Die zwemplas is dus de feature van een waterpolotoernooiquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je niet naar pauperfestivals gaan als dat het geval is
*muv van extreme regen zoals bijv. vorig jaar maar dat zijn echt de uitzonderingen gelukkig
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.westpac.com.a(...)ings/savings-by-age/
kan die van Amerika niet vinden dus hier die van Australië
In Amerika sparen ze niet. Daar hebben ze creditcard schulden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.westpac.com.a(...)ings/savings-by-age/
kan die van Amerika niet vinden dus hier die van Australië
oh, ja in dat geval is het wel echt heel vervelend. Ik zou zeep meenemen om het te boycotten!!!quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zwemplas is dus de feature van een waterpolotoernooi
Zeep?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja in dat geval is het wel echt heel vervelend. Ik zou zeep meenemen om het te boycotten!!!
nee maar jij bent later begonnen met bepaalde dingen in het leven toch? dus ja, wel logisch denk ik?quote:
haha ja, heb je dat nooit meegemaakt in een zwembad?quote:
Whehehequote:Op donderdag 3 juli 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja, heb je dat nooit meegemaakt in een zwembad?bij voorkeur bij een wildwaterbaan maar gok dat je die niet hebt
Gelukkig nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja, heb je dat nooit meegemaakt in een zwembad?bij voorkeur bij een wildwaterbaan maar gok dat je die niet hebt
Ah, bovengemiddeld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://bieb.knab.nl/spar(...)middeld-per-leeftijd
Heb je een poes?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Hij begint nu te groeienEn voorheen gebruikte hij niet echt zijn nageltjes maar sinds vandaag zijn ze vlijmscherp
![]()
[ afbeelding ]
Nee , deze is van de vrouw die je op de foto ziet. Beestje kwam paar weken terug alleen veel te jong aangelopen. Ze heeft ook al 7 katten dus hij wist waar die naar toe moestquote:
Ze zijn zo schattig als ze nog zo jong zijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee , deze is van de vrouw die je op de foto ziet. Beestje kwam paar weken terug alleen veel te jong aangelopen. Ze heeft ook al 7 katten dus hij wist waar die naar toe moest
Marcoquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
hij heet Marco en we zijn allemaal erg trots op hem
Ze is okquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaNaar een chef kok vernoemd
Ben de achternaam even kwijt.
ja dit is echt niet te doenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zijn zo schattig als ze nog zo jong zijn
zoooooooooo kleiinquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
Hij begint nu te groeienEn voorheen gebruikte hij niet echt zijn nageltjes maar sinds vandaag zijn ze vlijmscherp
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook. En ook stekjes van tomatenplantjes enzo.
Ik vroeg me al af of het jouw hand is op de foto.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee , deze is van de vrouw die je op de foto ziet. Beestje kwam paar weken terug alleen veel te jong aangelopen. Ze heeft ook al 7 katten dus hij wist waar die naar toe moest
Minibiebjes zijn ook leuk, al is het aanbod wel minder aan het worden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Besefte me nooit dat ik dit miste in Leiden.
Het is ook niet het idee van verse aardappelen, maar het vertrouwen in elkaar dat het uitstraalt.
Dat zou niet zo best zijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het jouw hand is op de foto.
Ik vond het ook wel een oude hand inderdaad.quote:
ja ze is 60 plus geloof ikquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een oude hand inderdaad.
Al die details waar jullie op lettenquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het jouw hand is op de foto.
nou ja als je iemand nog nooit heb gezien ben je misschien wel nieuwsgierig of dat de persoon is op de foto tochquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Al die details waar jullie op letten
Kreeg vorige ook al een, je denkt toch niet dat dat mijn been is? reactie.
Ik zag een poes. Heb die hele hand niet bekeken.
Ohja dat is hier niet het geval natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je iemand nog nooit heb gezien ben je misschien wel nieuwsgierig of dat de persoon is op de foto toch
Ew, 50 mensen spreken op een dag.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga gewoon dit doen:
[ link | afbeelding ]
Ik ben bijzonder goed in heel veel praten zonder iets te communiceren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ew, 50 mensen spreken op een dag.
Lekker in 2025 waar je 3 reacties op een vacature krijgtquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga gewoon dit doen:
[ link | afbeelding ]
Niet weten wanneer je personeel vrij isquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben vrij vandaag. Krijg ik een berichtje van manager "waar ben je? Je zou om 8 uur beginnen?"
Moi: "nee. En waarom stuur je dit nu pas dan?"
"Oh, ok. Maar het is druk vandaag."
"Morgen ook. Tot dan."
Mij nie bellen nie
Seven hells I hate this kindergarten
Euhm....meer like 100+ binnen 4 uur na het posten van een vacature is mijn ervaringquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker in 2025 waar je 3 reacties op een vacature krijgt
Preciesquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet weten wanneer je personeel vrij is
Daarna alsnog proberen om ze te laten werken
waarvan 80% sowieso totaal ongeschikt maar leuk geprobeerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....meer like 100+ binnen 4 uur na het posten van een vacature is mijn ervaring
Er komen altijd tig reacties op vacatures.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker in 2025 waar je 3 reacties op een vacature krijgt
Daarom de vending machinequote:Op donderdag 3 juli 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarvan 80% sowieso totaal ongeschikt maar leuk geprobeerd
kan toch ook zonder daar te gaan zitten en 50 gesprekken te voeren, ammehoela zegquote:
Oh dat is absoluut niet wat wij hier meemaken....... Nauwelijks reacties.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....meer like 100+ binnen 4 uur na het posten van een vacature is mijn ervaring
Hoe komen ze in de buurt van die vending machine dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kan toch ook zonder daar te gaan zitten en 50 gesprekken te voeren, ammehoela zeg
quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
mijn tent staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |