Dat zal toch als grapje bedoeld zijn? Anders maakt een ander de hut schoon zodat zij kan Simsen en serietjes kijken? En oja nog 5x 2x sporten natuurlijjquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:44 schreef Ballerina888 het volgende:
DBM wil een schoonmaakster😳, zodat ze nog minder kan doen?
Ik zou daar geen geld op inzetten 😂 ik woon ook in die regio en vanuit mijn huis kijk ik op het water.. Het strand is 5 minuutjes lopen en toch sterf ik af zodra ik de hel in loop naar buiten gaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:15 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke woont toch aan de kust? En op een plek waar het veel waait. Beter kun je het niet hebben bij deze warmte. Daar is het altijd een paar graden minder dan waar ik woon.
En buiten is sowieso koeler dan binnen.
M.a.w. ga buiten in de schaduw zitten met je kind. Poedelbadje van paar euro van de action erbij en je kind spettert lekker en in campingbedje buiten slapen.
Ze postte laatst dat ze niet kan wachten totdat haar zoontje ouder is, zodat ze samen op pad kunnen. Volgens mij is het toch een kwestie van kind in de kinderwagen, luiertas mee en gaan? Hij is al 7 maanden, lijkt me juist goed om hem mee naar buiten te nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:15 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke woont toch aan de kust? En op een plek waar het veel waait. Beter kun je het niet hebben bij deze warmte. Daar is het altijd een paar graden minder dan waar ik woon.
M.a.w. ga buiten in de schaduw zitten met je kind. Poedelbadje van paar euro van de action erbij en je kind spettert lekker en in campingbedje buiten slapen.
Ik heb het idee dat Sanneke niet naar buiten durft alleen of alleen met haar kind.
Tja als ze zelf betaald 👌 Lekker inhuren toch! Vind ik echt minder erg dan boekjes lezende mensen die het op mijn kosten doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat zal toch als grapje bedoeld zijn? Anders maakt een ander de hut schoon zodat zij kan Simsen en serietjes kijken? En oja nog 5x 2x sporten natuurlijj
Merk altijd veel verschil hoor met de kust of oosten/zuidoosten. Als ik er ben. Wind maakt toch verschil hahaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zou daar geen geld op inzetten 😂 ik woon ook in die regio en vanuit mijn huis kijk ik op het water.. Het strand is 5 minuutjes lopen en toch sterf ik af zodra ik de hel in loop naar buiten ga
Hier ook enkel die hards op het strand die op standje frituur wel lekker schijnen te vinden
(ik duik vanmiddag mijn blauwe plastic bak in als er schaduw op staat)
Denk ook dat het een grap is. Sowieso een schoonmaker voor wat vaat?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:21 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat zal toch als grapje bedoeld zijn? Anders maakt een ander de hut schoon zodat zij kan Simsen en serietjes kijken? En oja nog 5x 2x sporten natuurlijj
Ze stond ook haar tuin nat te sproeien na dagen regen. Dus snap haar sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:56 schreef Holaa het volgende:
Was dat 'vele water' bij DBM niet teveel omdat die kids dat blijkbaar enorm ranzig maken na 2 dagen en ze het dan moet verversen?
Dus a) teveel voor de planten en b) zonde van het water (ivm droogte/eventuele watertekort na deze hete weken)?
Ze uit zich iig niet zo duidelijk. Want het was idd een mini laagje. Ik dacht minstens overstroomd.
Wat een gezeur bij DBM om dat water😂verdampt genoeg met deze temperaturen...echt waar, waar zij niet allemaal drama van kan maken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:56 schreef Holaa het volgende:
Was dat 'vele water' bij DBM niet teveel omdat die kids dat blijkbaar enorm ranzig maken na 2 dagen en ze het dan moet verversen?
Dus a) teveel voor de planten en b) zonde van het water (ivm droogte/eventuele watertekort na deze hete weken)?
Ze uit zich iig niet zo duidelijk. Want het was idd een mini laagje. Ik dacht minstens overstroomd.
Staat momenteel dus echt bijna geen wind 😭 ook op het strand nauwelijks... Dus bak en braad opsmeren en grillenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:30 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Merk altijd veel verschil hoor met de kust of oosten/zuidoosten. Als ik er ben. Wind maakt toch verschil haha
Heerlijk dat strand dichtbij. Zou er de hele middag bij gaan liggen daar 🤣
Geloof ook best dat het heel warm kan worden in die vakantiehuisjes, maar snap dus niet dat ze dan binnen blijft hele tijd.
Wij zitten hier midden in de code oranje. Heb vanmorgen wat boodschappen gedaan en ga zo onder de airco de was vouwen, maar buiten kom ik voorlopig niet 😂.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:15 schreef WinnieWana het volgende:
Ik heb het idee dat Sanneke niet naar buiten durft alleen of alleen met haar kind.
ik heb sowieso best medelijden met Jet (en met Guus), het is net alsof ze altijd aan het kortste eind trekken daar.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:00 schreef Henrike het volgende:
Zielig bij AM, lot gilt weet ik wil talie ik
Wil het waterpistool. AM zegt die wordt is voor Juul. Lot ligt erin met worst.
Jet zegt nog heel voorzichtig: nu heb ik niks maar dat wordt volkomen genegeerd.
Ik was toen al op Aruba geweest met mijn half jaar oude kind 🤣 Heerlijk 'zwemmen' in zo'n rode baby swimtrainer met ons in het zwembad. Dutjes op t strand in een Deryan tentje.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:24 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze postte laatst dat ze niet kan wachten totdat haar zoontje ouder is, zodat ze samen op pad kunnen. Volgens mij is het toch een kwestie van kind in de kinderwagen, luiertas mee en gaan? Hij is al 7 maanden, lijkt me juist goed om hem mee naar buiten te nemen.
Ik heb onze kinderen wel eens in een wasmand gezet met water, lekker afkoelen hoor haha.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:00 schreef Hope88 het volgende:
Maar ook vanmorgen kon Sanneke toch gewoon even met Mijan naar buiten? Mijn zoontje is net zo oud en ik heb zo'n zwembadje gekocht van 60 cm en daar heeft ie vanmorgen in zitten poedelen. En nee, hij kan ook nog niet zitten, maar dan hou ik hem gewoon vast. Gisteren had ik een ovenschaal gevuld met water waar hij dan lekker met zijn handjes in kon slaan (was de bedoeling, maar hij krijste de boel bij elkaar haha). Dus ze kan nu ook echt al voldoende met hem ondernemen hoor!
Hoe doet ze haar zoontje nu in bad dan? Houdt ze hem vast, dat kan buiten ook, “zit” hij in zo’n badzitje dat kan nu ook, goh moeilijk hoor dat je “nog niks kan” met een jochie van 7 maanden. Als het buiten minder heet is als binnen dan zet je hem in de wagen en ga je wandelen en zoek je een schaduw plekje op, ja zooo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb onze kinderen wel eens in een wasmand gezet met water, lekker afkoelen hoor haha.
Maar Sanne denkt dat ze niks kan ondernemen, het is of te warm, of het waait.
Precies. Wasmand, afwasteil, doe IETS maar ga niet alleen maar lopen klagen dat je niks kunt. Al vind ik op dit moment sowieso even extra dat Sanneke niet mag zeuren, want zij hoeft niet bijna uitgerekend in deze hitte te zitten. Ik wel en ik vind mezelf ook niet zielig😂quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb onze kinderen wel eens in een wasmand gezet met water, lekker afkoelen hoor haha.
Maar Sanne denkt dat ze niks kan ondernemen, het is of te warm, of het waait.
Je kan een baby zelfs in een groot dienblad leggen met een laagje water erin. Lekker spetteren!!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:25 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Precies. Wasmand, afwasteil, doe IETS maar ga niet alleen maar lopen klagen dat je niks kunt. Al vind ik op dit moment sowieso even extra dat Sanneke niet mag zeuren, want zij hoeft niet bijna uitgerekend in deze hitte te zitten. Ik wel en ik vind mezelf ook niet zielig😂
Ik pas 10weken (van baby nummer 4 en die buik groeit harder dan ik had verwacht) en heb er ook al last van, dus ik begrijp je helemaal!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:25 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Precies. Wasmand, afwasteil, doe IETS maar ga niet alleen maar lopen klagen dat je niks kunt. Al vind ik op dit moment sowieso even extra dat Sanneke niet mag zeuren, want zij hoeft niet bijna uitgerekend in deze hitte te zitten. Ik wel en ik vind mezelf ook niet zielig😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |