abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2025 @ 14:23:02 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218110088
Hier werd gemopperd over de kou in deze werkkamer en vertrokken mijn kamergenotes.

Het is echt heel fijn koel.. 2 dagen terug moesten en zouden ze hier nog zitten...

Oeh sauna.. nice. Zin in. Maar geen idee wanneer dat dan concreet zou kunnen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218110674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij onze en/of rekening kon dat in elk wel. Die overstapservice verliep ook vlekkeloos.
Jullie hadden eerst elk een eigen en die samengevoegd tot en/of en voor beide overstapservice gebruikt? Dat zou top zijn _O_
pi_218110678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik wil dit allemaal. Als je het je herinnert, laat je het dan weten? Dat zal vervolgens van IT wel niet mogen meelezen.
Ik wil het ook. En mosterdsoep.

Ik heb even naar dat SimplyFile van @Barreltje gekeken. Ziet er goed uit maar ik ga mijn data en die van mijn klanten niet afstaan aan zo'n bedrijf. En het is het een of het ander helaas.
Spoilers!
pi_218110684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jullie hadden eerst elk een eigen en die samengevoegd tot en/of en voor beide overstapservice gebruikt? Dat zou top zijn _O_
Correct :)

Het klinkt alsof superveel gedoe maar het stelt echt geen zak voor.
Spoilers!
pi_218110806
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik wil dit allemaal. Als je het je herinnert, laat je het dan weten? Dat zal vervolgens van IT wel niet mogen meelezen.
Ik denk dat het Front was, na even zoeken. Al lijken ze nu wel een ander logo te gebruiken. Dat van die reeksen zat hier overigens niet in. Tenminste in Front werkte ik alleen met de inbox.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_218110952
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Correct :)

Het klinkt alsof superveel gedoe maar het stelt echt geen zak voor.
Ahh, perfect ^O^ dan ga ik vanavond de rekening daar openen en overstapservice voor beide oude rekeningen aanvragen *O*

Hoef ik tenminste ook niet per post een formulier op te sturen voor het wijzigen van mijn rekeningnummer voor wegenbelasting :') met overstapservice gebeurt dat automatisch, zonder moet je telefonisch daar een formulier voor aanvragen dat ze je per post opsturen, dat je moet invullen en terugsturen. Hallo 1950 :')
pi_218110988
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ahh, perfect ^O^ dan ga ik vanavond de rekening daar openen en overstapservice voor beide oude rekeningen aanvragen *O*

Hoef ik tenminste ook niet per post een formulier op te sturen voor het wijzigen van mijn rekeningnummer voor wegenbelasting :') met overstapservice gebeurt dat automatisch, zonder moet je telefonisch daar een formulier voor aanvragen dat ze je per post opsturen, dat je moet invullen en terugsturen. Hallo 1950 :')
Hou op schei uit over die wegenbelasting. We hebben sinds december een auto en het is net allemaal pas rond. Daar krijg je serieus 6 brieven over. 6! Brieven!
Spoilers!
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:30:14 #58
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218111061
quote:

[..]

Dat dus. Ik betaalde altijd de wegenbelasting zelf maar we hebben nu samen een auto en wil dat dus van de samen rekening. Nee hoor moet via een formulier. :') :')
  donderdag 3 juli 2025 @ 16:48:01 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218111180
Bel de krant! het kan digitaal.
Ik moest wel bellen om dat te horen maar het is nu gewoon direct geregeld. :o :o :o
pi_218111382
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Ik moest wel bellen om dat te horen maar het is nu gewoon direct geregeld. :o :o :o
Dat mag inderdaad in de krant _O_

Ondertussen ga ik ook terug in de tijd. Sta in de rij voor de pinautomaat.
Spoilers!
pi_218111555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.
  donderdag 3 juli 2025 @ 17:44:34 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218111646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!
En zij vertelde dus dat het online kon, ik hoorde op de achtergrond meerdere collega's verwijzen naar diezelfde website. Dus het zou ze een hoop telefoontjes schelen ook.
Voor wie het nodig heeft: belastingdienst.nl/overzicht
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:20:41 #63
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_218111876
quote:

[..]

Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.
pi_218111899
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.
Spoilers!
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:23:37 #65
13783 Anthraxx
pi_218111904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 17:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!
En zij vertelde dus dat het online kon, ik hoorde op de achtergrond meerdere collega's verwijzen naar diezelfde website. Dus het zou ze een hoop telefoontjes schelen ook.
Voor wie het nodig heeft: belastingdienst.nl/overzicht
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).

Ook dit overzicht is enorm lastig te realiseren. Ik ben er in de afgelopen jaren wel bij betrokken geweest, af en aan. Volgens mij stond deze wens al ruim 10 jaar open :+
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:28:14 #66
13783 Anthraxx
pi_218111932
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.
Klopt! En er is gewoon veel achterstallig werk. Maar we zijn aardig bezig met alles digitaliseren (is ook een wet). Alleen dat duurt nog wel even. Het formulier digitaliseren is het minste werk; de inhoud veilig op de juiste systemen krijgen daar zit mijn huidige pijn ;)
pi_218111933
Er ging deze week ook iets boven verwachting goed. J nam een pakket van een ander uit de pakketautomaat mee. De bezorger zal het omgewisseld hebben. Met moed in de schoenen ging ik in een chat met een PostNL medewerker, na eerst een kwartier voor de gek te zijn gehouden door een bot. De medewerker wist zowaar mijn probleem relatief snel op te lossen.

Er werd een onderzoek naar de lokatie van mijn pakket geopend, binnen 3 dagen zou ik iets horen. Na een uur kreeg ik een mail dat het in de automaat lag. Na 3 uur werd ik gebeld. Ik heb het net opgehaald. En niet alleen ging dat goed, ik heb na jaren gedoe ook eindelijk weer een heel goede medicijndoos (die was dus verkeerd bezorgd). En ook alle andere dingen die ik deze week bestelde, zijn goed bevonden en leveren dus nog nul gedoe op.
Spoilers!
pi_218111941
Annie :W en Anna :W en kids :W :W

Update?
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:31:48 #69
13783 Anthraxx
pi_218111950
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:29 schreef AnneX het volgende:
Annie :W en Annet :W en kids :W :W

Update?
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!

Nienke wordt over een week al 2 jaar. Ze is over haar allergie heen gegroeid en over haar elke week ziek zijn ook. Ze is nauwelijks meer ziek en ze loopt inmiddels :).

Verder druk. O.a. met bovenstaande onderwerpen :+

Voorjaarsvakantie gaan we weer een week naar CenterParcs (Erperheide, in Peer). Verder weinig gedoe.
pi_218111963
B-diploma, hallo zeg. Dat jochie is net een jaar oud ofzo in mijn hoofd.
Spoilers!
pi_218111970
En nu ga ik aardappels rooien voor bij de laatste asperges. Wat jullie ook eten, ik win *O*
Spoilers!
pi_218111988
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
B-diploma, hallo zeg. Dat jochie is net een jaar oud ofzo in mijn hoofd.
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218112016
Vanmiddag ging het mis…bij het naaiatelier twee nieuwe broeken afgegeven om korter te maken mét een omslag. Broek 3 als voorbeeld erbij. Die was daar eerder gedaan door de vorige filiaalhouder.
Potverdrie: wél korter en géén pijpomslag. Dat wil ik per se, want dan valt een broek veel mooier. Vind ik. “Miscommunicatie” mevrouw.
Alsnog zijn de broeken toch té lang - op lage schoenen - en kan er een omslag gefabriceerd worden. Plus betaald daarvoor. 8)7

Daarna vergat ik het boodschappenbriefje te gebruiken en vergat dingen op mijn tournee.

MnX kan moeiteloos een auto en een motor in en uit de wegenbelasting halen op hun site.
En dat wordt per brief bevestigd. 😉
pi_218112025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!

Nienke wordt over een week al 2 jaar. Ze is over haar allergie heen gegroeid en over haar elke week ziek zijn ook. Ze is nauwelijks meer ziek en ze loopt inmiddels :).

Verder druk. O.a. met bovenstaande onderwerpen :+

Voorjaarsvakantie gaan we weer een week naar CenterParcs (Erperheide, in Peer). Verder weinig gedoe.
Goeie update 👍🏼
  donderdag 3 juli 2025 @ 18:52:09 #75
13783 Anthraxx
pi_218112130
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Direct van de glijbaan. Zonder hulp 8-).

Nou, het was wel zwaar. Hij heeft veel oor ontstekingen gehad. Ook motoriek niet helemaal goed, maar daar heeft de kinder fysio aardig mee geholpen. Ook in een kleiner klasje gezwommen. Maar achteraf vrij gemiddeld er over gedaan.
pi_218112981
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hou op schei uit over die wegenbelasting. We hebben sinds december een auto en het is net allemaal pas rond. Daar krijg je serieus 6 brieven over. 6! Brieven!
Ik kreeg 3 lossen brieven omdat we een nieuwe auto hebben. Wat een waanzin 8)7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218113022
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik moet ook nog overstappen van Triodos maar ASN. Even zin maken.

Waarom van Triodos weg?

Toen ik destijds koos tussen ASN en Triodos was wel duidelijk dat ASN gewoon grootkapitaal is. Is er een reden waarom ASN nu beter is dan Triodos?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218113169
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag ging het mis…bij het naaiatelier twee nieuwe broeken afgegeven om korter te maken mét een omslag. Broek 3 als voorbeeld erbij. Die was daar eerder gedaan door de vorige filiaalhouder.
Potverdrie: wél korter en géén pijpomslag. Dat wil ik per se, want dan valt een broek veel mooier. Vind ik. “Miscommunicatie” mevrouw.
Alsnog zijn de broeken toch té lang - op lage schoenen - en kan er een omslag gefabriceerd worden. Plus betaald daarvoor. 8)7

Dus weer terug?
pi_218113240
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:08 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kreeg 3 lossen brieven omdat we een nieuwe auto hebben. Wat een waanzin 8)7
De eerste brief om aan te kondigen dat je binnenkort een brief gaat krijgen is wel de beste _O_
Spoilers!
pi_218113477
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:20 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Dat geloof ik inderdaad ook. Het is ook vooral dat bij heel veel andere instanties/bedrijven waar ik mee te maken heb het heel simpel te wijzigen is, waardoor het zo ouderwets voelt dat het hierbij niet kan. Maar ik kan me wel voorstellen dat de achterliggende systemen ook minder flexibel zijn bij jullie bv.

ASN overstapservice is inmiddels voor beide oude rekeningen aangevraagd dus ik hoef er sowieso niks meer zelf voor te doen nu *O*
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:48:13 #81
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218113481
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).

Ook dit overzicht is enorm lastig te realiseren. Ik ben er in de afgelopen jaren wel bij betrokken geweest, af en aan. Volgens mij stond deze wens al ruim 10 jaar open :+
Kan dus wel want ik heb het net gedaan met iemand van de belastingdienst aan de telefoon die ook meteen meekeek of de wijziging goed gegaan was.
pi_218113528
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dit is overigens wel heel fijn! Ik moet vanavond als de 4u wachten op limiet verhoging over zijn, nog mijn inkomstenbelasting betalen, en dan hoef ik niet zelf die gegevens over te nemen uit de brief _O_
pi_218113542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kan dus wel want ik heb het net gedaan met iemand van de belastingdienst aan de telefoon die ook meteen meekeek of de wijziging goed gegaan was.
Hoe? Want ik was daar net ook even ingelogd, maar toen ik klikte op de vorige betaalde wegenbelasting en vervolgens op incasso wijzigen of stopzetten, kwam ik weer bij de informatie dat rekeningnummer wijzigen via telefoon moet met machtigingsformulier..
pi_218113586
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De eerste brief om aan te kondigen dat je binnenkort een brief gaat krijgen is wel de beste _O_
Maar ze kwamen allemaal tegelijk :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218113604
Tussen alle bank- en belastingsperikelen wilde ik even melden dat ik vanmorgen als een soort godin door mijn kantoorgebouw liep.
Als eerste daar om 8.00 uur, vier verdiepingen die de hitte van de eerdere dagen keurig ingekapseld hadden, een open trappenhuis en Heel Veel ramen die open konden.

WHOESH O+

Het leek wel instant airco _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218113645
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat is helemaal machtig mooi. Hier heeft het dus bijna 6 maanden gekocht. Eind vorige week kwam eindelijk de definitieve bevestiging binnen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 juli 2025 @ 21:13:14 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218113734
Zit al mn hele leven bij ING... Van Pennyrekening tot nu :+
Te lui om te switchen.

Weekend :). Morgen Zwartebroek - Amersfoort.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218114037
Ik zit ook al heel lang bij de postgiro/ing. Toen ik een zaterdag baantje kreeg was dat het snelst geregeld (filiaal zat naast de bijbaan winkel).

Etentje ging goed. Er is gelukkig van alles nog over. De mosterdsoep was zo ontzettend lekker (is met andere mosterd niet altijd lekker), de quiche was top gelukt en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
We have far more in common than that which devides us..
pi_218114052
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit ook al heel lang bij de postgiro/ing. Toen ik een zaterdag baantje kreeg was dat het snelst geregeld (filiaal zat naast de bijbaan winkel).

Etentje ging goed. Er is gelukkig van alles nog over. De mosterdsoep was zo ontzettend lekker (is met andere mosterd niet altijd lekker), de quiche was top gelukt en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
Klinkt heerlijk :9
Spoilers!
pi_218114170
Zalig Kaat!
pi_218114275
quote:

[..]
😂 tegelijk!?
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:26:22 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218114430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hoe? Want ik was daar net ook even ingelogd, maar toen ik klikte op de vorige betaalde wegenbelasting en vervolgens op incasso wijzigen of stopzetten, kwam ik weer bij de informatie dat rekeningnummer wijzigen via telefoon moet met machtigingsformulier..
Er staat een soort blauwe balk over incasso rijtuigen belasting. Daar moet je op klikken.
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:40:54 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218114576
quote:

Klinkt goed! Heb je wat recepten? :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218114630
quote:

[..]
Zoveel belastingdienstpost komt in gigabatches uit monsterprinters dat het meer geld kost (en foutgevoeliger is) om te individualiseren dan je gewoon tig redundante brieven te doen toekomen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218114662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Klinkt goed! Heb je wat recepten? :@
De mosterdsoep is uit een instant pot book van flying foodie (alleen geen normale mosterd gebruikt maar grove). De quiche is de prei quiche van picnic en de hangop met perziken zelfverzonnen
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:54:09 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218114671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De mosterdsoep is uit een instant pot book van flying foodie (alleen geen normale mosterd gebruikt maar grove). De quiche is de prei quiche van picnic en de hangop met perziken zelfverzonnen
Thanks! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218114678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
quote:
en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
:wtf: :wtf: :wtf:
pi_218114721
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
:wtf: :wtf: :wtf:
Mensen die dingen verzinnen kletsen zich vanzelf een hoek in :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218114808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Direct van de glijbaan. Zonder hulp 8-).

Nou, het was wel zwaar. Hij heeft veel oor ontstekingen gehad. Ook motoriek niet helemaal goed, maar daar heeft de kinder fysio aardig mee geholpen. Ook in een kleiner klasje gezwommen. Maar achteraf vrij gemiddeld er over gedaan.
Ik vind 't hartstikke knap. Ik heb destijds ongeveer even lang over m'n diploma's gedaan als dat Marijn leeft. :P
pi_218114883
Het waren perziken (nog even nagekeken op de bestellijst :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')