Toch wel hagel? Ik hoorde iets, keek en dacht dati k een hagelsteentje zag vallen, maar geloofde het niet. Grappig!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Inderdaad, zat ook wat hagel bij hier. Super plotseling.
Wel alweer over... Maar hey, de temperatuur is een paar graden gezakt en het waait opeens.
Is jouw omgeving ook Noord-Oost-Veluwe? Hier net en nu nog steeds wat eenzame druppels inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch wel hagel? Ik hoorde iets, keek en dacht dati k een hagelsteentje zag vallen, maar geloofde het niet. Grappig!
Maargoed dat Andre Rieu morgen pas begint. Anders had je vanavond plein met dode bejaarden gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
38.5 nu inmiddels in Maastricht![]()
Daar gaat mijn goeie verwachting van het jaarklassement
Daar zou ik niet teveel van verwachten, die kwamen net over mij en is misschien net 1,5 druppel uit gevallenquote:
Oef dan was het puffen en zweten geblazen, denk dat de brandweer vast wel voor verkoeling had gezorgdquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maargoed dat Andre Rieu morgen pas begint. Anders had je vanavond plein met dode bejaarden gehad.
Verkoelingquote:
quote:
Ik zie nog niet echt een zware bui die kant op gaan, die in Belgie gaan er namelijk langs.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindhoven lijkt op ramkoers te liggen met een zeer heftige bui.
Klaarquote:
Ik zie nu wel regen op me af komenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:53 schreef Haags het volgende:
Het zou hier vandaag vanaf 13.00 gaan regenen. 3 uur verder, nog geen druppel natuurlijk@:Nattekat
Misschien dropped er een verdediger uit voor PSV.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:14 schreef Jor_Dii het volgende:
Eindhoven lijkt op ramkoers te liggen met een zeer heftige bui.
Het druppelt nu ook hier en wat gerommel.quote:
Eindhoven heeft wind, heel veel wind. En zoals gebruikelijk buien ten westen en ten oosten maar niet er overheen. Limburg krijgt wel het een en ander zo te zienquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt een zware bui die kant op gaan, die in Belgie gaan er namelijk langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |