Winkels noemen ze het zelf. Ik weet niet hoor in zo'n open ruimte ga je toch niet even zeggen hoeveel geld je van je spaarrekening wilt opnemen oid als er allemaal andere mensen bij zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks! Ja, alle SNS kantoren zij nu ASN kantoren. Vond ik inderdaad ook wel makkelijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:18 schreef Barreltje het volgende:
Ook getekend.
Gister typte ik per ongeluk een rare combinatie op mn keyboard , en nu heb ik een raar schermpje op mn scherm. De IT-jongen is nu al 20 minuten bezig om uit te vinden hoe dat verwijderd moet worden....
Ctrl shift O ? En anders alt R.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
Alt R leverde een AMD applicatie op..quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ctrl shift O ? En anders alt R.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:06 schreef Blues het volgende:
Had ooit een collega die vond dat je op wensday met een plain naar de vs kon vliegen (in een correspondentie met de secretaresse van een lid raad van commissarissen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik las net op ASN site dat ze een overstapservice hebben en 13 mnd lang alles door laten komen van je oude rekening elders.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor alle ASN ervaringen! Ik probeer nu nog uit te vinden of je die overstapservice ook voor meerdere banken aan kan vragen. Dus dat dat werkt voor zowel mijn oude ABN rekening als mijn oude SNS rekening. Tot nu toe is het heel druk bij de ASN klantenserviceben bijna op het punt dat ik er maar gewoon een rekening open en probeer hem twee keer aan te vragen en wel zie of het lukt
.
Ja, ik weet dat ze die overstapservice hebben inderdaad. Super handig! Ik wil alleen die overstapservice voor twee rekeningen, maar kan nergens vinden of dat kan (ik wil dus dat ze alles doorsluizen van zowel mn ABN rekening als mn SNS rekening). Als het maar voor 1 kan, moet ik namelijk even kijken welk vd twee ik dat dan voor doe, zodat ik zo min mogelijk zelf handmatig moet aanpassen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las net op ASN site dat ze een overstapservice hebben en 13 mnd lang alles door laten komen van je oude rekening elders.
In die 13 mnd heb je dan wel alles overgezet idd.
Ja, het is de overlay van je AMD videokaart.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Alt R leverde een AMD applicatie op..
Waarvan de it jongen niet wist wat ie daar dan weer mee moest..![]()
Anyway, het is op de een of andere manier gemixed.. nu beter op mm vingers letten bij het typen![]()
Tevens ASN fan hier! Dat gebruik ik nog steeds als mn Nlse rekening. En geen filiaal nodig voor wat dan ook.
Fijne ervaring dat ik ergens verkeerd geklikt had (het lijkt een thema) en bang was dat mn rekening gehacked was. Gebeld met de achterwacht, want natuurlijk in het weekend.. en heel fijn behandeldgelukkig niks aan de hand.
Bij onze en/of rekening kon dat in elk wel. Die overstapservice verliep ook vlekkeloos.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:48 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze die overstapservice hebben inderdaad. Super handig! Ik wil alleen die overstapservice voor twee rekeningen, maar kan nergens vinden of dat kan (ik wil dus dat ze alles doorsluizen van zowel mn ABN rekening als mn SNS rekening). Als het maar voor 1 kan, moet ik namelijk even kijken welk vd twee ik dat dan voor doe, zodat ik zo min mogelijk zelf handmatig moet aanpassen.
Kleinzoon1 heeft ook een boek vol papier van ASNquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:07 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb voor beide kinderen een spaarrekening bij ASN. Sinds kort zelfs internetbankieren(in de tijd van kind 1 was dat blijkbaar nog niet standaard daar en ik kreeg al 12 jaar papieren afschriften
) sinds kort ook een beleggingsrekeningetje. Ik hoef niet per se te beleggen maar wilde sparen voor een mooie reis als kind zn eindexamen achter de rug heeft maar de rente is zo schamel dat het op deze manier hopelijk iets oplevert als ik er 6 jaar niet aan kom.
Anyways, prima tevreden, app is ook ok.
Mmmmm mosterdsoep, 1 van m'n lievelings.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hebben ook een rare, denk uitgeklede, versie van outlook. Kan er mee werken, maar werk er te weinig mee om me er echt in te verdiepen om alle handigheden te ontdekken en onhandigheden te omzeilen. Boomer dus![]()
Net de soep gemaakt voor eetclub vanavond, een mosterdsoep uit het boek van Flying foodie. Hoop echt dat er wat overblijft
Van mij ook, denk dat ik nu een echt lekker recept heb. Soms valt het nl best tegenquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Mmmmm mosterdsoep, 1 van m'n lievelings.
Ik wil dit allemaal. Als je het je herinnert, laat je het dan weten? Dat zal vervolgens van IT wel niet mogen meelezen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 13:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb eens met een onwijs fijn pakket gewerkt dat over Outlook heen werd gelegd. Ik kan even met de beste wil van de wereld niet meer bedenken hoe het heette, maar je hebt zoveel van dat soort programma's.
Wat ik dan weer niet snap is dat daar zo veel handige functies inzitten, dat Outlook ze niet zelf heeft. (Of iig zo userfriendly heeft). Ik hou heel erg van de mail als to-do lijst. Zeker in gedeelde mailboxen, of wanneer je met meerdere mensen een mailbox beheert. Maar je wil ook overzicht behouden en bij meer dan 15 mails gaat dat snel achteruit. Dus een functie als send & snooze, waarbij de mail verdwijnt totdat je of antwoord krijgt, of je een reminder wil sturen. Waaaaarom is dat niet standaard. Waaaarom heeft Outlook niet standaard de mogelijkheid van een zijvenster om met collega's intern over een mail te sparren voor je antwoord stuurt?
Waaaarom kan je een reeks in outlook niet standaard ontkoppelen? Omdat alleen bij het aanmaken van een reeks de functie handig is, verder zorgt het alleen maar voor stress en hoofbrekens.
Hier is het 18 graden en de buurvrouw liep met een kruiwagen brandhout het huis inquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:07 schreef flipsen het volgende:
Weten jullie wel hoe lastig het typen is, met vingers als ijsklompjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |