Ik vind 't hartstikke knap. Ik heb destijds ongeveer even lang over m'n diploma's gedaan als dat Marijn leeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Direct van de glijbaan. Zonder hulp.
Nou, het was wel zwaar. Hij heeft veel oor ontstekingen gehad. Ook motoriek niet helemaal goed, maar daar heeft de kinder fysio aardig mee geholpen. Ook in een kleiner klasje gezwommen. Maar achteraf vrij gemiddeld er over gedaan.
Ik weet niet of ze echt beter zijn, maar we hebben gewoon wat matige ervaringen van wanneer we eens wat kritischere vragen stelden; dat werd echt kort en snel afgekapt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom van Triodos weg?
Toen ik destijds koos tussen ASN en Triodos was wel duidelijk dat ASN gewoon grootkapitaal is. Is er een reden waarom ASN nu beter is dan Triodos?
Dat is wel krom ja, aan de ene kant verlangt de overheid (terecht) dat alles volgens de regels gaat, maar willen ze hun verdiensten storten zodat ze belasting kunnen betalen worden ze door banken tegengewerktquote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Triodos steunt en promoot pseudowetenschap (homeopaten en zulks), maar sekswerkers kunnen er geen rekening openen of zelfs hun priverekening geblokkeerd krijgen.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Het waren perziken (nog even nagekeken op de bestellijst)
quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind 't hartstikke knap. Ik heb destijds ongeveer even lang over m'n diploma's gedaan als dat Marijn leeft.
"Voorbeelden van banken die sekswerkers vaak wel accepteren zijn Bunq, Knab, ING, Revolut en Openbank"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:27 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mooitje liet ons uitslapen tot 7u![]()
Dank voor de toelichting, @:candaasje
En de aanvulling @:leeharveyoswald maar daarbij dan de vraag: doet de ASN dat beter?
Ik ging overigens ooit per accuut weg bij de ING/Postbank omdat ik er drie maanden in de ICT gewerkt heb en ik de gok niet ging nemen dat ze hun grote ICT-project live gingen zetten want dat zou de bank omver getrokken hebben. Gelukkig zagen ze dat zelf ook op tijd in, maar vooraf durfde ik daar niet op te gokken
Wandelenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik heb tot einde van de middag geen stroom dus ik moet mezelf vermaken. Vooralsnog heb ik daar niet zo'n zin in.
Wanneer het bezoek dat nog moet komen ga ik lekker lezen, hopelijk nog wat schaduw op het balkonquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Wandelen
Boek lezen
Podcast luisteren
Op je rug in het gras liggen
Wij hadden vanmorgen tussen 6 en 7 stroomstoring.. dan weet je ook niet wat je met jezelf moet..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik heb tot einde van de middag geen stroom dus ik moet mezelf vermaken. Vooralsnog heb ik daar niet zo'n zin in.
Ik heb een lange lijst van dingen die ik kan of moet doen. Ik heb alleen geen zinquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Wandelen
Boek lezen
Podcast luisteren
Op je rug in het gras liggen
Wij hadden het afgelopen winter in de avond. We hadden er geen zin in dus zijn uit eten gegaan. Toen we terugkwamen was het opgelost.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij hadden vanmorgen tussen 6 en 7 stroomstoring.. dan weet je ook niet wat je met jezelf moet..
Ontbijt? nope of blender of broodrooster nodig
Douchen? Nope, koud water (verwarming is hier electrisch)
Internet? Nee dat ligt er ook uit, en weinig dekking in het buiten gebied..
Pffrrtt!!
Wij willen een zonnepaneeltje + accu als backup om in elk geval de vriezers en het internet in de lucht te houden. Ik ga er niet vanuit dat megastoringen zoals we hier een paar maanden terug hadden minder gaan worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij hadden vanmorgen tussen 6 en 7 stroomstoring.. dan weet je ook niet wat je met jezelf moet..
Ontbijt? nope of blender of broodrooster nodig
Douchen? Nope, koud water (verwarming is hier electrisch)
Internet? Nee dat ligt er ook uit, en weinig dekking in het buiten gebied..
Pffrrtt!!
Dit is ook waarom onze kinderen een rekening bij ASN hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:21 schreef Phaidra het volgende:
Vanwege de hypotheek zitten wij voorlopig nog vast aan ING. Ja, in theorie kan je wel overstappen, maar ik vind het belachelijk hoeveel je daarvoor moet betalen. Voor de oudste heb ik vorig jaar een rekening geopend bij ASN. Daar had ik de mogelijkheid om voor hem een jongerenrekening te openen en mee te beheren, zonder dat ik er zelf een rekening heb. Dat kan dus blijkbaar ook niet overal. Het werd me niet heel makkelijk gemaakt overigens (tig codes per post om te activeren, huisbezoek om je identiteit te controleren, het hele proces heeft 1,5e maand geduurd), maar het is uiteindelijk gelukt.
Zit dus te janken bij het verhaal van Jackie. Terugkijkend bij Humberto.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan ze meteen lekker bij al onze andere gehandicapten ergens lekker in bosrijk gebied (=uit het zicht) in een instelling gaan wonen.
Integendeel. De vrouw is sterk en duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Zo zielig?
Ik heb t alleen maar gelezen, was niet zo treurig
Het is een heel krachtig persoon, maar in haar verhaal ook heel veel verdriet, vooral door de reacties van mensen. Volwassenen die zich gedragen als misselijke treiterkoppenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Zo zielig?
Gister in een wachtkamer hoorde ik al iemand vertellen dat er nog één bankfiliaal is in het grote dorp: de ASNquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:40 schreef Blues het volgende:
Jongus dit is eng, ben aan t lunchwandelen in mn werkdorp/stadje.
En passeer deze winkel![]()
[ link | afbeelding ]
Gerust![]()
En jazeker de hypotheker pikt ook een graantje mee![]()
Hier eigenlijk wel, moet ik eerlijk toegeven. "Vroeger" hadden we toch minstens 1x per maand een stroomstoring van een paar uur. Maar ze hebben de kabels van de laagspanning nu "gebundeld" ipv losse draden en dat scheelt een hoop gedoe bij storm en vallende takken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij willen een zonnepaneeltje + accu als backup om in elk geval de vriezers en het internet in de lucht te houden. Ik ga er niet vanuit dat megastoringen zoals we hier een paar maanden terug hadden minder gaan worden.
Het was voor mij wel prettiger geweest als ik op een filiaal mijn identiteit had kunnen laten controleren ipv dat ik een afspraak moest inplannen bij een extern bedrijf voor een huisbezoek. Dat voelde gewoon heel onprettig. En het duurde een paar weken voor er plek was. In de tussentijd heb je dus nog niks aan je rekening.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom zo'n bankfiliaal nou nodig is. Als ze wat toe zouden voegen, zouden ze er wel zijn toch?
De infrastructuur is hier niet zowaar ik mij zorgen om maak, meer het hele Europese net als geheel, de energietransitie en Putin..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hier eigenlijk wel, moet ik eerlijk toegeven. "Vroeger" hadden we toch minstens 1x per maand een stroomstoring van een paar uur. Maar ze hebben de kabels van de laagspanning nu "gebundeld" ipv losse draden en dat scheelt een hoop gedoe bij storm en vallende takken.
Maar goed, nu was er een nieuw probleem in Mar del Plata: vanwege de enorme afname van gas (er heerst hier dus een koudegolf), was de druk beneden het minimum gekomen en sloegen alle meters automatisch uit. En mensen mogen/kunnen dit niet zelf oplossen, er moet iemand van Camuzzi deur voor deur langs om het gas weer aan te sluitenHartje winter, temperaturen beneden het vriespunt en half Mar del Plata zit zonder gas (en in enkele delen van de stad ook zonder stroom). Vanuit de gemeente moesten scholen dicht, shoppings en restaurants verplicht dicht (zodat de gasdruk weer normaal kon worden ofzo), ziekenhuizen hadden problemen, noem maar op. Shithole country
Blij dat wij een losse gastank hebben en deze onlangs weer gevuld hebben
Oh ja idd daar had ik al op gereageerd, had me niet gerealiseerd dat het om dezelfde ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wembad-discriminatie
Nee, niet zielig of treurig. Wel heel oprecht, en een hele fijne interviewer die haar gewoon haar verhaal laat vertellen. En een knuffel geeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Zo zielig?
Ongelofelijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
vriendin die hier ook in de flat woont corrigeert altijd wanneer ze een grammatica fout ziet.
Komt er nu iets langs op de flatapp….ongelovelijk. Ik ga nu maar even op m’n handen zitten
Fotograven en fotograveren (en dan van professionals)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongelofelijk!
Ik zie trouwens ook heel vaak begravenis voorbij komen. Blijkbaar horen mensen daar een v in plaats van een f.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben het iig niet. Mijn schouders zijn (nog) niet zo indrukwekkend gespierd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:21 schreef sigme het volgende:
Ongelofelijk!
Ik zie trouwens ook heel vaak begravenis voorbij komen. Blijkbaar horen mensen daar een v in plaats van een f.
Lijkt me rot, teken daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:34 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Lidteken is ook geinig![]()
(Vandaag in een dossier gelezen, had een arts getypt)
Stratus?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, ziek als een hond, verkouden, hoesten en proesten, overal pijn en een hoofd vol snot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was het rustig. En daarna een ijsje als toet bij de lokale ijstent. Andere smaken, nl.
citroen en mango.
En wie komen wij daar tegen. Juist: de nieuwe bewoners.![]()
Beterschap Jan! 💐quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, ziek als een hond, verkouden, hoesten en proesten, overal pijn en een hoofd vol snot
Heb je gehoord dat die rond jullie leven? Wat jammer van het fruitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:20 schreef gcjoel het volgende:
Dassen hebben onze tuin gevonden
Nja ik denk dassen want welk ander beest is zwaar genoeg en sterk genoeg om takken af te breken tijdens het jatten van mijn fruit.
[ link | afbeelding ]
Ja er zit een burgt bij de buren in de tuin.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat die rond jullie leven? Wat jammer van het fruit
Bekend van Waterliniepadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef AnneX het volgende:
Wij dronken wat bij fort de Gagel buiten onder de sol. https://fortdegagel.nl/
En na een afspraak aten en dronken wij op het terras bij de Maarseveense plassen en zagen de surfers oefenen.
Dat is mooi klote zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja er zit een burgt bij de buren in de tuin.
Er is gelukkig nog wel meer fruit. Als die hufters de plant nou maar heel laten
Covidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Ook eens gegoogled. Wat een rare beesten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook eens gegoogled. Wat een rare beesten.
Thanks had er nog niet naar gezocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit zal je zelf ook vast gevonden hebben: Een goede oplossing is de Isotronic Wilde dieren verjager. Deze is diervriendelijk omdat het 's nachts een automatische lichtsequentie uitzendt. Ook de Foxlights Solar verjager werkt door lichtflitsen uit te zenden.
Pfff de joys van een whatsappgroep van de flat. Iemand deed een melding “let even op dit/dat” Iemand anders heeft op zich genomen om het uit te zoeken. Toen komt er een “ik mail de burgemeester en stuur de politie erop af” toen een aantal “rustig aan, nergens voor nodig”. De “een” woest en verlaat de groep, toen werd er nog een boos. Morgen maar eens kijken wie er nog in zit.
Nachtdieren!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed met het beesten spul thuis?
Ik heb ze hier twee keer levend gezien (en een paar keer langs de weg). Een keer een jong dier en snachts een keer een volwassen dier. Die beesten worden enorm.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.
Hippie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vegan schoenen van populierenhout
😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ow, ik had me bij Ludolf andere schoenen voorgesteldquote:
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ow, ik had me bij Ludolf andere schoenen voorgesteld
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet klompenmaat 30 hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zat wel te denken om eens te kijken voor zo'n camera.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Kun je geen wildcamera ophangen @:gcjoel?
Wat is de truc met houten klompen eigenlijk? Ik heb ze wel eens gepast om te kijken of dat iets was voor in de tuin, maar ik kreeg niet voor elkaar dat ze ook gewoon aan m’n voet bleven zonder heel veel moeite. (Toegeven, het was ook niet bij een klompenmaker, maar bij de Welkoop)
Alles goed met de beestjes hier @:AnneX . Buren hebben echt fantastisch voor gezorgd![]()
Gisteren naar de tuinen van Appeltern geweest. Hele middag rondgewandeld en veel ideeën/inspiratie opgedaan. Was echt de moeite waard. Conclusie is dat we nog heel wat werk hebben te verzetten
Maatwerk. Fabrieksklompen is zoiets als een fabriekskunstgebit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:47 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de truc met houten klompen eigenlijk?
Gelukkig! Bij mijn Kobi gebeurd dat ook nogal eens maar dat gaat ook wel heel makkelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dacht gisteravond dat m’n e-reader stuk was, backlight werkte niet meer (in bed lees ik altijd zonder lamp, handig wanneer ik tijdens lezen in slaap val). Meteen klaarwakker en uitzoeken wat het was. Bleek dat ik waarschijnlijk het schuifje backlight had uitgezet maar hoe dan, je moet nogal wat handelingen verrichten om dat voor elkaar te krijgen.
In ieder geval hoef ik niet op zoek naar een nieuwe
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?
Briljantquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 05-07-2025 14:48:35 ]
Denk dat dat alleen maar de vrouwen zijn waarvan bekend is dat noodzakelijk is. Zou de vrouwen die ook in aanmerking komt niet in de kost willen hebben, dat aantal zal enorm zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef AnneX het volgende:
Wat erg….zie op nieuws, dat er achttien.honderd !!! veilige plekken nodig zijn voor vrouwen en kinderen, die in elkaar worden gemept binnen een relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |