Op de site zetten ze het er wel bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapen
quote:Let op!
Wij verkopen geen messen aan personen onder de 18 jaar.
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zakquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom nu sparen voor als ik 67 ben en krakkemikkig ben? En niet nu genieten van het leven. Nu geeft mij veel meer zekerheid dan iets over 30 jaar.
Zei nergens dat je nu niet moet leven hè, maar ook sparen voor later lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vakanties zoals ik ze nu heb kan ik op m'n 50e waarschijnlijk al niet eens meer aan, laat staan na m'n pensioen als ik 80 ben. Ik vind het echt raar om de goede jaren van je leven op te offeren om op je oude dag iets meer luxe te hebben.
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zak
Ga je de zolder isoleren?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de site zetten ze het er wel bij
[..]
*Verstopt koksmessenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Jaquote:
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
En scharen en naalden en spelden enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Die was er nog eerder bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzo
Vanwege agressieve kutkinderen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?
Onder de 18 mag je in Nederland nergens meer messen kopen, ook in de bouwmarkt nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platenquote:
*Verstopt haakspullenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En scharen en naalden en spelden enzo.
Mogen afbreekmesjes wel?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onder de 18 mag je in Nederland nergens meer messen kopen, ook in de bouwmarkt niet
Gewoon kleinere stukjes eraf snijden, dan kan het vakerquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ach je snijdt maar 10x je vingers eraf. Daarna is het wel gedaan.
Goede tip, nemen we meequote:Op donderdag 3 juli 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon kleinere stukjes eraf snijden, dan kan het vaker
Er zijn kinders die het stoer vinden om zoiets op zak te hebben en deinzen er ook niet voor terug om die ook daadwerkelijk te gebruiken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wilt dus wel kinkshamen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil niet kinkshamen maar krijg wel kippevel van het idee alleen.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net ook al mijn klauwen open gehaald aan die osb-platen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |