abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 juni 2025 @ 06:02:32 #1
388664 crew  Dotteke
pi_218028214

Een zomer vol liefde: dit zijn de negen eigenaren van het vijfde seizoen van 'B&B Vol Liefde'
In deze nieuwe reeks van 'B&B Vol Liefde' openen negen vrijgezelle B&B-eigenaren in Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland, Tsjechië en Suriname hun deuren voor singles die op zoek zijn naar liefde. Tijdens bijzondere ontmoetingen op plekken zoals Mediterrane dorpen tot het tropisch regenwoud, ontstaan mooie connecties en hopelijk de ware liefde. 'B&B Vol Liefde' is vanaf 14 juli negen weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op vrijdag 11 juli is de eenmalige special 'B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?' om 20.30 uur te zien bij RTL 4.

Daniël, 38, Tsjechië
Maak kennis met de vrolijke Daniël. Op ongeveer een uur rijden van het bruisende Praag, bestiert de goedlachse Daniël in het Tsjechische dorpje Seč hotel Kapitan met ruim 40 kamers. Het hotel ligt midden in de adembenemende rustgevende natuur aan een groot stuwmeer.

Hij nam in 2012 het hotel over van zijn vader en heeft toen een aantal jaren het hotel zelf gerund. Daarna heeft hij een tijd op afstand het reilen en zeilen geregeld. Na een Nederlandse carrière in de scheepvaart heeft hij in 2024 besloten om zelf weer aan het roer te staan van zijn ‘Hotel Kapitan’.

Van oorsprong is Daniël een echte Rotterdammer en dat merk je ook aan zijn ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Zo is Daniel superhandig en geeft hij zijn hotel nu (bijna) eigenhandig een flinke opfrisbeurt. Door het renoveren van het hotel, is Daniel's liefdesleven een beetje op een laag pitje komen te staan. Nu het einde in zicht is, staat hij te popelen om een nieuwe dame te verwelkomen. Daniël hoopt een gezellige, positieve vrouw met humor te ontmoeten. Als ze ook van avontuur houdt en geniet van lekker eten en een goed glas wijn dan moet het helemaal goedkomen.

Dick, 32, Suriname
In de ongerepte Surinaamse jungle is de kans aanwezig dat je naast een jaguar, een kaaiman en een luiaard ook junglekenner Dick zal spotten. Deze avonturier is namelijk vaak op ontdekkingstocht naar zeldzame amfibieën en reptielen, hij heeft zelfs al een aantal keer een nieuwe kikkersoort ontdekt. Die blijken makkelijker te vinden dan een leuke vriendin, want Dick is inmiddels al zo’n vijf jaar vrijgezel. Dick runt op steenworp afstand van Paramaribo een resort met acht appartementen midden in de natuur. Daarnaast heeft hij ook nog een tourbedrijf en vangt hij wilde slangen uit huizen om die weer terug te plaatsen in hun natuurlijke habitat. De onbevreesde Dick zoekt een ondernemende en avontuurlijke dame die met hem de jungle in durft te trekken maar ook van een gezellig feestje houdt.

Eveline, 51, Italië
Met een onuitputtelijke dosis enthousiasme is B&B-eigenaresse Eveline iemand die werkelijk alles uit het leven haalt. Haar levensmotto is dan ook: herstellen en doorgaan. Ze is een ware selfmade onderneemster die al meerdere bedrijven succesvol op heeft weten te zetten en naast haar B&B-bestaan is ze nog steeds werkzaam als juriste. In 2022 fleurde zij het dorpje San Benedetto Val Di Sambro, nabij Bologna, op met haar komst door hier haar Italiaanse droom te starten. Hier bestiert zij een B&B bestaande uit maar liefst vier kamers, zes camperplaatsen, een appartement, een bar, een sportruimte en een heerlijk zwembad. Deze humoristische Limburgse heeft genoeg ambities, maar kan ook goed stilzitten met een puzzel. Eveline heeft bijna alles in haar leven, maar het ontbreekt nog aan een leuke man. Ze zoekt een man met humor, die houdt van gezelligheid en haar geborgenheid kan bieden.

Ingrid, 61, Griekenland
De eerste keer dat de Limburgse Ingrid uit het vliegtuig stapte en aankwam op Lesbos maakte haar hart een sprongetje en was ze meteen verliefd op het eiland. Ze had zich nog nooit ergens zó thuis gevoeld. Zelfs haar geliefde Limburg kan niet aan het eiland tippen. Niet gek dus dat ze haar B&B ‘Dutch Dream’ heeft genoemd. Ze verhuurt een appartement met een een prachtig uitzicht over de Egeïsche Zee. Met haar achtergrond als kapster, zet ze ook weleens de schaar in het haar van de Griekse locals, waardoor de eilandbewoners er altijd keurig bijlopen. Haar Griekse droom is uitgekomen maar die beleeft ze op dit moment nog wel in haar eentje. Vandaar dat ze op zoek is naar een leuke stoere vent die een romantisch leven op Lesbos ook wel ziet zitten.

Illya, 52, Frankrijk
De 52-jarige Illya is uit de Zeeuwse klei getrokken. Hij groeide op in het kleine dorpje Vogelwaarde maar heeft sinds 2021 zijn vleugels uitgeslagen naar Viviez, een middelgroot dorp in de Franse Aveyron. Hij heeft hier het plaatselijke chateau betrokken en een luxueuze B&B opgezet met vijf riante kamers. Illya is een manusje van alles; hij verzorgt het ontbijt en avondeten voor zijn gasten, doet de schoonmaak en onderhoudt daarnaast ook nog zijn royale tuin. De B&B-houder maakt lange dagen, maar maakt maar al te graag tijd voor een leuke dame in zijn drukke bestaan. Aan luxe geen gebrek in zijn chateau en Illya heeft zin om deze fijne plek te delen met een fijne vriendin aan zijn zijde. De nuchtere eigenaar kijkt uit naar een sociale en lieve vrouw die een knus Frans leven in zijn kasteel wel ziet zitten.

Jean-Paul, 59, Spanje
Zoek je spontaniteit en gezelligheid, dan kom je uit bij Jean-Paul. In de heuvels tussen Benidorm en Alicante staat deze allemansvriend in de startblokken om een nieuw avontuur te beginnen. Hij neemt het stokje over van een goede vriend en gaat zeer binnenkort diens B&B runnen in Jijona. Met zijn aanpakkersmentaliteit en verzorgende karakter is Jean-

Paul dé geschikte kandidaat om die rol op zich te nemen. Hij is de gangmaker op ieder feest en overal voor te porren, maar soms heeft deze energieke man ook behoefte aan rust en huiselijkheid. Want ondanks dat hij zich graag laat omringen door gezelligheid, voelt ook hij zich af en toe alleen. Hij hoopt een vrouw te ontmoeten die de liefde voor Spanje met hem deelt, net zo spontaan is als hij, jong van geest kan zijn en een leuke uitstraling heeft.

Magda, 75, Frankrijk
Aan de Atlantische kust van Frankrijk, in de Vendée, woont Magda in Le Clos Robert: een longère met twee gites. De eigenaresse is een bijdehante, vrolijke en gezellige spring in ’t veld, en ondanks haar pensioengerechtigde leeftijd van 75 jaar, denkt ze nog lang niet aan stoppen. Magda's man is, na een lang ziekbed van vijf jaar, begin 2023 overleden. Sindsdien doet ze alles alleen en, ondanks dat dat haar prima afgaat, mist ze wel een leuke man in haar leven. Ze is dol op koken, maar in je eentje een feestmaal op tafel toveren is toch wat saai. Vandaar dat ze op zoek is naar een vrolijke man die haar kookkunsten kan waarderen of nog beter, haar gezellig meehelpt in de keuken. En als hij ook nog actief is, is dat helemaal mooi meegenomen; Magda is namelijk óók dol op tuinieren en wandelen met haar geliefde hondje Doudou.

Petra, 60, Griekenland
In het plaatsje Skala Eressos, op het Griekse eiland Lesbos, is de van oorsprong Amsterdamse Petra in de 90’er jaren neergestreken. Zij bezit hier sinds dit jaar drie modern ingerichte villa’s die ze verhuurt aan toeristen. Het is een klein plaatsje aan een lang zandstrand met gezellige tavernes waar vis vlijtig over de pas gaat. Iedereen kent Petra; ze was vroeger namelijk eigenaresse van de eerste lesbische bar op het eiland. Lesbos is in de zomer drukbezocht, maar in de winter valt het eiland stil. En dat zijn nou net de momenten dat Petra een leuke vriendin in haar leven mist. Deze sociale dame zou heel graag weer eens een lange relatie aangaan met een zelfstandige vrouw. Petra is helemaal thuis in Griekenland en spreekt de taal vloeiend, maar toch denkt ze dat een zelfstandige en reislustige Nederlandse goed bij haar zou passen. Ze mist soms het nuchtere en humoristische kantje van de Lage Landen op haar geliefde eiland.

Rob, 65, Frankrijk
Rob, een man met een flinke dosis avontuur in zijn bloed, besloot in 1998 zijn geluk te zoeken in de Franse Pyreneeën. Hij runt nu een domaine in Estadens met 10 sfeervolle gîtes, in een pand dat is omgetoverd van kippenstal tot een succesvolle B&B. Hij is een stoere, fitte man die perfect past bij het ruige berglandschap. Een uitdagend klusproject gaat hij niet uit de weg.
Rob spreekt vloeiend Frans, is goed geïntegreerd in de lokale gemeenschap en rijdt dagelijks de dorpskinderen naar school. Samen met zijn ex-vriendin, die zijn compagnon is, heeft hij een dochter van 16 jaar die bij hem in Frankrijk woont.
Na vijf jaar vrijgezel te zijn, zoekt Rob een sportieve, gezellige en avontuurlijke vrouw om samen de bergen in te trekken. En als hobby-patissier maakt hij de lekkerste taarten en broden.

Bron en foto's RTL

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 24-06-2025 06:08:47 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 24 juni 2025 @ 14:45:19 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218031853
Ik verheug mij nu al op bepaalde personen en karakters.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2025 @ 16:40:23 #3
367000 roos94
pi_218032964
*O*
pi_218035675
Suriname en Tsjechië *O* Afwijkende landen.

Kunnen ze nog afvallen of worden deze kandidaten het echt?
Oh wacht, dit moet al opgenomen zijn inmiddels. :@ :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:17:21 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218038437
Hopelijk weer tijd voor popcorn *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 10:27:16 #6
388664 crew  Dotteke
pi_218038834
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Suriname en Tsjechië *O* Afwijkende landen.

Kunnen ze nog afvallen of worden deze kandidaten het echt?
Oh wacht, dit moet al opgenomen zijn inmiddels. :@ :')
Deze kandidaten zijn echt
pi_218209239
Ja, vanavond !!!
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218210148
Doen we ook weer een Videoland topic? Hij is er al. ^O^

Want ik ben de gewone kijker die niet vooruit loopt. :)
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 15:34:59 #9
388664 crew  Dotteke
pi_218211163
Ik zit hem al te kijken nu op videoland, maar ik zeg niets :X
  maandag 14 juli 2025 @ 20:44:53 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218214229
Jean-Paul ziet eruit alsof ie al eens z’n hoofd heeft gestoten in eerdere relaties.
Gourmetten of steengrillen?
pi_218214249
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Silenus het volgende:
Jean-Paul ziet eruit alsof ie al eens z’n hoofd heeft gestoten in eerdere relaties.
Ik vraag me af hoeveel vrouwen werkelijk interesse hebben in deze kale JP. :D

Die vrouw op Lesbos is leuk. :)
  maandag 14 juli 2025 @ 20:52:16 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218214297
Haha die Corry konings-muziek. Qua muziek is dit echt champions league-niveau.
pi_218214524
Een man die merendeel vrouwen uit Oost Europa krijgt. Hoe dan.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:26:27 #14
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218214650
Oekraïense golddiggers slaan toe.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:31:47 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218214705
Goed dat die Rotterdamse twee pillen heeft geklapt voordat ze bij Jean-Paul naar binnen liep.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:41:29 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218214825
Ff janken voor de vrouwtjes
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 14 juli 2025 @ 21:51:24 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218214947
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Silenus het volgende:
Duderinnetje in RLS / [RTL] B&B vol liefde #1 (Hoe is het nu met 11 juli)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 juli 2025 @ 21:52:43 #18
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_218214960
Moet er nog wel even inkomen
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 14 juli 2025 @ 21:56:33 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218215009
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2025 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Een man die merendeel vrouwen uit Oost Europa krijgt. Hoe dan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 14 juli 2025 @ 22:05:25 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218215085
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 14 juli 2025 @ 22:09:10 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218215116
Wat een enorm groot en mooi kasteel heeft die man in Frankrijk.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 juli 2025 @ 22:14:10 #22
38496 Perrin
pi_218215167
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:09 schreef golfer het volgende:
Wat een enorm groot en mooi kasteel heeft die man in Frankrijk.
Hij heeft wel zijn best gedaan om er een vtwonen interieur van te maken. Niet mijn smaak.
pi_218215230
Hoe heeft die vrouw zo’n gedrocht van een tattoo op haar pols? Jeminee. Laat je echt als vijftiger een skull zetten, ook nog eens in de dikte van een stift. :D Terwijl ze nu juist zo flinterdun gezet worden.
pi_218215243
Wat een heerlijke muziekjes eronder *O* :D
  maandag 14 juli 2025 @ 22:23:45 #25
38496 Perrin
pi_218215247
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heeft die vrouw zo’n gedrocht van een tattoo op haar pols? Jeminee. Laat je echt als vijftiger een skull zetten, ook nog eens in de dikte van een stift. :D Terwijl ze nu juist zo flinterdun gezet worden.
Ik heb wel het idee dat het steeds meer het reserve-elftal wordt, die kandidaten.
pi_218215248
Die Rotterdamse vrouw bij JP is de nieuwe Els. Helemaal hoteldebotel en de rest moet nog komen.
pi_218215252
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:22 schreef Blues het volgende:
Wat een heerlijke muziekjes eronder *O* :D
Dat is elk jaar weer een dik compliment waard, ja. :D
pi_218215254
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
pi_218215347
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
Het is een soort grimas die ze constant heeft.
Jean Paul die even een stukje brood met brie aanbiedt met zijn duim in de kaas :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 14 juli 2025 @ 22:39:47 #30
38496 Perrin
pi_218215374
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is een soort grimas die ze constant heeft.
Jean Paul die even een stukje brood met brie aanbiedt met zijn duim in de kaas :')
En zelf 95% van de zendtijd volkletst en dan telkens meldt dat zij zo lekker gebekt is.
  maandag 14 juli 2025 @ 22:45:13 #31
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218215413
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat het steeds meer het reserve-elftal wordt, die kandidaten.
Uiteraard, er moet een steekje bij loszitten, alles voor de kijkcijfers ^O^
  maandag 14 juli 2025 @ 22:46:49 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218215425
Die Magda in Frankrijk is nog lang niet over haar overleden man heen.
In elke zin komt hij weer tevoorschijn.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 14 juli 2025 @ 22:48:20 #33
38496 Perrin
pi_218215432
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
Die Magda in Frankrijk is nog lang niet over haar overleden man heen.
In elke zin komt hij weer tevoorschijn.
Na 53 jaar huwelijk kan ik me dat wel voorstellen. Snap alleen niet hoe je zo'n gigantisch huis en bijbehorende tuin in je 1tje runt (of wil runnen) met je 75 jaar. Ook met twee ouwetjes lijkt me dat eigenlijk niet te doen.
  maandag 14 juli 2025 @ 22:54:18 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_218215468
Wat een knappe vrouw is Ingrid. Ik zou haar minstens 10 jaar jonger gegeven.

Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
pi_218215532
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:

Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
#malgosia

quote:
En ook echt een leuke vrouw. :)
pi_218215596
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:

Ja dat is wel apart, is ook wat gebrekkig Nederlands spreken. Maar ik ben er wel benieuwd naar
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218215692
Ik vind 't weer leuk, lekker mensen kijken, (niet voor publicatie geschikt- 😄) commentaar leveren samen op de bank *O* *G*
pi_218215967
Veel belovende eerste aflevering, en dan moeten de volgende B&B houders en deelnemers nog bekend worden. Bij JP een stukje duiding wel op zijn plaats geweest bij die 'aandoening' die hij heeft op zijn hoofd. Wel weer een grappig type, die vrouw met die kuiltjes in haar wangen, Max van den Berg en Iris Rulkens kunnen weer los met hun imitaties van alle deelnemers tot nu toe.
Kim ziet er goed uit maar wel een bijdehante tante voor die Ilyas. Viel me wel veel op dat er een doos oorlogsvluchtelingen is opengetrokken voor hem. Of de productie wil een soort 2e Mallegosia van Albert van vorig seizoen hebben voor dit seizoen...Dat beloofd wat.
Ingrid kamt haar haar zeker niet uit principe, staat lekker excentriek en kijk mij eens mal zijn.
Magda die allemaal mannen krijgt die schijndood zijn is ook wel weer tekenend, wordt ook wel weer lachen. Zelfs eentje die met haar mosseltjes wil zoeken en in haar pannetje wil roeren, kan ook nog wel eens verrassend dubbelzinnige TV worden...Kortom het seizoen is weer los. Ik ga lekker vooruitkijken dus dit zal denk ik mijn laatste post worden in dit topic....
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 15 juli 2025 @ 00:41:04 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218215977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga lekker vooruitkijken dus dit zal denk ik mijn laatste post worden in dit topic....
:W
Poef.....gone! ©golfer
pi_218216776
Gevaarlijk om nu al te zeggen maar vooralsnog lijken het leuke kandidaten. Illya heeft het mooi voor elkaar maar wel wat Martijn trekjes wellicht. Ingrid is een leuke vrouw en haar eerste gast geeft me wat Joop vibes. Die krijgt een meltdown zodra de volgende man op de stoep staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 15-07-2025 14:39:38 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 juli 2025 @ 08:20:55 #41
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218217125
Ik gaat het weer proberen
heb 1,5 uitzending gekeken, goed van mij he :)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218218546
Die eerste man bij Ingrid is wel weer zo'n gast die er vol in gaat en nu al helemaal hoteldebotel is van haar...wel weer een vreemde snuiter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218218924
Huilen bij de eerste momenten van ontmoeting en nu al kriebels in de buik ja..... idd kreeg ik ook Joop vibes :D
(al zal dat huilen wel de spanning zijn geweest die eruit moest)
pi_218222470
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Net zo eng als die Halsema met haar stijve kaak en bijna niet te verstaan .
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:43:58 #45
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218223178
Ilya is er nu al klaar mee zo te zien
pi_218223205
Heerlijk zegt ze de zwarte ham kaas broodje🤣🤣🤣
pi_218223229
Zowel in Spanje als Griekenland zijn Frank en Renate meteen verkocht :D Els all over.
pi_218223239
Calimera calispera @DKUp
pi_218223253
Renate wil een dominante man. Dat is Frank niet.
pi_218223293
Happy Days Fonzie komt eraan :D
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:05:26 #51
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218223445
Ingrid op z'n hondjes
pi_218223480
Ingrid doet even promotie voor het dorpje. Die hele Frank negeert ze.
pi_218223499
Fons spreekt een aardig woordje frans.
pi_218223647
Ongelooflijk dat Illya dat allemaal in zijn eentje runt.
pi_218223705
Eindelijk weer een nieuw land. Suriname. _O_
pi_218223725
Dus JP had voorheen werkelijk een bar daar. Dan is het dus niet een willekeurige timmerman die even gecast is voor een B&B. Komt wel uit horeca.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:37:21 #57
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218223754
Wat een flapdrol die Frank
pi_218223760
Ingrid zoekt een type man dat helemaal niet op zoek naar een vrouw is, ook niet via tv, want een mannelijke man die kan koken is allang bezet. :+

Die vrouw uit Zuid-Afrika (Mirjam) kreeg afgelopen jaar ook stuk voor stuk natte kranten.
pi_218223777
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid zoekt een type man dat helemaal niet op zoek naar een vrouw is, ook niet via tv, want een mannelijke man die kan koken is allang bezet. :+

Die vrouw uit Zuid-Afrika (Mirjam) kreeg afgelopen jaar ook stuk voor stuk natte kranten.
Een man die zich aanmeldt voor zo'n programma is sowieso halfgaar. Vorig jaar was Bart een hoge uitzondering.
pi_218223793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een man die zich aanmeldt voor zo'n programma is sowieso halfgaar. Vorig jaar was Bart een hoge uitzondering.
Eens. En dubbel eens. Bart. _O_
  dinsdag 15 juli 2025 @ 21:51:28 #61
38496 Perrin
pi_218223835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:37 schreef kibo het volgende:
Wat een flapdrol die Frank
Bedelen voor wat bevestiging. Ingrid heeft duidelijk de broek aan.
pi_218223913
Die B&B van JP heeft toch een veel te kleine keuken om daar elke dag tig gasten te ontvangen? Neem alleen al dat tafelmodel koelkast.. :?

Hij is iig duidelijk nog niet gewend aan die B&B. Die wonden aan zijn kale knert kwamen door voortdurend zijn hoofd stoten tegen die lage deurposten.
pi_218223919
Dat is toch geen vent die Frank, denk als de 2e man komt dat hij snel moet vertrekken.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:03:36 #64
38496 Perrin
pi_218223924
Bij JP draait alles om drank en eten. Ze hebben elkaar nog helemaal niks gevraagd over elkaars leven, passies, familie.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:03:46 #65
38496 Perrin
pi_218223927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is toch geen vent die Frank, denk als de 2e man komt dat hij snel moet vertrekken.
Dat wordt weer huilen.
pi_218223934
Iemand op X schrijft dat Fons een zelfingenomen kwal is. Heb ik iets gemist? :D
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:05:17 #67
38496 Perrin
pi_218223939
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand op X schrijft dat Fons een zelfingenomen kwal is. Heb ik iets gemist? :D
Hij vond zichzelf toch ook geweldig tijdens de patatjes met mosselen? En 's ochtends lekker je territorium markeren in je badjas.
pi_218223951
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij vond zichzelf toch ook geweldig tijdens de patatjes met mosselen? En 's ochtends lekker je territorium markeren in je badjas.
Oh, oke. Als dat al zelfingenomen is.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:08:44 #69
38496 Perrin
pi_218223960
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Oh, oke. Als dat al zelfingenomen is.
Je bent als man ofwel een ruggengraatloze lapzwans ofwel een zelfingenomen hork.
pi_218223969
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je bent als man ofwel een ruggengraatloze lapzwans ofwel een zelfingenomen hork.
:Y :D
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:22:19 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224065
We kijken nu terug.
De teksten van de voice-over zijn wel heel flauw, maar de muziekkeuze is briljant.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:26:34 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224111
Frank is een puppie die achter het vrouwtje aan loopt.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:29:08 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224133
Lekker grote camper van Fons.
Spreekt goed Frans.
Alle mannen die Magda heeft uitgezocht zijn kaal.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218224155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:29 schreef golfer het volgende:
Lekker grote camper van Fons.
Spreekt goed Frans.
Alle mannen die Magda heeft uitgezocht zijn kaal.
Fons mocht wel in huis douchen. Zijn moeder is Frans, las ik ergens of werd gezegd. Alle mannen die zich aangemeld hebben voor Magda zijn kaal.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:33:01 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224169
Die Morris Minor uit 1949 is wel erg leuk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218224185
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind hem een beetje creepy, maar die Kim is ook niet echt een vangst (dus misschien is hij daarom zo emotieloos)
pi_218224186
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
Die Morris Minor uit 1949 is wel erg leuk.
Vond ik ook! Waar Illya de tijd voor heeft gemaakt om zo'n auto op te knappen en sowieso dat kasteel, zag er van binnen ook perfect uit.
pi_218224197
quote:
89s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind hem een beetje creepy, maar die Kim is ook niet echt een vangst (dus misschien is hij daarom zo emotieloos)
Hahaha, heb ik ook, er is iets met die man. Bijna letterlijk Speedy Conzales, zijn hoofd loopt voor op zijn lijf.
pi_218224212
Ik heb iets met Ingrid, gelijk zeuren dat hij niet mannelijke man is en initiatief moet nemen. Die gast is er net één dag.
Verder vind ik hem wel meevallen, hij is niet zo slaafs als ik in eerste instantie dacht.
pi_218224224
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, heb ik ook, er is iets met die man. Bijna letterlijk Speedy Conzales, zijn hoofd loopt voor op zijn lijf.
Die blik van hem, zie geen enkel pleziertje bij hem. Je zou wat vrolijkheid verwachten als je je mooie toko en omgeving laat zien.
pi_218224230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb iets met Ingrid, gelijk zeuren dat hij niet mannelijke man is en initiatief moet nemen. Die gast is er net één dag.
Verder vind ik hem wel meevallen, hij is niet zo slaafs als ik in eerste instantie dacht.
Vond ik ook en best aardig opgedroogd voor een 66-jarige.
pi_218224241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond ik ook en best aardig opgedroogd voor een 66-jarige.
Ja en best wel adrem.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:41:17 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224245
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk weer een nieuw land. Suriname. _O_
Jonge knaap.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218224300
"De gesprekken gingen goed aan tafel" _O- _O-
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:47:20 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224305
Bij JP gaat het alleen over eten en drinken en er wordt niks aan elkaar gevraagd.
Die vrouw die praat als Wim de Bie, die er voor geholpen is met z'n moeder, is net zo nietszeggend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218224317
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef golfer het volgende:
Bij JP gaat het alleen over eten en drinken en er wordt niks aan elkaar gevraagd.
Die vrouw die praat als Wim de Bie, die er voor geholpen is met z'n moeder, is net zo nietszeggend.
_O-
pi_218224336
quote:
Ik zit al twee aflevering te peinzen waar ze me aan deed denken en jij zegt het nu _O_ Dat is het, en dat gaat ook niet meer weg nu.
pi_218224382
Hoe ze ook dat zwartgeblakerde broodje met mes en vork zat weg te werken. :D
  dinsdag 15 juli 2025 @ 22:59:24 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218224412
Dick (what's in a name) nodigt alle meisjes die gereageerd hebben uit.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218224417
Kim de spannendste vrouw voor Illya *O* :D
Meid gooi je haar eens losssss ~O>
pi_218224452
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef golfer het volgende:
Wat we zien doen ze het allemaal, volgens mij maar twee keer dat ze iemand niet zagen zitten. Ik ben ook wel benieuwd naar die vent die voor die oostblok types kiest. Ik neem aan dat heel veel meer filmpjes zijn die niet in de uitzending zitten. Ik zou ze best wel allemaal willen zien, zitten vast wel genante bij (maar helaas)
pi_218224494
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat we zien doen ze het allemaal, volgens mij maar twee keer dat ze iemand niet zagen zitten. Ik ben ook wel benieuwd naar die vent die voor die oostblok types kiest. Ik neem aan dat heel veel meer filmpjes zijn die niet in de uitzending zitten. Ik zou ze best wel allemaal willen zien, zitten vast wel genante bij (maar helaas)
Ik ben juist zoooo nieuwsgierig hoe het in de montagekamer is gegaan na de opnames, wie de muziekjes uitzocht bij de beelden en dat soort. Zou daar wel een documentaire-serie over willen zien. :D
pi_218224515
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef golfer het volgende:
Dan heb je niet goed op zitten letten. Mevrouw met de lange jas, Marloes dacht ik, tikte alle boxes :+ Maar bij hem tikte er niks.
pi_218224528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ben juist zoooo nieuwsgierig hoe het in de montagekamer is gegaan na de opnames, wie de muziekjes uitzocht bij de beelden en dat soort. Zou daar wel een documentaire-serie over willen zien. :D
Hyacint muziek bij Magda _O- Ik moet er meer op letten maar de muziekkeuze is zo subtiel. Wat zullen die lui een lol hebben gehad bij de montage. Wat ik wel minder vind is de eerste minuut met al die "spoilers" die spoel ik altijd door.
pi_218224539
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond de muziek vanavond maar een beetje mwah. Alles is ook nog erg mwah. Maar volgens mij is dat altijd zo. De reuring komt pas als er een tweede komt logeren en ook als de irritaties aan het licht komen (zie Magda, morgen).
pi_218224558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vond de muziek vanavond maar een beetje mwah. Alles is ook nog erg mwah. Maar volgens mij is dat altijd zo. De reuring komt pas als er een tweede komt logeren en ook als de irritaties aan het licht komen (zie Magda, morgen).
Het heeft altijd wel een aanloopje nodig dat is logisch, maar ik vind het nu al leuk.
pi_218224559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Hyacint muziek bij Magda _O- Ik moet er meer op letten maar de muziekkeuze is zo subtiel. Wat zullen die lui een lol hebben gehad bij de montage. Wat ik wel minder vind is de eerste minuut met al die "spoilers" die spoel ik altijd door.
Haha, dat dacht ik ook, wat moeten die een lol hebben gehad. Maar dat is juist de kracht van het programma, de montage en de muziek. Op een gegeven moment worden wij het als kijkers uiteraard zat, begint mij af en toe al te irriteren als ik alweer Debby als deskundige bij Boulevard zie zitten of Els die Rivella slurpt, maar tot nu toe is het een perfect vermaak.
pi_218224706
Viel me ook wel op dat Ingrid een slanke man wilde, als één van die kerels dat eist is de wereld te klein. Dus die gooien het maar op een "sportief" type

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 16-07-2025 00:04:57 ]
pi_218224738
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Viel me ook wel op dat Ingrid een slanke man wilde, als één van die kerels dat eist is de wereld te klein. Dus die gooien het maar op een "sportief" type
Drie keer raden hoe haar volgende adonis er uit ziet.
pi_218224758
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 00:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Drie keer raden hoe haar volgende adonis er uit ziet.
Ik raad niks, en geen spoilers hier dank u
pi_218224770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik raad niks, en geen spoilers hier dank u
Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.
pi_218224776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.
Ja ok
pi_218225882
quote:
Die zoekt vast een lekkere vriend om mee te rollebollen...

Jean Paul deed me dan weer aan deze denken
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218225886
Hoe dan ook, ze hebben weer leuke typetjes gecast :D
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juli 2025 @ 09:19:43 #105
80791 crew  Paul
pi_218226104

Vind hem de leukste, weet niet waarom, dat snel lopen en niet van grapjes houden _O-
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juli 2025 @ 09:28:29 #106
367000 roos94
pi_218226174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem de leukste, weet niet waarom, dat snel lopen en niet van grapjes houden _O-
Deze gast zit im kast
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 16 juli 2025 @ 09:35:07 #107
80791 crew  Paul
pi_218226229
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Deze gast zit im kast
jij denkt dat hij homo is? :o nee denk het neit hoor
pi_218226358
Nou door b&b toch maar weer ingelogd hier. Kan dit topic niet missen bij het kijken. :D Dat verhaal over die Jean Paul met z’n veel te strakke witte jasje verbaast mij helemaal niks. Als je goed kijkt heeft hij zichzelf al een deuk in kop gestoten daar. Die vrouw die erbij zit wordt zo dronken gevoerd door hem dat ze van voor niet meer weet dat ze ook haar mond moet bewegen bij het praten. :')

Illya met z’n kasteel wil gewoon een makkelijk neukertje die niet teveel Nederlands praat want waarom zou je anders die types uitnodigen die amper Nederlands praten? Ingrid is nu al de leukste dit seizoen, alleen jammer dat ze ook van het initiatief nemen is. Wat is dat toch met die mensen? Die man is er koud 24 uur.

Die oude vrouw met haar vriezer vol eten moet gewoon vrienden worden met de buurman. Die wil vast wel helpen schoffelen. En Dick in Suriname is zo blue al wat volgens mij. 6 jaar vrijgezel en ook 6 jaar verstopt in het oerwoud. Die is bij de eerste de beste gelijk helemaal z’n hoofd kwijt, denk ik.

We zijn nog maar net begonnen. Heerlijk. _O_
pi_218226403
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:49 schreef Document1 het volgende:

Die oude vrouw met haar vriezer vol eten moet gewoon vrienden worden met de buurman. Die wil vast wel helpen schoffelen. En Dick in Suriname is zo blue al wat volgens mij. 6 jaar vrijgezel en ook 6 jaar verstopt in het oerwoud. Die is bij de eerste de beste gelijk helemaal z’n hoofd kwijt, denk ik.

Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Die heeft zich lang vermaakt met one night stands.
pi_218226450
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Nou dat heb ik dan gemist. :D
pi_218226524
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:54 schreef Document1 het volgende:

[..]
Nou dat heb ik dan gemist. :D
Het betekent echter niet dat hij misschien niet de beste prater is. Of wat verlegen. Ben heel benieuwd. :D
pi_218226572
quote:

[..]
Dat laatste maakte ik daar niet uit op. Ik kreeg meer het idee dat hij contact kon maken omdat die meiden snel weer weg gingen (en hij wat professionele afstand houdt)
Maar we gaan het zien! :)
pi_218226595
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 09:35 schreef Paul het volgende:

[..]
jij denkt dat hij homo is? :o nee denk het neit hoor
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.

Maar ik denk dat het gewoon een workaholic met wat "sociale uitdagingen" is. Heeft hij iets gezegd over eerdere relaties?
  woensdag 16 juli 2025 @ 10:18:38 #114
38496 Perrin
pi_218226630
quote:

[..]
Die zal wel een paar meiden wat biologie-bijles hebben gegeven idd.
  woensdag 16 juli 2025 @ 10:19:07 #115
38496 Perrin
pi_218226634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 10:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.

Maar ik denk dat het gewoon een workaholic met wat "sociale uitdagingen" is. Heeft hij iets gezegd over eerdere relaties?
Ja die vult de innerlijke leegte met aan één stuk door klussen.

Ik denk best een goede match voor zo'n oostblokvrouw die ook niet van de lange gesprekken is. De één verdient het geld, de ander geeft het uit. Teamwork!
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:18:00 #116
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218228159
[quote]0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Edit
  woensdag 16 juli 2025 @ 13:19:44 #117
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218228174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Dat kasteel staat dan ook sinds een maand te koop, aldus een artikel in de T.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 22:03 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat wordt weer huilen.
Daar wordt ook op gecast denk ik, "Aha deze gast zou nog wel eens kunnen gaan janken als ie wordt afgewezen, die moeten we hebben..."
  woensdag 16 juli 2025 @ 17:09:40 #118
429367 DKUp
ON TOUR
pi_218230646
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Calimera calispera @:dkup
Calinichta

Wat leuk!
Wat ontzettend leuk!
Leuk!
SOONY
pi_218232881
De kaakklemvrouw schijnt de moeder van Joyce (van de kasteelhotelman) te zijn
  woensdag 16 juli 2025 @ 20:42:41 #120
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218232891
Fons laat z'n badjas nog net niet achteloos open slaan
pi_218232911
Kim, hou nou eens op met zeuren over het tempo van je gastheer. Misschien was het werktempo in haar kringloopwinkel ook kringspierloop?
pi_218233289
Ik snap wel dat Ilya in Frankrijk woont. Hij is net zo gezellig als de gemiddelde Fransman. :D

Kim eet brood met boter. Als avondeten een schnitzel of worst. Skull op de pols. Ja, ik begrijp wel dat Illya niet warm wordt van deze vrouw in de categorie volksbuurt. :+
pi_218233380
Magda wordt een soort herhaling van Anja van vorig jaar. Alleen vond ik persoonlijk Anja leuker
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:24:28 #124
429367 DKUp
ON TOUR
pi_218233406
Ik begin nu pas.
SOONY
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:25:10 #125
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218233417
Kim is zelfs voor een simpele vrouw wel heel erg simpel. Wil niks, kan niks, snapt niks, klaagt maar beetje. Baantje in kringloop. Lijkt op de reïncarnatie van Bart de Graaff.. zij moet toch wel op elk vlak onder aan de keten staan zou je zeggen. :’)
pi_218233425
Bij Jean-Paul slibt iedereen binnen 72 uur helemaal dicht... die kan alleen maar eten en drinken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:27:25 #127
429367 DKUp
ON TOUR
pi_218233442
Bij Jean-Paul in Spanje constant die slecht Nederlandse “knallers” echt geweldig _O- :D
SOONY
pi_218233453
Magda heeft wel mooie kuiten voor 75 jaar. :)
pi_218233459
Yvonne draagt een verkeerd model onderbroek. :o
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:28:59 #130
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218233460
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef Battlecruiser het volgende:
Dat lijkt me qua leeftijd niet mogelijk. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:30:19 #131
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218233470
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Op die leeftijd luistert dat niet zo nauw meer
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:31:43 #132
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_218233487
quote:

Dat was op meerdere sites te lezen inderdaad. Maar is niet waar,
Moeder van Joyce is 86 jaar. ( verloofde van Albert)
pi_218233492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Je zal je moeder zo op tv zien. :D
pi_218233508
Renate is net Monique Hazes. De oorbellen, de kleding, het fijne dialect.
Volgens mij vindt een man dat ook niet zo onwijs aantrekkelijk als een vrouw zo snel zo warm loopt.
Els 2.0
  Miss 200.000.000! woensdag 16 juli 2025 @ 21:36:59 #135
367000 roos94
pi_218233546
Yvonne schijnt fulltime sekswerker (geweest te?)zijn volgens de socials. Ze staat iig op diverse seks websites.
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:39:06 #136
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_218233570
Vind Kim iets leuk?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_218233586
Kim is een Karen met die felle blik in haar ogen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218233604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Je zal je moeder zo op tv zien. :D
Ik snap dat echt niet, hoor, als je zo'n joggingbroek aantrekt met zo'n onderbroek zie je dat toch in de spiegel? Zo'n lelijk gezicht is dat, manoman.
pi_218233684
Al die vrouwen die op Petra gereageerd hebben _O-
pi_218233686
Sorry hoor, maar bij Illya moet ik steeds denken aan een schildpad, dat uitstekende hoofd, joh, en die blik erbij, verwacht elke keer dat ie zijn hoofd laat verdwijnen tussen zijn schouders. :D
pi_218233704
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:39 schreef PirE het volgende:
Vind Kim iets leuk?
Ja, flauwe grapjes maken :')
pi_218233773
Ik vind Fons echt een leuke bejaarde O+
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:56:46 #143
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218233780
Een postcodeloterij huisje ^O^
pi_218233880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:56 schreef kibo het volgende:
Een postcodeloterij huisje ^O^
Die tulp erbij.
Fijn ook dat ze het zelf HEEL GESLAAGD vond, haar cadeau. _O-
pi_218233894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, maar bij Illya moet ik steeds denken aan een schildpad, dat uitstekende hoofd, joh, en die blik erbij, verwacht elke keer dat ie zijn hoofd laat verdwijnen tussen zijn schouders. :D
Zou een FOK!ker kunnen zijn.

Ze hebben toch ook nul overeenkomsten.
Ging zij erheen voor een momentje op tv?
pi_218233971
Woont Dick z’n broer ook daar in Suriname?
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:12:06 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_218233997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:22 schreef S_E het volgende:
Magda wordt een soort herhaling van Anja van vorig jaar. Alleen vond ik persoonlijk Anja leuker
Ik vind haar een beetje autistisch doen, alles moet op haar manier volgens schema. Fons is veel te leuk voor haar.
pi_218233998
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zou een FOK!ker kunnen zijn.

Ze hebben toch ook nul overeenkomsten.
Ging zij erheen voor een momentje op tv?
Die is uit een of ander obscuur castingburootje geplukt, kan niet anders.
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:13:59 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_218234027
quote:
Denk even na, ze zijn allebei 52 jaar 😄
pi_218234030
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Woont Dick z’n broer ook daar in Suriname?
Nee die was op bezoek
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:19:26 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234086
We gaan het nu terugkijken.
Fons in z'n ochtendjas is wel een afknapper, maar Magda is wel heel uitgesproken met haar meningen.

En Kim is absoluut geen match voor Illya met haar kinderachtige grapjes.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:33:45 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234203
Fons houdt niet van zand en Magda niet van Fons.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:37:17 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

Ja, flauwe grapjes maken :')
Zo kinderachtig inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218234260
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
Fons houdt niet van zand en Magda niet van Fons.
Fons houdt wel van een heel schoon zand- stofvrij huis.
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:44:43 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234290
Petra op Lesbos klopt wel qua voorkeur voor een partner.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218234305
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Al die vrouwen die op Petra gereageerd hebben _O-
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben. :X
Best wel vreemd, het barst daar van de lesbo dames en dan via zo'n programma er ééntje zoeken.
pi_218234321
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Fons echt een leuke bejaarde O+
Ik vind hem veel te jong voor Magda (qua doen en laten). Het leek net moeder en zoon samen. Niks voor Fons dat op het uur moeten eten en al die regeltjes. Dat gaat um niet worden.
pi_218234328
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben. :X
Best wel vreemd, het barst daar van de lesbo dames en dan via zo'n programma er ééntje zoeken.
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
pi_218234336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
Nou in dit geval lijkt het er wel op ja. Maar niet in alle gevallen.
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:54:19 #160
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_218234382
Ik snapte Petra haar keuzes niet. Ze wil een jongere vrouw, in de video erna stelt een 60-jarige zich voor en die kies ze. Dan zegt ze dat ze een vrouwelijk type zoekt, en kiest ze iemand met kort haar en een hoodie.
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:54:27 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234386
Petra is wel, terecht, kritisch op de kandidaten.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:02:18 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234487
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
En maar eten en drinken ipv praten.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:06:44 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218234551
Vriendin van de broer van Dick heeft wel een leuk broekje aan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218234580
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nooit geweten dat je als lesbo naar Lesbos moet. Zo leer je nog eens wat. :D
pi_218234583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Ik snapte Petra haar keuzes niet. Ze wil een jongere vrouw, in de video erna stelt een 60-jarige zich voor en die kies ze. Dan zegt ze dat ze een vrouwelijk type zoekt, en kiest ze iemand met kort haar en een hoodie.
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden? :7
pi_218234601
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden? :7
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames. :D
pi_218234604
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames. :D
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.
pi_218234611
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.
Oh haha, dan verkeerd verstaan. Anyway, ik vind haar wel grappig.
pi_218234612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze had toen ze jong was wel oudere dames, nu wil ze een groener blaadje.
pi_218234627
quote:

[..]
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.
Niet voor niks dat er ook altijd succesverhalen zijn.
pi_218234661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.
Niet voor niks dat er ook altijd succesverhalen zijn.
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.
pi_218234710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.
Ik geloof zeker wel dat sommige op zoek zijn naar de liefde. In een ander land zijn er toch cultuur verschillen en het is een stuk makkelijker een relatie te hebben die je eigen taal spreekt, ook al woon je er al jaren.
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:41:58 #173
38496 Perrin
pi_218234717
Wat maakt het eigenlijk uit voor ons kijkers?
pi_218234730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Niks als ik me maar vermaak, zeker met FOK! erbij :Y)
pi_218234740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Het commentaar zegt dan weer iets over de commentatoren en dat is dan ook weer leuk. :D
pi_218234748
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
Vriendin van de broer van Dick heeft wel een leuk broekje aan.
Dit bijvoorbeeld _O-
pi_218234793
Ik vond het wel grappig die meid die haar kamer bekeek in Suriname. "Goh leuk hoor echt Surinaamse sfeer"
Er stond een tafel en twee oubollige houten stoelen een aftands gordijntje en een bed. Ok dan :D
pi_218235626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Fons houdt wel van een heel schoon zand- stofvrij huis.
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.
pi_218235663
Ik vond het apart dat Magda Fons nu al verwijt dat hij geen vragen stelt, maar uit niets blijkt dat ze dat zelf wel doet. Het enige dat ze volgens eigen zeggen doet is het 'laten vallen van een opening voor een ander onderwerp' en dan is ze teleurgesteld als Fons daar niks mee doet. :')

Wel jammer hoor. Ik vond dat die twee leuk van start gingen en Fons was gelijk lekker initiatiefrijk met samen koken. Iets wat B&B eigenaren vaak graag willen, maar waarmee de kandidaten toch terughoudend zijn (wat ik zeker de eerste avond niet onbegrijpelijk vind trouwens).

Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerd _O- En Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
pi_218235670
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
Ik heb het idee dat JP niet veel meer kan dan gasten vermaken met eten en drinken.
pi_218235680
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
Het is duidelijk wel hoe hij zelf normaal ook leeft. Met zijn fles wijn bij de lunch.

Ik vind het wel hartelijk en het lijkt bij hem ook wel een stukje liefdestaal te zijn. De nieuwe dame leek hij bijvoorbeeld wel erg leuk te vinden (die mocht ook zelf een kamer kiezen, de vorige niet) en die kreeg ook gelijk een glas wijn op haar kamer. _O-
pi_218235691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:25 schreef Silenus het volgende:
Kim is zelfs voor een simpele vrouw wel heel erg simpel. Wil niks, kan niks, snapt niks, klaagt maar beetje. Baantje in kringloop. Lijkt op de reïncarnatie van Bart de Graaff.. zij moet toch wel op elk vlak onder aan de keten staan zou je zeggen. :’)
Ik vind haar qua haar en kleding wel bijzonder verzorgd voor hoe simpel ze verder is.
pi_218235718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond het apart dat Magda Fons nu al verwijt dat hij geen vragen stelt, maar uit niets blijkt dat ze dat zelf wel doet. Het enige dat ze volgens eigen zeggen doet is het 'laten vallen van een opening voor een ander onderwerp' en dan is ze teleurgesteld als Fons daar niks mee doet. :')

Wel jammer hoor. Ik vond dat die twee leuk van start gingen en Fons was gelijk lekker initiatiefrijk met samen koken. Iets wat B&B eigenaren vaak graag willen, maar waarmee de kandidaten toch terughoudend zijn (wat ik zeker de eerste avond niet onbegrijpelijk vind trouwens).

Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerd _O- En Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
Ja, dat eerste viel mij ook op. Als je wilt dat iemand persoonlijke vragen stelt, kun je beginnen met dat zelf te doen.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat ze dat maar zo weinig doen. Als je iemand wilt leren kennen, vraag je toch naar de achtergrond van die persoon? En dan niet zoals op een sollicitatiegesprek, zoals één van de kandidaten van vorig jaar, maar een beetje losjes tussendoor lijkt me niet meer dan logisch.
  donderdag 17 juli 2025 @ 08:01:07 #184
38496 Perrin
pi_218235720
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.
pi_218235915
quote:

[..]
Ook als het om je eigen toko promoten gaat helpt het om zelf ook een beetje sympathiek te doen.

En zoals Illya je kasteel en tuin door rennen helpt ook niet. Daar hadden echt al veel mooiere beelden van kunnen zijn.
pi_218236124
De hoeveelste vrouwelijke kandidaat is dit nu al niet die klaagt over dat de man niet doorvraagt _O-

Magda gaat met haar strakke ritme en denkbeelden nog voor een hoop kijkplezier zorgen denk ik :D
pi_218236136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:33 schreef TheVulture het volgende:
De hoeveelste vrouwelijke kandidaat is dit nu al niet die klaagt over dat de man niet doorvraagt _O-

Magda gaat met haar strakke ritme en denkbeelden nog voor een hoop kijkplezier zorgen denk ik :D
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.
pi_218236144
Vooral de zoveelste heteroman van middelbare leeftijd die geen enkele vraag weet te stellen anders dan een wedervraag als de vrouw wel vragen stelt. _O- _O-

Waarom reis je dan in hemelsnaam af naar iemand in het buitenland? Zelfs als het een castingklusje voor je is vind ik het bizar.
pi_218236307
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:34 schreef alpeko het volgende:

[..]
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.
pi_218236326
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.
Magda wil wel een man, ze vond het zelfs gezellig dat Fons er was de eerste avond, maar wel een man die precies doet wat zij wil zonder dat ze daarom hoeft te vragen.
pi_218236327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:

Ja, eens.
Prima dat je je eigen ideeën hebt, maar spreek het dan uit of wees zo netjes dat je niet verwacht dat iemand exact is zoals jij. Beetje onredelijk. :D
pi_218236339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.
Ja die gaf wel een positieve draai aan de dingen die haar niet zo bevielen. Zat een hoop humor in haar.
pi_218236340
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja, eens.
Prima dat je je eigen ideeën hebt, maar spreek het dan uit of wees zo netjes dat je niet verwacht dat iemand exact is zoals jij. Beetje onredelijk. :D
Ja, dat dus ;)
  Miss 200.000.000! donderdag 17 juli 2025 @ 09:48:06 #194
367000 roos94
pi_218236716
Die blonde meid bij Dick in Suriname lijkt op Kate Winslet vind ik.
pi_218237323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
Ik vond het wel grappig die meid die haar kamer bekeek in Suriname. "Goh leuk hoor echt Surinaamse sfeer"
Er stond een tafel en twee oubollige houten stoelen een aftands gordijntje en een bed. Ok dan :D
Ik was ook al aan het zoeken naar die zveer :P
pi_218237345
De productie doet wel zijn best om de scènes bij JP het bij eten en drinken, eten en drinken, eten en drinken, eten en drinken, te houden, en daarbij 'goede gesprekken' zoals; wil je 1 of 2 stokjes kipsaté ? :+
pi_218238033
Ingrid is leuk, Frank is geen partij voor haar, kan nog geen schroef erin draaien. Illya leeft in zijn eigen wereld, vriendelijkheid is ver te zoeken als B&B eigenaar. Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen. Petra komt wat nors over op mij. JP is bourgondisch met tot nu toe weinig diepgang, wel heel sociaal.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 juli 2025 @ 12:24:18 #198
367000 roos94
pi_218238112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Ingrid is leuk, Frank is geen partij voor haar, kan nog geen schroef erin draaien. Illya leeft in zijn eigen wereld, vriendelijkheid is ver te zoeken als B&B eigenaar. Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen. Petra komt wat nors over op mij. JP is bourgondisch met tot nu toe weinig diepgang, wel heel sociaal.
Ingrid is leuk ja?
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:35:21 #199
38496 Perrin
pi_218238220
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ingrid is leuk ja?
Een vrouw met een eigen karakter en een gevoel voor humor.

Sommige mensen houden daarvan.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juli 2025 @ 12:39:00 #200
80791 crew  Paul
pi_218238249
praten jullie hier over de uitzendingen op rtl 4 of ook al over aflevering 8 eigenlijk
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:40:26 #201
38496 Perrin
pi_218238258
Nee alleen RTL4. Niet spoileren graag.
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:41:14 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218238265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:39 schreef Paul het volgende:
praten jullie hier over de uitzendingen op rtl 4 of ook al over aflevering 8 eigenlijk
Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.
Er is een apart topic voor de vooruitkijkers op videoland.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 juli 2025 @ 12:43:53 #203
80791 crew  Paul
pi_218238292
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef golfer het volgende:

[..]
Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.
Er is een apart topic voor de vooruitkijkers op videoland.
oh wist niet dat er 2 topics waren
  donderdag 17 juli 2025 @ 12:51:14 #204
38496 Perrin
pi_218238370
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef Paul het volgende:

[..]
oh wist niet dat er 2 topics waren
Hierzo!
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024/25 - voor de vooruitkijkers #9
pi_218238598
quote:
Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen.
pi_218238765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 12:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ingrid is leuk ja?
Jazeker, een vrouw met humor en karakter kan ik wel waarderen. Ook hoe ze Frank sarcastisch op zijn plek zet met humor die volledig langs hem gaat, heerlijk.
pi_218243594
Hoezo moet Frank zien wat er moet gebeuren in een B&B? Ze vraagt om iets te gaan doen. Alsof je dan op ‘onkruid trekken’ komt. :D

Veel plezier met kringlopen, Kim. Bij de meeste kringlopen ligt de grootste smerige en lelijke troep. :') Voor nog absurde prijzen ook.

Malgosia 2.0
Sneu gecast :O
pi_218243762
Ja! Ineens zie ik een microstukje Kate Winslet @roos94 :D
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:05:09 #209
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_218243771
Klusjes doen is idd geen activiteit. Zoekt Ingrid een tuin/klusjesman of de liefde? :?

Werd beetje moe van Kim. Ben benieuwd of Illay nu wel ontdooit.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_218243832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Klusjes doen is idd geen activiteit. Zoekt Ingrid een tuin/klusjesman of de liefde? :?

Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:11:05 #211
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_218243877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.
Ja inderdaad. Misschien dat Frank dat niet in de gaten heeft.
Ook toen ze vroeg waar ben je onhandig mee. “In de liefde” “ja waarom doe je dan mee”.
Uhm Ingrid, jij hebt je als eerste opgegeven. Jij bent ook vrijgezel….
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:11:33 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218243884
Nou, Geer&Goor hebben hun lesbische evenknie gevonden.
pi_218243939
Wat een mooie slang. :)
pi_218244102
Zo, ik sluit ook aan! Toch wel weer vermakelijke televisie.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:28:34 #215
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244115
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik sluit ook aan! Toch wel weer vermakelijke televisie.
*O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218244147
Ik vind Frank best een leuke man :Y
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:40:35 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218244291
‘Nooit iets gelezen van Alexandre Dumas?’.. het is ook echt Malgosia 2 he, komt van het Oekraïense platteland en doet alsof ze cultureel heel onderlegd is.
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:40:50 #218
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind hem een vreselijke zemel :D
Aardige man maar hij denkt al te ver en neemt weinig tot geen initiatief.
Hij maakt precies alle fouten waardoor hij haar nog verder van zich afstoot.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 17 juli 2025 @ 21:41:56 #219
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244316
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Silenus het volgende:
‘Nooit iets gelezen van Alexandre Dumas?’.. het is ook echt Malgosia 2 he, komt van het Oekraïense platteland en doet alsof ze cultureel heel onderlegd is.
Ze lijkt er idd sprekend op |:) :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218244325
Ari vederci :')
pi_218244351
“Ik vind het gezellig”

Steek die maar in je zak. Kuch.
pi_218244369
Dat wijdbeens lopen van Ingrid. Dit kan echt niet. _O-
pi_218244445
twitter
pi_218244452
Frank is een prutser
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_218244490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Frank is een prutser
Klein beetje een vrouwtje.
pi_218244564
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ x ]
Oh! Ik dacht al, wat is dat voor gebakken iets, leek een soort tartaar. Gebakken watermeloen, dat is toch warm suikerwater dan :?
pi_218244569
Dick vindt haar prachtig maar heeft geen klik. (Of moet van de regie het lowkey houden.)
pi_218244607
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt. _O-
pi_218244611
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind hem een vreselijke zemel :D
Aardige man maar hij denkt al te ver en neemt weinig tot geen initiatief.
Hij maakt precies alle fouten waardoor hij haar nog verder van zich afstoot.
:o
Ja weinig initiatief klopt wel, maar is misschien ook wel onwennig zo in iemands anders omgeving.

Hmm nu ik dit zie zijn ze misschien niet zo'n goede match
pi_218244632
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Jij weer met je afkeur voor Limburgers :D

Lijkt me wel een heel ander type dan Frank, ben benieuwd
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:08:53 #231
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244654
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
:o
Ja weinig initiatief klopt wel, maar is misschien ook wel onwennig zo in iemands anders omgeving.

Hmm nu ik dit zie zijn ze misschien niet zo'n goede match
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik) :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218244706
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik) :D
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht. :D
Ik stoorde me wel dat hij zei dat Ingrid niet echt diepgaande vragen stelde, heb ik hem ook niet echt zien doen. Maar ik vind hem verder wel vriendelijk overkomen en zn best doen.
pi_218244719
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.
Frank doet alsof hij op vakantie is. :D
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:36:08 #234
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht. :D
Ik stoorde me wel dat hij zei dat Ingrid niet echt diepgaande vragen stelde, heb ik hem ook niet echt zien doen. Maar ik vind hem verder wel vriendelijk overkomen en zn best doen.
Ingrid vind ik ook niets trouwens |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 17 juli 2025 @ 22:36:35 #235
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218244972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.
Frank doet alsof hij op vakantie is. :D
Dat is waar :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:04:57 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218245289
"Bodemdrift" van de 2 lesbo's. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:07:14 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218245320
Ingrid is wel een controlefreak. Ze bemoeit zich zelfs met het schakelen van Frank in de auto. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_218245333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ja! Ineens zie ik een microstukje Kate Winslet @:roos94 :D
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.
pi_218245349
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ook wel, hoe moet je in godsnaam weten dat het onkruid uit de tuin moet of dat er een poepplank moet worden opgehangen.
pi_218245367
quote:
Huh? Spoiler }:|
Die is nog niet in de afl an vanavond.

Of kijk je de vooruitzichten van vlg afl :D
pi_218245387
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:04 schreef golfer het volgende:
"Bodemdrift" van de 2 lesbo's. _O-
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chips :D en wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
pi_218245395
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Huh? Spoiler }:|
Die is nog niet in de afl an vanavond.

Of kijk je de vooruitzichten van vlg afl :D
Zit aan het eind van vandaag.
pi_218245411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:16 schreef Soury het volgende:

Zit aan het eind van vandaag.
Ah ja dan zijn wij al 'weg' :)
pi_218245413
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chips :D en wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes. _O-
pi_218245417
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah ja dan zijn wij al 'weg' :)
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
pi_218245449
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
pi_218245456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven. :)
  donderdag 17 juli 2025 @ 23:27:46 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218245479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

Het begin ook doorspoelen tot 4:50 minuten.
Voorstukjes voor de reclames ook lekker doorspoelen. Voordeel van het opnemen. Ook alle reclames doorspoelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218245515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig) :X Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde :@ )
pi_218245523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden. ;)
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
pi_218245536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden. ;)
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
pi_218245539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig) :X Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde :@ )
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
pi_218245559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
Ik vond het wat lastig vorig jaar met het videoland topic erbij. Mensen kijken wanneer ze willen en soms de eerste dag al 4/5 afleveringen of gelijk om 24:00 als het online staat dus daar las ik al niet eens meer. Wat verwarrend, dit is leuker om zelf te kunnen reageren.
pi_218245570
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
pi_218245591
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben. :D

Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.

Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
pi_218245606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
Eline en Patrick en Veronica. Oh Reality Check volgde ik vorig jaar ook. Die was ik vergeten, bedankt voor de tip _O_ (veronica is wat zaai)
pi_218245636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben. :D

Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.

Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldig :D Joh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
pi_218245794
Waarom volgt @PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes. :D
pi_218245805
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom volgt @:PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes. :D
Meh ik ben niet zo'n fan van zijn schrijfsels.
pi_218245812
quote:
81s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Meh ik ben zo'n fan van zijn schrijfsels.
Daarom! En ook @RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
pi_218245824
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daarom! En ook @:RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels _O-
pi_218245832
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels _O-
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen. _O- Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje. :D
pi_218245856
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen. _O- Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje. :D
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
pi_218245862
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
Ok dan en het is niet off-topic, want beide programma's zijn irl-soaps. ;)
pi_218245880
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldig :D Joh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
pi_218245889
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.
pi_218245905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.
Een soort Mike dus.
pi_218245915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een soort Mike dus.
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten :D
pi_218245930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten :D
Mij valt eerder zijn oogverblindend gebit op, die ogen verdwijnen dan. _O-

Maar ik vind hem dus nu al een slappe hap.
pi_218246355
quote:
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
pi_218246361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven. :)
Hoog Geer en Goor gehalte die twee
  vrijdag 18 juli 2025 @ 07:44:19 #272
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_218246589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze had wel gelijk over de Surinaamse sfeer van de kamer :D heel veel beter wordt het daar niet ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 06:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
Wij associeren ons niet met Kim. :{w
pi_218246829
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 07:44 schreef TaMieke het volgende:
Wij associeren ons niet met Kim.
Dan hebben we een probleem. Want wij ook niet :P
pi_218247103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes. _O-
Daar heb je een fles voor, toch? ;)
pi_218247977
Ik ben echt niet gek en weet dat dit echt wel behoorlijk gescript wordt maar zo'n opmerking van Ingrid over Frank dat ze niet wil wandelen maar dat hij moet zien dat er onkruid getrokken moet worden vind ik wel wat over the top.

Zie je wel vaker in B&B, dat is voor niemand een natuurlijke opmerking als je iemand nog maar 24 uur kent. Ingrid wordt geframed als altijd bezig, kan maar is wel wat nep. Net als die vrouw van Ingrid die had vast het idee asperges mee te nemen, waarop de verhaallijn is bedacht dat ze haar hele koffer vol met eten heeft als ze aankomt. Niets mis mee maar het ligt er soms echt te dik bovenop.
pi_218248032
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken. ;) Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
pi_218248103
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
pi_218248117
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk. O+ Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)

Daniel?
pi_218248120
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
Of ze zoekt gewoon geen ja-knikker en natte krant.

Niks mis mee om wat ruggengraat te zoeken.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 10:31:53 #280
367000 roos94
pi_218248286
quote:
pi_218248523
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mike was degene met die nogal dominante moeder, toch?
pi_218248547
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
In Winter vol liefde ja, maar dit gaat over B&B vol liefde Mike. Hier rechts:
pi_218248556
quote:
Volgens mij had Dick zelf bij zijn introductie ook gezegd dat hij een vrouw zoekt die tegengas kan geven.
pi_218248578
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemde _O-
pi_218248620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:05 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemde _O-
Ik vatte het op als netjes omschrijven dat het een typische Surinaamse sfeer heeft. Dwz eenvoudig en kleurrijk. :) En als je van (verre) reizen houdt merk je die verschillen op per land. Ik zou hetzelfde gezegd kunnen hebben.
pi_218248623
Die Dick oogt wat verlegen, en de cameras maken het toch wel wat lastiger. Maar tot nu toe vind ik dat hij weinig interesse toont in haar.
Dat geldt voor al die mannen, die zijn zo met hun werk bezig dat ze totaal geen interresse tonen.

En Ingrid en Petra vind ik wel leuk zijn Dames die weten wat ze willen.
Maar Frank kan zijn koffers pakken dat is geen echte man voor Ingrid.
pi_218248687
quote:

[..]
Die heb je zien watersporten? :+
pi_218248689
quote:

[..]
Dat was Winter Vol Liefde Mike. Ik neem aan dat @Pisces29 het had over de surfer dude van vorige zomer.
pi_218248696
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die heb je zien watersporten? :+
Met Antine :P
pi_218249263
Dick en Petra bevallen me tot nu toe het beste
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 12:34:43 #291
367000 roos94
pi_218249366
Waarom zuipt iedereen zich altijd het apelazerus in dit soort programma's? Als je dit zou kijken als buitenlander zou je denken dat een gemiddelde Nederlander de hele tijd aan de drank zit en voor elke gelegenheid een glas wijn inschenkt. Elke dag drank is NIET normaal. (Elke week vind ik ook niet normaal, maar daar krijg ik vast veel haat op). Alcohol is letterlijk puur gif. Dat er dan lacherig een opmerking wordt gemaakt "ff een wijntje om de scherpe randjes eraf te halen" is zó fout als je er goed over nadenkt.
pi_218249378
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
Waarom zuipt iedereen zich altijd het apelazerus in dit soort programma's? Als je dit zou kijken als buitenlander zou je denken dat een gemiddelde Nederlander de hele tijd aan de drank zit en voor elke gelegenheid een glas wijn inschenkt. Elke dag drank is NIET normaal. (Elke week vind ik ook niet normaal, maar daar krijg ik vast veel haat op). Alcohol is gif. Dat er dan lacherig een opmerking wordt gemaakt "ff een wijntje om de scherpe randjes eraf te halen" is zo fout als je er goed over nadenkt.
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.
  Miss 200.000.000! vrijdag 18 juli 2025 @ 12:36:38 #293
367000 roos94
pi_218249380
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef alpeko het volgende:

[..]
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.
Dat iets gangbaar is betekent niet dat het normaal zou moeten zijn.
pi_218249446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Horeca mensen zuipen veel.
Mensen die op een B&B eigenaar reageren vinden dat leventje ook heerlijk.
pi_218249454
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt bij het eten. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt. Op vakantie kom ik toch ook best wel in de buurt van dagelijks. Normaal totaal niet.
pi_218249477
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef alpeko het volgende:

[..]
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt.
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht.
En ja, de potentiële liefdeskandidaten zijn op vakantie, natuurlijk ;)
pi_218249503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ik :P Iris was er vorig jaar natuurlijk ook behoorlijk van. Eveline lust vast ook wel wat.
pi_218249525
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ik :P Iris was er vorig jaar natuurlijk ook behoorlijk van.
Ja, als je wijn te lang laat staan wordt het wijn. Daar zijn JP en Petra bang voor natuurlijk :)
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:21:24 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218249755
Zal ik dan maar...
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 18 juli 2025 @ 13:21:35 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218249756
vol!
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')