Beterschap Jan! 💐quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, ziek als een hond, verkouden, hoesten en proesten, overal pijn en een hoofd vol snot
Heb je gehoord dat die rond jullie leven? Wat jammer van het fruitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:20 schreef gcjoel het volgende:
Dassen hebben onze tuin gevonden
Nja ik denk dassen want welk ander beest is zwaar genoeg en sterk genoeg om takken af te breken tijdens het jatten van mijn fruit.
[ link | afbeelding ]
Ja er zit een burgt bij de buren in de tuin.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je gehoord dat die rond jullie leven? Wat jammer van het fruit
Bekend van Waterliniepadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:13 schreef AnneX het volgende:
Wij dronken wat bij fort de Gagel buiten onder de sol. https://fortdegagel.nl/
En na een afspraak aten en dronken wij op het terras bij de Maarseveense plassen en zagen de surfers oefenen.
Dat is mooi klote zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja er zit een burgt bij de buren in de tuin.
Er is gelukkig nog wel meer fruit. Als die hufters de plant nou maar heel laten
Covidquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, ziek als een hond, verkouden, hoesten en proesten, overal pijn en een hoofd vol snot
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Ook eens gegoogled. Wat een rare beesten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook eens gegoogled. Wat een rare beesten.
Thanks had er nog niet naar gezocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit zal je zelf ook vast gevonden hebben: Een goede oplossing is de Isotronic Wilde dieren verjager. Deze is diervriendelijk omdat het 's nachts een automatische lichtsequentie uitzendt. Ook de Foxlights Solar verjager werkt door lichtflitsen uit te zenden.
Pfff de joys van een whatsappgroep van de flat. Iemand deed een melding “let even op dit/dat” Iemand anders heeft op zich genomen om het uit te zoeken. Toen komt er een “ik mail de burgemeester en stuur de politie erop af” toen een aantal “rustig aan, nergens voor nodig”. De “een” woest en verlaat de groep, toen werd er nog een boos. Morgen maar eens kijken wie er nog in zit.
Nachtdieren!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles goed met het beesten spul thuis?
Ik heb ze hier twee keer levend gezien (en een paar keer langs de weg). Een keer een jong dier en snachts een keer een volwassen dier. Die beesten worden enorm.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ik ze nou af en toe eens zou zien zou het nog wel tof zijn. Maar je ziet ze echt nooit.
Hippie!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb vegan schoenen van populierenhout
😂quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef derLudolf het volgende:
Ow, ik had me bij Ludolf andere schoenen voorgesteldquote:
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 05:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ow, ik had me bij Ludolf andere schoenen voorgesteld
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel omdat die in Blues' link niet in maat 47 te koop zijn toch?
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet klompenmaat 30 hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
In de klompenautomaat in Kinderdijk zijn ze er ook niet in jouw maat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |