quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zag ik idd ook een stukje van maar om de hele dag die streams aan te horen van 2 studentjes
Morguhquote:
Hulloquote:
Vreselijk, vannacht ook. Buiten is het nu wel lekker. Even van genieten tot de b oel weer dichtmoetquote:
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheetquote:
Ik ben net thuisquote:Op zondag 29 juni 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheet
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................quote:
Was nog lekker te doen toch?quote:
Door Corona en de Rekelsquote:Op zondag 29 juni 2025 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................
Vanmij mag het zo blijven. Maar het is inmiddels al weer 24 graden en het is pas 10 uur dat gaat nog wat wordenquote:
Het wordt straks wel warmer en het is nu al behoorlijk warm , maar vanmorgen was het lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmij mag het zo blijven. Maar het is inmiddels al weer 24 graden en het is pas 10 uur dat gaat nog wat worden
Dan ga ik straks wel weer terug naar de sehquote:
Oh jeequote:Op zondag 29 juni 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik straks wel weer terug naar de seh
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:16 schreef tong80 het volgende:
Daarstraks gewandeld. Voor het eerst in korte licht blauwe broek waar m'n zwarte steunkous onder vandaan kwam. Ziet er best wel cool uit. Verder vandaag rustig aan......................
Ik was niet meer in de realiteit.quote:
Dat zei ooit een student die ging skiën. Je raadt het al.....................................quote:
Deze ja:quote:Op zondag 29 juni 2025 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei ooit een student die ging skiën. Je raadt het al.....................................
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:32 schreef raptorix het volgende:
Op GOT is er ook een bizar overlijden geweest van een top poster, zijn laatste woorden waren: Zij die gaan sterven groeten u, paar uur later raakt hij in een slip en knalt op een viaduct op weg naar de wintersport. Ik geloof dat ze nog al zijn posts als boek hebben geprint en aan zijn familie gegeven.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1128241#1128241
Alweer 24 jaar terug, als ik me goed herinner had deze gast ook een slaap "probleem" en bleef soms 60 uur aan 1 stuk posten waardoor sommige dachten dat het om een multikloon ging.quote:
Hier is het record van Harrie (Of VitamineD?) volgens mij. 24 uur met een kratje bier als doping.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alweer 24 jaar terug, als ik me goed herinner had deze gast ook een slaap "probleem" en bleef soms 60 uur aan 1 stuk posten waardoor sommige dachten dat het om een multikloon ging.
24 uur, doe ik regelmatig, heb nogal een maf slaappatroon, sowieso slaap ik gemiddeld maar 5 uur, en soms slai ik die dagje overquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier is het record van Harrie (Of VitamineD?) volgens mij. 24 uur met een kratje bier als doping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |