Ja, klopt! Ik ben benieuwd wat er nog aan komt, want weerplaza voorspelt niet veel regen. Misschien later, maar dat zou zonde zijn, ik wilde de hele avond de ramen open houdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is jouw omgeving ook Noord-Oost-Veluwe? Hier net en nu nog steeds wat eenzame druppels inderdaad
Maar de wind trekt wel echt merkbaar aan. Het 'ruikt vochtig' nu ook buiten, bij gebrek aan betere omschrijving (niet echt petrichor nog)
En nu pas zie ik de eerste inslag daarin. Lijken wel CC's die honderduizendklappers en slechts enkele CG's.quote:
Nee, ik was gewoon op tijd naar huis gegaan om alles dicht te doen.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk ontstaan er zo nog meer. Alles nu langs de oostgrens
Echt net ten oosten van waar ik woon. Het is wel heel drukkend en in de verte trekt het dicht. Hier nog wel veel zon en harde wind.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:53 schreef INViCTuS het volgende:
Hopelijk ontstaan er zo nog meer. Alles nu langs de oostgrens
Daar woon ik ook. Volgens mij. Gaat goed hier, wind trek flink aan, hard gerommel in de verte, is bijna hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Al een tijd niets gehoord van @:Arizona . Ik maak me zorgen
Het onweert bij ons. We genietenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Nu niet:)quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:25 schreef Arizona het volgende:
Jarige @:Frutsel, wat trekken de rode buien vooralsnog weer lekker ruim om ons heen he
Heb je alles goed vastgezet? Het om laten vallen van de tuinstoel is niet genoeg kan ik je verzekerenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Daar woon ik ook. Volgens mij. Gaat goed hier, wind trek flink aan, hard gerommel in de verte, is bijna hier
Lekker voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:59 schreef R-woud93 het volgende:
Al het onweer lijkt mij te gaan missen, alleen wat regen
Ik was even eten aan het voorbereidenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:57 schreef ACT-F het volgende:
Het is hier nu wel donker, maar het gerommel is nog niet echt dichtbij. Wel wat windvlagen maar nog niet bijzonder. Tot nu toe de hoofdmoot nog steeds net ten noordwesten van mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |