Hier is het nog steeds 36 graden en nog geen onweer te bekennenquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou het is inmiddels bewolkt, dus dat scheelt, maar ik kan de temperatuur wel omlaag kijken echt, nog 33,5
Ik hou van je positieve instellingquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die wordt veel groter. Het is zo uit het niets ontstaan hier en er kunnen zo weer nieuwe bloemkolen ontstaan.
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkoolquote:
Sterkte!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Het betrekt hier nu! Ik heb de markiezen omhoog gedaan. En ik hoorde heel ver weg wat gerommel!
Ga jij nou de level 3 krijgen en ik niet? Moet ik jou gaan filmen hoe je wegwaait, in plaats van jij mij?quote:
Vooralsnog totaal niet nodig, maar hartelijk dank!quote:
Ik moet zeggen dat ik de weerapp van KNMI zelf wel heel prettig vind en ook behoorlijk betrouwbaar. Beter dan buienradar en buienalarm.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkool
Dat zou een bak zijn. Zit ik pal op de rand van level 3 krijg ik de volle laagquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga jij nou de level 3 krijgen en ik niet? Moet ik jou gaan filmen hoe je wegwaait, in plaats van jij mij?
Was geen voltrefferquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Apps uitschakelen en de buienradar in de OP gebruiken. Wat er nu gebeurt is volstrekt onvoorspelbaar en kan overal ontstaan. Omdat de bui net naast me ontstond heb ik nog geen druppel gehad, maar wel het lawaai van een ontploffende bloemkool
De buienradar in de OP is van het KNMI. Die vind ik zoveel beter dan buienradar.nlquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de weerapp van KNMI zelf wel heel prettig vind en ook behoorlijk betrouwbaar. Beter dan buienradar en buienalarm.
Dus nu mag je dweilen?quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was geen voltreffer
Bui splitste zich uiteraard vlak voor mij op, maar te laat om het droog te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |