Jullie hadden eerst elk een eigen en die samengevoegd tot en/of en voor beide overstapservice gebruikt? Dat zou top zijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 12:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bij onze en/of rekening kon dat in elk wel. Die overstapservice verliep ook vlekkeloos.
Ik wil het ook. En mosterdsoep.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik wil dit allemaal. Als je het je herinnert, laat je het dan weten? Dat zal vervolgens van IT wel niet mogen meelezen.
Correctquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:35 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jullie hadden eerst elk een eigen en die samengevoegd tot en/of en voor beide overstapservice gebruikt? Dat zou top zijn
Ik denk dat het Front was, na even zoeken. Al lijken ze nu wel een ander logo te gebruiken. Dat van die reeksen zat hier overigens niet in. Tenminste in Front werkte ik alleen met de inbox.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:14 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ik wil dit allemaal. Als je het je herinnert, laat je het dan weten? Dat zal vervolgens van IT wel niet mogen meelezen.
Ahh, perfectquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Correct![]()
Het klinkt alsof superveel gedoe maar het stelt echt geen zak voor.
Hou op schei uit over die wegenbelasting. We hebben sinds december een auto en het is net allemaal pas rond. Daar krijg je serieus 6 brieven over. 6! Brieven!quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, perfectdan ga ik vanavond de rekening daar openen en overstapservice voor beide oude rekeningen aanvragen
![]()
Hoef ik tenminste ook niet per post een formulier op te sturen voor het wijzigen van mijn rekeningnummer voor wegenbelastingmet overstapservice gebeurt dat automatisch, zonder moet je telefonisch daar een formulier voor aanvragen dat ze je per post opsturen, dat je moet invullen en terugsturen. Hallo 1950
Dat dus. Ik betaalde altijd de wegenbelasting zelf maar we hebben nu samen een auto en wil dat dus van de samen rekening. Nee hoor moet via een formulier.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, perfectdan ga ik vanavond de rekening daar openen en overstapservice voor beide oude rekeningen aanvragen
![]()
Hoef ik tenminste ook niet per post een formulier op te sturen voor het wijzigen van mijn rekeningnummer voor wegenbelastingmet overstapservice gebeurt dat automatisch, zonder moet je telefonisch daar een formulier voor aanvragen dat ze je per post opsturen, dat je moet invullen en terugsturen. Hallo 1950
Dat mag inderdaad in de krantquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Bel de krant! het kan digitaal.
Ik moest wel bellen om dat te horen maar het is nu gewoon direct geregeld.![]()
![]()
Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Bel de krant! het kan digitaal.
Ik moest wel bellen om dat te horen maar het is nu gewoon direct geregeld.![]()
![]()
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
![]()
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!
En zij vertelde dus dat het online kon, ik hoorde op de achtergrond meerdere collega's verwijzen naar diezelfde website. Dus het zou ze een hoop telefoontjes schelen ook.
Voor wie het nodig heeft: belastingdienst.nl/overzicht
Klopt! En er is gewoon veel achterstallig werk. Maar we zijn aardig bezig met alles digitaliseren (is ook een wet). Alleen dat duurt nog wel even. Het formulier digitaliseren is het minste werk; de inhoud veilig op de juiste systemen krijgen daar zit mijn huidige pijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!quote:
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
B-diploma, hallo zeg. Dat jochie is net een jaar oud ofzo in mijn hoofd.
Goeie update 👍🏼quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!
Nienke wordt over een week al 2 jaar. Ze is over haar allergie heen gegroeid en over haar elke week ziek zijn ook. Ze is nauwelijks meer ziek en ze loopt inmiddels.
Verder druk. O.a. met bovenstaande onderwerpen
Voorjaarsvakantie gaan we weer een week naar CenterParcs (Erperheide, in Peer). Verder weinig gedoe.
Direct van de glijbaan. Zonder hulpquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯\_(ツ)_/¯
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |