Mijn Gen Z dochter luistert naar… Viva la vida en Fix youquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Coldplay scoort radiohits. Zoals @:NailQueen zegt, de radio draait alles wat die gasten uitbrengen. Maar hun 3 best beluisterde nummers momenteel op Spotify zijn Viva La Vida, Sky Full of Stars en Yellow. Volgens mij luistert Gen Z hun muziek totaal niet.
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef blackswangreen het volgende:
Twee prachtige goals van Nederland tegen Finland... twee keer ingeleverd door de Finse verdediging.
ESPN.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.
Op het open kanaal van ESPN. Mocht je Ziggo hebben, dan kun je op hun open kanaal de finale van het EK -19 zien tussen Nederland en Spanje.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is het ergens te zien? Er is geen hol op tv, dus ik overweeg zélfs vrouwenvoetbal.
ESPN voor de vrouwen en bij Ziggo houden de oranje jongens het doel nog schoon tegen Spanje.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh thanks.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op het open kanaal van ESPN. Mocht je Ziggo hebben, dan kun je op hun open kanaal de finale van het EK -19 zien tussen Nederland en Spanje.
Ohquote:
Niet?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh![]()
Delta biedt geen open kanaal van ESPN
Nope, hier niet in ieder geval.quote:
Wij hebben het sportpakket, dus ja, ik kan het niet nakijken.quote:
Maar daar is die alsnogquote:
gras is groen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Spanjaarden zijn MAD, je verwacht het niet.
Rellende Strani. Dat we dat nog mogen meemaken!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Als ik X lees, dan heeft de scheids ons enorm geblessedquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:54 schreef Redefine het volgende:
Hadden ze maar niet constant moeten duikelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik X lees, dan heeft de scheids ons enorm geblessed(Mag ook wel eens).
Had Spanje maar meteen 5% moeten willen betalenIk denk dat de scheids Trump ook Daddy noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |