abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168821257
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Veel FOK!kers kennen IRL andere FOK!kers denk ik. En die melden het dan. Of familie ofzo die weet dat zo een persoon veel op FOK! zit en denkt we melden het maar even.

Als ik ga denk ik wel dat Brennie dat even laat weten op FOK! aangezien ik hier al weer een jaar of 16 rond hang. :)
Als dit forum nog even bestaat wordt het veilig om aan te nemen dat users een natuurlijke dood zijn gestorven als ze niet meer posten. (8>
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_168821511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 13:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het laatste account van gboy27 was mineo39-76.

Andere overleden FOK!'ers zijn onder meer 3-voud, Loedertje, Aaahikwordgek, De_Kardinaal, Hagelslag, sebasser, Fratz, Calypso, Otaku-San, Armani, Sokolsky, Armanimania/Darkmanta en Uzumaki_Naruto.

Helaas is dit lijstje ongetwijfeld verre van compleet.
;(
Van sommigen wist ik het helemaal niet. Wanneer is de kardinaal overleden?

Ik ben ook voor een nagedachtenistopic, jammer dat dat blijkbaar zoveel weerstand oproept bij de admins.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 februari 2017 @ 11:28:59 #78
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_168821786
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

;(
Van sommigen wist ik het helemaal niet. Wanneer is de kardinaal overleden?

Ik ben ook voor een nagedachtenistopic, jammer dat dat blijkbaar zoveel weerstand oproept bij de admins.
Ik weet dat dit een aantal jaar geleden inderdaad zo was, is dat nog steeds zo dan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_168821796
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Veel FOK!kers kennen IRL andere FOK!kers denk ik. En die melden het dan. Of familie ofzo die weet dat zo een persoon veel op FOK! zit en denkt we melden het maar even.

Als ik ga denk ik wel dat Brennie dat even laat weten op FOK! aangezien ik hier al weer een jaar of 16 rond hang. :)
Klopt, ik heb 3 collegas op FOK, ze posten niet heel actief maar zitten in bepaalde subfora. Mocht er iets gebeuren, dan denk ik wel dat ze iets posten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_168821812
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik weet dat dit een aantal jaar geleden inderdaad zo was, is dat nog steeds zo dan?
Weet niet, ik kreeg die indruk nav een aantal posts hierboven.
pi_168821825
Op GOT is er ook een bizar overlijden geweest van een top poster, zijn laatste woorden waren: Zij die gaan sterven groeten u, paar uur later raakt hij in een slip en knalt op een viaduct op weg naar de wintersport. Ik geloof dat ze nog al zijn posts als boek hebben geprint en aan zijn familie gegeven.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1128241#1128241

[ Bericht 13% gewijzigd door raptorix op 11-02-2017 11:37:38 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 februari 2017 @ 11:32:20 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_168821828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:31 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Weet niet, ik kreeg die indruk nav een aantal posts hierboven.
Ja, ik weet wel dat het 'vroeger' zo was. Een aantal jaar geleden. Maar volgens mij is er de afgelopen tijd niet naar geïnformeerd? Al durf ik dat niet met 100% zekerheid te zeggen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_168821836
Barbaaf en Strega zijn ook overleden, lees ik in een F&F SC topic.
pi_168821845
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, ik weet wel dat het 'vroeger' zo was. Een aantal jaar geleden. Maar volgens mij is er de afgelopen tijd niet naar geïnformeerd? Al durf ik dat niet met 100% zekerheid te zeggen.
Ah, nou dan maar eens opnieuw bespreken. Ik zal een admin roepen.
pi_168821874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Inderdaad erg triest. Het merendeel van deze users was tamelijk jong.

Ik vind het trouwens jammer dat er nergens op FOK! een overzicht van overleden users is. Volgens mij het best te doen om een topic te openen waar de namen van overleden users in staan, waarbij een mod of FA steeds de OP aanvult als daartoe aanleiding bestaat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:27 schreef Specularium het volgende:
Er ligt een meter sneeuw voor de deur.
Admin, kan dit nog eens besproken worden? Blijkbaar was daar in het verleden wat weerstand tegen.
pi_168821920
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[..]

Admin, kan dit nog eens besproken worden? Blijkbaar was daar in het verleden wat weerstand tegen.
Lijkt me geen probleem.
Zou niet weten met welke reden dat gesloten moet worden.
pi_168821925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

[..]

Omdat familie niet altijd zal waarderen om al hun KLB posts terug te lezen.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 11:40:52 #88
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_168821963
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:29 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dit altijd een beetje nare topics.
ja dat vind ik ook. ;(
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_168821987
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:32 schreef raptorix het volgende:
Op GOT is er ook een bizar overlijden geweest van een top poster, zijn laatste woorden waren: Zij die gaan sterven groeten u, paar uur later raakt hij in een slip en knalt op een viaduct op weg naar de wintersport. Ik geloof dat ze nog al zijn posts als boek hebben geprint en aan zijn familie gegeven.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1128241#1128241
Poeh. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 februari 2017 @ 11:44:53 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_168822016
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat familie niet altijd zal waarderen om al hun KLB posts terug te lezen.
Als ze hier posten dat betreffende user is overleden, dan zouden ze sowieso toch al hun KLB-posts kunnen teruglezen, :@? Ik snap je punt niet helemaal?
pi_168822049
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Als ze hier posten dat betreffende user is overleden, dan zouden ze sowieso toch al hun KLB-posts kunnen teruglezen, :@? Ik snap je punt niet helemaal?
Jawel, maar familie weet niet altijd dat iemand hier post of onder welke naam.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 februari 2017 @ 11:48:42 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_168822061
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jawel, maar familie weet niet altijd dat iemand hier post of onder welke naam.
Ja.. maar daar komen ze door zo'n topic toch ook niet achter? Of je nou post onder 'raptorix' of dat 'raptorix' in een Overleden Users topic staat; dan weet de familie toch nog steeds niet of Henkie hier überhaupt postte en/of dat hij 'raptorix' was? De echte naam hoeft er toch niet bij?
pi_168822098
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 11:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja.. maar daar komen ze door zo'n topic toch ook niet achter? Of je nou post onder 'raptorix' of dat 'raptorix' in een Overleden Users topic staat; dan weet de familie toch nog steeds niet of Henkie hier überhaupt postte en/of dat hij 'raptorix' was? De echte naam hoeft er toch niet bij?
Ja daar heb je wel een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')