Nee, volgens mij niet. Door haar autisme.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef Post-its het volgende:
Heeft sanneke eigenlijk een rijbewijs? Peppi werkt nu op loopafstand zei ze, dus dat zou betekenen dat ze een auto tot haar beschikking heeft en daardoor makkelijker ergens naar toe kan gaan.
Oké, ik stond veel te snel klaar met mijn oordeel. Net even in de reels van @CelineCharlotte gedoken en het lijkt me wel een leuke vrouw. Knap wat ze allemaal al heeft bereikt en dat ze al heel wat dromen heeft doen uitkomen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx voor de tip maar what the piep is dat voor mens zeg? Wel knap dat ze een selfmade miljonair is (als dat klopt maar ik weet niet maar haar voornamen en de manier waarop te praat doen mij vermoeden dat ze van goed huize komt) maar wat een type zeg en ook hoe ze praat. Maar ze woont niet meer in The Big Apple? Iemand enig idee waarom ziet meer?
Edit: het appartement werd te klein in New York zag ik staan in een story. Ik weet niet hoor maar ik zag een hartstikke groot appartement, iig leek de huiskamer groot.
Nee, heeft ze niet. Dat heeft ze ook al eens als excuus gebruikt. Zij denkt gewoon altijd in problemen, nooit in mogelijkheden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef Post-its het volgende:
Heeft sanneke eigenlijk een rijbewijs? Peppi werkt nu op loopafstand zei ze, dus dat zou betekenen dat ze een auto tot haar beschikking heeft en daardoor makkelijker ergens naar toe kan gaan.
Ze heeft geen rijbewijs.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:43 schreef Post-its het volgende:
Niks. Het CB weet toch niet wat jij thuis wel of niet met je kind doet?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:25 schreef Henrike het volgende:
Eigenlijk is het heel triest wat er bij Sanneke gebeurd. Haar kind kan zich op deze manier niet optimaal ontwikkelen.
Hij ligt nooit lekker vrij op een kleed met uitdagingen qua speelgoed.
Ze gaan er niet mee zwemmen, niet mee wandelen, niet mee fietsen enz.
Kinderboerderij , lekker in de wandelwagen.
Hoe leert zo'n kindje dan de wereld verkennen?
Ik vrees dat hij straks voor alles bang is en achter gaat lopen in zijn ontwikkeling.
Als je altijd op je moeder ligt leer je niet kruipen , zitten en staan.
Wat zal een CB hier mee doen? Adviseren?
deze dame is geen millionaire... volledig fake gedoe, en schone schijn net als veel business influencers/coaches.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:52 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Thanx voor de tip maar what the piep is dat voor mens zeg? Wel knap dat ze een selfmade miljonair is (als dat klopt maar ik weet niet maar haar voornamen en de manier waarop te praat doen mij vermoeden dat ze van goed huize komt) maar wat een type zeg en ook hoe ze praat. Maar ze woont niet meer in The Big Apple? Iemand enig idee waarom ziet meer?
Edit: het appartement werd te klein in New York zag ik staan in een story. Ik weet niet hoor maar ik zag een hartstikke groot appartement, iig leek de huiskamer groot.
Ze is ook niet goed in plannen en daar heeft ze zelfs een hele planner voor geschreven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM ‘is niet goed in haren kammen’
Is dat echt zo moeilijk? Het haar en de staart van L is geen hogere vlechtkunde?
Zeker als je kind ‘haren eet’ zorg je toch dat daar zo min mogelijk gelegenheid voor is, door het uit haar gezicht en mond te houden?
En het mag ook gewoon he, je mag bankhangen met je kind.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Niks. Het CB weet toch niet wat jij thuis wel of niet met je kind doet?
Hoe warm het ook is, ik heb ook altijd een shirt aan met slapen. Niet iedereen vind het fijn naakt te slapen 😉quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:05 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke deelt dat het zo warm is, ze hebben een airco op de slaapkamer maar zag dat ze nog steeds een slaapshirt aanheeft. Het kan natuurlijk dat ze die aangetrokken heeft bij het wakker worden maar ook zo'n airco maakt het toch niet zo koud dat een slaapshirt nodig is? Zag ik op beelden van gisteren en toen gutste het zweet mij van de kop bij het zien daarvan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik pas 10weken (van baby nummer 4 en die buik groeit harder dan ik had verwacht) en heb er ook al last van, dus ik begrijp je helemaal!
Idem! Ik moet echt een shirt aan 🤷quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:24 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Hoe warm het ook is, ik heb ook altijd een shirt aan met slapen. Niet iedereen vind het fijn naakt te slapen 😉
Maar dankzij die kritiek wordt haar boek wel sterker. En nu horen we iedere avond al: hoe is t met mijn boek dus dat zal nog even doorgaan deze week.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:33 schreef Harper het volgende:
Oei, Anne krijgt niet graag kritiek van Maarten.
Fijn dat Lot even geen last van haar haar heeft met die strakke staart.
Van haar outfit snap ik weinig. Een (onder)hemd als shirt (oké, het is heel warm) maar wel kniekousen aan.
Maar misschien koos ze het zelf.
Lot is de 5e dochter. AM heeft het veel te druk om haren te kammen, ze moet filmen en koffie drinken.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM ‘is niet goed in haren kammen’
Is dat echt zo moeilijk? Het haar en de staart van L is geen hogere vlechtkunde?
Zeker als je kind ‘haren eet’ zorg je toch dat daar zo min mogelijk gelegenheid voor is, door het uit haar gezicht en mond te houden?
Gek he? Ze gaat prat op het "zooo ervaren moeder" zijn. Maar na 4 dochters met lang haar heeft ze een staart maken nog steeds niet onder controle.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:40 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Lot is de 5e dochter. AM heeft het veel te druk om haren te kammen, ze moet filmen en koffie drinken.
ze heeft er gewoon geen zin in en weigert om dat toe te geven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:49 schreef Harper het volgende:
[..]
Gek he? Ze gaat prat op het "zooo ervaren moeder" zijn. Maar na 4 dochters met lang haar heeft ze een staart maken nog steeds niet onder controle.
Maar hoe kan je dat volledig faken? Oprechte vraag, maar ze post(te) bijna dagelijks updates, waarin je bijv haar huis in Amsterdam, huis in Arizona en huis in New York ziet. Zelfs als ze in werkelijkheid maar één van die huizen heeft kun je dat echt niet bekostigen van 3K per maandquote:Op woensdag 2 juli 2025 09:46 schreef okzbow het volgende:
[..]
deze dame is geen millionaire... volledig fake gedoe, en schone schijn net als veel business influencers/coaches.
Dat is niet zo moeilijk hoor... de foto's die ze wel eens post van haar appartementje in Amsterdam zijn gewoon van een klein huisje in nieuw-west ofzo, echt niet voor iemand met veel geld op de bank. Dito voor de zogenaamde foto's van haar huis in NY, dat zijn gewoon foto's van iets waar ze ooit is wezen kijken met een makelaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dat volledig faken? Oprechte vraag, maar ze post(te) bijna dagelijks updates, waarin je bijv haar huis in Amsterdam, huis in Arizona en huis in New York ziet. Zelfs als ze in werkelijkheid maar één van die huizen heeft kun je dat echt niet bekostigen van 3K per maand![]()
Ik denk zéker dat ze dingen wat mooier oppoetst dan het is, en ze verkoopt ook voor een deel gebakken lucht, maar ik geloof wel dat ze dat echt verkoopt in de hoeveelheden die ze noemt, de keuzes die ze maakt en de levensstijl die ze heeft kan bijna niet zonder dat ze echt het geld heeft.
Deze vind ik ook wel tof: https://vriendvandeshow.n(...)e-coaching-industrie , ze is ook best bereid om kritische vragen te beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |