Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden.![]()
Maar hij voelt die klik niet, hoe prachtig ze ook is.
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig)Maar ik vind het leuker om in dit topic te zijn plus luister ik 's morgens postcasts op balkon over B&B. En als je al 5 afleveringen meer heb gekeken is dat wat weggezakt.
Het videoland topic is niet te doen (hier spreekt een verslaafde)
Ik vond het wat lastig vorig jaar met het videoland topic erbij. Mensen kijken wanneer ze willen en soms de eerste dag al 4/5 afleveringen of gelijk om 24:00 als het online staat dus daar las ik al niet eens meer. Wat verwarrend, dit is leuker om zelf te kunnen reageren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heb ik ook, hoor, heb wel vooruitgekeken, maar kan mij aardig inhouden wat betreft spoileren en meelezen (als verslaafde) vind ik het ook leuk om rechtstreeks nog even mee te kijken, door de opmerkingen vallen mij ineens ook meer dingen op.
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft reizen te maken met alles leuk en gezellig te vinden? Dan zou je juist een wat kritische mening hebben. Ik vind haar te slijmerig.
Eline en Patrick en Veronica. Oh Reality Check volgde ik vorig jaar ook. Die was ik vergeten, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
Welke podcasts volg jij? Ik vind die van Reality Check wel grappig.
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof je net een dag na aankomst overal een kritische mening over moet hebben.![]()
Ik neem alles een eerste dag of paar dagen ook in me op. En sommige mensen zijn gewoon positief.
Daarbij kreeg ze meteen haar zwager en camera bij de eerste maaltijd cadeau.
Heb je een Frank ook maar één seconde kritisch gezien? Andere kandidaten zijn ook positief. Behalve mevrouw kringloop die naar huis is.
Meh ik ben niet zo'n fan van zijn schrijfsels.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:55 schreef Firuze60 het volgende:
Waarom volgt @:PeterKelder of dit programma niet? Die zou gehakt maken van de kandidaten met leuke bijnamen en plaatjes.
Daarom! En ook @RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Meh ik ben zo'n fan van zijn schrijfsels.
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfselsquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom! En ook @:RobertoCarlos, luitjes, waar blijven jullie?
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik was het woordje niet vergeten, ik ben geen fan van zijn schrijfsels
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, sorry, hahahaha, ik moest er juist wel vaak om lachen.Ik zie trouwens zo dat stel dat Het Blok gewonnen heeft binnen een paar jaar ook in dit programma verschijnen. Dan zijn ze geen stel meer en zit Victor alleen zielig in een B&B in Spanje.
![]()
Ok dan en het is niet off-topic, want beide programma's zijn irl-soaps.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hij brengt het als een soort column, maar het was een samengeraapt iets van wat users al hadden gepost met een net iets andere "grappige" woordkeuze en die bijnamen waren meestal een tenenkrommende bijkomstigheid. Maar ik ga nu wel erg offtopic.
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigJoh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
Ik kan Dick nog niet zo goed peilen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
On-topic dan, Dick doet mij denken aan Mike van vorig jaar, zijn eerste gast is een van velen die nog komen, krijg je dat gezeur weer van, ja, ik moet mij inhouden voor de andere dames die ook een kans moeten krijgen.
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzettenquote:
Mij valt eerder zijn oogverblindend gebit op, die ogen verdwijnen dan.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee. ik vond Mike een slappe hap wat de dames betreft en dat de hele dag maar sportief moeten zijn erg vermoeiend. Ik heb nog niet genoeg gezien van Dick, al kan hij wel héél eng van die grote ogen opzetten
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt.
Hoog Geer en Goor gehalte die tweequote:Op donderdag 17 juli 2025 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven.
Ze had wel gelijk over de Surinaamse sfeer van de kamerquote:Op donderdag 17 juli 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat hoeft zeker niet maar ze vond een doodsaaie lelijke kamer al helemaal geweldigJoh die meid denkt de buit al binnen te hebben.
Wij associeren ons niet met Kim.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sowieso een hoog Limburg gehalte. Die Kim klonk ook niet bepaald Brabants.
Daar heb je een fles voor, toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |