Staat ook die 18+ waarschuwing bij, dus nee. Maar goed ook, dat kunnen nog wel eens vlijmscherpe mesjes zijnquote:
Ja en al die hoerige splintertjesquote:
Zo'n glaskrabber. Pfoe dit is scherpquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ook die 18+ waarschuwing bij, dus nee. Maar goed ook, dat kunnen nog wel eens vlijmscherpe mesjes zijn
Lekker jeuken enzo met dat glaswolquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Auto volgeladen met glaswol en OSB-platen, had al allemaal bescherming in de auto gelegd maar kon alsnog heel de auto gaan stofzuigen er na
En splintersquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platen
Het 'voordeel' als je je daar mee snijdt is dat je wel een mooie wond hebt. Heb me ook wel eens met een dunschiller gesneden, die botte zooi trek heel je vlees mee en wordt echt zo'n lelijke wondquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo'n glaskrabber. Pfoe dit is scherp
quote:
quote:
Ik heb nog altijd een litteken van een snijwond in mijn vinger.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het 'voordeel' als je je daar mee snijdt is dat je wel een mooie wond hebt. Heb me ook wel eens met een dunschiller gesneden, die botte zooi trek heel je vlees mee en wordt echt zo'n lelijke wond
Waar had je je mee gesneden?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een litteken van een snijwond in mijn vinger.
Je moet maar zo denken; het is voor het goede doel. Hier is ook alles geïsoleerd en in de zomer is dat echt wel te merken, duurt lang voordat de hitte naar binnen trekt. Nadeel van een vrijstaande woning tov bijv. een appartement is dat de zon op alle muren staat te bakken.quote:
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baasquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een personeelsborrel. Ik was al helemaal vergeten dat we die zouden hebben.
Jup, je zou het maar met de mond moeten doen. Tenzij je het leuk vind om sterren te zien...quote:
i love klemzuipen maar wel raar dat dit gewoon oké is, maar drugs, ho ho hoquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baas
Dan was het niet belangrijk en hoef je er ook niet heenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmiddag een personeelsborrel. Ik was al helemaal vergeten dat we die zouden hebben.
Denk dat het bij mij vooral zal helpen met de warmte in de winter wat beter vast te houdenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken; het is voor het goede doel. Hier is ook alles geïsoleerd en in de zomer is dat echt wel te merken, duurt lang voordat de hitte naar binnen trekt. Nadeel van een vrijstaande woning tov bijv. een appartement is dat de zon op alle muren staat te bakken.
ik heb drie matjesquote:
Ik had vorig jaar een handpomp mee. Ik zag nog sterretjes.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, je zou het maar met de mond moeten doen. Tenzij je het leuk vind om sterren te zien...
Die kunnen wel heel nasty snijden jaquote:
Ja, maar ik moet nog met de auto naar huis .quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Kun je je nog even lekker klemzuipen op kosten van de baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |