Over 3 weken een nieuwe pogingquote:Op zondag 29 juni 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooit wel natuurlijk maar nu nog ff niet hoop ik
Ik ben gewend slecht te slapen. Wordt vaak wakker en kan me niet voorstellen in één ruk door te slapen. Maar dat van jou klinkt nog extremer.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
24 uur, doe ik regelmatig, heb nogal een maf slaappatroon, sowieso slaap ik gemiddeld maar 5 uur, en soms slai ik die dagje over
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstartenquote:
Succes...quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Als je op tijd bent ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze dan wel mijn hart herstarten
Ach, ik doe nu in rust een halve marathonquote:
dankquote:
Dan maak je maar tijd?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet de hele dag de tijd, beschuitlul!
Daar moeten we nog even geduld voor hebben.quote:
multiscreens hierquote:Op zondag 29 juni 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
Ik kijk wel even atletiek, die Rod nooit wat gevonden
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:33 schreef chufi het volgende:
Wel duidelijk waarom Rod Stewart klaagde dat Glastonburry hem ruineert... Hij staat daar met een hele showband van 25+ man en dan ook nog het hele dames elftal van "Blondes have more fun" (plus reserve blondines in de backing vocals)
Ja daar is ie wel ff zoet mee ....quote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet wat doen om het ook na de show nog gezellig te hebben?
Gister Neil Youngquote:Op zondag 29 juni 2025 21:37 schreef chufi het volgende:
Elk jaar krijgen ze het voor elkaar om nog oudere gasten het podium op te krijgen ... Ron Wood er ook nog bij ... Rod 80 en Ron 78 ....
Kunstgebitje in en gaan....quote:
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.quote:
Groningen stond op zn programma zag ik ..quote:Op zondag 29 juni 2025 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Die was hier vanavond nog in de bios, voorpraatje/interview met hem.
Heb hem niet gezien. Ging bewust naar een andere film daar.
En daarom was hij ook even hier.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Groningen stond op zn programma zag ik ..
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..quote:Op maandag 30 juni 2025 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarom was hij ook even hier.
Maar geen behoefte verder aan. Ik heb ern aardige film gezien vanavond.
Je zette een plaat op?quote:Op maandag 30 juni 2025 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag hem niet gisteren ... hoorde hem wel..
Geen idee van, ik heb niks van hem gezien.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond hem erg in zichzelf gekeerd op het podium ...
Veel plezierquote:Op zondag 29 juni 2025 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik doe nu in rust een halve marathon
Goedemorgen tongert80quote:
Ik ben net terug van een rondje fietsen en het was nog goed te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |