abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218098462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:13 schreef okzbow het volgende:

[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor... de foto's die ze wel eens post van haar appartementje in Amsterdam zijn gewoon van een klein huisje in nieuw-west ofzo, echt niet voor iemand met veel geld op de bank. Dito voor de zogenaamde foto's van haar huis in NY, dat zijn gewoon foto's van iets waar ze ooit is wezen kijken met een makelaar.
Hotel waar ze nu zit voor een nachtje is gewoon een cheap hotelletje, kleine kamer, goedkope badkamer... niets bijzonders.

Nogmaals ik heb veel van dit soort types gezien en ze doen allemaal zichzelf beter voor dan ze zijn... huren een huis voor een weekend en maken foto's alsof ze er wonen... huren een dure auto voor een weekend... en dat soort foto's gebruiken ze dan jaren te pas en te onpas.

Check haar links maar eens... ze heeft helemaal geen bedrijf, ze is puur coach... totale onzin.
Dit is puur flauwekul wat jij zegt. Hoe lang volg je haar al?
pi_218098532
Gaat ze dan elke maand met een steeds ouder wordend kind bij hetzelfde huis in NY kijken met een makelaar en een steeds verder uitdijende hoeveelheid babyspeelgoed meenemen? Enlighten me :+ Volgens mij zegr ze ook nergens dat haar huis in Amsterdam groot of bijzonder is, of dat het een enorm luxe hotel is waar ze slaapt.

Links of rechtsom heb ik wel bewondering voor een alleenstaande moeder die het duidelijk toch prima weet te rooien in haar eentje en echt onwijs positief blijft met twee pittige (hg) zwangerschappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 02-07-2025 13:30:42 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218098550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:16 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Dit is puur flauwekul wat jij zegt. Hoe lang volg je haar al?
denk eens na.... ze verkoopt cursussen en verdient daar een miljoen per jaar mee... cursussen lopen van 150 tot 3000e. No way dat je daar rijk mee wordt, echt niet...

Heb wat interviews gelezen van haar over de afgelopen jaren, totale onzin en gebakken lucht verkoper (ik maak je business een miljoenen business in 10 weken...).

Misschien leuk om te volgen, maar geloof niet wat je ziet.

Haar mega succesvolle vergaderlocatie-verhuurbedrijf is ook al jaren geleden gestopt....

[ Bericht 5% gewijzigd door okzbow op 02-07-2025 11:33:25 ]
pi_218098558
quote:

[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor... de foto's die ze wel eens post van haar appartementje in Amsterdam zijn gewoon van een klein huisje in nieuw-west ofzo, echt niet voor iemand met veel geld op de bank. Dito voor de zogenaamde foto's van haar huis in NY, dat zijn gewoon foto's van iets waar ze ooit is wezen kijken met een makelaar.
Hotel waar ze nu zit voor een nachtje is gewoon een cheap hotelletje, kleine kamer, goedkope badkamer... niets bijzonders.

Nogmaals ik heb veel van dit soort types gezien en ze doen allemaal zichzelf beter voor dan ze zijn... huren een huis voor een weekend en maken foto's alsof ze er wonen... huren een dure auto voor een weekend... en dat soort foto's gebruiken ze dan jaren te pas en te onpas.

Check haar links maar eens... ze heeft helemaal geen bedrijf, ze is puur coach... totale onzin.
Ik volg haar niet, maar er zijn genoeg van die (onzin) coaches die genoeg geld verdienden en op insta doet iedereen zich beter voor dan ze zijn en laten mooiere plaatjes zien dan zoals het misschien in werkelijkheid is, omdat dat maakt dat ze volgers genereren.
pi_218098584
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:00 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ze heeft er gewoon geen zin in en weigert om dat toe te geven.

Krijgt Jet nog sandaaltjes voor de komende zomer en vakantie eigenlijk of moet er weer gewacht worden op een samenwerking? Dat arme kind is dol op mode en moet het nu doen met regenlaarzen en crocs. Ik vind het oprecht zielig.
En haar crocs zijn te klein zei ze gister.
Voor een samenwerking is de nieuwe jas voor Juul bij The Stone belangrijker gok ik maar zo.
pi_218098725
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:31 schreef Earring het volgende:

[..]
En haar crocs zijn te klein zei ze gister.
Voor een samenwerking is de nieuwe jas voor Juul bij The Stone belangrijker gok ik maar zo.
dat is toch verschrikkelijk! kijk als er geen budget is voor nieuwe schoenen en dat je dus even moet wachten is al erg genoeg, maar het geld komt met de bakken binnen daar en dan laat je je dochter die juist zo van mooie kleren houdt lopen op afzichtelijk schoeisel.
pi_218098768
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 08:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar je woont op een vakantiepark/camping. Dan zijn daar autovrije/luwe straatjes, paatjes, vast wel een speeltuintje her en der.

Dan kun je daar toch, vanaf dat het van het CB ofzo ‘mag’, met hem gaan lopen? En ook voor jezelf, na de bevalling. Keizersnee. Je hoeft de deur maar uit te stappen en je kunt gaan lopen. Frisse lucht voor moeder en kind, beweging, kind ziet ook wat anders dan bank, ouders en bed.

Dat lijkt me best laagdrempelig, je hoeft niet ver weg, niet veel voorbereiding qua ‘wat moeten we allemaal mee’ en als je het eng vindt/moe bent/kind gaat huilen of heeft een volle luier, dan ben je zo weer thuis.
Maar die eerste stap moet wel een keer gezet worden.
Ja maar blijkbaar is dat niet haar gedachte ofzo. Ze heeft het nog niet alleen gedaan dus ik denk dat die drempel te hoog is, maar dat is wel een aanname gebaseerd vanuit mijzelf. Even een heel persoonlijk voorbeeld: ik ‘moet’ vanmiddag naar een nieuwe kapper op een plek waar ik nog nooit ben geweest. Ik heb dan zo’n ‘angst’ voor het nieuwe dat ik zelfs denk dat niet gaan beter is. In dit geval ga ik wel, maar er zijn ook genoeg momenten geweest dat ik dan maar niet ging want teveel gedoe en veel te veel paniek van tevoren. Ik vrees dat dat voor haar ook zo werkt bij de gedachte dat ze alleen met Mijan de deur uit gaat? Maar nogmaals, het is wel een aanname.
pi_218098803
Ach die arme manegepaarden, demeiden gaan rijden vanmiddag ondanks de hitte. Ik had begrepen dat het vanwege de warmte allemaal geannuleerd was door de manege?
  Moderator woensdag 2 juli 2025 @ 12:01:01 #259
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218098836
quote:

[..]

Maar ze claimt ook nergens dat ze een bedrijf heeft naast het coachen? En dat coaching heeft zij wel redelijk tot een bedrijf omgezet, dus ik zie ook niet helemaal hoe dat anders is dan een ander bedrijf runnen :P

Ik denk dat zij juist wel redelijk transparant is in wat zij koopt/huurt. Ze post niet 1x foto's van een huis, maar dagelijks stories en bewegend beeld van dingen die continu hetzelfde zijn. Dat kan niet als ze daar door een makelaar binnen wordt gelaten. Ik denk zeker dat ze bewuste keuzes maakt in hoe ze iets laat zien, en wat ze wel/niet laat zien maar alles gelogen is sowieso niet waar :N

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:27 schreef okzbow het volgende:

[..]
denk eens na.... ze verkoopt cursussen en verdient daar een miljoen per jaar mee... cursussen lopen van 150 tot 3000e. No way dat je daar rijk mee wordt, echt niet...

Heb wat interviews gelezen van haar over de afgelopen jaren, totale onzin en gebakken lucht verkoper (ik maak je business een miljoenen business in 10 weken...).

Misschien leuk om te volgen, maar geloof niet wat je ziet.

Haar mega succesvolle vergaderlocatie-verhuurbedrijf is ook al jaren geleden gestopt....
En dat laatste is ze toch ook compleet transparant over? Ze beweert niet dat ze dat nog steeds heeft, dat is ze destijds begonnen en merkte toen dat ze het runnen van een bedrijf leuk vond maar dat hier een max aan zat en heeft toen de stap gemaakt naar coachen.

En de inhoud van de cursussen ben ik absoluut mee eens dat het gebakken lucht is, en niet per sé een openbaring. Maar blijkbaar wel op een manier verteld die vrouwen aanspreekt. Zij heeft gewoon een ontzettend slimme niche gekozen, is daar één van de eerste en de grootste in. Als ik zie hoeveel van de mensen op Insta die ik volg, haar volgen en haar cursussen doen geloof ik die cijfers wel.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218098873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Hoe warm het ook is, ik heb ook altijd een shirt aan met slapen. Niet iedereen vind het fijn naakt te slapen 😉
Daarom draag ik een hemdje 🤣
pi_218098899
Sanneke gooit nu alles op autisme en het zal ook niet altijd makkelijk zijn om autisme te hebben. Maar wat was het excuus eerder dan, of aardiger gezegd wat was de reden eerder dat ze bv geen rijbewijs had en "zo" deed.
pi_218098931
Die kousen van Lot… wie zoekt dat uit…
pi_218098935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:58 schreef Rimboequeen het volgende:
Ach die arme manegepaarden, demeiden gaan rijden vanmiddag ondanks de hitte. Ik had begrepen dat het vanwege de warmte allemaal geannuleerd was door de manege?
als ze echt gaan rijden op die manage dan verdient het een melding bij de dierenpolitie!
Hier in de buurt wordt nergens gereden vandaag (en gisteren terecht ook niet )
pi_218098981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 08:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM ‘is niet goed in haren kammen’

Is dat echt zo moeilijk? Het haar en de staart van L is geen hogere vlechtkunde?
Zeker als je kind ‘haren eet’ zorg je toch dat daar zo min mogelijk gelegenheid voor is, door het uit haar gezicht en mond te houden?
Oh die vrouw, neemt zich de tijd er niet voor.
Bijtring had dus ook weinig effect!
pi_218099007
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 11:48 schreef poohenzo het volgende:

[..]
dat is toch verschrikkelijk! kijk als er geen budget is voor nieuwe schoenen en dat je dus even moet wachten is al erg genoeg, maar het geld komt met de bakken binnen daar en dan laat je je dochter die juist zo van mooie kleren houdt lopen op afzichtelijk schoeisel.
Er is genoeg geld, maar ze vertikt het gewoon!
pi_218099019
quote:
Hier is het nog steeds dik over de dertig graden, onverantwoord als het daar ook zo warm is, om dan te gaan paardrijden.
pi_218099041
quote:
Ik mag toch hopen dat er iemand op die manege rondloopt die dat tegenhoud.
Ik snap ook niet dat AM (en Maarten) het toelaat. Ik had gezegd dat ze thuis moesten blijven omdat het zielig is voor die paarden met dit weer.
pi_218099056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat er iemand op die manege rondloopt die dat tegenhoud.
Ik snap ook niet dat AM (en Maarten) het toelaat. Ik had gezegd dat ze thuis moesten blijven omdat het zielig is voor die paarden met dit weer.
joh ze geven daar niks om dierenwelzijn (of om de natuur in het algemeen)
pi_218099099
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:20 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ze gaan om 14u rijden ook, heetste moment van de dag 🤦‍♀️
pi_218099120
quote:

[..]
En vergeet niet dat de lessen betaald zijn. ¤25 per kind deelde ze laatst, volgens mij. Dat gaat daar boven het dierenwelzijn, die euro’s die tegen de plinten opklotsen.
pi_218099124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:13 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Oh die vrouw, neemt zich de tijd er niet voor.
Bijtring had dus ook weinig effect!
Die bijtring was alleen in gebruik voor een samenwerking denk ik.
pi_218099126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:27 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En vergeet niet dat de lessen betaald zijn. ¤25 per kind deelde ze laatst, volgens mij.
Manege zelf is slecht bezig! kun je zien dierenwelzijn staat niet voorop!
pi_218099149
quote:

[..]
Ho ho Guus zit (of misschien zat) bij de natuurwacht he? Dat doen ze bewust heeft AM ooit gezegd. (Omdat ze in de opvoeding niks meegeven over de natuur?)
pi_218099200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Die bijtring was alleen in gebruik voor een samenwerking denk ik.
Dat hele haren bijten-verhaal was voor de samenwerking volgens mij😂 Lot heeft er een ketting aan over gehouden en dat is het dan.
pi_218099224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2025 12:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ho ho Guus zit (of misschien zat) bij de natuurwacht he? Dat doen ze bewust heeft AM ooit gezegd. (Omdat ze in de opvoeding niks meegeven over de natuur?)
Zoals ze wel met meer dingen doen, lekker uitbesteden want zelf opvoeden is op sommige vlakken veel te veel werk geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')