Beetje hun taal uitlenen aan de Mexicanenquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:07 schreef Arizona het volgende:
@:Strani Trump is Heel Erg Boos op jullie! You're gonna pay!
Is dat niet dat liedje?quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:36 schreef zorro28 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een ode aan mijn favoriete vogel tussendoor.
Oei oei! Dan triggeren we snel artikel 5 zodat jullie ons moeten helpenquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:07 schreef Arizona het volgende:
@:Strani Trump is Heel Erg Boos op jullie! You're gonna pay!
Onze Daddy Trump geeft daar precies zero f@cks omquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei oei! Dan triggeren we snel artikel 5 zodat jullie ons moeten helpen
Ja maar weet je wat het ook is: Jullie moeten gewoon minder ruzie gaan maken met de wereld. Spanje bemoeit zich nergens mee dus ook geen vijanden. Dus waarom zouden we net zo veel betalen als jullie probleemschoppers.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Onze Daddy Trump geeft daar precies zero f@cks om
o, dan zeg ik:quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is de halve finale dus in déze specifieke wedstrijd zijn ze inderdaad tweede geworden.
De 80 jarige oorlog denkt daar anders over! Jullie hebben nog heel wat jaren goed te maken!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar weet je wat het ook is: Jullie moeten gewoon minder ruzie gaan maken met de wereld. Spanje bemoeit zich nergens mee dus ook geen vijanden. Dus waarom zouden we net zo veel betalen als jullie probleemschoppers.
Kanotochtje over het Veluwemeer vind ik gepasterquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:55 schreef Strani het volgende:
Maar maakt niet uit hoor, alsnog goed genoeg voor een rondvaart door de grachten.
Harderwijk naar Zeewolde is inderdaad wel een hele feestelijke route!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kanotochtje over het Veluwemeer vind ik gepaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |