Daarom, al zo vaak meegemaakt. De Spätlaise wijn van de Aldi voor 3 gulden 50 die ik dronk kwam als beste uit de test. Net zoals de Aldi shampoo en ook goedkopen zonnebrandcreme van Kruidvat.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn goedkoop soms zelfs beter dus prijs zegt niet alles, kwaliteit wel
Daarom!quote:Op maandag 30 juni 2025 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom, al zo vaak meegemaakt. De Spätlaise wijn van de Aldi voor 3 gulden 50 die ik dronk kwam als beste uit de test. Net zoals de Aldi shampoo en ook goedkopen zonnebrandcreme van Kruidvat.
Volgens mij wel?quote:
Gedaan, en de rest ingevroren. Ijskoffie is me niet koud genoegquote:Op maandag 30 juni 2025 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
IJskoffietje om weer wat bij te tanken
Waren ze gecancelled?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik meende dat die uit de handel gingen
Zoiets jaquote:
Heb ze iig al heel lang niet zien staan.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Ik weet het niet precies, maar een paar maand geleden was dat op het nieuws oid
Geen idee.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ze iig al heel lang niet zien staan.
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou dat zo zijn dan?
Ze hebben vast iemand beledigdquote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zou dat zo zijn dan?
Was de fabrikant niet failliet ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Tweelingen ofzoquote:
Of eenlingen die zich daardoor gediskrimidingest voeldenquote:
Iedereen is beledigd tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of eenlingen die zich daardoor gediskrimidingest voelden
Ik voel me zeer aangesproken door jouw opmerkingquote:
Excuses daarvoorquote:Op maandag 30 juni 2025 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voel me zeer aangesproken door jouw opmerking
Op naar de alpenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het dan lichtelijk warm,
In Portugal en Kroatië code rood door de hitte. In Spanje kwamen ze op 1 plek tot 46C
In Frankrijk in 84 van de 96 departementen code oranje.
het gaat zo goed met het klimaat
Je moet het ook zelf maken, fie pakken uit de einkel zijn echt veel te zoet.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:35 schreef Puzzie het volgende:
IJskoffie vind ik nou helemaal niets aan. Het is ook helemaal geen ijs
Uit de winkel is idd helemaal niet te zuipenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf maken, fie pakken uit de einkel zijn echt veel te zoet.
En je doet er ijsklontjes in, net als ijsthee
Of noord-duitsland/scandinavie/delen van engeland en ierlandquote:
Dat heeft weer andere problemen dan de hittequote:Op maandag 30 juni 2025 16:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of noord-duitsland/scandinavie/delen van engeland en ierland
In Noorwegen sneeuwde het zelfs.quote:
Mijn plekje is hier.quote:
Eigen klimaat eerst!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn plekje is hier.
Kan die rode gloed niet een ander plekje zoeken?
quote:
Dit is wel erg tekenend jaquote:
Rusland heeft het wel goed momenteelquote:
Ik nietquote:
T was hier buiten net ook nog niet echt koelerquote:Op maandag 30 juni 2025 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
'Concrete jungle' zorgt dat steden tot wel 10 graden warmer aanvoelen
Als je in de stad woont, heb je meer last van de hitte. In steden kan de gevoelstemperatuur namelijk 10 graden hoger zijn dan buiten de stad. De Rotterdamse wijk Katendrecht is zo'n plek waar het heet wordt.
https://nos.nl/video/2573(...)den-warmer-aanvoelen
Ikke wel, wil je watquote:
Wil jij dan 77 stappen voor mij doen? Heb ik het dagdoel ook weer gehaald.quote:
Ja ik las het 170 he hoe krijg je dat dan weer voor elkaar.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil jij dan 77 stappen voor mij doen? Heb ik het dagdoel ook weer gehaald.
En hoeft mijn hartslag niet nog een keer naar de veels te veel
De eerste echte keer weer na de operatiequote:Op maandag 30 juni 2025 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het 170 he hoe krijg je dat dan weer voor elkaar.
Ik ga die 77 stappen voor je doen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
etc
etc
AFB weer ja, snotjandorie dat is meer dan kudt. Wat zegt de arts hiervan.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste echte keer weer na de operatie
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AFB weer ja, snotjandorie dat is meer dan kudt. Wat zegt de arts hiervan.
Hoelang heeft het geduurd die aanval?
O ships en hoelang al? Waarom kan je geen schok krijgen dan? Door die operatie?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.
Over 3 weken pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Irritant dat het zo lang duurt weerquote:Op maandag 30 juni 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nog niet weg, cardioversie kan niet.
Over 3 weken pas
Zitten veel grappig dingen op die sitequote:
Nou ja, het kan in de tussentijd nog weggaanquote:
Ik heb die shit uitgeschakeld. Deze is nog netjes.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom krijg ik nu deze afbeelding te zien op fok?
[ afbeelding ]
Mooi witjequote:
Hier 23 graden, maar denk niet lang meer. Het warmt snel op en ook tot vanavond 23 uur blijft het hier 30 gr buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:31 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 25,5C in mijn woonkamer. En buiten niet veel koeler. Dit wordt een warme dag 🥵
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |