Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:39 schreef Paul het volgende:
praten jullie hier over de uitzendingen op rtl 4 of ook al over aflevering 8 eigenlijk
oh wist niet dat er 2 topics warenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier alleen over de uitzendingen op RTL4.
Er is een apart topic voor de vooruitkijkers op videoland.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:13 schreef DWMLion het volgende:
Magda is erg punctueel, zal ze wat losser moeten gaan laten wil ze terug aan een man komen.
Jazeker, een vrouw met humor en karakter kan ik wel waarderen. Ook hoe ze Frank sarcastisch op zijn plek zet met humor die volledig langs hem gaat, heerlijk.quote:
Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:05 schreef TaMieke het volgende:
Klusjes doen is idd geen activiteit. Zoekt Ingrid een tuin/klusjesman of de liefde?![]()
Ja inderdaad. Misschien dat Frank dat niet in de gaten heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat Frank zo netjes en slim reageerde want ze sloeg lekker door in haar sneertjes.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, ik sluit ook aan! Toch wel weer vermakelijke televisie.
Ik vind hem een vreselijke zemelquote:
Ze lijkt er idd sprekend opquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Silenus het volgende:
‘Nooit iets gelezen van Alexandre Dumas?’.. het is ook echt Malgosia 2 he, komt van het Oekraïense platteland en doet alsof ze cultureel heel onderlegd is.
Klein beetje een vrouwtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |