Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.quote:Op woensdag 16 juli 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik raad niks, en geen spoilers hier dank u
Ja okquote:Op woensdag 16 juli 2025 00:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, als jij in de montage zat had je dat zelf ook kunnen fantaseren.
Die zoekt vast een lekkere vriend om mee te rollebollen...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 22:47 schreef golfer het volgende:
Bij JP gaat het alleen over eten en drinken en er wordt niks aan elkaar gevraagd.
Die vrouw die praat als Wim de Bie, die er voor geholpen is met z'n moeder, is net zo nietszeggend.
Deze gast zit im kastquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:19 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem de leukste, weet niet waarom, dat snel lopen en niet van grapjes houden
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:49 schreef Document1 het volgende:
Die oude vrouw met haar vriezer vol eten moet gewoon vrienden worden met de buurman. Die wil vast wel helpen schoffelen. En Dick in Suriname is zo blue al wat volgens mij. 6 jaar vrijgezel en ook 6 jaar verstopt in het oerwoud. Die is bij de eerste de beste gelijk helemaal z’n hoofd kwijt, denk ik.
Nou dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Die heeft zich lang vermaakt met one night stands.
Het betekent echter niet dat hij misschien niet de beste prater is. Of wat verlegen. Ben heel benieuwd.quote:
Dat laatste maakte ik daar niet uit op. Ik kreeg meer het idee dat hij contact kon maken omdat die meiden snel weer weg gingen (en hij wat professionele afstand houdt)quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, hij zei zelf al iets over meiden die dan in Suriname zijn vanwege het reizen, maar weer vertrekken.
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:35 schreef Paul het volgende:
[..]
jij denkt dat hij homo is?nee denk het neit hoor
Die zal wel een paar meiden wat biologie-bijles hebben gegeven idd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die vult de innerlijke leegte met aan één stuk door klussen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 10:11 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op een homo uit een eerder programma, volgens mij.
Maar ik denk dat het gewoon een workaholic met wat "sociale uitdagingen" is. Heeft hij iets gezegd over eerdere relaties?
Dat kasteel staat dan ook sinds een maand te koop, aldus een artikel in de T.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
Ongelooflijk dat Illya dat allemaal in zijn eentje runt.
Daar wordt ook op gecast denk ik, "Aha deze gast zou nog wel eens kunnen gaan janken als ie wordt afgewezen, die moeten we hebben..."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |