iemand anders sollicitaties laten afnemenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe komen ze in de buurt van die vending machine dan?
Komt misschien doordat het een totaal andere industrie is?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat is absoluut niet wat wij hier meemaken....... Nauwelijks reacties.
Ik snap deze zin niet.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
Deze hand zat wel in het gezichtsveld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Al die details waar jullie op letten
Kreeg vorige ook al een, je denkt toch niet dat dat mijn been is? reactie.
Ik zag een poes. Heb die hele hand niet bekeken.
MAAR DAN MOET IK IEMAND INHUREN EN DAN BEN IK EEN ECHTE MANAGER, AAAAAAAAAAAHHHHHquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
iemand anders sollicitaties laten afnemen
Er waren mensen van mijn festivalgroepje super mega vroeg aanwezig op een festival dat vandaag open gaat maar morgen begint, ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doenquote:
Dat zal verschil maken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:10 schreef Barbusse het volgende:
K
[..]
Komt misschien doordat het een totaal andere industrie is?
Nu toch welquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doen
haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die plek was sowieso al weg als je er pas om 3 uur was
*rent in paniek rondjes*quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MAAR DAN MOET IK IEMAND INHUREN EN DAN BEN IK EEN ECHTE MANAGER, AAAAAAAAAAAHHHHH
Vurige ende passionele haat aan de middle management laagquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekker![]()
We zitten vlakbij het buitenzwembad
[..]
*rent in paniek rondjes*
AhaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAHaaaaaaaaaaaaaahaaaaAAAA
Had ik vorig jaar met dat toernooi. Prachtige plek, ik was nog net op tijd om m'n eigen tent ertussen te wurmen en alles was al opgebouwdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er waren mensen van mijn festivalgroepje super mega vroeg aanwezig op een festival dat vandaag open gaat maar morgen begint, ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doen
maardoordat die mensen daar zo vroeg staan hebben we een super chille plek met onze tentjes
![]()
Zie, daarom vroeg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
mijn tent staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marco Pierre White?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaNaar een chef kok vernoemd
Ben de achternaam even kwijt.
Arme godin, helemaal onder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Auto volgeladen met glaswol en OSB-platen, had al allemaal bescherming in de auto gelegd maar kon alsnog heel de auto gaan stofzuigen er na
Ja heb duizendmaal excuus gegevenquote:
...huehue?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
't arme ding jeukt nu overal van binnen natuurlijk na al die glaswol.
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |