Dat komt omdat je maar 2 dagen weekend hebt, dan kan je al gen-z'er helemaal niet aan johquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 30 hč
En ik was echt helemaal naar de pleuris toen ik de trein naar Wenen in ging. Ik heb het maximale uit die 5 dagen gehaald. Ik was alleen, maar ik was zo actief dat ik het geen moment echt een ding vond. Alleen de eerste 2 dagen tijdens de lange treinritten heb ik iets te veel hier zitten vervelen.
M'n uitjes nu zijn de uitjes die ik wilde toen ik er in m'n 20s geen geld voor had.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens 30 hč
En ik was echt helemaal naar de pleuris toen ik de trein naar Wenen in ging. Ik heb het maximale uit die 5 dagen gehaald. Ik was alleen, maar ik was zo actief dat ik het geen moment echt een ding vond. Alleen de eerste 2 dagen tijdens de lange treinritten heb ik iets te veel hier zitten vervelen.
Niksquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Wat is er mis met vervelen en niksen?
Dat is ook verstandig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook lastig om geld uit te geven, want ik heb geen aanvullend pensioen en als ik ziek zou worden krijg ik ook een schijntje etc etc. Dus ik vind het lastig om te bepalen hoeveel geld ik nodig zou hebben, dus ik pot alles opZet de helft opzij of meer.
Daarom zorg ik ervoor dat ik altijd minimaal 4 dagen vrij ben exclusief vetrekdag voor elke vakantie. Vaak heb ik zo'n enorme dip op m'n tweede of derde vrije dag omdat de werkstress die me op de been hield dan uit m'n systeem isquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat komt omdat je maar 2 dagen weekend hebt, dan kan je al gen-z'er helemaal niet aan joh
Het is bij mij vooral een symptoom van uitputting.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Waarom jezelf dan zo kwellen met 5 dagen werken?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom zorg ik ervoor dat ik altijd minimaal 4 dagen vrij ben exclusief vetrekdag voor elke vakantie. Vaak heb ik zo'n enorme dip op m'n tweede of derde vrije dag omdat de werkstress die me op de been hield dan uit m'n systeem is
Ik ben ook daadwerkelijk niet gemaakt voor 5 dagen 8 uur werken. Daar ga ik straks heel erg achter komen als 8:15 niet meer het tijdstip van m'n wekker is, maar het tijdstip dat ik in de auto stap.
Dat is mijn dagtaak voor vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Neequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komende week fris en daarna weer richting de 30
En in Friesland?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je zou maar gaan kamperen komend weekend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Minder.quote:
Gelukkig nog onder de 30 graden.quote:
28 graden op zondag 13 juli is de maxquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Minder.
Hier in Brabant lijkt het max. 29 te worden.
Nietsquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook veel gespaardquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook lastig om geld uit te geven, want ik heb geen aanvullend pensioen en als ik ziek zou worden krijg ik ook een schijntje etc etc. Dus ik vind het lastig om te bepalen hoeveel geld ik nodig zou hebben, dus ik pot alles opZet de helft opzij of meer.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is bij mij vooral een symptoom van uitputting.
Ik heb hier ook wel heel veel overlap waar ze dan snacks, shoarma en pizza's verkopen etc.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bestel bij 19 locaties
waarvan er 4 opstaan die heul niet bezorgen.
7 pizzatoko's waarvan 3 keer domino's
een spareribtoko dat ook pizza bezorgd
3 hamburgers waar ook pizza te koop is.
2 sushi (verrek die hebben geen pizza)
1 sparerib express dat geen pizza heeft.
Drinks4delivery die hebben volgens mij gewoon een afspraak met de lokale supermarkt want er zijn ook koekjes en diepvriesmaaltijden mogelijk
Maar als ik ziek word krijg ik eerst een jaar niks en daarna een schijntje, dus ik moet wat meer sparenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had ook veel gespaard
Daardoor kon jk toen een huis kopen. En daarna meteen weer gaan sparen. Daardoor kan ik nu ondanks de terugval in inkomen zonder problemen mijn vaste lasten etc. betalen en heb ik ook nog wat ruimte voor hobby en zelfs nog wat sparen
Dat stemmetje in ons hoofd (waarschijnlijk een ouder) die je verteld dat het zonde van je tijd is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:13 schreef CherryLips het volgende:
Ja, daar moet je wel een potje voor hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ik ziek word krijg ik eerst een jaar niks en daarna een schijntje, dus ik moet wat meer sparenEn dan hopen dat de aandoening 'goedgekeurd' wordt door de verzekering en ernstig genoeg is. Dat is een beetje het nadeel van dit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Budgetcoach?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook m'n hypotheek extra afgelost en alles, om die maandlasten laag te houden. Maar dan nog gutst het geld aan alle kanten eruit.
12 juli festivalletje dus dan mag het best lekker warm zijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ohwquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, daar moet je wel een potje voor hebben
Dat was dan voor mij weer makkelijker als gewone werknemerDaarom probeer ik die organisatie zoveel mogelijk te mijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik had niet echt een keuzequote:Op donderdag 3 juli 2025 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom probeer ik die organisatie zoveel mogelijk te mijden.
Ik heb nog een keuze van iets meer dan een jaar.quote:
Die wereld wordt vanaf volgend jaar ineens super fantastischquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik naar mijn grootouders kijk dan ga ik lekker krakkemikkig oud worden, dus geniet ik er liever nu van.
Daarnaast als ik naar de wereld kijk, geniet ik ook liever nu.
Volgens mij ging dit echt over spaargeld op een rekeningquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt huizenbezit daar ook onder eigenlijk?
Volgend jaar is alles weer mooi en leukquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die wereld wordt vanaf volgend jaar ineens super fantastisch
[..]
Volgens mij ging dit echt over spaargeld op een rekening
ik ga ook kamperenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar gaan kamperen komend weekend.
Echt, ik zweer je dat dat toernooi vervloekt is om elk jaar kutweer te hebben.
Zaterdag ziet er ook niet meer zo goed uit als eerst.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga ook kamperen
is toch maar een dagje regenen weer is prima vind ik? of wat vind je jammer?
interessantquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
https://bieb.knab.nl/spar(...)middeld-per-leeftijd
oh even kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdag ziet er ook niet meer zo goed uit als eerst.
Uhhm.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat verschil tussen gemiddeld en mediaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
uhm wat?quote:
vind het absoluut nog wel meevallenquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat verschil tussen gemiddeld en mediaan
Het is echt triest. Zit je dan op een groot veld dat iets weg heeft van een festivalterrein met een grote zwemplas in het midden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh even kijken
hmm, beetje druppeltje
godverdomme die zondag
Nog beter?quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die wereld wordt vanaf volgend jaar ineens super fantastisch
moet je niet naar pauperfestivals gaan als dat het geval isquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt triest. Zit je dan op een groot veld dat iets weg heeft van een festivalterrein met een grote zwemplas in het midden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |