----->>>>> KLBquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Is het grote klagen over het weer al begonnen?
Zit jij nou mensen uit dit topic naar KLB te sturen?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij nou mensen uit dit topic naar KLB te sturen?
Heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hoe is het met je kleine knuffelwurmpje?
nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond allemaal glastonbury kijken op de bbc?
nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond allemaal glastonbury kijken op de bbc?
Geen idee nog eigenlijk.quote:
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.quote:
mag je daar niet op de bank?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.
Stamppotquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
straks stamppot maken, beetje netflixen nog
saai he
Mag ik hopen van wel, maar niet ongegeneerd hangen, denk ik. Al valt het te proberen.quote:
ik zit ook gewoon op de bank hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
straks stamppot maken, beetje netflixen nog
saai he
Piccalilyquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
broccoli .... niet favoriet maar moet wel op. gelukkig met spekjes.
en piccalilly
die laat ik even voorbijgaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piccalily![]()
Met spekjes en piccalilly maak je zelfs een drol lekker.
Ik gooi er zo patat en kroketten inquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst gehaktballetjes in de airfryer gebakken, dat werkt echt super
Er is eindelijk whatsapp contact. Meneer in kwestie beweert dat ik ooit een uitnodiging gekregen hebquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon per ongeluk een blik verf laten vallen, spiegelt het ook niet meer![]()
Maar ik denk dat het met vergunning is gegaan, en dat had je wel moeten in kunnen zien als buuf zodat je er eventueel bezwaar op had kunnen maken.
Kijk eens wat je rechten zijn bij rechtshulp of zoiets?
Of eerst naar de mensen van de VVE waarom ze jou hier niet van op de hoogte hebben gesteld?
Dat zou raar zijn..quote:
Gezellig in het park?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.
Zo stel ik me Deisyy voor in da parkquote:
quote:
Nee dat is een panda, die is sowieso liefquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nounou, zo erg is dat beestje toch niet?
Stukken wel ja, net de estafettesquote:
Daar zag ik idd ook een stukje van maar om de hele dag die streams aan te horen van 2 studentjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Stukken wel ja, net de estafettes![]()
Maar heb de hele dag roeien dit weekeinde op de bosbaan dus klein tikje sport overvoerd om alles te willen zien
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is een panda, die is sowieso lief
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zag ik idd ook een stukje van maar om de hele dag die streams aan te horen van 2 studentjes
Morguhquote:
Hulloquote:
Vreselijk, vannacht ook. Buiten is het nu wel lekker. Even van genieten tot de b oel weer dichtmoetquote:
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheetquote:
Ik ben net thuisquote:Op zondag 29 juni 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheet
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................quote:
Was nog lekker te doen toch?quote:
Door Corona en de Rekelsquote:Op zondag 29 juni 2025 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................
Vanmij mag het zo blijven. Maar het is inmiddels al weer 24 graden en het is pas 10 uur dat gaat nog wat wordenquote:
Het wordt straks wel warmer en het is nu al behoorlijk warm , maar vanmorgen was het lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmij mag het zo blijven. Maar het is inmiddels al weer 24 graden en het is pas 10 uur dat gaat nog wat worden
Dan ga ik straks wel weer terug naar de sehquote:
Oh jeequote:Op zondag 29 juni 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik straks wel weer terug naar de seh
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:16 schreef tong80 het volgende:
Daarstraks gewandeld. Voor het eerst in korte licht blauwe broek waar m'n zwarte steunkous onder vandaan kwam. Ziet er best wel cool uit. Verder vandaag rustig aan......................
Ik was niet meer in de realiteit.quote:
Dat zei ooit een student die ging skiën. Je raadt het al.....................................quote:
Deze ja:quote:Op zondag 29 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei ooit een student die ging skiën. Je raadt het al.....................................
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:32 schreef raptorix het volgende:
Op GOT is er ook een bizar overlijden geweest van een top poster, zijn laatste woorden waren: Zij die gaan sterven groeten u, paar uur later raakt hij in een slip en knalt op een viaduct op weg naar de wintersport. Ik geloof dat ze nog al zijn posts als boek hebben geprint en aan zijn familie gegeven.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1128241#1128241
Alweer 24 jaar terug, als ik me goed herinner had deze gast ook een slaap "probleem" en bleef soms 60 uur aan 1 stuk posten waardoor sommige dachten dat het om een multikloon ging.quote:
Hier is het record van Harrie (Of VitamineD?) volgens mij. 24 uur met een kratje bier als doping.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alweer 24 jaar terug, als ik me goed herinner had deze gast ook een slaap "probleem" en bleef soms 60 uur aan 1 stuk posten waardoor sommige dachten dat het om een multikloon ging.
24 uur, doe ik regelmatig, heb nogal een maf slaappatroon, sowieso slaap ik gemiddeld maar 5 uur, en soms slai ik die dagje overquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is het record van Harrie (Of VitamineD?) volgens mij. 24 uur met een kratje bier als doping.
Over 3 weken een nieuwe pogingquote:Op zondag 29 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooit wel natuurlijk maar nu nog ff niet hoop ik
Ik ben gewend slecht te slapen. Wordt vaak wakker en kan me niet voorstellen in één ruk door te slapen. Maar dat van jou klinkt nog extremer.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
24 uur, doe ik regelmatig, heb nogal een maf slaappatroon, sowieso slaap ik gemiddeld maar 5 uur, en soms slai ik die dagje over
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstartenquote:
Succes...quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Als je op tijd bent ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Ach, ik doe nu in rust een halve marathonquote:
Dan maak je maar tijd?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul!
multiscreens hierquote:Op zondag 29 juni 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
Ik kijk wel even atletiek, die Rod nooit wat gevonden
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:33 schreef chufi het volgende:
Wel duidelijk waarom Rod Stewart klaagde dat Glastonburry hem ruineert... Hij staat daar met een hele showband van 25+ man en dan ook nog het hele dames elftal van "Blondes have more fun" (plus reserve blondines in de backing vocals)
Ja daar is ie wel ff zoet mee ....quote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?
Gister Neil Youngquote:Op zondag 29 juni 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om nog oudere gasten het podium op te krijgen ... Ron Wood er ook nog bij ... Rod 80 en Ron 78 ....
Kunstgebitje in en gaan....quote:
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.quote:
Groningen stond op zn programma zag ik ..quote:Op zondag 29 juni 2025 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.
Heb hem niet gezien. Ging bewust naar een andere film daar.
En daarom was hij ook even hier.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Groningen stond op zn programma zag ik ..
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..quote:Op maandag 30 juni 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarom was hij ook even hier.
Maar geen behoefte verder aan. Ik heb ern aardige film gezien vanavond.
Je zette een plaat op?quote:Op maandag 30 juni 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..
Geen idee van, ik heb niks van hem gezien.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond hem erg in zichzelf gekeerd op het podium ...
Hey. Chanel5quote:
Veel plezierquote:Op zondag 29 juni 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu in rust een halve marathon
Goedemorgen tongert80quote:
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.quote:
Misschien is dat dan een goed idee om binnen te blijven.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Best warm al buiten
Zeker met een hartslag van 170 als je alleen maar wandelt
Maar ik moet juist bewegen van de cardioloogquote:Op maandag 30 juni 2025 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat dan een goed idee om binnen te blijven.
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?quote:
Yep, iedere dag 9kmquote:Op maandag 30 juni 2025 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?
Ik doe vandaag en de aankomende dagen even rustig. Eigenlijk moet ik iedere dag wandelen als hartpatiënt. Ga nu zelfs "even liggen." .Moe en voelt niet goed zonder inspanning. Hopen dat ik me morgen beter voel. Laters..........quote:Op maandag 30 juni 2025 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?
Net thuis met extra zweetquote:Op maandag 30 juni 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.
Wel rap warmer nu geloof ik
Jij krijgt het ook wel allemaal voor je kiezenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe vandaag en de aankomende dagen even rustig. Eigenlijk moet ik iedere dag wandelen als hartpatiënt. Ga nu zelfs "even liggen." .Moe en voelt niet goed zonder inspanning. Hopen dat ik me morgen beter voel. Laters..........
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandelquote:Op maandag 30 juni 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.
Wel rap warmer nu geloof ik
Vanavond blijft het ook lang warm, 's ochtends is het heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik moet juist bewegen van de cardioloog
Dus vanavond pas weer.
Ja ik had het weer voor morgen gezien en dan ga ik denk ik niet fietsen probeer nu ik net wat meer tijd heb zo ongeveer om de dag weer een rondje te doen dus beter morgen overslaanquote:Op maandag 30 juni 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandel
IJskoffietje om weer wat bij te tankenquote:
Morgen wordt het helemaal bloedje heet toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had het weer voor morgen gezien en dan ga ik denk ik niet fietsen probeer nu ik net wat meer tijd heb zo ongeveer om de dag weer een rondje te doen dus beter morgen overslaan
Dan moet ik niet te vroeg gaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond blijft het ook lang warm, 's ochtends is het heerlijk
Alleen woensdagochtend waarschuwen ze voor. Het is mogelijk dat op sommige plekken de nachttemperatuur niet onder de 25 graden komt.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandel
Woensdag gaat het misschien ook onwerenquote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen woensdagochtend waarschuwen ze voor. Het is mogelijk dat op sommige plekken de nachttemperatuur niet onder de 25 graden komt.
Paar dagen warm niet,quote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
Ach is een paar dagen warm, dat is geen drama eigenlijk
Naja het is maar 1 dag echt 35 zo te zien, moet lukken. Op dit moment is het hier iig gewoon nog aangenaam dus dat hebben we al weer gehadquote:Op maandag 30 juni 2025 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Paar dagen warm niet,
paar dagen wat we nu krijgen kan echt voor extra doden gaan zorgen
Hopelijkquote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Woensdag gaat het misschien ook onweren
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het is maar 1 dag echt 35 zo te zien, moet lukken. Op dit moment is het hier iig gewoon nog aangenaam dus dat hebben we al weer gehad
Ooit een weekje in Seviulla gezeten waarbij het ook zo heet was, dan is de lol er wel vanafquote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.
En het is niet voor niets dat we code oranje krijgen voor hitte.
En ja, het valt hier mee, spanje/italie zitten ze ruim in de 40.
Ik zou eerder weggaanquote:Op maandag 30 juni 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit een weekje in Seviulla gezeten waarbij het ook zo heet was, dan is de lol er wel vanaf
Hele Zuid-Oosten. Eindhoven schijnt nog net iets warmer te worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:46 schreef pullup het volgende:
Maar dat Limburg zal wel heter zijn dan hier ja
Jij zit wat dat in het ideale gedeelte van Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.
En het is niet voor niets dat we code oranje krijgen voor hitte.
En ja, het valt hier mee, spanje/italie zitten ze ruim in de 40.
Ja tochquote:Op maandag 30 juni 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zit wat dat in het ideale gedeelte van Nederland
Ik heb hier een calippo nu, dan maar wel wat suiker.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt veel ijs eten vandaag, suikervrij ijs
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant misschien ook weer niet.quote:
Daar zit sowieso suiker inquote:Op maandag 30 juni 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier een calippo nu, dan maar wel wat suiker.
Daar kan het ook nog heet worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant misschien ook weer niet.
Ik woon het midden
Dat is het ook , en dat gaat het morgen vast ook worden, maar toch minder warm dan bij jouquote:
Hoop het voor jouquote:Op maandag 30 juni 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook , en dat gaat het morgen vast ook worden, maar toch minder warm dan bij jou
In Limburg is het vaak het heetstquote:Op maandag 30 juni 2025 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor jou
Een vriendin in Eindhoven krijgt het weer warmer dan hier. Scheelt ene hele graad
Of Zuid-Oost Brabant, scheelt niet heel veel.quote:
Hier nu 26,5Cquote:Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 26C in mijn huis. Dat is nog wel uit te houden.
Ja precies. Mijn moeder woont nog net in Brabant maar een paar km verderop zit je in Gelderland en of Limburg , dus daar zit zeker verschil inquote:Op maandag 30 juni 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of Zuid-Oost Brabant, scheelt niet heel veel.
En Noord-Limburg is weer iets heter dan Zuid-Limburg
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn moeder woont nog net in Brabant maar een paar km verderop zit je in Gelderland en of Limburg , dus daar zit zeker verschil in
Bossen zijn fijnquote:Op maandag 30 juni 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.
En bossen zijn nog koeler
Het beton werkt in de stad als een straalkachel.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.
En bossen zijn nog koeler
Ja. De temperatuur stijgt harder dan de inflatiequote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het dan lichtelijk warm,
In Portugal en Kroatië code rood door de hitte. In Spanje kwamen ze op 1 plek tot 46C
In Frankrijk in 84 van de 96 departementen code oranje.
het gaat zo goed met het klimaat
Daar zou ik dan weer de onderbouwing van willen zien, denk niet dat die opgaatquote:Op maandag 30 juni 2025 15:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De temperatuur stijgt harder dan de inflatie
Net heerlijk Italiaans ijsje op.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
IJskoffietje om weer wat bij te tanken
Hen je iets om aan te raden ?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt veel ijs eten vandaag, suikervrij ijs
Hier is de bron van dit feit:quote:Op maandag 30 juni 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer de onderbouwing van willen zien, denk niet dat die opgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
22 hier.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 26C in mijn huis. Dat is nog wel uit te houden.
Steeds warmer, steeds heter...quote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
In Portugal en Kroatië code rood door de hitte. In Spanje kwamen ze op 1 plek tot 46C
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is de bron van dit feit:Sorry, maar nog niet overtuigend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Daft Punkquote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest ineens hier aan denken door wat je zei![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dubbellikkersquote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal altijd de goedkoopste bij de Jumbo ,maar zonder suiker zijn die ook een stuk duurder
[ afbeelding ]
Dit zijn de goedkoopste en wmb de lekkerste , en dan heb je nog de langere invrieslollies zonder suiker
Bedankt, geld speelt geen rol. Ha ha.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal altijd de goedkoopste bij de Jumbo ,maar zonder suiker zijn die ook een stuk duurder
[ afbeelding ]
Dit zijn de goedkoopste en wmb de lekkerste , en dan heb je nog de langere invrieslollies zonder suiker
, nou ja ik heb soms een dure smaak en soms ben ik blij met cheapquote:
Ik keek "vroeger" ook meer naar de prijs hoor. Maar na alle gezondheidszooi en verlies van mensen ga ik voor Carpe Diem. En ik kan het lije.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
, nou ja ik heb soms een dure smaak en soms ben ik blij met cheap![]()
lol
Sommige dingen zijn goedkoop soms zelfs beter dus prijs zegt niet alles, kwaliteit welquote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek "vroeger" ook meer naar de prijs hoor. Maar na alle gezondheidszooi en verlies van mensen ga ik voor Carpe Diem. En ik kan het lije.
Daarom, al zo vaak meegemaakt. De Spätlaise wijn van de Aldi voor 3 gulden 50 die ik dronk kwam als beste uit de test. Net zoals de Aldi shampoo en ook goedkopen zonnebrandcreme van Kruidvat.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn goedkoop soms zelfs beter dus prijs zegt niet alles, kwaliteit wel
Daarom!quote:Op maandag 30 juni 2025 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom, al zo vaak meegemaakt. De Spätlaise wijn van de Aldi voor 3 gulden 50 die ik dronk kwam als beste uit de test. Net zoals de Aldi shampoo en ook goedkopen zonnebrandcreme van Kruidvat.
Volgens mij wel?quote:
Gedaan, en de rest ingevroren. Ijskoffie is me niet koud genoegquote:Op maandag 30 juni 2025 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
IJskoffietje om weer wat bij te tanken
Waren ze gecancelled?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik meende dat die uit de handel gingen
Zoiets jaquote:
Heb ze iig al heel lang niet zien staan.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Ik weet het niet precies, maar een paar maand geleden was dat op het nieuws oid
Geen idee.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ze iig al heel lang niet zien staan.
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou dat zo zijn dan?
Ze hebben vast iemand beledigdquote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou dat zo zijn dan?
Was de fabrikant niet failliet ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Tweelingen ofzoquote:
Of eenlingen die zich daardoor gediskrimidingest voeldenquote:
Iedereen is beledigd tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of eenlingen die zich daardoor gediskrimidingest voelden
Ik voel me zeer aangesproken door jouw opmerkingquote:
Excuses daarvoorquote:Op maandag 30 juni 2025 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voel me zeer aangesproken door jouw opmerking
Op naar de alpenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Je moet het ook zelf maken, fie pakken uit de einkel zijn echt veel te zoet.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
IJskoffie vind ik nou helemaal niets aan. Het is ook helemaal geen ijs
Uit de winkel is idd helemaal niet te zuipenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf maken, fie pakken uit de einkel zijn echt veel te zoet.
En je doet er ijsklontjes in, net als ijsthee
Of noord-duitsland/scandinavie/delen van engeland en ierlandquote:
Dat heeft weer andere problemen dan de hittequote:Op maandag 30 juni 2025 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of noord-duitsland/scandinavie/delen van engeland en ierland
In Noorwegen sneeuwde het zelfs.quote:
Eigen klimaat eerst!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn plekje is hier.
Kan die rode gloed niet een ander plekje zoeken?
Dit is wel erg tekenend jaquote:
Rusland heeft het wel goed momenteelquote:
T was hier buiten net ook nog niet echt koelerquote:Op maandag 30 juni 2025 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
'Concrete jungle' zorgt dat steden tot wel 10 graden warmer aanvoelen
Als je in de stad woont, heb je meer last van de hitte. In steden kan de gevoelstemperatuur namelijk 10 graden hoger zijn dan buiten de stad. De Rotterdamse wijk Katendrecht is zo'n plek waar het heet wordt.
https://nos.nl/video/2573(...)den-warmer-aanvoelen
Ikke wel, wil je watquote:
Wil jij dan 77 stappen voor mij doen? Heb ik het dagdoel ook weer gehaald.quote:
Ja ik las het 170 he hoe krijg je dat dan weer voor elkaar.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij dan 77 stappen voor mij doen? Heb ik het dagdoel ook weer gehaald.
En hoeft mijn hartslag niet nog een keer naar de veels te veel
De eerste echte keer weer na de operatiequote:Op maandag 30 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het 170 he hoe krijg je dat dan weer voor elkaar.
Ik ga die 77 stappen voor je doen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
etc
etc
AFB weer ja, snotjandorie dat is meer dan kudt. Wat zegt de arts hiervan.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste echte keer weer na de operatie
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AFB weer ja, snotjandorie dat is meer dan kudt. Wat zegt de arts hiervan.
Hoelang heeft het geduurd die aanval?
O ships en hoelang al? Waarom kan je geen schok krijgen dan? Door die operatie?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.
Over 3 weken pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ik had alles goedquote:
Irritant dat het zo lang duurt weerquote:Op maandag 30 juni 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.
Over 3 weken pas
Zitten veel grappig dingen op die sitequote:
Nou ja, het kan in de tussentijd nog weggaanquote:
Ik heb die shit uitgeschakeld. Deze is nog netjes.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik nu deze afbeelding te zien op fok?
[ afbeelding ]
Zekersquote:
Mooi witjequote:
Hier 23 graden, maar denk niet lang meer. Het warmt snel op en ook tot vanavond 23 uur blijft het hier 30 gr buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 25,5C in mijn woonkamer. En buiten niet veel koeler. Dit wordt een warme dag 🥵
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |