Denk eerder dat ze weer met paar vleugelaanvallers aan komen zettenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien dropped er een verdediger uit voor PSV.
Ik zit hier potdorie nog in een verzengende hitte zonder ook maar een hagelsteen of donderklapquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:21 schreef ACT-F het volgende:
Alsof er een honderduizendklapper wordt afgestoken. Continu gebulder
Komt er aan. Die paddenstoel is pal naast me ontstaan. Wat een explosiequote:Op woensdag 2 juli 2025 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zit hier potdorie nog in een verzengende hitte zonder ook maar een hagelsteen of donderklap
Ik hoorde een harde boem uit die bui komen, ik ben veilig nu.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Het druppelt nu ook hier en wat gerommel.
Maar wij willen een tornado!
Als ik Lightningmaps.org bekijk, is het pad daarvan teveel naar het noorden om mij te bereikenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Komt er aan. Die paddenstoel is pal naast me ontstaan. Wat een explosie
Die wordt veel groter. Het is zo uit het niets ontstaan hier en er kunnen zo weer nieuwe bloemkolen ontstaan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik Lightningmaps.org bekijk, is het pad daarvan teveel naar het noorden om mij te bereiken
Hier is het nog steeds 36 graden en nog geen onweer te bekennenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou het is inmiddels bewolkt, dus dat scheelt, maar ik kan de temperatuur wel omlaag kijken echt, nog 33,5
Ik hou van je positieve instellingquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die wordt veel groter. Het is zo uit het niets ontstaan hier en er kunnen zo weer nieuwe bloemkolen ontstaan.
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkoolquote:
Sterkte!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Het betrekt hier nu! Ik heb de markiezen omhoog gedaan. En ik hoorde heel ver weg wat gerommel!
Ga jij nou de level 3 krijgen en ik niet? Moet ik jou gaan filmen hoe je wegwaait, in plaats van jij mij?quote:
Vooralsnog totaal niet nodig, maar hartelijk dank!quote:
Ik moet zeggen dat ik de weerapp van KNMI zelf wel heel prettig vind en ook behoorlijk betrouwbaar. Beter dan buienradar en buienalarm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkool
Dat zou een bak zijn. Zit ik pal op de rand van level 3 krijg ik de volle laagquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga jij nou de level 3 krijgen en ik niet? Moet ik jou gaan filmen hoe je wegwaait, in plaats van jij mij?
Was geen voltrefferquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkool
De buienradar in de OP is van het KNMI. Die vind ik zoveel beter dan buienradar.nlquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de weerapp van KNMI zelf wel heel prettig vind en ook behoorlijk betrouwbaar. Beter dan buienradar en buienalarm.
Dus nu mag je dweilen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was geen voltreffer
Bui splitste zich uiteraard vlak voor mij op, maar te laat om het droog te houden.
Ja, klopt! Ik ben benieuwd wat er nog aan komt, want weerplaza voorspelt niet veel regen. Misschien later, maar dat zou zonde zijn, ik wilde de hele avond de ramen open houdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is jouw omgeving ook Noord-Oost-Veluwe? Hier net en nu nog steeds wat eenzame druppels inderdaad
Maar de wind trekt wel echt merkbaar aan. Het 'ruikt vochtig' nu ook buiten, bij gebrek aan betere omschrijving (niet echt petrichor nog)
En nu pas zie ik de eerste inslag daarin. Lijken wel CC's die honderduizendklappers en slechts enkele CG's.quote:
Nee, ik was gewoon op tijd naar huis gegaan om alles dicht te doen.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk ontstaan er zo nog meer. Alles nu langs de oostgrens
Echt net ten oosten van waar ik woon. Het is wel heel drukkend en in de verte trekt het dicht. Hier nog wel veel zon en harde wind.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk ontstaan er zo nog meer. Alles nu langs de oostgrens
Daar woon ik ook. Volgens mij. Gaat goed hier, wind trek flink aan, hard gerommel in de verte, is bijna hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Al een tijd niets gehoord van @:Arizona . Ik maak me zorgen
Het onweert bij ons. We genietenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Nu niet:)quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:25 schreef Arizona het volgende:
Jarige @:Frutsel, wat trekken de rode buien vooralsnog weer lekker ruim om ons heen he
Heb je alles goed vastgezet? Het om laten vallen van de tuinstoel is niet genoeg kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Volgens mij. Gaat goed hier, wind trek flink aan, hard gerommel in de verte, is bijna hier
Lekker voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
Al het onweer lijkt mij te gaan missen, alleen wat regen
Ik was even eten aan het voorbereidenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Het is hier nu wel donker, maar het gerommel is nog niet echt dichtbij. Wel wat windvlagen maar nog niet bijzonder. Tot nu toe de hoofdmoot nog steeds net ten noordwesten van mijquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb alles openstaan. Boven, beneden. Doorluchten nu. Tocht een beetje maar geeft niet
Ik zou op dit moment alles aan de kant zettenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was even eten aan het voorbereidenSorry dat ik je ongerust heb gemaakt!
[..]
Het is hier nu wel donker, maar het gerommel is nog niet echt dichtbij. Wel wat windvlagen maar nog niet bijzonder. Tot nu toe de hoofdmoot nog steeds net ten noordwesten van mij
Ja, zeg dat wel. Met een level 3 voorspelling had ik gehoopt dat we eindelijk weer wat spektakel zouden krijgen, maar waarschijnlijk toch weer het Tankenberg-schild dat de zooi ten westen van ons laat gaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef Frutsel het volgende:
Maar @:arizona idd trekt het er voor 90 procent langs. Rommelt wel. Regen nog niet veel. Misschien later nog wat anders wel zwaar tegenvaller. Hoopte op een mooier kado
Het einde van Limburg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef d.k. het volgende:
Venlo gaat er aan, zag net beelden van Rijkswaterstaat van de a67
https://x.com/RWSverkeersinfo/status/1940423891345911985/video/1
😂😂😂😂quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Zondag nog overheen gefietst. Ik ga het komend weekend afgravenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Met een level 3 voorspelling had ik gehoopt dat we eindelijk weer wat spektakel zouden krijgen, maar waarschijnlijk toch weer het Tankenberg-schild dat de zooi ten westen van ons laat gaan
Sow, nee zo hard niet waar ik woon zag ik op de beelden. Dat was gewoon flinke regen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef d.k. het volgende:
Was een lekker buitje inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:04 schreef d.k. het volgende:
Vaak ben ik blij met dat schild, vanavond had het wel even zonder gemogenquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Met een level 3 voorspelling had ik gehoopt dat we eindelijk weer wat spektakel zouden krijgen, maar waarschijnlijk toch weer het Tankenberg-schild dat de zooi ten westen van ons laat gaan
Ja, dat lukte in het verleden ook al zo goed.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Limburg ligt hoog. Voeren we gewoon af naar het westen. Einde van de randstad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |