----->>>>> KLBquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:10 schreef Deisyy het volgende:
Is het grote klagen over het weer al begonnen?
Zit jij nou mensen uit dit topic naar KLB te sturen?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij nou mensen uit dit topic naar KLB te sturen?
Heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]![]()
hoe is het met je kleine knuffelwurmpje?
nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond allemaal glastonbury kijken op de bbc?
nee?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond allemaal glastonbury kijken op de bbc?
Geen idee nog eigenlijk.quote:
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.quote:
mag je daar niet op de bank?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.
Stamppotquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
straks stamppot maken, beetje netflixen nog
saai he
Mag ik hopen van wel, maar niet ongegeneerd hangen, denk ik. Al valt het te proberen.quote:
ik zit ook gewoon op de bank hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
straks stamppot maken, beetje netflixen nog
saai he
Piccalilyquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
broccoli .... niet favoriet maar moet wel op. gelukkig met spekjes.
en piccalilly
die laat ik even voorbijgaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Piccalily![]()
Met spekjes en piccalilly maak je zelfs een drol lekker.
Ik gooi er zo patat en kroketten inquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst gehaktballetjes in de airfryer gebakken, dat werkt echt super
Er is eindelijk whatsapp contact. Meneer in kwestie beweert dat ik ooit een uitnodiging gekregen hebquote:Op vrijdag 27 juni 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon per ongeluk een blik verf laten vallen, spiegelt het ook niet meer![]()
Maar ik denk dat het met vergunning is gegaan, en dat had je wel moeten in kunnen zien als buuf zodat je er eventueel bezwaar op had kunnen maken.
Kijk eens wat je rechten zijn bij rechtshulp of zoiets?
Of eerst naar de mensen van de VVE waarom ze jou hier niet van op de hoogte hebben gesteld?
Dat zou raar zijn..quote:
Gezellig in het park?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar vrienden, gezellig doen ofzo, al zou ik liever op de bank hangen.
Zo stel ik me Deisyy voor in da parkquote:
quote:
Nee dat is een panda, die is sowieso liefquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Nounou, zo erg is dat beestje toch niet?
Stukken wel ja, net de estafettesquote:
Daar zag ik idd ook een stukje van maar om de hele dag die streams aan te horen van 2 studentjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Stukken wel ja, net de estafettes![]()
Maar heb de hele dag roeien dit weekeinde op de bosbaan dus klein tikje sport overvoerd om alles te willen zien
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat is een panda, die is sowieso lief
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zag ik idd ook een stukje van maar om de hele dag die streams aan te horen van 2 studentjes
Morguhquote:
Hulloquote:
Vreselijk, vannacht ook. Buiten is het nu wel lekker. Even van genieten tot de b oel weer dichtmoetquote:
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheetquote:
Ik ben net thuisquote:Op zondag 29 juni 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie. Is nu nog lekker buiten om te wandelen, later op de dag wordt het weer snikheet
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................quote:
Was nog lekker te doen toch?quote:
Door Corona en de Rekelsquote:Op zondag 29 juni 2025 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van stand. Zoals het hoort in Bommel. Straks............... JUI / Deze is voor één mijn beste vriend.................
Vanmij mag het zo blijven. Maar het is inmiddels al weer 24 graden en het is pas 10 uur dat gaat nog wat wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |