Harderwijk naar Zeewolde is niet heel feestelijk, want dan ga je naar Zeewolde. Andersom is het leuker.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Harderwijk naar Zeewolde is inderdaad wel een hele feestelijke route!
Ja hier kan ik het zelfs als Ermeloër niet mee oneens zijn. Bah, Zeewolde.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Harderwijk naar Zeewolde is niet heel feestelijk, want dan ga je naar Zeewolde. Andersom is het leuker.
Je kan ook met de trein vanuit Zwolle naar Harderwijk. Dat begint ook met een Zquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
Alleen om naar Harderwijk te kunnen moet je wel eerst in Zeewolde zijn. Dus dat is eigenlijk ook best erg.
Dat is waar! En als je dan toch bezig bent, dan kan je net zo goed naar Ermeloquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein vanuit Zwolle naar Harderwijk. Dat begint ook met een Z
Ik weet het nog zo goedquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
Oh mensen vandaag is het alweer 37 jaar geleden dat Nederland Europees kampioen werd.
Dat was geen reactie op de uitslag, maar wel op het gegeven dat jij weer meeposte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een hele emotionele en overdreven reactie. Het is maar een spelletje hè.
Heb je de groepsfoto gezien ? Pedro stond wel op de de plek die jij beschrijft (ook al ging het op alfabetische volgorde)quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het ook is: Jullie moeten gewoon minder ruzie gaan maken met de wereld. Spanje bemoeit zich nergens mee dus ook geen vijanden. Dus waarom zouden we net zo veel betalen als jullie probleemschoppers.
Ah oké nee dan was het wel proportioneel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was geen reactie op de uitslag, maar wel op het gegeven dat jij weer meeposte.
Hij is ook gewoon te knap om direct naast de anderen te staan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je de groepsfoto gezien ? Pedro stond wel op de de plek die jij beschrijft (ook al ging het op alfabetische volgorde)
https://specials.app.nos.nl/navo-foto/
Weer drie. Of weer drie? Het is zijn derde!quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
Oh mensen vandaag is het alweer 37 jaar geleden dat Nederland Europees kampioen werd.
Hahaha ja ik zag 'm van de week weer. Wat zal hij gebaald hebben van die foutquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Weer drie. Of weer drie? Het is zijn derde!
Toen we nog van Engeland wonnen
Gullit op dat toernooi is sowieso nogal onderschat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:36 schreef Strani het volgende:
Die eerste van Van Basten tegen Engeland krijgt trouwens niet de aandacht die het verdient. Pass van Gullit met het buitenkantje en dan de controle en draai van Van Basten. Fantastisch doelpunt.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gullit op dat toernooi is sowieso nogal onderschat.
Oekraïne haalt toch altijd de finale, dus op zich zou het niks uitmakenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel anders dan de Big 5 op het ESF, de Big 6 uit Europa, Spanje geloosd voor Polen en Oekraine
Ah vandaar. Ik dacht al steeds waarom brengt Reiziger Luctor niet erin.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis. Jong Oranje heeft het zonder mij niet gered.
Zijn meneer Sjors en ik alweer 37 jaar exclusief (verkering mag niet meer toch?)quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:07 schreef Strani het volgende:
Waar was jequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer thuis. Jong Oranje heeft het zonder mij niet gered.
Etentje met bowlen als afsluiting van het seizoen met teamgenoten.quote:
Ik geloof dat ik ook niet meer voldoe aan de leeftijdseis .quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik dacht al steeds waarom brengt Reiziger Luctor niet erin.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn meneer Sjors en ik alweer 37 jaar exclusief (verkering mag niet meer toch?)![]()
Ik denk dat ik als verrassing een kanotochtje ga ritselen
Wie gaat er nou bowlen op de volle maag! Wat een raar land blijft Nederland toch.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Etentje met bowlen als afsluiting van het seizoen met teamgenoten.
...je konijnenhok was leeg?quote:
Waarom mag verkering niet meer? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zijn meneer Sjors en ik alweer 37 jaar exclusief (verkering mag niet meer toch?)![]()
Ik denk dat ik als verrassing een kanotochtje ga ritselen
Je hebt een Relaquote:Op donderdag 26 juni 2025 06:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom mag verkering niet meer? Wat heb ik gemist?
Veel plezierquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond weer naar een concert.![]()
En muziekliefhebbers kunnen misschien wel raden naar welke band ik ga, want na jaren gestopt te zijn, is deze topband weer bij elkaar en komen ze vandaag naar Nederland.
Ik ga naar The Maccabees in Paradiso, erg veel zin in. 13 jaar terug overtuigden ze al op Lowlands en toen ze een comeback-tour aankondigden, kocht ik meteen een kaartje. Ik weet zeker dat The Maccabees een beter optreden geven dan de andere comeback band, die vanavond in het Gelredome staat
Singletje nog ooit eens gekocht voor mijn zusjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:15 schreef NailQueen het volgende:
Schni Schna Schnappi Schnappi Schnappi Schnap
Dit was ooit een dikke nummer 1 hit.
Ze zijn niet zo bekend als ze moeten zijn, maar Toothpaste Kisses is wel een klein hitje geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:05 schreef NailQueen het volgende:
Blijkbaar ben ik geen muziekliefhebber want ik heb nog nooit van ze gehoord
Zin wel, maar ik ben niet beschikbaar zaterdagquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef NailQueen het volgende:
(Iets met 3x is scheepsrecht)
Hebben we dit weekend eventueel zin in een retro of een random (geen)afterparty?
Hij heeft blijkbaar in 2021 nog de Top 40 gehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met Enrique Iglesias gebeurd? Daar hebben we ook al jaren niets meer van gehoord.
Hij is ondertussen 50 jaar. Misschien wil die wat meer tijd doorbrengen met zijn Oom Jaime en zijn Tante Ruth. Als die met hun 21 en 18 jaar niet te oud zijn tenminste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat is er eigenlijk met Enrique Iglesias gebeurd? Daar hebben we ook al jaren niets meer van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |