Ik ben gewend slecht te slapen. Wordt vaak wakker en kan me niet voorstellen in één ruk door te slapen. Maar dat van jou klinkt nog extremer.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
24 uur, doe ik regelmatig, heb nogal een maf slaappatroon, sowieso slaap ik gemiddeld maar 5 uur, en soms slai ik die dagje over
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstartenquote:
Succes...quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Als je op tijd bent ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Ach, ik doe nu in rust een halve marathonquote:
dankquote:
Dan maak je maar tijd?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul!
Daar moeten we nog even geduld voor hebben.quote:
multiscreens hierquote:Op zondag 29 juni 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
Ik kijk wel even atletiek, die Rod nooit wat gevonden
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:33 schreef chufi het volgende:
Wel duidelijk waarom Rod Stewart klaagde dat Glastonburry hem ruineert... Hij staat daar met een hele showband van 25+ man en dan ook nog het hele dames elftal van "Blondes have more fun" (plus reserve blondines in de backing vocals)
Ja daar is ie wel ff zoet mee ....quote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?
Gister Neil Youngquote:Op zondag 29 juni 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om nog oudere gasten het podium op te krijgen ... Ron Wood er ook nog bij ... Rod 80 en Ron 78 ....
Kunstgebitje in en gaan....quote:
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.quote:
Groningen stond op zn programma zag ik ..quote:Op zondag 29 juni 2025 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.
Heb hem niet gezien. Ging bewust naar een andere film daar.
En daarom was hij ook even hier.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Groningen stond op zn programma zag ik ..
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..quote:Op maandag 30 juni 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarom was hij ook even hier.
Maar geen behoefte verder aan. Ik heb ern aardige film gezien vanavond.
Je zette een plaat op?quote:Op maandag 30 juni 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..
Geen idee van, ik heb niks van hem gezien.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond hem erg in zichzelf gekeerd op het podium ...
Veel plezierquote:Op zondag 29 juni 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu in rust een halve marathon
Goedemorgen tongert80quote:
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.quote:
Misschien is dat dan een goed idee om binnen te blijven.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
Best warm al buiten
Zeker met een hartslag van 170 als je alleen maar wandelt
Maar ik moet juist bewegen van de cardioloogquote:Op maandag 30 juni 2025 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is dat dan een goed idee om binnen te blijven.
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?quote:
Yep, iedere dag 9kmquote:Op maandag 30 juni 2025 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?
Ik doe vandaag en de aankomende dagen even rustig. Eigenlijk moet ik iedere dag wandelen als hartpatiënt. Ga nu zelfs "even liggen." .Moe en voelt niet goed zonder inspanning. Hopen dat ik me morgen beter voel. Laters..........quote:Op maandag 30 juni 2025 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Loop je elke dag een ander rondje?En hoe lang ongeveer?
Net thuis met extra zweetquote:Op maandag 30 juni 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.
Wel rap warmer nu geloof ik
Jij krijgt het ook wel allemaal voor je kiezenquote:Op maandag 30 juni 2025 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe vandaag en de aankomende dagen even rustig. Eigenlijk moet ik iedere dag wandelen als hartpatiënt. Ga nu zelfs "even liggen." .Moe en voelt niet goed zonder inspanning. Hopen dat ik me morgen beter voel. Laters..........
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandelquote:Op maandag 30 juni 2025 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.
Wel rap warmer nu geloof ik
Vanavond blijft het ook lang warm, 's ochtends is het heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2025 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik moet juist bewegen van de cardioloog
Dus vanavond pas weer.
Ja ik had het weer voor morgen gezien en dan ga ik denk ik niet fietsen probeer nu ik net wat meer tijd heb zo ongeveer om de dag weer een rondje te doen dus beter morgen overslaanquote:Op maandag 30 juni 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandel
IJskoffietje om weer wat bij te tankenquote:
Morgen wordt het helemaal bloedje heet toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik had het weer voor morgen gezien en dan ga ik denk ik niet fietsen probeer nu ik net wat meer tijd heb zo ongeveer om de dag weer een rondje te doen dus beter morgen overslaan
Dan moet ik niet te vroeg gaan.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanavond blijft het ook lang warm, 's ochtends is het heerlijk
Alleen woensdagochtend waarschuwen ze voor. Het is mogelijk dat op sommige plekken de nachttemperatuur niet onder de 25 graden komt.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In de ochtend is het idd nog goed te doen , daarom ook het liefst zo vroeg mogelijk aan de wandel
Woensdag gaat het misschien ook onwerenquote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen woensdagochtend waarschuwen ze voor. Het is mogelijk dat op sommige plekken de nachttemperatuur niet onder de 25 graden komt.
Paar dagen warm niet,quote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
Ach is een paar dagen warm, dat is geen drama eigenlijk
Naja het is maar 1 dag echt 35 zo te zien, moet lukken. Op dit moment is het hier iig gewoon nog aangenaam dus dat hebben we al weer gehadquote:Op maandag 30 juni 2025 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Paar dagen warm niet,
paar dagen wat we nu krijgen kan echt voor extra doden gaan zorgen
Hopelijkquote:Op maandag 30 juni 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Woensdag gaat het misschien ook onweren
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja het is maar 1 dag echt 35 zo te zien, moet lukken. Op dit moment is het hier iig gewoon nog aangenaam dus dat hebben we al weer gehad
Ooit een weekje in Seviulla gezeten waarbij het ook zo heet was, dan is de lol er wel vanafquote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.
En het is niet voor niets dat we code oranje krijgen voor hitte.
En ja, het valt hier mee, spanje/italie zitten ze ruim in de 40.
Ik zou eerder weggaanquote:Op maandag 30 juni 2025 13:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit een weekje in Seviulla gezeten waarbij het ook zo heet was, dan is de lol er wel vanaf
Hele Zuid-Oosten. Eindhoven schijnt nog net iets warmer te worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:46 schreef pullup het volgende:
Maar dat Limburg zal wel heter zijn dan hier ja
Jij zit wat dat in het ideale gedeelte van Nederlandquote:Op maandag 30 juni 2025 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier gaat het mogelijk twee dagen 35+ worden, waarvan 1 mogelijk 38/39.
En het is niet voor niets dat we code oranje krijgen voor hitte.
En ja, het valt hier mee, spanje/italie zitten ze ruim in de 40.
Ja tochquote:Op maandag 30 juni 2025 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zit wat dat in het ideale gedeelte van Nederland
Ik heb hier een calippo nu, dan maar wel wat suiker.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt veel ijs eten vandaag, suikervrij ijs
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant misschien ook weer niet.quote:
Daar zit sowieso suiker inquote:Op maandag 30 juni 2025 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb hier een calippo nu, dan maar wel wat suiker.
Daar kan het ook nog heet worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant misschien ook weer niet.
Ik woon het midden
Dat is het ook , en dat gaat het morgen vast ook worden, maar toch minder warm dan bij jouquote:
Hoop het voor jouquote:Op maandag 30 juni 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het ook , en dat gaat het morgen vast ook worden, maar toch minder warm dan bij jou
Welke heb jij zonder suiker?quote:
In Limburg is het vaak het heetstquote:Op maandag 30 juni 2025 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor jou
Een vriendin in Eindhoven krijgt het weer warmer dan hier. Scheelt ene hele graad
Of Zuid-Oost Brabant, scheelt niet heel veel.quote:
Hier nu 26,5Cquote:Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
Het is nu 26C in mijn huis. Dat is nog wel uit te houden.
Klopt helemaalquote:
Ja precies. Mijn moeder woont nog net in Brabant maar een paar km verderop zit je in Gelderland en of Limburg , dus daar zit zeker verschil inquote:Op maandag 30 juni 2025 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of Zuid-Oost Brabant, scheelt niet heel veel.
En Noord-Limburg is weer iets heter dan Zuid-Limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |