Klopt helemaalquote:
Ja precies. Mijn moeder woont nog net in Brabant maar een paar km verderop zit je in Gelderland en of Limburg , dus daar zit zeker verschil inquote:Op maandag 30 juni 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of Zuid-Oost Brabant, scheelt niet heel veel.
En Noord-Limburg is weer iets heter dan Zuid-Limburg
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn moeder woont nog net in Brabant maar een paar km verderop zit je in Gelderland en of Limburg , dus daar zit zeker verschil in
Bossen zijn fijnquote:Op maandag 30 juni 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.
En bossen zijn nog koeler
Het beton werkt in de stad als een straalkachel.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de stad is weer heter dan een dorp of echt platteland.
En bossen zijn nog koeler
Ja. De temperatuur stijgt harder dan de inflatiequote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het dan lichtelijk warm,
In Portugal en Kroatië code rood door de hitte. In Spanje kwamen ze op 1 plek tot 46C
In Frankrijk in 84 van de 96 departementen code oranje.
het gaat zo goed met het klimaat
Daar zou ik dan weer de onderbouwing van willen zien, denk niet dat die opgaatquote:Op maandag 30 juni 2025 15:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. De temperatuur stijgt harder dan de inflatie
Net heerlijk Italiaans ijsje op.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:36 schreef pullup het volgende:
[..]
IJskoffietje om weer wat bij te tanken
Hen je iets om aan te raden ?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt veel ijs eten vandaag, suikervrij ijs
Hier is de bron van dit feit:quote:Op maandag 30 juni 2025 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer de onderbouwing van willen zien, denk niet dat die opgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
22 hier.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 26C in mijn huis. Dat is nog wel uit te houden.
Steeds warmer, steeds heter...quote:Op maandag 30 juni 2025 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
Hier is het dan lichtelijk warm,
In Portugal en Kroatië code rood door de hitte. In Spanje kwamen ze op 1 plek tot 46C
In Frankrijk in 84 van de 96 departementen code oranje.
het gaat zo goed met het klimaat
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is de bron van dit feit:Sorry, maar nog niet overtuigend genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Daft Punkquote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moest ineens hier aan denken door wat je zei![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dubbellikkersquote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal altijd de goedkoopste bij de Jumbo ,maar zonder suiker zijn die ook een stuk duurder
[ afbeelding ]
Dit zijn de goedkoopste en wmb de lekkerste , en dan heb je nog de langere invrieslollies zonder suiker
Bedankt, geld speelt geen rol. Ha ha.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haal altijd de goedkoopste bij de Jumbo ,maar zonder suiker zijn die ook een stuk duurder
[ afbeelding ]
Dit zijn de goedkoopste en wmb de lekkerste , en dan heb je nog de langere invrieslollies zonder suiker
, nou ja ik heb soms een dure smaak en soms ben ik blij met cheapquote:
Ik keek "vroeger" ook meer naar de prijs hoor. Maar na alle gezondheidszooi en verlies van mensen ga ik voor Carpe Diem. En ik kan het lije.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
, nou ja ik heb soms een dure smaak en soms ben ik blij met cheap![]()
lol
Sommige dingen zijn goedkoop soms zelfs beter dus prijs zegt niet alles, kwaliteit welquote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik keek "vroeger" ook meer naar de prijs hoor. Maar na alle gezondheidszooi en verlies van mensen ga ik voor Carpe Diem. En ik kan het lije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |