iemand anders sollicitaties laten afnemenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe komen ze in de buurt van die vending machine dan?
Komt misschien doordat het een totaal andere industrie is?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat is absoluut niet wat wij hier meemaken....... Nauwelijks reacties.
Ik snap deze zin niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
Deze hand zat wel in het gezichtsveld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Al die details waar jullie op letten
Kreeg vorige ook al een, je denkt toch niet dat dat mijn been is? reactie.
Ik zag een poes. Heb die hele hand niet bekeken.
MAAR DAN MOET IK IEMAND INHUREN EN DAN BEN IK EEN ECHTE MANAGER, AAAAAAAAAAAHHHHHquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iemand anders sollicitaties laten afnemen
Er waren mensen van mijn festivalgroepje super mega vroeg aanwezig op een festival dat vandaag open gaat maar morgen begint, ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doenquote:
Dat zal verschil maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:10 schreef Barbusse het volgende:
K
[..]
Komt misschien doordat het een totaal andere industrie is?
Nu toch welquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doen
haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die plek was sowieso al weg als je er pas om 3 uur was
*rent in paniek rondjes*quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MAAR DAN MOET IK IEMAND INHUREN EN DAN BEN IK EEN ECHTE MANAGER, AAAAAAAAAAAHHHHH
Vurige ende passionele haat aan de middle management laagquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekker![]()
We zitten vlakbij het buitenzwembad
[..]
*rent in paniek rondjes*
AhaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAHaaaaaaaaaaaaaahaaaaAAAA
Had ik vorig jaar met dat toernooi. Prachtige plek, ik was nog net op tijd om m'n eigen tent ertussen te wurmen en alles was al opgebouwdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er waren mensen van mijn festivalgroepje super mega vroeg aanwezig op een festival dat vandaag open gaat maar morgen begint, ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doen
maardoordat die mensen daar zo vroeg staan hebben we een super chille plek met onze tentjes
![]()
Zie, daarom vroeg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
mijn tent staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marco Pierre White?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaNaar een chef kok vernoemd
Ben de achternaam even kwijt.
Arme godin, helemaal onder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Auto volgeladen met glaswol en OSB-platen, had al allemaal bescherming in de auto gelegd maar kon alsnog heel de auto gaan stofzuigen er na
Ja heb duizendmaal excuus gegevenquote:
...huehue?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
't arme ding jeukt nu overal van binnen natuurlijk na al die glaswol.
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
Op de site zetten ze het er wel bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapen
quote:Let op!
Wij verkopen geen messen aan personen onder de 18 jaar.
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zakquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom nu sparen voor als ik 67 ben en krakkemikkig ben? En niet nu genieten van het leven. Nu geeft mij veel meer zekerheid dan iets over 30 jaar.
Zei nergens dat je nu niet moet leven hè, maar ook sparen voor later lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vakanties zoals ik ze nu heb kan ik op m'n 50e waarschijnlijk al niet eens meer aan, laat staan na m'n pensioen als ik 80 ben. Ik vind het echt raar om de goede jaren van je leven op te offeren om op je oude dag iets meer luxe te hebben.
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zak
Ga je de zolder isoleren?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de site zetten ze het er wel bij
[..]
*Verstopt koksmessenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Jaquote:
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
En scharen en naalden en spelden enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Die was er nog eerder bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzo
Vanwege agressieve kutkinderen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?
Onder de 18 mag je in Nederland nergens meer messen kopen, ook in de bouwmarkt nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platenquote:
*Verstopt haakspullenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En scharen en naalden en spelden enzo.
Mogen afbreekmesjes wel?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onder de 18 mag je in Nederland nergens meer messen kopen, ook in de bouwmarkt niet
Gewoon kleinere stukjes eraf snijden, dan kan het vakerquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach je snijdt maar 10x je vingers eraf. Daarna is het wel gedaan.
Goede tip, nemen we meequote:Op donderdag 3 juli 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon kleinere stukjes eraf snijden, dan kan het vaker
Er zijn kinders die het stoer vinden om zoiets op zak te hebben en deinzen er ook niet voor terug om die ook daadwerkelijk te gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wilt dus wel kinkshamen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil niet kinkshamen maar krijg wel kippevel van het idee alleen.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platen
Staat ook die 18+ waarschuwing bij, dus nee. Maar goed ook, dat kunnen nog wel eens vlijmscherpe mesjes zijnquote:
Ja en al die hoerige splintertjesquote:
Zo'n glaskrabber. Pfoe dit is scherpquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ook die 18+ waarschuwing bij, dus nee. Maar goed ook, dat kunnen nog wel eens vlijmscherpe mesjes zijn
Lekker jeuken enzo met dat glaswolquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Auto volgeladen met glaswol en OSB-platen, had al allemaal bescherming in de auto gelegd maar kon alsnog heel de auto gaan stofzuigen er na
En splintersquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platen
Het 'voordeel' als je je daar mee snijdt is dat je wel een mooie wond hebt. Heb me ook wel eens met een dunschiller gesneden, die botte zooi trek heel je vlees mee en wordt echt zo'n lelijke wondquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n glaskrabber. Pfoe dit is scherp
quote:
quote:
Ik heb nog altijd een litteken van een snijwond in mijn vinger.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'voordeel' als je je daar mee snijdt is dat je wel een mooie wond hebt. Heb me ook wel eens met een dunschiller gesneden, die botte zooi trek heel je vlees mee en wordt echt zo'n lelijke wond
Waar had je je mee gesneden?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een litteken van een snijwond in mijn vinger.
Je moet maar zo denken; het is voor het goede doel. Hier is ook alles geïsoleerd en in de zomer is dat echt wel te merken, duurt lang voordat de hitte naar binnen trekt. Nadeel van een vrijstaande woning tov bijv. een appartement is dat de zon op alle muren staat te bakken.quote:
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baasquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een personeelsborrel. Ik was al helemaal vergeten dat we die zouden hebben.
Jup, je zou het maar met de mond moeten doen. Tenzij je het leuk vind om sterren te zien...quote:
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho hoquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baas
Dan was het niet belangrijk en hoef je er ook niet heenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een personeelsborrel. Ik was al helemaal vergeten dat we die zouden hebben.
Denk dat het bij mij vooral zal helpen met de warmte in de winter wat beter vast te houdenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; het is voor het goede doel. Hier is ook alles geïsoleerd en in de zomer is dat echt wel te merken, duurt lang voordat de hitte naar binnen trekt. Nadeel van een vrijstaande woning tov bijv. een appartement is dat de zon op alle muren staat te bakken.
ik heb drie matjesquote:
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, je zou het maar met de mond moeten doen. Tenzij je het leuk vind om sterren te zien...
Die kunnen wel heel nasty snijden jaquote:
Ja, maar ik moet nog met de auto naar huis .quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baas
zelfopblaasbare matjes ftwquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.
Hangt er vanaf wie je het vraagtquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho ho
Denk dat als je een joint opsteekt dat niet gewaardeerd wordt. Klemzuipen vermoedelijk ook niet maar alcohol zelf is heel gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho ho
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar isquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie matjes
of eigenlijk vier
1 crappy lekke
1 wel oke maar groot in verpakking
1 wel oke maar basic
1 oke maar 25 euro duurder en 400 gram zwaarder
welke zou nattekat pakken
Ik kan je wel de link sturen van m'n luchtbedquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie matjes
of eigenlijk vier
1 crappy lekke
1 wel oke maar groot in verpakking
1 wel oke maar basic
1 oke maar 25 euro duurder en 400 gram zwaarder
welke zou nattekat pakken
Dit jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar is
ik observeer; drank is gratis op personeelsfeestenquote:
Ja dat ze zo lekker onder het vlees snijden en er een stuk huid los bovenop ligtquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik destijds ondervonden.
Glamping?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo iemand die kamperen zo luxe mogelijk maakt
Zonde wel eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik observeer; drank is gratis op personeelsfeesten
ik zie geen gratis jointjes liggen
De drank?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde wel eigenlijk.
Al voldoen die van een ander meestal toch niet.....
Oke klemzuipen gaat wellicht wat ver maar goed aangeschoten is helemaal oke. En iedere dag drinken want 'haha gezellig' vindt men ook oke. Maar het is gewoon drugs, ik snap dat verschil niet met inderdaad andere drugsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat als je een joint opsteekt dat niet gewaardeerd wordt. Klemzuipen vermoedelijk ook niet maar alcohol zelf is heel gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Toch kan het best schelen. Hier plat dak opnieuw laten doen, en natuurlijk beter isoleren. Merk echt wel verschil binnen met meer iso ertussen, stuk koeler. En ja, uiteindelijk komt de warmte binnen en is het lastig weer weg te krijgen. Maar tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij vooral zal helpen met de warmte in de winter wat beter vast te houdenMerkte nu wel hoe slecht de isolatie op zolder is, van de week toen het 38 graden was was het daarboven ongeveer 138 graden. En toen ik er vanmorgen was toen was het krap 20 graden
Ook mooie vrouwen??quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier naast een beach volleybal veld aangelegd.
Elke dag mooie mannen daar
ik ben kapot moe na zo'n dag, ik slaap welquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar is
ja mag?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je wel de link sturen van m'n luchtbed
Was het een luchtbed ter grootte van Rottumerplaat ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cm/1004004012255798quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
ja mag? klinkt als zwaar trouwens, ik moet licht en klein
ik moet 2 km lopen met bagage, daar denk ik voornamelijk aanquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo iemand die kamperen zo luxe mogelijk maakt
Ik heb glaswol met dampdichte folie aan 1 kant, ga de vloer isoleren en niet het dakquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch kan het best schelen. Hier plat dak opnieuw laten doen, en natuurlijk beter isoleren. Merk echt wel verschil binnen met meer iso ertussen, stuk koeler. En ja, uiteindelijk komt de warmte binnen en is het lastig weer weg te krijgen. Maar toch![]()
Ben je verder bekend met isoleren en het aanbrengen van de juiste folie ivm vocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |