Ik geloof dat ik ook niet meer voldoe aan de leeftijdseis .quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik dacht al steeds waarom brengt Reiziger Luctor niet erin.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn meneer Sjors en ik alweer 37 jaar exclusief (verkering mag niet meer toch?)![]()
Ik denk dat ik als verrassing een kanotochtje ga ritselen
Wie gaat er nou bowlen op de volle maag! Wat een raar land blijft Nederland toch.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Etentje met bowlen als afsluiting van het seizoen met teamgenoten.
...je konijnenhok was leeg?quote:
Waarom mag verkering niet meer? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn meneer Sjors en ik alweer 37 jaar exclusief (verkering mag niet meer toch?)![]()
Ik denk dat ik als verrassing een kanotochtje ga ritselen
Je hebt een Relaquote:Op donderdag 26 juni 2025 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom mag verkering niet meer? Wat heb ik gemist?
Veel plezierquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond weer naar een concert.![]()
En muziekliefhebbers kunnen misschien wel raden naar welke band ik ga, want na jaren gestopt te zijn, is deze topband weer bij elkaar en komen ze vandaag naar Nederland.
Ik ga naar The Maccabees in Paradiso, erg veel zin in. 13 jaar terug overtuigden ze al op Lowlands en toen ze een comeback-tour aankondigden, kocht ik meteen een kaartje. Ik weet zeker dat The Maccabees een beter optreden geven dan de andere comeback band, die vanavond in het Gelredome staat
Singletje nog ooit eens gekocht voor mijn zusjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:15 schreef NailQueen het volgende:
Schni Schna Schnappi Schnappi Schnappi Schnap
Dit was ooit een dikke nummer 1 hit.
Ze zijn niet zo bekend als ze moeten zijn, maar Toothpaste Kisses is wel een klein hitje geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
Blijkbaar ben ik geen muziekliefhebber want ik heb nog nooit van ze gehoord
Zin wel, maar ik ben niet beschikbaar zaterdagquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef NailQueen het volgende:
(Iets met 3x is scheepsrecht)
Hebben we dit weekend eventueel zin in een retro of een random (geen)afterparty?
Hij heeft blijkbaar in 2021 nog de Top 40 gehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met Enrique Iglesias gebeurd? Daar hebben we ook al jaren niets meer van gehoord.
Hij is ondertussen 50 jaar. Misschien wil die wat meer tijd doorbrengen met zijn Oom Jaime en zijn Tante Ruth. Als die met hun 21 en 18 jaar niet te oud zijn tenminste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met Enrique Iglesias gebeurd? Daar hebben we ook al jaren niets meer van gehoord.
Ik heb wat gemistquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is ondertussen 50 jaar. Misschien wil die wat meer tijd doorbrengen met zijn Oom Jaime en zijn Tante Ruth. Als die met hun 21 en 18 jaar niet te oud zijn tenminste.
Oost-Groningen, gasveld mamaquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:20 schreef NailQueen het volgende:
Country roaaaadsss. Take me hoooooome
Julio Sr. (de vader van de ESF-deelnemer en opa van Enrique) schoot ook op late leeftijd nog met scherp!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef NailQueen het volgende:
En Julio heeft kinderen van dezelfde leeftijdquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Julio Sr. (de vader van de ESF-deelnemer en opa van Enrique) schoot ook op late leeftijd nog met scherp!
Jeetje, 50 al weerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is ondertussen 50 jaar. Misschien wil die wat meer tijd doorbrengen met zijn Oom Jaime en zijn Tante Ruth. Als die met hun 21 en 18 jaar niet te oud zijn tenminste.
George Michael zou gisteren 62 zijn geworden. Voor mijn gevoel liggen George en Enrique ook veel verder van elkaar af.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jeetje, 50 al weerIn mijn gedachten is hij 10 jaar jonger
Dat is waaraan ik denk als ik zijn naam hoor. Dat hij niet kan zingen. De eerste autotune-ster.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fragment uit 2007. Dat heeft hem nog lang achtervolgt.
Coldplay heeft toch ook geen hits meer... maar dat is een band met een heel trouw publiek, zet Coldplay in een stadion ergens en de mensen komen ernaartoe. Zeg maar de vleesgeworden Radio 2-sound.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat er met de artiesten uit de 2000 tijdperk zijn gebeurd. Britney Spears geloof ik nog wel maar Christina Aguilera, Gwen Stefani, Avril Lavigne, Black Eyed Peas en dus ook Enrique Iglesias. Die hebben al jaren geen hit meer gescoord. Alleen Lady Gaga en Coldplay weten het publiek nog te bereiken
Elke scheet die Coldplay laat komt op de radio. Hoewel ik het verder niet weet hoe groot die hits zijn. Over Lady Gaga heb je gelijk hoor. Die weet ook heel goed hoe de muziekindustrie werkt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Coldplay heeft toch ook geen hits meer... maar dat is een band met een heel trouw publiek, zet Coldplay in een stadion ergens en de mensen komen ernaartoe. Zeg maar de vleesgeworden Radio 2-sound.
Lady Gaga is gewoon een heel getalenteerde artieste (wat Enrique Iglesias dus niet is). Avril Lavigne... als je op je 40e nog van die poppunk-liedjes over een skater boy gaat spelen, dat wordt gewoon een beetje zielig. Zelfde geldt voor Gwen Stefani.
Copilot heeft een antwoord.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me sowieso af wat er met de artiesten uit de 2000 tijdperk zijn gebeurd. Britney Spears geloof ik nog wel maar Christina Aguilera, Gwen Stefani, Avril Lavigne, Black Eyed Peas en dus ook Enrique Iglesias. Die hebben al jaren geen hit meer gescoord. Alleen Lady Gaga en Coldplay weten het publiek nog te bereiken
quote:Je observatie is spot-on: veel artiesten uit de jaren 2000 zijn minder zichtbaar in de hitlijsten, maar dat betekent niet dat ze stilzitten. Hier een korte stand van zaken anno 2025:
Christina Aguilera blijft optreden en bracht recent nog Spaanstalige muziek uit. Ze focust zich ook op live shows en Las Vegas-residencies.
Gwen Stefani is vooral actief als jurylid bij The Voice en in de modewereld. Muzikaal is het rustiger, maar ze blijft een popcultuuricoon.
Avril Lavigne maakte in 2022 een poppunk-comeback met Love Sux en blijft optreden, vooral voor nostalgische fans.
Black Eyed Peas zijn verrassend actief, al is Fergie er niet meer bij. Ze scoorden recent nog hits in Latijns-Amerika met artiesten als Shakira.
Shakira blijft wereldwijd optreden en bracht in 2023 en 2024 nog Spaanstalige hits uit. Ze is ook maatschappelijk actief en blijft relevant in de Latin-popscene.
Enrique Iglesias richt zich op Spaanstalige samenwerkingen. Zijn album Final (Vol. 1) uit 2021 was bedoeld als zijn laatste, maar hij blijft optreden en is nog steeds populair in Latijns-Amerika.
Ondertussen blijven Lady Gaga en Coldplay zich telkens opnieuw uitvinden. Gaga scoorde in 2024 nog met Disease en Die With A Smile, terwijl Coldplay in 2024 de hit Feelslikeimfallinginlove uitbracht en een wereldtournee deed.
Kortom: de spotlights zijn misschien wat gedimd, maar het vuur is nog lang niet uit. Zin om in te zoomen op één van hen? Ik graaf graag verder!
Coldplay scoort nog steeds hits. En Avril Lavigne is juist weer terug en is tegenwoordig salonfähig geworden bij divers publiek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Coldplay heeft toch ook geen hits meer... maar dat is een band met een heel trouw publiek, zet Coldplay in een stadion ergens en de mensen komen ernaartoe. Zeg maar de vleesgeworden Radio 2-sound.
Lady Gaga is gewoon een heel getalenteerde artieste (wat Enrique Iglesias dus niet is). Avril Lavigne... als je op je 40e nog van die poppunk-liedjes over een skater boy gaat spelen, dat wordt gewoon een beetje zielig. Zelfde geldt voor Gwen Stefani.
Die heeft het nu te druk met Spanje tegen Nederland aan te moedigen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hadden ook net zo goed aan @:Strani kunnen vragen
@Strani heeft wel betere dingen te doen dan bijhouden hoe het nu met deze artiesten gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hadden ook net zo goed aan @:Strani kunnen vragen
Same.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
Blijkbaar ben ik geen muziekliefhebber want ik heb nog nooit van ze gehoord
Robbie Williams heeft ook geen nieuwe hits meer en teert nog heerlijk op zijn oude bangers. En die brengt hij nog steeds fantastischquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:38 schreef NailQueen het volgende:
Coldplay scoort radiohits. Zoals @NailQueen zegt, de radio draait alles wat die gasten uitbrengen. Maar hun 3 best beluisterde nummers momenteel op Spotify zijn Viva La Vida, Sky Full of Stars en Yellow. Volgens mij luistert Gen Z hun muziek totaal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Coldplay scoort nog steeds hits. En Avril Lavigne is juist weer terug en is tegenwoordig salonfähig geworden bij divers publiek.
Ja leuk. Radiohits zijn ook gewoon hits.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Coldplay scoort radiohits. Zoals @:NailQueen zegt, de radio draait alles wat die gasten uitbrengen. Maar hun 3 best beluisterde nummers momenteel op Spotify zijn Viva La Vida, Sky Full of Stars en Yellow. Volgens mij luistert Gen Z hun muziek totaal niet.
Mijn Gen Z dochter luistert naar… Viva la vida en Fix youquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Coldplay scoort radiohits. Zoals @:NailQueen zegt, de radio draait alles wat die gasten uitbrengen. Maar hun 3 best beluisterde nummers momenteel op Spotify zijn Viva La Vida, Sky Full of Stars en Yellow. Volgens mij luistert Gen Z hun muziek totaal niet.
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef blackswangreen het volgende:
Twee prachtige goals van Nederland tegen Finland... twee keer ingeleverd door de Finse verdediging.
ESPN.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.
Op het open kanaal van ESPN. Mocht je Ziggo hebben, dan kun je op hun open kanaal de finale van het EK -19 zien tussen Nederland en Spanje.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.
ESPN voor de vrouwen en bij Ziggo houden de oranje jongens het doel nog schoon tegen Spanje.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh thanks.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op het open kanaal van ESPN. Mocht je Ziggo hebben, dan kun je op hun open kanaal de finale van het EK -19 zien tussen Nederland en Spanje.
Ohquote:
Niet?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh![]()
Delta biedt geen open kanaal van ESPN
Nope, hier niet in ieder geval.quote:
Wij hebben het sportpakket, dus ja, ik kan het niet nakijken.quote:
Maar daar is die alsnogquote:
gras is groen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Spanjaarden zijn MAD, je verwacht het niet.
Rellende Strani. Dat we dat nog mogen meemaken!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Als ik X lees, dan heeft de scheids ons enorm geblessedquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze maar niet constant moeten duikelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik X lees, dan heeft de scheids ons enorm geblessed(Mag ook wel eens).
Had Spanje maar meteen 5% moeten willen betalenIk denk dat de scheids Trump ook Daddy noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |