfmoord, lijkt me wat onlogisch.
Ik zou er hard om lachen als het niet zo triest was...maar ik kan mezelf ook niet altijd helpen.quote:Op zondag 6 juli 2025 20:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hoezo. Het was ze beloofd dat er niet in Medicaid gesneden zou worden dus waarom zouden ze dat verwachten. .
Mja...die mensen zijn al zo lang over echt van alles voorgelogen... Dat de rede dan uiteindelijk helemaal vervlogen is kan dan ook geen verrassing meer zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 21:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik zou er hard om lachen als het niet zo triest was...maar ik kan mezelf ook niet altijd helpen.
Dan ziet mijn comedy-mind die twee ouwe papzakken met die T-Shirts "I'd rather be a Russian, than a democrat" met een hevige Covid-infectie voor hun zojuist gesloten rural hospital...
Maar ja, #ETTD en #T&P hè
Weet jij überhaupt wat er allemaal in die bill staat?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:31 schreef hondonspain het volgende:
Veel van de stemmers zitten in rural gebieden en die worden de dupe volgens de theorien, dus Republikeinen plegen zelfmoord, lijkt me wat onlogisch.
Enne, heb je het trouwens over deze beelden van Reagan?quote:Op zondag 6 juli 2025 18:49 schreef hondonspain het volgende:
Komende jaren zullen we zien wat de bill doet, als je oude filmpjes ziet van Reagan over gedrag democraten is er niet veel veranderd, paniek schoppen om niets vaak en MSM doet er graag aan mee.
Djeez ...quote:Op zondag 6 juli 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Weet jij überhaupt wat er allemaal in die bill staat?
[..]
Enne, heb je het trouwens over deze beelden van Reagan?
Bekijk deze YouTube-video
Dat is dus AI, mijn 'vriend'.
Laat me raden, dat kwam voorbij in je o zo betrouwbare feed, waar ze je ook vertellen wat er niet in de bill staat?
Zie je trouwens nu ook in dat je klaagt over liegende MSM, terwijl je een fake filmpje als argument gebruikt?
Zal wel weer een 'nieuw' account zijn.quote:
Het gaat nog vele malen erger worden met die AI bullshit...quote:Op zondag 6 juli 2025 22:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zal wel weer een 'nieuw' account zijn.
Doen alsof iets niet in de bill staat, want dat zou raar zijn als Trump zijn eigen supporters zou benadelen en volgende week is het ineens een meesterzet, want dat wordt dan zo gebracht in de feed. Zeggen dat MSM een agenda heeft en vervolgens de agenda komen delen.
En het bewijs van deze oplichterij op video, was bijzonder snel gevonden, binnen 20 seconden. En die fucking reacties ook onder het filpmje...hele groepen zijn echt compleet de realiteit kwijt. Wel zegt er nog eentje 'I think it's AI, but it's still true'.
Ik vind hier brain splattered dingen op de achterbank van.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar, maar...
Bedoelen jullie nu dat dit interview met Kennedy, waarin hij zeer diep ingaat op zijn eigen moord, niet ECHT is????
Ik kan er ook niet over uit hoe mensen die het hardst klagen over 'MSM is fake news' in de meest trieste shit trappen, zoals 'End Wokeness' en dat soort dingen. Ze waren toch zogenaamd zo goed in 'kritisch denken' en het herkennen van fake news?quote:Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat nog vele malen erger worden met die AI bullshit...
quote:Op zondag 6 juli 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar, maar...
Bedoelen jullie nu dat dit interview met Kennedy, waarin hij zeer diep ingaat op zijn eigen moord, niet ECHT is????
Tja, diezelfde influencer en worstelaar hebben later een debat gehad in die show met een echte archeoloog erbij, die heeft al zijn argumenten weerlegd met wetenschappelijk bewijs. Nu had die echte archeoloog de pech dat hij in het debat 1 fout had gemaakt, ergens een nulletje teveel achter gezet, waardoor hij in een latere show waar hij niet bij was door die twee helemaal de grond in is geboord en weggezet als charlatan want hij sprong willekeurig om de de waarheid. De rest van dat debat en de waarheid was niet meer van belang.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet over uit hoe mensen die het hardst klagen over 'MSM is fake news' in de meest trieste shit trappen, zoals 'End Wokeness' en dat soort dingen. Ze waren toch zogenaamd zo goed in 'kritisch denken' en het herkennen van fake news?
Bijzonder eigenlijk wel, de psyche van een mens, er zijn er echt best wel veel die iets heel erg hopen en daar dan content bij zoeken. Of in andere gevallen (of daardoor), hoe ze zo ontzettend vast komen te zitten in een vicieuze cirkel door de algoritmes.
Hetzelfde als met priamides, iets op het eerste gezicht onschuldig om daar van alles over te verspreiden. Maar dan zit er een Britse influencer met een ex-worstelaar te praten (Joe Rogan) en die eerste geeft aan dat het allemaal wel heel mysterieus is in Egypte. Ja, dan kun je het moeilijk mee oneens zijn, het klinkt allemaal spannend. Vervolgens doodleuk zitten te vertellen dat 'wetenschappers' een hele stad onder de grootste piramides hebben gevonden. Uiteraard 'lees je dat niet in de normale krant' en stuurt zelfs een vriend van mij (die is 41 jaar verdorrie) 'hoe verklaar je dit dan, als je denkt dat die piramides wél door mensen zijn gebouwd'?
Eerst voel ik mij dan letterlijk overgoten met allerlei gedachtes, maar vooral 'jeetje waar begin ik met het probleem te duiden'? Maar als snel begon ik eerst te zeggen wie dit stellen in een podcast, vervolgens zoek je meer info en blijkt dat het van een 'niet peer reviewed, onbewezen, flutonderzoek' is, opgezet door een schrijver van boeken in de sfeer van 'Ancient Aliens' en je weet precies hoe laat het is. En een legio aan mensen die van alles erbij verzinnen om maar niet te hoeven aangeven dat het vooral fictie is. 'Het is nog niet gereviewed omdat de data nog niet gedeeld is, heb gewoon geduld', terwijl de onderzoekers juist de waarheid claimen in plaats van aan te geven dat het allemaal nog vaag is. Op basis van een scan moesten er 4 pilaren zijn en dat zou je dan zien, nergens een aanleiding voor een hele stad, maar dat was wél de bewering.
Sorry voor het hele verhaal (dat ik vast nog wel eens eerder heb verteld), maar ikzelf maak mij enorme zorgen over hoe wij als mens on zo makkelijk laten foppen en hoe ontzettend veel mensen gewoon niet snappen hoe veel dingen in elkaar zitten als het aankomt op media, politiek, wetenschap, educatie. Maar ook dus niet de behoefte hebben om het echt uit te zoeken en zelfs dneken dat scrollen door hun feed of op filmpjes klikken je een 'kritische zelfonderzoeker maakt'.
Het moet beginnen met 'waarom post iemand dit', zelfs als het helemaal jouw mening is.
Ja voor mensen die iets ..vul-in.. zoals dit onzinnig vinden en daarin ook geen boodschap hebben aan anderen die daar wel om verlegen zitten. Daarin mag iemand ergens iets zelf van vinden dat verder geen gevolgen heeft voor een betrokkene.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:04 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hier wordt alleen vermeld dat dit zou kunnen gebeuren. Bovendien stamt dit artikel uit februari en verwijst het naar een artikel uit december 2024. De 'Big Beautiful Bill' legt vooral een deel van de financiering voor medicaid bij de staten zelf en daarnaast wordt de financiering voor onzin zoals genderchirurgie geschrapt, dat is natuurlijk ook een uitstekend besluit.
"Ik vind het er wel echt uitzien", aldus Jaap Aap.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar, maar...
Duurt niet al te lang meer dat dit soort content; live in beeld gegenereerd gaat worden en simpelweg niet (meer) te onderscheiden is van echt.quote:Op zondag 6 juli 2025 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat nog vele malen erger worden met die AI bullshit...
Je ziet het nog wel degelijk, maar mensen willen dingen heel graag geloven.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:45 schreef Vallon het volgende:
[..]
Duurt niet al te lang meer dat dit soort content; live in beeld gegenereerd gaat worden en simpelweg niet (meer) te onderscheiden is van echt.
AI kan wel degelijk behulpzaam met waar het bv gaat om (her)ordenen van informatie e.d. maar ik vrees dat de inzet vooral manipulatie als verdienmodel zal gaan zijn. De tijd dat je iets kon herkennen als fake, is inmiddels wel voorbij.
Ik ben ervan overtuigd dat ze ergens in haar huis pom-poms heeft liggen jaquote:Op maandag 7 juli 2025 02:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kortom
Jean Pierre is een vrouw met opleiding en ervaring.
Leavitt is een Trump cheer leader met een vlotte babbel.
De bekende twee weken?quote:Op maandag 7 juli 2025 07:23 schreef Basp1 het volgende:
Bessent Says He Expects Trade Deals by This Week’s Deadline
But the Treasury secretary also said that some countries working toward agreements with the United States could have until Aug.
Ah dus deze week komen er waarschijnlijk weinig handels overeenkomsten en de meesten gaan uitstel tot augustus krijgen.
Never waste a good crisis……quote:Op maandag 7 juli 2025 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij hoorde ik op het nieuws dat Trump pas vrijdag naar Texas afreist om de overstromingen. Het zou daarom leuk zijn als men aan Democratische zijde daar al eerder acte de préséance geeft. Liefst uiteraard met veel media aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |