abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218114275
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar ze kwamen allemaal tegelijk :')
😂 tegelijk!?
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:26:22 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218114430
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hoe? Want ik was daar net ook even ingelogd, maar toen ik klikte op de vorige betaalde wegenbelasting en vervolgens op incasso wijzigen of stopzetten, kwam ik weer bij de informatie dat rekeningnummer wijzigen via telefoon moet met machtigingsformulier..
Er staat een soort blauwe balk over incasso rijtuigen belasting. Daar moet je op klikken.
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:40:54 #93
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218114576
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit ook al heel lang bij de postgiro/ing. Toen ik een zaterdag baantje kreeg was dat het snelst geregeld (filiaal zat naast de bijbaan winkel).

Etentje ging goed. Er is gelukkig van alles nog over. De mosterdsoep was zo ontzettend lekker (is met andere mosterd niet altijd lekker), de quiche was top gelukt en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
Klinkt goed! Heb je wat recepten? :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218114630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar ze kwamen allemaal tegelijk :')
Zoveel belastingdienstpost komt in gigabatches uit monsterprinters dat het meer geld kost (en foutgevoeliger is) om te individualiseren dan je gewoon tig redundante brieven te doen toekomen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218114662
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Klinkt goed! Heb je wat recepten? :@
De mosterdsoep is uit een instant pot book van flying foodie (alleen geen normale mosterd gebruikt maar grove). De quiche is de prei quiche van picnic en de hangop met perziken zelfverzonnen
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 3 juli 2025 @ 22:54:09 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218114671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De mosterdsoep is uit een instant pot book van flying foodie (alleen geen normale mosterd gebruikt maar grove). De quiche is de prei quiche van picnic en de hangop met perziken zelfverzonnen
Thanks! ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218114678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
en de hangop was zo dik dat je er een lepel rechtop inkon zetten, heerlijk met warme abrikozen
:wtf: :wtf: :wtf:
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218114721
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 22:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]
[..]
:wtf: :wtf: :wtf:
Mensen die dingen verzinnen kletsen zich vanzelf een hoek in :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218114808
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 18:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Direct van de glijbaan. Zonder hulp 8-).

Nou, het was wel zwaar. Hij heeft veel oor ontstekingen gehad. Ook motoriek niet helemaal goed, maar daar heeft de kinder fysio aardig mee geholpen. Ook in een kleiner klasje gezwommen. Maar achteraf vrij gemiddeld er over gedaan.
Ik vind 't hartstikke knap. Ik heb destijds ongeveer even lang over m'n diploma's gedaan als dat Marijn leeft. :P
pi_218114883
Het waren perziken (nog even nagekeken op de bestellijst :P)
pi_218114893
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarom van Triodos weg?

Toen ik destijds koos tussen ASN en Triodos was wel duidelijk dat ASN gewoon grootkapitaal is. Is er een reden waarom ASN nu beter is dan Triodos?
Ik weet niet of ze echt beter zijn, maar we hebben gewoon wat matige ervaringen van wanneer we eens wat kritischere vragen stelden; dat werd echt kort en snel afgekapt.
De afgelopen jaren hebben we mede daardoor gemerkt dat we qua visie toch verschillen, met name op het gebied van duurzaamheid. Zo sta ik niet zo positief tegenover een aantal beleggingen die ze ook echt actief promoten, en we zijn ook vrij hard op ze afgeknapt met de hypotheek. Wel een fatsoenlijke rente als je een A++ woning kocht, maar echt niet eens een rente in de buurt van wat andere hypotheekverstrekkers boden als je dat niet deed (maar zoals ons koos voor de meest duurzame optie; een bestaand huis aankopen om te verduurzamen. ) Te hoog elite-amandelmelkyuppen-gehalte.

Nu hebben we ooit voor Triodos gekozen omdat ASN onderdeel is van SNS, en zichzelf natuurlijk heel groen kan voordoen terwijl het moederbedrijf gewoon doorgaat met vervuilen/verkeerde investeringen.
Dus dat is altijd nog iets dat me heeft tegengehouden. Maar ergens hoop ik dat als veel mensen voor ASN kiezen, het toch het signaal wordt afgegeven dat duurzaamheid en eerlijke investeringen wel belangrijk wordt gevonden. Maar wellicht is dat te naïef gedacht :+

Het is dus voornamelijk een gevoelskwestie. Ik denk niet dat Triodos het echt slecht doet verder hoor. Verre van. En al helemaal niet in vergelijking met bijvoorbeeld de ING of Rabobank, als je kijkt naar de investeringen die ze doen. (Ik ben weggegaan bij de ING met de keystone pipeline als de toen spreekwoordelijke druppel)
pi_218115183
Triodos steunt en promoot pseudowetenschap (homeopaten en zulks), maar sekswerkers kunnen er geen rekening openen of zelfs hun priverekening geblokkeerd krijgen.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator vrijdag 4 juli 2025 @ 07:06:30 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218115600
Mijn bank zit om de hoek en ze kennen je. En ze planten elk jaar bomen in de buurt das wel duurzaam denk ik :+

quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 00:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Triodos steunt en promoot pseudowetenschap (homeopaten en zulks), maar sekswerkers kunnen er geen rekening openen of zelfs hun priverekening geblokkeerd krijgen.
Dat is wel krom ja, aan de ene kant verlangt de overheid (terecht) dat alles volgens de regels gaat, maar willen ze hun verdiensten storten zodat ze belasting kunnen betalen worden ze door banken tegengewerkt :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218115727
Goedemorgen!
Mooitje liet ons uitslapen tot 7u O+

Dank voor de toelichting, @Candaasje
En de aanvulling @LeeHarveyOswald maar daarbij dan de vraag: doet de ASN dat beter?

Ik ging overigens ooit per accuut weg bij de ING/Postbank omdat ik er drie maanden in de ICT gewerkt heb en ik de gok niet ging nemen dat ze hun grote ICT-project live gingen zetten want dat zou de bank omver getrokken hebben. Gelukkig zagen ze dat zelf ook op tijd in, maar vooraf durfde ik daar niet op te gokken ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218115951
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Het waren perziken (nog even nagekeken op de bestellijst :P)
:D
  vrijdag 4 juli 2025 @ 07:55:41 #106
217702 Lonaa
Honger!
pi_218115981
:W
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 08:12:13 #107
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_218116160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 23:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vind 't hartstikke knap. Ik heb destijds ongeveer even lang over m'n diploma's gedaan als dat Marijn leeft. :P
:D.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 08:46:19 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218116461
Mogge. Ik heb tot einde van de middag geen stroom dus ik moet mezelf vermaken. Vooralsnog heb ik daar niet zo'n zin in.
Spoilers!
pi_218116994
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 07:27 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Mooitje liet ons uitslapen tot 7u O+

Dank voor de toelichting, @:candaasje
En de aanvulling @:leeharveyoswald maar daarbij dan de vraag: doet de ASN dat beter?

Ik ging overigens ooit per accuut weg bij de ING/Postbank omdat ik er drie maanden in de ICT gewerkt heb en ik de gok niet ging nemen dat ze hun grote ICT-project live gingen zetten want dat zou de bank omver getrokken hebben. Gelukkig zagen ze dat zelf ook op tijd in, maar vooraf durfde ik daar niet op te gokken ;)
"Voorbeelden van banken die sekswerkers vaak wel accepteren zijn Bunq, Knab, ING, Revolut en Openbank"

De verhalen die ik ken over de Postbank en automatisering doen mij vermoeden dat de ponskaart in Nederland nog volop in gebruik is.
pi_218117221
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik heb tot einde van de middag geen stroom dus ik moet mezelf vermaken. Vooralsnog heb ik daar niet zo'n zin in.
Wandelen
Boek lezen
Podcast luisteren
Op je rug in het gras liggen
pi_218117304
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Wandelen
Boek lezen
Podcast luisteren
Wanneer het bezoek dat nog moet komen ga ik lekker lezen, hopelijk nog wat schaduw op het balkon
pi_218117331
Vanwege de hypotheek zitten wij voorlopig nog vast aan ING. Ja, in theorie kan je wel overstappen, maar ik vind het belachelijk hoeveel je daarvoor moet betalen. Voor de oudste heb ik vorig jaar een rekening geopend bij ASN. Daar had ik de mogelijkheid om voor hem een jongerenrekening te openen en mee te beheren, zonder dat ik er zelf een rekening heb. Dat kan dus blijkbaar ook niet overal. Het werd me niet heel makkelijk gemaakt overigens (tig codes per post om te activeren, huisbezoek om je identiteit te controleren, het hele proces heeft 1,5e maand geduurd :')), maar het is uiteindelijk gelukt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:17:18 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_218117826
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hadden vanmorgen tussen 6 en 7 stroomstoring.. dan weet je ook niet wat je met jezelf moet..
Ontbijt? nope of blender of broodrooster nodig
Douchen? Nope, koud water (verwarming is hier electrisch)
Internet? Nee dat ligt er ook uit, en weinig dekking in het buiten gebied..
Pffrrtt!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:17:33 #114
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218117827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Wandelen
Boek lezen
Podcast luisteren
Ik heb een lange lijst van dingen die ik kan of moet doen. Ik heb alleen geen zin :+
Spoilers!
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:19:44 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_218117850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Wij hadden vanmorgen tussen 6 en 7 stroomstoring.. dan weet je ook niet wat je met jezelf moet..
Pffrrtt!!
Wij hadden het afgelopen winter in de avond. We hadden er geen zin in dus zijn uit eten gegaan. Toen we terugkwamen was het opgelost.

Ik heb van alles in huis om stroomloos te kunnen leven maar uit eten was minder moeite dan om dat allemaal tevoorschijn te halen en te gaan kamperen in eigen huis.

De laatste keer dat hier gepland stroomonderbreking was, wist ik ook niet wat ik met mezelf aan moest. Ik was niet fit, dat hielp ook niet. Ik dacht dat ik dat wel zou redden een dagje maar ik trok het slechter dan ik dacht. Ik had ook geen auto en een paar werklui over de vloer. Vandaag heb ik wel een plan, dat scheelt gelukkig.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lucky_Strike op 04-07-2025 11:28:00 ]
Spoilers!
pi_218117911
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Pffrrtt!!
Wij willen een zonnepaneeltje + accu als backup om in elk geval de vriezers en het internet in de lucht te houden. Ik ga er niet vanuit dat megastoringen zoals we hier een paar maanden terug hadden minder gaan worden.
pi_218117985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:21 schreef Phaidra het volgende:
Vanwege de hypotheek zitten wij voorlopig nog vast aan ING. Ja, in theorie kan je wel overstappen, maar ik vind het belachelijk hoeveel je daarvoor moet betalen. Voor de oudste heb ik vorig jaar een rekening geopend bij ASN. Daar had ik de mogelijkheid om voor hem een jongerenrekening te openen en mee te beheren, zonder dat ik er zelf een rekening heb. Dat kan dus blijkbaar ook niet overal. Het werd me niet heel makkelijk gemaakt overigens (tig codes per post om te activeren, huisbezoek om je identiteit te controleren, het hele proces heeft 1,5e maand geduurd :')), maar het is uiteindelijk gelukt.
Dit is ook waarom onze kinderen een rekening bij ASN hebben.
pi_218118175
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 08:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o :o

Kan ze meteen lekker bij al onze andere gehandicapten ergens lekker in bosrijk gebied (=uit het zicht) in een instelling gaan wonen.
Zit dus te janken bij het verhaal van Jackie. Terugkijkend bij Humberto. _O_
pi_218118419
Zo zielig?
Ik heb t alleen maar gelezen, was niet zo treurig
pi_218118509
Jongus dit is eng, ben aan t lunchwandelen in mn werkdorp/stadje.
En passeer deze winkel :B

Gerust :X

En jazeker de hypotheker pikt ook een graantje mee *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')