haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die plek was sowieso al weg als je er pas om 3 uur was
*rent in paniek rondjes*quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MAAR DAN MOET IK IEMAND INHUREN EN DAN BEN IK EEN ECHTE MANAGER, AAAAAAAAAAAHHHHH
Vurige ende passionele haat aan de middle management laagquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja sowieso, al vind ik een verweg-plek dan ook prima hoor. Maar ja, dit is wel heel lekker![]()
We zitten vlakbij het buitenzwembad
[..]
*rent in paniek rondjes*
AhaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAHaaaaaaaaaaaaaahaaaaAAAA
Had ik vorig jaar met dat toernooi. Prachtige plek, ik was nog net op tijd om m'n eigen tent ertussen te wurmen en alles was al opgebouwdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er waren mensen van mijn festivalgroepje super mega vroeg aanwezig op een festival dat vandaag open gaat maar morgen begint, ik snap niet wat je daar nu al zo onwijs vroeg zou doen
maardoordat die mensen daar zo vroeg staan hebben we een super chille plek met onze tentjes
![]()
Zie, daarom vroeg.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, maar wacht. Doordat die mensen daar zo teringvroeg waren hebben we echt een mega chille plek met onze tentjes
mijn tent staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marco Pierre White?quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaNaar een chef kok vernoemd
Ben de achternaam even kwijt.
Arme godin, helemaal onder.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Auto volgeladen met glaswol en OSB-platen, had al allemaal bescherming in de auto gelegd maar kon alsnog heel de auto gaan stofzuigen er na
Ja heb duizendmaal excuus gegevenquote:
...huehue?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
't arme ding jeukt nu overal van binnen natuurlijk na al die glaswol.
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
Op de site zetten ze het er wel bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan weet u waar u moet zijn voor uw moordwapen
quote:Let op!
Wij verkopen geen messen aan personen onder de 18 jaar.
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zakquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
Wel bijzonder trouwens, als je bij de action een bot aardappelschilmesje koopt slaat gelijk heel het systeem in paniek om te kijken of je wel 18 jaar bent, want gevaarlijke messen. Haal ik bij de Hornbach zo'n isolatiemes wat een halve machete is en je kunt zo doorlopen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom nu sparen voor als ik 67 ben en krakkemikkig ben? En niet nu genieten van het leven. Nu geeft mij veel meer zekerheid dan iets over 30 jaar.
Zei nergens dat je nu niet moet leven hč, maar ook sparen voor later lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vakanties zoals ik ze nu heb kan ik op m'n 50e waarschijnlijk al niet eens meer aan, laat staan na m'n pensioen als ik 80 ben. Ik vind het echt raar om de goede jaren van je leven op te offeren om op je oude dag iets meer luxe te hebben.
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Wij konden vroeger bij de dump van die grote rambomessen meekrijgen. Ben je net 14 met zo'n megames op zak
Ga je de zolder isoleren?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de site zetten ze het er wel bij
[..]
*Verstopt koksmessenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Jaquote:
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
En scharen en naalden en spelden enzo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stelletje criminelen hier allemaal met die messen.
Die was er nog eerder bijquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn broer kwam een keer thuis van de Flora met een best groot mes toen ie 8 was ofzo
Vanwege agressieve kutkinderen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, mag je geen messen meer kopen onder de 18 (behalve in de bouwmarkt)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |