Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Bel de krant! het kan digitaal.
Ik moest wel bellen om dat te horen maar het is nu gewoon direct geregeld.![]()
![]()
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Whut? Dan mogen ze hun website wel eens aanpassen. Ik heb het gisteren nog opgezocht en op de site staat nog gewoon dat je moet bellen om een formulier aan te vragen wat ie moet invullen en terugsturen.
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, perfectdan ga ik vanavond de rekening daar openen en overstapservice voor beide oude rekeningen aanvragen
![]()
Hoef ik tenminste ook niet per post een formulier op te sturen voor het wijzigen van mijn rekeningnummer voor wegenbelastingmet overstapservice gebeurt dat automatisch, zonder moet je telefonisch daar een formulier voor aanvragen dat ze je per post opsturen, dat je moet invullen en terugsturen. Hallo 1950
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en door het gesprek hier dacht ik: ok ik ga ze nu bellen!
En zij vertelde dus dat het online kon, ik hoorde op de achtergrond meerdere collega's verwijzen naar diezelfde website. Dus het zou ze een hoop telefoontjes schelen ook.
Voor wie het nodig heeft: belastingdienst.nl/overzicht
Klopt! En er is gewoon veel achterstallig werk. Maar we zijn aardig bezig met alles digitaliseren (is ook een wet). Alleen dat duurt nog wel even. Het formulier digitaliseren is het minste werk; de inhoud veilig op de juiste systemen krijgen daar zit mijn huidige pijnquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dit soort dingen zijn niet zo omdat dit lollig wordt gevonden. Maar hoe moderner de rest van de maatschappij wordt, hoe meer ouderwetse zaken opvallen.
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!quote:
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
B-diploma, hallo zeg. Dat jochie is net een jaar oud ofzo in mijn hoofd.
Goeie update 👍🏼quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Marijn mag volgende week afzwemmen voor zijn B-diploma en gaat naar groep 3!
Nienke wordt over een week al 2 jaar. Ze is over haar allergie heen gegroeid en over haar elke week ziek zijn ook. Ze is nauwelijks meer ziek en ze loopt inmiddels.
Verder druk. O.a. met bovenstaande onderwerpen
Voorjaarsvakantie gaan we weer een week naar CenterParcs (Erperheide, in Peer). Verder weinig gedoe.
Direct van de glijbaan. Zonder hulpquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hollanders he. Die smijten hun dreumesen gewoon in het water, dan leren ze het snel genoeg ¯\_(ツ)_/¯
Ik kreeg 3 lossen brieven omdat we een nieuwe auto hebben. Wat een waanzinquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hou op schei uit over die wegenbelasting. We hebben sinds december een auto en het is net allemaal pas rond. Daar krijg je serieus 6 brieven over. 6! Brieven!
Waarom van Triodos weg?quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik moet ook nog overstappen van Triodos maar ASN. Even zin maken.
Dus weer terug?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:40 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag ging het mis…bij het naaiatelier twee nieuwe broeken afgegeven om korter te maken mét een omslag. Broek 3 als voorbeeld erbij. Die was daar eerder gedaan door de vorige filiaalhouder.
Potverdrie: wél korter en géén pijpomslag. Dat wil ik per se, want dan valt een broek veel mooier. Vind ik. “Miscommunicatie” mevrouw.
Alsnog zijn de broeken toch té lang - op lage schoenen - en kan er een omslag gefabriceerd worden. Plus betaald daarvoor.![]()
De eerste brief om aan te kondigen dat je binnenkort een brief gaat krijgen is wel de bestequote:Op donderdag 3 juli 2025 20:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 lossen brieven omdat we een nieuwe auto hebben. Wat een waanzin
Dat geloof ik inderdaad ook. Het is ook vooral dat bij heel veel andere instanties/bedrijven waar ik mee te maken heb het heel simpel te wijzigen is, waardoor het zo ouderwets voelt dat het hierbij niet kan. Maar ik kan me wel voorstellen dat de achterliggende systemen ook minder flexibel zijn bij jullie bv.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk al een paar jaar om dat te verbeteren maar het is gewoon een lastig proces. Het lijkt zo makkelijk (vanuit gebruikersperspectief). Werkelijkheid is anders.
Kan dus wel want ik heb het net gedaan met iemand van de belastingdienst aan de telefoon die ook meteen meekeek of de wijziging goed gegaan was.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).
Ook dit overzicht is enorm lastig te realiseren. Ik ben er in de afgelopen jaren wel bij betrokken geweest, af en aan. Volgens mij stond deze wens al ruim 10 jaar open
Dit is overigens wel heel fijn! Ik moet vanavond als de 4u wachten op limiet verhoging over zijn, nog mijn inkomstenbelasting betalen, en dan hoef ik niet zelf die gegevens over te nemen uit de briefquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Daarmee kan je digitaal inzien wat er openstaat en direct betalen met iDeal. Geen rekening nummer wijzigen. Via Mijn Belastingdienst kan het wel maar geldt alleen voor Inkomsten Belasting (uit mijn hoofd).
Ook dit overzicht is enorm lastig te realiseren. Ik ben er in de afgelopen jaren wel bij betrokken geweest, af en aan. Volgens mij stond deze wens al ruim 10 jaar open
Hoe? Want ik was daar net ook even ingelogd, maar toen ik klikte op de vorige betaalde wegenbelasting en vervolgens op incasso wijzigen of stopzetten, kwam ik weer bij de informatie dat rekeningnummer wijzigen via telefoon moet met machtigingsformulier..quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan dus wel want ik heb het net gedaan met iemand van de belastingdienst aan de telefoon die ook meteen meekeek of de wijziging goed gegaan was.
Maar ze kwamen allemaal tegelijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De eerste brief om aan te kondigen dat je binnenkort een brief gaat krijgen is wel de beste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat is helemaal machtig mooi. Hier heeft het dus bijna 6 maanden gekocht. Eind vorige week kwam eindelijk de definitieve bevestiging binnen.quote:
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit ook al heel lang bij de postgiro/ing. Toen ik een zaterdag baantje kreeg was dat het snelst geregeld (filiaal zat naast de bijbaan winkel).
Etentje ging goed. Er is gelukkig van alles nog over. De mosterdsoep was zo ontzettend lekker (is met andere mosterd niet altijd lekker), de quiche was top gelukt en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |