Hier eigenlijk wel, moet ik eerlijk toegeven. "Vroeger" hadden we toch minstens 1x per maand een stroomstoring van een paar uur. Maar ze hebben de kabels van de laagspanning nu "gebundeld" ipv losse draden en dat scheelt een hoop gedoe bij storm en vallende takken.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wij willen een zonnepaneeltje + accu als backup om in elk geval de vriezers en het internet in de lucht te houden. Ik ga er niet vanuit dat megastoringen zoals we hier een paar maanden terug hadden minder gaan worden.
Het was voor mij wel prettiger geweest als ik op een filiaal mijn identiteit had kunnen laten controleren ipv dat ik een afspraak moest inplannen bij een extern bedrijf voor een huisbezoek. Dat voelde gewoon heel onprettig. En het duurde een paar weken voor er plek was. In de tussentijd heb je dus nog niks aan je rekening.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom zo'n bankfiliaal nou nodig is. Als ze wat toe zouden voegen, zouden ze er wel zijn toch?
De infrastructuur is hier niet zowaar ik mij zorgen om maak, meer het hele Europese net als geheel, de energietransitie en Putin..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hier eigenlijk wel, moet ik eerlijk toegeven. "Vroeger" hadden we toch minstens 1x per maand een stroomstoring van een paar uur. Maar ze hebben de kabels van de laagspanning nu "gebundeld" ipv losse draden en dat scheelt een hoop gedoe bij storm en vallende takken.
Maar goed, nu was er een nieuw probleem in Mar del Plata: vanwege de enorme afname van gas (er heerst hier dus een koudegolf), was de druk beneden het minimum gekomen en sloegen alle meters automatisch uit. En mensen mogen/kunnen dit niet zelf oplossen, er moet iemand van Camuzzi deur voor deur langs om het gas weer aan te sluitenHartje winter, temperaturen beneden het vriespunt en half Mar del Plata zit zonder gas (en in enkele delen van de stad ook zonder stroom). Vanuit de gemeente moesten scholen dicht, shoppings en restaurants verplicht dicht (zodat de gasdruk weer normaal kon worden ofzo), ziekenhuizen hadden problemen, noem maar op. Shithole country
Blij dat wij een losse gastank hebben en deze onlangs weer gevuld hebben
Oh ja idd daar had ik al op gereageerd, had me niet gerealiseerd dat het om dezelfde ging.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)wembad-discriminatie
Nee, niet zielig of treurig. Wel heel oprecht, en een hele fijne interviewer die haar gewoon haar verhaal laat vertellen. En een knuffel geeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:27 schreef Vanyel het volgende:
Zo zielig?
Ik heb t alleen maar gelezen, was niet zo treurig
Ongelofelijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:
vriendin die hier ook in de flat woont corrigeert altijd wanneer ze een grammatica fout ziet.
Komt er nu iets langs op de flatapp….ongelovelijk. Ik ga nu maar even op m’n handen zitten
Fotograven en fotograveren (en dan van professionals)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ongelofelijk!
Ik zie trouwens ook heel vaak begravenis voorbij komen. Blijkbaar horen mensen daar een v in plaats van een f.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:18 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben het iig niet. Mijn schouders zijn (nog) niet zo indrukwekkend gespierd.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:21 schreef sigme het volgende:
Ongelofelijk!
Ik zie trouwens ook heel vaak begravenis voorbij komen. Blijkbaar horen mensen daar een v in plaats van een f.
Lijkt me rot, teken daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:34 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Lidteken is ook geinig![]()
(Vandaag in een dossier gelezen, had een arts getypt)
Stratus?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Meh, ziek als een hond, verkouden, hoesten en proesten, overal pijn en een hoofd vol snot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar was het rustig. En daarna een ijsje als toet bij de lokale ijstent. Andere smaken, nl.
citroen en mango.
En wie komen wij daar tegen. Juist: de nieuwe bewoners.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |