Goed forum, mag wat mij betreft wel weer open.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:21 schreef Ole het volgende:
RIP / Welke Fok-er is er echt overleden
Heel oud al
moet je aan FA vragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Goed forum, mag wat mij betreft wel weer open.
ik dus ook niet. 2CV was toch een fanatiekeling in PTA ?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Sommigen wist ik helemaal niet.
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 15:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik dus ook niet. 2CV was toch een fanatiekeling in PTA ?
Past niet volgens hun idealen, hoe minder affectie fokkers naar elkaar tonen hoe beterquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook jammer dat er niet een soort subforum is waar topics ter nagedachtenis aan overledenen aangemaakt kunnen worden. Maar volgens mij zijn met name de Forum Admins vrij rigoureus tegen. Nooit helemaal goed kunnen begrijpen waarom.
hee jimmyquote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Past niet volgens hun idealen, hoe minder affectie fokkers naar elkaar tonen hoe beter
inderdaad, dat was een heel vriendelijke moderatorquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 01:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Past niet volgens hun idealen, hoe minder affectie fokkers naar elkaar tonen hoe beter
Als je op deze manier iemand die zelfmoord heeft gepleegd een trap na geeft, ben je wel bizar diep gezonken zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 21:42 schreef ps4proknopje het volgende:
Gboy27 lijkt me echt zo'n downie die je wel vaker zag rond 2001
Ratelslangetjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Marie30 staat mij nog erg goed bij, en ik herinner mij nog een user uit het tukkerstopic welke ernstig ziek was en het ook niet heeft gered. Heel naar allemaal.
quote:Op maandag 2 januari 2017 10:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Die van dat kledingrek is dood geloof ik (Haahaha).
MaximusTG inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:20 schreef Spanky78 het volgende:
En tgmaximus van het pizzatopic. Zonde.
Door FOK! ontstaan er ook een hoop RL contacten hoor, zeker door de jaren heen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk van overlijden af? De meesten zijn toch anoniem? Als ik ga, dan wordt dat hier echt niet opgemerkt.
Veel FOK!kers kennen IRL andere FOK!kers denk ik. En die melden het dan. Of familie ofzo die weet dat zo een persoon veel op FOK! zit en denkt we melden het maar even.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:00 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk van overlijden af? De meesten zijn toch anoniem? Als ik ga, dan wordt dat hier echt niet opgemerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |