zelfopblaasbare matjes ftwquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.
Hangt er vanaf wie je het vraagtquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho ho
Denk dat als je een joint opsteekt dat niet gewaardeerd wordt. Klemzuipen vermoedelijk ook niet maar alcohol zelf is heel gewoon.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho ho
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar isquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie matjes
of eigenlijk vier
1 crappy lekke
1 wel oke maar groot in verpakking
1 wel oke maar basic
1 oke maar 25 euro duurder en 400 gram zwaarder
welke zou nattekat pakken
Ik kan je wel de link sturen van m'n luchtbedquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb drie matjes
of eigenlijk vier
1 crappy lekke
1 wel oke maar groot in verpakking
1 wel oke maar basic
1 oke maar 25 euro duurder en 400 gram zwaarder
welke zou nattekat pakken
Dit jaquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar is
ik observeer; drank is gratis op personeelsfeestenquote:
Ja dat ze zo lekker onder het vlees snijden en er een stuk huid los bovenop ligtquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik destijds ondervonden.
Glamping?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo iemand die kamperen zo luxe mogelijk maakt
Zonde wel eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik observeer; drank is gratis op personeelsfeesten
ik zie geen gratis jointjes liggen
De drank?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde wel eigenlijk.
Al voldoen die van een ander meestal toch niet.....
Oke klemzuipen gaat wellicht wat ver maar goed aangeschoten is helemaal oke. En iedere dag drinken want 'haha gezellig' vindt men ook oke. Maar het is gewoon drugs, ik snap dat verschil niet met inderdaad andere drugsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Denk dat als je een joint opsteekt dat niet gewaardeerd wordt. Klemzuipen vermoedelijk ook niet maar alcohol zelf is heel gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Toch kan het best schelen. Hier plat dak opnieuw laten doen, en natuurlijk beter isoleren. Merk echt wel verschil binnen met meer iso ertussen, stuk koeler. En ja, uiteindelijk komt de warmte binnen en is het lastig weer weg te krijgen. Maar tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij vooral zal helpen met de warmte in de winter wat beter vast te houdenMerkte nu wel hoe slecht de isolatie op zolder is, van de week toen het 38 graden was was het daarboven ongeveer 138 graden. En toen ik er vanmorgen was toen was het krap 20 graden
Ook mooie vrouwen??quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben hier naast een beach volleybal veld aangelegd.
Elke dag mooie mannen daar
ik ben kapot moe na zo'n dag, ik slaap welquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle 4 op elkaar leggen zodat het misschien nog enigszins slaapbaar is
ja mag?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan je wel de link sturen van m'n luchtbed
Was het een luchtbed ter grootte van Rottumerplaat ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.
https://www.bol.com/nl/nl(...)-cm/1004004012255798quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef Crack_ het volgende:
ja mag? klinkt als zwaar trouwens, ik moet licht en klein
ik moet 2 km lopen met bagage, daar denk ik voornamelijk aanquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben echt zo iemand die kamperen zo luxe mogelijk maakt
Ik heb glaswol met dampdichte folie aan 1 kant, ga de vloer isoleren en niet het dakquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Toch kan het best schelen. Hier plat dak opnieuw laten doen, en natuurlijk beter isoleren. Merk echt wel verschil binnen met meer iso ertussen, stuk koeler. En ja, uiteindelijk komt de warmte binnen en is het lastig weer weg te krijgen. Maar toch![]()
Ben je verder bekend met isoleren en het aanbrengen van de juiste folie ivm vocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |