Deze kandidaten zijn echtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Suriname en TsjechiëAfwijkende landen.
Kunnen ze nog afvallen of worden deze kandidaten het echt?
Oh wacht, dit moet al opgenomen zijn inmiddels.![]()
![]()
Ik vraag me af hoeveel vrouwen werkelijk interesse hebben in deze kale JP.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Silenus het volgende:
Jean-Paul ziet eruit alsof ie al eens z’n hoofd heeft gestoten in eerdere relaties.
Duderinnetje in RLS / [RTL] B&B vol liefde #1 (Hoe is het nu met 11 juli)quote:Op maandag 14 juli 2025 20:44 schreef Silenus het volgende:
Jean-Paul ziet eruit alsof ie al eens z’n hoofd heeft gestoten in eerdere relaties.
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Een man die merendeel vrouwen uit Oost Europa krijgt. Hoe dan.
Ah, hier zijn we. Thanks.quote:Op maandag 14 juli 2025 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Duderinnetje in RLS / [RTL] B&B vol liefde #1 (Hoe is het nu met 11 juli)
Hij heeft wel zijn best gedaan om er een vtwonen interieur van te maken. Niet mijn smaak.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:09 schreef golfer het volgende:
Wat een enorm groot en mooi kasteel heeft die man in Frankrijk.
Ik heb wel het idee dat het steeds meer het reserve-elftal wordt, die kandidaten.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heeft die vrouw zo’n gedrocht van een tattoo op haar pols? Jeminee. Laat je echt als vijftiger een skull zetten, ook nog eens in de dikte van een stift.Terwijl ze nu juist zo flinterdun gezet worden.
Dat is elk jaar weer een dik compliment waard, ja.quote:
Het is een soort grimas die ze constant heeft.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
En zelf 95% van de zendtijd volkletst en dan telkens meldt dat zij zo lekker gebekt is.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een soort grimas die ze constant heeft.
Jean Paul die even een stukje brood met brie aanbiedt met zijn duim in de kaas
Uiteraard, er moet een steekje bij loszitten, alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 juli 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het steeds meer het reserve-elftal wordt, die kandidaten.
Na 53 jaar huwelijk kan ik me dat wel voorstellen. Snap alleen niet hoe je zo'n gigantisch huis en bijbehorende tuin in je 1tje runt (of wil runnen) met je 75 jaar. Ook met twee ouwetjes lijkt me dat eigenlijk niet te doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
Die Magda in Frankrijk is nog lang niet over haar overleden man heen.
In elke zin komt hij weer tevoorschijn.
#malgosiaquote:Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
En ook echt een leuke vrouw.quote:Wat een knappe vrouw is Ingrid. Ik zou haar minstens 10 jaar jonger gegeven.
Ja dat is wel apart, is ook wat gebrekkig Nederlands spreken. Maar ik ben er wel benieuwd naarquote:Op maandag 14 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Wat een knappe vrouw is Ingrid. Ik zou haar minstens 10 jaar jonger gegeven.
Oost-Europese golddiggers bij kasteelheer: check (wil geen française want geen diepe gesprekken, maar bij zo’n sloerie maakt dat niet uit.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga lekker vooruitkijken dus dit zal denk ik mijn laatste post worden in dit topic....
Net zo eng als die Halsema met haar stijve kaak en bijna niet te verstaan .quote:Op maandag 14 juli 2025 22:24 schreef Battlecruiser het volgende:
Die eerste dame bij Jean-Paul praat zonder haar kaak te bewegen, wat trouwens steeds vaker op tv voorkomt. Daardoor ongearticuleerd en slecht verstaanbaar. Ze zou wel goed een buiksprekerpop kunnen aansturen met zichzelf als voorbeeld.
Een man die zich aanmeldt voor zo'n programma is sowieso halfgaar. Vorig jaar was Bart een hoge uitzondering.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid zoekt een type man dat helemaal niet op zoek naar een vrouw is, ook niet via tv, want een mannelijke man die kan koken is allang bezet.![]()
Die vrouw uit Zuid-Afrika (Mirjam) kreeg afgelopen jaar ook stuk voor stuk natte kranten.
Eens. En dubbel eens. Bart.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een man die zich aanmeldt voor zo'n programma is sowieso halfgaar. Vorig jaar was Bart een hoge uitzondering.
Bedelen voor wat bevestiging. Ingrid heeft duidelijk de broek aan.quote:
Dat wordt weer huilen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dat is toch geen vent die Frank, denk als de 2e man komt dat hij snel moet vertrekken.
Hij vond zichzelf toch ook geweldig tijdens de patatjes met mosselen? En 's ochtends lekker je territorium markeren in je badjas.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand op X schrijft dat Fons een zelfingenomen kwal is. Heb ik iets gemist?
Oh, oke. Als dat al zelfingenomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij vond zichzelf toch ook geweldig tijdens de patatjes met mosselen? En 's ochtends lekker je territorium markeren in je badjas.
Je bent als man ofwel een ruggengraatloze lapzwans ofwel een zelfingenomen hork.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, oke. Als dat al zelfingenomen is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je bent als man ofwel een ruggengraatloze lapzwans ofwel een zelfingenomen hork.
Fons mocht wel in huis douchen. Zijn moeder is Frans, las ik ergens of werd gezegd. Alle mannen die zich aangemeld hebben voor Magda zijn kaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:29 schreef golfer het volgende:
Lekker grote camper van Fons.
Spreekt goed Frans.
Alle mannen die Magda heeft uitgezocht zijn kaal.
Ik vind hem een beetje creepy, maar die Kim is ook niet echt een vangst (dus misschien is hij daarom zo emotieloos)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Ongelooflijk dat Illya dat allemaal in zijn eentje runt.
Vond ik ook! Waar Illya de tijd voor heeft gemaakt om zo'n auto op te knappen en sowieso dat kasteel, zag er van binnen ook perfect uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
Die Morris Minor uit 1949 is wel erg leuk.
Hahaha, heb ik ook, er is iets met die man. Bijna letterlijk Speedy Conzales, zijn hoofd loopt voor op zijn lijf.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje creepy, maar die Kim is ook niet echt een vangst (dus misschien is hij daarom zo emotieloos)
Die blik van hem, zie geen enkel pleziertje bij hem. Je zou wat vrolijkheid verwachten als je je mooie toko en omgeving laat zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, heb ik ook, er is iets met die man. Bijna letterlijk Speedy Conzales, zijn hoofd loopt voor op zijn lijf.
Vond ik ook en best aardig opgedroogd voor een 66-jarige.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb iets met Ingrid, gelijk zeuren dat hij niet mannelijke man is en initiatief moet nemen. Die gast is er net één dag.
Verder vind ik hem wel meevallen, hij is niet zo slaafs als ik in eerste instantie dacht.
Ja en best wel adrem.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook en best aardig opgedroogd voor een 66-jarige.
Jonge knaap.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Eindelijk weer een nieuw land. Suriname.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef golfer het volgende:
Bij JP gaat het alleen over eten en drinken en er wordt niks aan elkaar gevraagd.
Die vrouw die praat als Wim de Bie, die er voor geholpen is met z'n moeder, is net zo nietszeggend.
Ik zit al twee aflevering te peinzen waar ze me aan deed denken en jij zegt het nuquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef golfer het volgende:
Bij JP gaat het alleen over eten en drinken en er wordt niks aan elkaar gevraagd.
Die vrouw die praat als Wim de Bie, die er voor geholpen is met z'n moeder, is net zo nietszeggend.
Wat we zien doen ze het allemaal, volgens mij maar twee keer dat ze iemand niet zagen zitten. Ik ben ook wel benieuwd naar die vent die voor die oostblok types kiest. Ik neem aan dat heel veel meer filmpjes zijn die niet in de uitzending zitten. Ik zou ze best wel allemaal willen zien, zitten vast wel genante bij (maar helaas)quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef golfer het volgende:
Dick (what's in a name) nodigt alle meisjes die gereageerd hebben uit.
Ik ben juist zoooo nieuwsgierig hoe het in de montagekamer is gegaan na de opnames, wie de muziekjes uitzocht bij de beelden en dat soort. Zou daar wel een documentaire-serie over willen zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat we zien doen ze het allemaal, volgens mij maar twee keer dat ze iemand niet zagen zitten. Ik ben ook wel benieuwd naar die vent die voor die oostblok types kiest. Ik neem aan dat heel veel meer filmpjes zijn die niet in de uitzending zitten. Ik zou ze best wel allemaal willen zien, zitten vast wel genante bij (maar helaas)
Dan heb je niet goed op zitten letten. Mevrouw met de lange jas, Marloes dacht ik, tikte alle boxesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:59 schreef golfer het volgende:
Dick (what's in a name) nodigt alle meisjes die gereageerd hebben uit.
Hyacint muziek bij Magdaquote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo nieuwsgierig hoe het in de montagekamer is gegaan na de opnames, wie de muziekjes uitzocht bij de beelden en dat soort. Zou daar wel een documentaire-serie over willen zien.
Vond de muziek vanavond maar een beetje mwah. Alles is ook nog erg mwah. Maar volgens mij is dat altijd zo. De reuring komt pas als er een tweede komt logeren en ook als de irritaties aan het licht komen (zie Magda, morgen).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben juist zoooo nieuwsgierig hoe het in de montagekamer is gegaan na de opnames, wie de muziekjes uitzocht bij de beelden en dat soort. Zou daar wel een documentaire-serie over willen zien.
Het heeft altijd wel een aanloopje nodig dat is logisch, maar ik vind het nu al leuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond de muziek vanavond maar een beetje mwah. Alles is ook nog erg mwah. Maar volgens mij is dat altijd zo. De reuring komt pas als er een tweede komt logeren en ook als de irritaties aan het licht komen (zie Magda, morgen).
Haha, dat dacht ik ook, wat moeten die een lol hebben gehad. Maar dat is juist de kracht van het programma, de montage en de muziek. Op een gegeven moment worden wij het als kijkers uiteraard zat, begint mij af en toe al te irriteren als ik alweer Debby als deskundige bij Boulevard zie zitten of Els die Rivella slurpt, maar tot nu toe is het een perfect vermaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hyacint muziek bij MagdaIk moet er meer op letten maar de muziekkeuze is zo subtiel. Wat zullen die lui een lol hebben gehad bij de montage. Wat ik wel minder vind is de eerste minuut met al die "spoilers" die spoel ik altijd door.
Drie keer raden hoe haar volgende adonis er uit ziet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Viel me ook wel op dat Ingrid een slanke man wilde, als één van die kerels dat eist is de wereld te klein. Dus die gooien het maar op een "sportief" type
Ik raad niks, en geen spoilers hier dank uquote:Op woensdag 16 juli 2025 00:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Drie keer raden hoe haar volgende adonis er uit ziet.
Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raad niks, en geen spoilers hier dank u
Ja okquote:Op woensdag 16 juli 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.
Die zoekt vast een lekkere vriend om mee te rollebollen...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef golfer het volgende:
Deze gast zit im kastquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem de leukste, weet niet waarom, dat snel lopen en niet van grapjes houden
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:49 schreef Document1 het volgende:
Die oude vrouw met haar vriezer vol eten moet gewoon vrienden worden met de buurman. Die wil vast wel helpen schoffelen. En Dick in Suriname is zo blue al wat volgens mij. 6 jaar vrijgezel en ook 6 jaar verstopt in het oerwoud. Die is bij de eerste de beste gelijk helemaal z’n hoofd kwijt, denk ik.
Nou dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Die heeft zich lang vermaakt met one night stands.
Het betekent echter niet dat hij misschien niet de beste prater is. Of wat verlegen. Ben heel benieuwd.quote:
Dat laatste maakte ik daar niet uit op. Ik kreeg meer het idee dat hij contact kon maken omdat die meiden snel weer weg gingen (en hij wat professionele afstand houdt)quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
jij denkt dat hij homo is?nee denk het neit hoor
Die zal wel een paar meiden wat biologie-bijles hebben gegeven idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die vult de innerlijke leegte met aan één stuk door klussen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.
Maar ik denk dat het gewoon een workaholic met wat "sociale uitdagingen" is. Heeft hij iets gezegd over eerdere relaties?
Dat kasteel staat dan ook sinds een maand te koop, aldus een artikel in de T.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Ongelooflijk dat Illya dat allemaal in zijn eentje runt.
Daar wordt ook op gecast denk ik, "Aha deze gast zou nog wel eens kunnen gaan janken als ie wordt afgewezen, die moeten we hebben..."quote:
Dat lijkt me qua leeftijd niet mogelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef Battlecruiser het volgende:
De kaakklemvrouw schijnt de moeder van Joyce (van de kasteelhotelman) te zijn
Op die leeftijd luistert dat niet zo nauw meerquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne draagt een verkeerd model onderbroek.
Dat was op meerdere sites te lezen inderdaad. Maar is niet waar,quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef Battlecruiser het volgende:
Je zal je moeder zo op tv zien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne draagt een verkeerd model onderbroek.
Ik snap dat echt niet, hoor, als je zo'n joggingbroek aantrekt met zo'n onderbroek zie je dat toch in de spiegel? Zo'n lelijk gezicht is dat, manoman.quote:
Ja, flauwe grapjes makenquote:
Die tulp erbij.quote:
Zou een FOK!ker kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Sorry hoor, maar bij Illya moet ik steeds denken aan een schildpad, dat uitstekende hoofd, joh, en die blik erbij, verwacht elke keer dat ie zijn hoofd laat verdwijnen tussen zijn schouders.
Ik vind haar een beetje autistisch doen, alles moet op haar manier volgens schema. Fons is veel te leuk voor haar.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:22 schreef S_E het volgende:
Magda wordt een soort herhaling van Anja van vorig jaar. Alleen vond ik persoonlijk Anja leuker
Die is uit een of ander obscuur castingburootje geplukt, kan niet anders.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou een FOK!ker kunnen zijn.
Ze hebben toch ook nul overeenkomsten.
Ging zij erheen voor een momentje op tv?
Denk even na, ze zijn allebei 52 jaar 😄quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:40 schreef Battlecruiser het volgende:
Nee die was op bezoekquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Woont Dick z’n broer ook daar in Suriname?
Zo kinderachtig inderdaad.quote:
Fons houdt wel van een heel schoon zand- stofvrij huis.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:33 schreef golfer het volgende:
Fons houdt niet van zand en Magda niet van Fons.
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Al die vrouwen die op Petra gereageerd hebben
Ik vind hem veel te jong voor Magda (qua doen en laten). Het leek net moeder en zoon samen. Niks voor Fons dat op het uur moeten eten en al die regeltjes. Dat gaat um niet worden.quote:
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben.![]()
Best wel vreemd, het barst daar van de lesbo dames en dan via zo'n programma er ééntje zoeken.
Nou in dit geval lijkt het er wel op ja. Maar niet in alle gevallen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
Nooit geweten dat je als lesbo naar Lesbos moet. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schrok me een ongeluk van die dame die in de zorg werkt (terminale patiënten). Die zou ik niet als laatste op mijn netvlies willen hebben.![]()
Best wel vreemd, het barst daar van de lesbo dames en dan via zo'n programma er ééntje zoeken.
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:54 schreef Aventura het volgende:
Ik snapte Petra haar keuzes niet. Ze wil een jongere vrouw, in de video erna stelt een 60-jarige zich voor en die kies ze. Dan zegt ze dat ze een vrouwelijk type zoekt, en kiest ze iemand met kort haar en een hoodie.
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien had ze maar dit rijtje om uit te kiezen? Of zijn de leuke vrouwen en brieven weer bewust achtergehouden?
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames.
Oh haha, dan verkeerd verstaan. Anyway, ik vind haar wel grappig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verstond dat ze het juist leuk vond toen ze zelf veel jonger was, “maar hoe ouder je bent, hoe jonger je ze wil”.
Ze had toen ze jong was wel oudere dames, nu wil ze een groener blaadje.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog erger, ze zei dat toen ze zelf jong was absoluut niet viel op oudere dames.
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Waarom? En je weet toch allang dat het niet gaat om liefdes zoeken, maar om de eigen toko promoten?
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Iris (afgelopen jaar) wel echt een relatie zocht. En zo zijn er wel meer.
Niet voor niks dat er ook altijd succesverhalen zijn.
Ik geloof zeker wel dat sommige op zoek zijn naar de liefde. In een ander land zijn er toch cultuur verschillen en het is een stuk makkelijker een relatie te hebben die je eigen taal spreekt, ook al woon je er al jaren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geloof je dat zelf? Ik zie dat eerder als toevallig.
Niks als ik me maar vermaak, zeker met FOK! erbijquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit voor ons kijkers?
Het commentaar zegt dan weer iets over de commentatoren en dat is dan ook weer leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:41 schreef Perrin het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit voor ons kijkers?
Dit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:06 schreef golfer het volgende:
Vriendin van de broer van Dick heeft wel een leuk broekje aan.
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fons houdt wel van een heel schoon zand- stofvrij huis.
Ik heb het idee dat JP niet veel meer kan dan gasten vermaken met eten en drinken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
En maar eten en drinken ipv praten.
Het is duidelijk wel hoe hij zelf normaal ook leeft. Met zijn fles wijn bij de lunch.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:02 schreef golfer het volgende:
JP behandeld de vrouwen als B&B gasten ipv mogelijke toekomstige liefdesrelaties.
En maar eten en drinken ipv praten.
Ik vind haar qua haar en kleding wel bijzonder verzorgd voor hoe simpel ze verder is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:25 schreef Silenus het volgende:
Kim is zelfs voor een simpele vrouw wel heel erg simpel. Wil niks, kan niks, snapt niks, klaagt maar beetje. Baantje in kringloop. Lijkt op de reïncarnatie van Bart de Graaff.. zij moet toch wel op elk vlak onder aan de keten staan zou je zeggen. :’)
Ja, dat eerste viel mij ook op. Als je wilt dat iemand persoonlijke vragen stelt, kun je beginnen met dat zelf te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vond het apart dat Magda Fons nu al verwijt dat hij geen vragen stelt, maar uit niets blijkt dat ze dat zelf wel doet. Het enige dat ze volgens eigen zeggen doet is het 'laten vallen van een opening voor een ander onderwerp' en dan is ze teleurgesteld als Fons daar niks mee doet.
Wel jammer hoor. Ik vond dat die twee leuk van start gingen en Fons was gelijk lekker initiatiefrijk met samen koken. Iets wat B&B eigenaren vaak graag willen, maar waarmee de kandidaten toch terughoudend zijn (wat ik zeker de eerste avond niet onbegrijpelijk vind trouwens).
Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerdEn Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik denk dat Magda wel van een Fronsvrij huis houdt.
Ook als het om je eigen toko promoten gaat helpt het om zelf ook een beetje sympathiek te doen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:33 schreef TheVulture het volgende:
De hoeveelste vrouwelijke kandidaat is dit nu al niet die klaagt over dat de man niet doorvraagt
Magda gaat met haar strakke ritme en denkbeelden nog voor een hoop kijkplezier zorgen denk ik
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
De Anja van dit seizoen. Daar was ook weinig ruimte om het anders te doen. Vastgeroest.
Magda wil wel een man, ze vond het zelfs gezellig dat Fons er was de eerste avond, maar wel een man die precies doet wat zij wil zonder dat ze daarom hoeft te vragen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat Magda het meest van een manvrij huis houdt.
Ja, eens.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:55 schreef Stepperoller het volgende:
Maar toen kwam de ochtendjas en daar werd van alles op geprojecteerdEn Fons is met de camper en heeft daarin zijn eigen ritme, maar toch verwacht Magda zonder vooraf iets te zeggen (bijv. dat ze de volgende dag graag om uiterlijk om 10 u wil vertrekken om boodschappen te doen) dat hij zich helemaal aan haar ritme aanpast.
Ja die gaf wel een positieve draai aan de dingen die haar niet zo bevielen. Zat een hoop humor in haar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Anja dan weer een stuk leuker, positiever denk ik.
Ja, dat dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, eens.
Prima dat je je eigen ideeën hebt, maar spreek het dan uit of wees zo netjes dat je niet verwacht dat iemand exact is zoals jij. Beetje onredelijk.
Ik was ook al aan het zoeken naar die zveerquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
Ik vond het wel grappig die meid die haar kamer bekeek in Suriname. "Goh leuk hoor echt Surinaamse sfeer"
Er stond een tafel en twee oubollige houten stoelen een aftands gordijntje en een bed. Ok dan
Ingrid is leuk ja?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Ingrid is leuk, Frank is geen partij voor haar, kan nog geen schroef erin draaien. Illya leeft in zijn eigen wereld, vriendelijkheid is ver te zoeken als B&B eigenaar. Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen. Petra komt wat nors over op mij. JP is bourgondisch met tot nu toe weinig diepgang, wel heel sociaal.
Een vrouw met een eigen karakter en een gevoel voor humor.quote:
Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:39 schreef Paul het volgende:
praten jullie hier over de uitzendingen op rtl 4 of ook al over aflevering 8 eigenlijk
oh wist niet dat er 2 topics warenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.
Er is een apart topic voor de vooruitkijkers op videoland.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen.
Jazeker, een vrouw met humor en karakter kan ik wel waarderen. Ook hoe ze Frank sarcastisch op zijn plek zet met humor die volledig langs hem gaat, heerlijk.quote:
Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Klusjes doen is idd geen activiteit. Zoekt Ingrid een tuin/klusjesman of de liefde?![]()
Ja inderdaad. Misschien dat Frank dat niet in de gaten heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik sluit ook aan! Toch wel weer vermakelijke televisie.
Ik vind hem een vreselijke zemelquote:
Ze lijkt er idd sprekend opquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Silenus het volgende:
‘Nooit iets gelezen van Alexandre Dumas?’.. het is ook echt Malgosia 2 he, komt van het Oekraïense platteland en doet alsof ze cultureel heel onderlegd is.
Klein beetje een vrouwtje.quote:
Oh! Ik dacht al, wat is dat voor gebakken iets, leek een soort tartaar. Gebakken watermeloen, dat is toch warm suikerwater danquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een vreselijke zemel![]()
Aardige man maar hij denkt al te ver en neemt weinig tot geen initiatief.
Hij maakt precies alle fouten waardoor hij haar nog verder van zich afstoot.
Jij weer met je afkeur voor Limburgersquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt.
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja weinig initiatief klopt wel, maar is misschien ook wel onwennig zo in iemands anders omgeving.
Hmm nu ik dit zie zijn ze misschien niet zo'n goede match
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)
Ingrid vind ik ook niets trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht.
Ik stoorde me wel dat hij zei dat Ingrid niet echt diepgaande vragen stelde, heb ik hem ook niet echt zien doen. Maar ik vind hem verder wel vriendelijk overkomen en zn best doen.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.
Frank doet alsof hij op vakantie is.
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ja! Ineens zie ik een microstukje Kate Winslet @:roos94
Ik ook wel, hoe moet je in godsnaam weten dat het onkruid uit de tuin moet of dat er een poepplank moet worden opgehangen.quote:
Huh? Spoilerquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsquote:
Zit aan het eind van vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Huh? Spoiler![]()
Die is nog niet in de afl an vanavond.
Of kijk je de vooruitzichten van vlg afl![]()
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsen wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"quote:
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsen wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
Het begin ook doorspoelen tot 4:50 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig)quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden.![]()
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig)Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde)
Ik vond het wat lastig vorig jaar met het videoland topic erbij. Mensen kijken wanneer ze willen en soms de eerste dag al 4/5 afleveringen of gelijk om 24:00 als het online staat dus daar las ik al niet eens meer. Wat verwarrend, dit is leuker om zelf te kunnen reageren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Eline en Patrick en Veronica. Oh Reality Check volgde ik vorig jaar ook. Die was ik vergeten, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben.![]()
Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.
Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
Meh ik ben niet zo'n fan van zijn schrijfsels.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom volgt @:PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes.
Daarom! En ook @RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Meh ik ben zo'n fan van zijn schrijfsels.
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfselsquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom! En ook @:RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen.Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje.
![]()
Ok dan en het is niet off-topic, want beide programma's zijn irl-soaps.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigJoh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzettenquote:
Mij valt eerder zijn oogverblindend gebit op, die ogen verdwijnen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hoog Geer en Goor gehalte die tweequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven.
Ze had wel gelijk over de Surinaamse sfeer van de kamerquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigJoh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
Wij associeren ons niet met Kim.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
Daar heb je een fles voor, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes.
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten
Daniel?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk.Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)
Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken.Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
Of ze zoekt gewoon geen ja-knikker en natte krant.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Dat meisje bij Dick is trouwens echt een mooie meid en lijkt ook niets mis mee, maar waarom toch altijd die opmerking dat ze een man zoeken die tegengas kan geven. Daar zeg je mee dat je je regelmatig niet kan gedragen heel vervelend had bij mij direct het vliegtuig weer kunnen pakken.
Mike was degene met die nogal dominante moeder, toch?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik als watersportliefhebber vond het juist leuk.Vond Mike ook leuk, heel spontaan en open. (Dick heeft dat niet, imo.)
Nu heb je 9 eigenaren die alleen maar eten en wijn drinken.Saai.
Hopelijk komt er nog een sportief type die wel wat gaat doen.
In Winter vol liefde ja, maar dit gaat over B&B vol liefde Mike. Hier rechts:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Mike was degene met die nogal dominante moeder, toch?
Volgens mij had Dick zelf bij zijn introductie ook gezegd dat hij een vrouw zoekt die tegengas kan geven.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:10 schreef Remco het volgende:
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemdequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Ik vatte het op als netjes omschrijven dat het een typische Surinaamse sfeer heeft. Dwz eenvoudig en kleurrijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:05 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend dat ze bij binnenkomst die ene karige kamer met tegels 'gezellig' noemde
Die heb je zien watersporten?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat was Winter Vol Liefde Mike. Ik neem aan dat @Pisces29 het had over de surfer dude van vorige zomer.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:34 schreef roos94 het volgende:
Waarom zuipt iedereen zich altijd het apelazerus in dit soort programma's? Als je dit zou kijken als buitenlander zou je denken dat een gemiddelde Nederlander de hele tijd aan de drank zit en voor elke gelegenheid een glas wijn inschenkt. Elke dag drank is NIET normaal. (Elke week vind ik ook niet normaal, maar daar krijg ik vast veel haat op). Alcohol is gif. Dat er dan lacherig een opmerking wordt gemaakt "ff een wijntje om de scherpe randjes eraf te halen" is zo fout als je er goed over nadenkt.
Dat iets gangbaar is betekent niet dat het normaal zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
In Frankrijk en Italië is dat vrij gangbaar.
Horeca mensen zuipen veel.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat iets gangbaar is betekent niet dat het normaal zou moeten zijn.
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt bij het eten. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt. Op vakantie kom ik toch ook best wel in de buurt van dagelijks. Normaal totaal niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat iets gangbaar is betekent niet dat het normaal zou moeten zijn.
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:46 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat normaal is, is voor iedereen anders denk ik. Het mag van mij ook wel iets minder uitgemeten worden. Ik gaf alleen aan dat men juist in de zuidelijke landen gewoon vaker een wijntje of digestief neemt. In Portugal gaat het om > 20% dat dagelijks drinkt.
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Bij horeca-uitbaters is dat eerder >80% denk ik. Maar het wordt deze week wel heel erg prominent in beeld gebracht
Ja, als je wijn te lang laat staan wordt het wijn. Daar zijn JP en Petra bang voor natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
JP en Petra springen er wel bovenuit. JP is ook wel erg vaak in beeld trouwens. Bij de rest nog niet zo gezien. Magda drinkt alleen azijn denk ikIris was er vorig jaar natuurlijk ook behoorlijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |